lukasp Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Patent z taśmą izolacyjna działa wyśmienicie, co do batki to ja osobiście ładuje jakieś 6,5 godziny Pzd ŁP Quote Link to post Share on other sites
Valek Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 (edited) Mnie na przykład dla odmiany szwankuje selektor :) Na SAFE przeskakuje spust, ale nie zwiera, a jak kliknę selektor na SEMI, to strzela, bez przyciśnięcia 1 pestką. Znowu po przejściu z AUTO na SEMI, po pierwszym strzale mimo wszystko nadal wali AUTO. Dopiero po zwolnieniu spustu i ponownym naciśnięciu strzela SEMI. Podejrzewam, że płytka selektora się ukruszyła.. Muszę do niej zajrzeć. Ja RISa podłożyłem spinaczem biurowym z przodu i z tyłu, trzyma się na sztram :D Zombie ma trochę racji, ale chyba nie w tym przypadku. Spadek mocy nie jest związany z oporem elektryki. Stockowe kable mają rzędu 0.14, a rzeczone guarderoskie AH - 0.11, elektryka jest w JG na przyzwoitym poziomie, kable są miękkie i dobrze leżą w replice, a przegrzanie to sporadyczny przypadek. Szczerze po 3 midach full auto strzelałem wciąż, ale batka się zaczęła ostro piec i odpuściłem:) Defektu pozyskałbym raczej gdzie indziej. Po 1. Tłok. Po 2. Dysza. Po 3. Hop i lufka. W 1 przypadku tłoka mógł być źle odlany i pękł. Potwierdzone na faktach autentycznych. W 2 przypadku sprawdzałeś dokładnie czy przypadkiem coś nie wpadło do środka i jej nie zaklinowało od wewnątrz. J/W W 3 przypadku Hop i Lufka. Weź je pod lupę i dokładnie obejrzyj. Moja lufka, była np źle odlana z wewnętrznego końca i musiałem ją odrobinę zeszlifować, żeby równo przylegała do gumki i w konsekwencji do samego hopa. Co do samej komory, to małe prawdopodobieństwo, żeby coś ie grało, ale z doświadczenia: ta komora nie jest podatna na tuning :D Spróbuj jeszcze poluzować silnik, może jest za mocno dokręcony. Polecam też użyć smaru maszynowego na zębatki, a silnikowego na sprężynę. Trochę smaru sylikonowego do cylindra nie zaszkodzi. Edited August 29, 2008 by agnastos Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Przy rozbiorce GB, wszystko było całe i zostało porzadnie nasmarawane. Cos mi sie wydaje ze coraz bardziej prawdopodobne staje sie mozliwosc ze w stocku mialem mocna sprezyne ... Gdyz kolega sobie kupil m4 cqb z JG a to przeciez to samo, i strzelalo mu gorzej niz moja giwera Quote Link to post Share on other sites
zombie_snake Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 (edited) Czyżby dochodziło do tego, ze JG w stocku trzyma się dzielnie, a po grzebaniu siada? Heh, prawie jak TM^^ :-F Edited August 29, 2008 by zombie_snake Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Czyżby dochodziło do tego, ze JG w stocku trzyma się dzielnie, a po grzebaniu siada? Heh, prawie jak TM^^ :-F Nie. Bo mialem stocka, nie grzebalem - bylo git Po 3 miechach majac stocka - spadly osiagi Pogrzebalem w GB i wymienilem pare rzeczy - jest tak samo, no moze ciutke lepiej Wedlug mnie chyba do mojego HK416 w stocku dowalili m130 poprostu, to tez wyjasnia dlaczego moi przeciwnicy zawsze mi mowili ze niezle moja giwera napi**** :P A z czasem sprezyna sie zbila i dupa. Quote Link to post Share on other sites
macwolf1 Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Na zbrojowni oraz na innych serwisach podaja ze repliki z III gen JG maja sprezyne 120. Podobnie kolega Paul w tescie wytrzymalosciowym wstawił 130 i chrono pokazywalo mu wiecej niz w stocku, czyli tlumaczylo by to ze od poczatku mial 120. Wiec chyba zmieniajac chinska sprezyne na markowa 120 nie stracilismy fps? Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Ale drogi macwolfie1 , sam 0L0 pisał ze w stocku niektóre egzemplarze miały 460fps w stocku ... Pozatym... to sa chinczyki. Do mp5k Galaxy pisza ze ma 315fps a to wyciagą 360fps nawet z tego co dzis sie dowiedzialem Quote Link to post Share on other sites
macwolf1 Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 No to faktycznie zalezy jaki egzemplarz sie trafi, ale liczba fps nie jest przeciez uzalezniona tylko od sprezyny. Ja u siebie wymienilem na 120 Madbulla i zasieg na kulkach 0.25 G&G jest jak dla mnie zadowalajacy czyli ok 55 m. Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Az wezme metrowke i na strzelance w niedziele zmierze jaki jest u mnie zasieg Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Wasze HK też strzelają tak głośno? W pierwszej chwili się wystraszyłem :D Quote Link to post Share on other sites
Valek Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Wasze HK też strzelają tak głośno? W pierwszej chwili się wystraszyłem :D Wszystkie JG III tak tłuką, ale w przypadku HK body wibruje, jest z cieńszego i słabszego tworzywa w przeciwieństwie do np M4A1, czy M4CQB, gdzie te body są dużo solidniejsze. Co do springa, to chińskie M120, podlega ogromnemu zużyciu i wg mnie to jest pięta achillesowa repliki. Należy zastosować albo zwykła M110, albo M135 o niejednakowym skoku, bo nawet przy porównaniu wizualnym zwoje wydają się cieńsze niż przy systemowskiej M110, które miałem okazje obie obejrzeć. Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Moj HK strasznie brzmial jak jakas zabaweczka kiedy byl stockiem. Po wymianie czesci w GB tak napierdziela glosno ze hej. Co o dziwo, wiekszosc halasu idzie wlasnie przez lufe i dzieki temu moj tlumiczek bardzo dobrze to wszystko wytlumia Quote Link to post Share on other sites
zombie_snake Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Potwierdzam. Tłumik dźwięku, akurat w przypadku HK tłumi dźwięk ^^ Natomiast co do telepania się wszystkiego przy strzelaniu. RECOIL - moi drodzy ^^ Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Co do wibrowania i powodowanego hałasu - to własnie w metal body dźwięk jest głośniejszy z tego co czytałem przy poradach na jak najbardziej wytłumienie giwery (i tam właśnie pisano ze lepiej mieć wtedy plastic body) Quote Link to post Share on other sites
Valek Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 (edited) Czy ja wiem.. Już tak bardzo nie łupie wtedy. Jednak metalowy korpus jest lepiej spasowany, a coś wibruję dlatego, że ma luzy. Korpus w HK JG to nie jest mistrzostwo świata :) Ale trzeba było z czegoś opuścić, żeby dać ZnAlowy R.I.S, a zachować cenę. Nie opłaca się go wymieniać, bo pieniądze na razie za metal są absurdalne (oscylują w granicach ceny całej repliki). Fakt faktem osobiście jestem zainteresowany kontynuowaniem przygody z HK i planuję na wiosnę zakup HK od VFC, może nawet Top Tech, jeśli będzie miał prawidłowe oznaczenia (nie wygląda na to). Myślę, że bardziej opłaci się mieć wszystko od ręki i świetnie spasowane :) OFF: Nomen omen wczoraj nastąpiła premiera eMek spod bandery TT. Na razie nie ma żadnych dokładnych info na temat samej oferty, ale pojawiło się trochę konkretnych liczb. Jest preorder. Zaineresowani niech wbijają tutaj Edited September 3, 2008 by agnastos Quote Link to post Share on other sites
zombie_snake Posted September 4, 2008 Report Share Posted September 4, 2008 Bleeee... oznaczenia USMC na HK416. Profanacja^^ Quote Link to post Share on other sites
JacekJ Posted September 5, 2008 Report Share Posted September 5, 2008 Ja mam pierwszego HK416 od lutego a drugiego kupiłem i czeka w kartonie na rezerwę tylko batka chodzi w rotacji . Ostatnio przerobiłem instalację na Mosfeta firmy GATE i jest lepiej. Mocne samolotowe kable do silnika i delikatne na sterowanie mosfetem , ktory idealnie mieści się w prowadnicy kolby i jest blisko batki. Zmieniła się praca GB na plus i teraz nie martwię się o nadpalenie styków . Precyzyjna lufa 6,04 , aluminiowy tłok z metalowymi zębami , luneta Bushnell , tłumik dźwięku ( przeróbka tłumika od MP5 JG dodany lewy gwint 14 , sprawdziłem działa lepiej jak drogie firmowe tłumiki). Quote Link to post Share on other sites
zombie_snake Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Masz może jakieś foto tego mosfeta? Quote Link to post Share on other sites
JacekJ Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 daje linka do tego mosfeta ale na Allegro już go nie ma http://www.allegro.pl/show_item.php?item=414493237 Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Mam problem z rozbiórką - doszedłem do momentu kiedy został: korpus, GB i chwyt pistoletowy. Jak wyjąć GB? Wybiłem i wymontowałem wszystko co się dało oprócz właśnie chwytu którego nie potrafię zdjąć. Proszę o poradę ;) Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted September 7, 2008 Report Share Posted September 7, 2008 Odkręcasz dwie śrubki które są na spodzie rączki. Wyjmujesz wtyki z silnika który nam się ukazał tak żeby można go było wyjąć. Zaznacz gdzie ma iść czerwony a gdzie czarny kabelek. Wyjmij silnik- ukażą Ci się 4 śrubki w środku chwytu- wykręć je i wysuń/oddziel chwyt od gb. Jest jeszcze jeden pin nad spustem, który musisz wybić, blokada magazynka którą musisz wykręcić i to chyba wszystko. Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted September 7, 2008 Report Share Posted September 7, 2008 Ehhh, mam kilka problemów :D - Mam problem z ułożeniem kabli w chwycie - klapka nie chce się zamknąć - Urwał mi się jeden z konektorów - jak go zastąpić? - Próbowałem przeciągnąć kable do tyłu - puściłem je wewnątrz ale wzdłuż body aż do tyłu - był mały problem ze złożeniem body ale w końcu się zmieściło - macie jakieś swoje pomysły na przeciągnięcie? - Mam problem też z samym strzelaniem - kiedy podłączam sam silnik - działa bez problemów, jednak kiedy podłączyłem wszystko do kupy było słychać chwilkę kręcenie silnika a później tylko cisza... Quote Link to post Share on other sites
QlimaX Posted September 7, 2008 Report Share Posted September 7, 2008 Dziwna sprawa.. Ponieważ, w chwycie silnikowym odkręciłem jedną, tą mniejszą śrubkę. Próbuje z następnymi, nie da rady. Dałem ojcowi... NIC. I mam pytanie, jak nazywają się śrubokręty czy też inne przyrządy którymi mogę odkręcić śrubki w górnej części gear ? Quote Link to post Share on other sites
JacekJ Posted September 7, 2008 Report Share Posted September 7, 2008 Kabel pod body mieści się ledwo, ledwo Trzeba uważać aby go nie przyciąć . Sprawdź połączenia kabli i czy nie dokręciłeś za mocno silnika śrubą w chwycie. I pytanko co robiłaś w GB. Quote Link to post Share on other sites
JacekJ Posted September 7, 2008 Report Share Posted September 7, 2008 W GB JG są używane śruby Torx są trochę inne niż imbusy. Musisz odkręcić dwie śruby na pokrywce silnika a tej środkowej nie ruszaj bo służy do regulacji luzu na zębatce silnikowej. A w chwycie po wyjęciu silnika są za zwyczaj tylko dwie śruby mocujące chwyt do GB. Silnik ma pomalowaną na czerwono (taka czerwona kropka) końcówkę szczotko-trzymacza dodatnią , czyli czerwony kabel do czerwonego . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.