Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] HK 416 [JG]


Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mnie na przykład dla odmiany szwankuje selektor :) Na SAFE przeskakuje spust, ale nie zwiera, a jak kliknę selektor na SEMI, to strzela, bez przyciśnięcia 1 pestką. Znowu po przejściu z AUTO na SEMI, po pierwszym strzale mimo wszystko nadal wali AUTO. Dopiero po zwolnieniu spustu i ponownym naciśnięciu strzela SEMI.

Podejrzewam, że płytka selektora się ukruszyła.. Muszę do niej zajrzeć.

 

Ja RISa podłożyłem spinaczem biurowym z przodu i z tyłu, trzyma się na sztram :D

 

Zombie ma trochę racji, ale chyba nie w tym przypadku. Spadek mocy nie jest związany z oporem elektryki. Stockowe kable mają rzędu 0.14, a rzeczone guarderoskie AH - 0.11, elektryka jest w JG na przyzwoitym poziomie, kable są miękkie i dobrze leżą w replice, a przegrzanie to sporadyczny przypadek. Szczerze po 3 midach full auto strzelałem wciąż, ale batka się zaczęła ostro piec i odpuściłem:)

 

Defektu pozyskałbym raczej gdzie indziej.

Po 1. Tłok.

Po 2. Dysza.

Po 3. Hop i lufka.

 

W 1 przypadku tłoka mógł być źle odlany i pękł. Potwierdzone na faktach autentycznych.

W 2 przypadku sprawdzałeś dokładnie czy przypadkiem coś nie wpadło do środka i jej nie zaklinowało od wewnątrz. J/W

W 3 przypadku Hop i Lufka. Weź je pod lupę i dokładnie obejrzyj. Moja lufka, była np źle odlana z wewnętrznego końca i musiałem ją odrobinę zeszlifować, żeby równo przylegała do gumki i w konsekwencji do samego hopa. Co do samej komory, to małe prawdopodobieństwo, żeby coś ie grało, ale z doświadczenia: ta komora nie jest podatna na tuning :D

 

Spróbuj jeszcze poluzować silnik, może jest za mocno dokręcony. Polecam też użyć smaru maszynowego na zębatki, a silnikowego na sprężynę. Trochę smaru sylikonowego do cylindra nie zaszkodzi.

Edited by agnastos
Link to post
Share on other sites

Przy rozbiorce GB, wszystko było całe i zostało porzadnie nasmarawane.

 

Cos mi sie wydaje ze coraz bardziej prawdopodobne staje sie mozliwosc ze w stocku mialem mocna sprezyne ...

Gdyz kolega sobie kupil m4 cqb z JG a to przeciez to samo, i strzelalo mu gorzej niz moja giwera

Link to post
Share on other sites

Czyżby dochodziło do tego, ze JG w stocku trzyma się dzielnie, a po grzebaniu siada?

Heh, prawie jak TM^^ :-F

 

 

Nie.

 

Bo mialem stocka, nie grzebalem - bylo git

Po 3 miechach majac stocka - spadly osiagi

Pogrzebalem w GB i wymienilem pare rzeczy - jest tak samo, no moze ciutke lepiej

 

 

 

Wedlug mnie chyba do mojego HK416 w stocku dowalili m130 poprostu, to tez wyjasnia dlaczego moi przeciwnicy zawsze mi mowili ze niezle moja giwera napi**** :P

A z czasem sprezyna sie zbila i dupa.

Link to post
Share on other sites

Na zbrojowni oraz na innych serwisach podaja ze repliki z III gen JG maja sprezyne 120. Podobnie kolega Paul w tescie wytrzymalosciowym wstawił 130 i chrono pokazywalo mu wiecej niz w stocku, czyli tlumaczylo by to ze od poczatku mial 120.

 

Wiec chyba zmieniajac chinska sprezyne na markowa 120 nie stracilismy fps?

Link to post
Share on other sites

Wasze HK też strzelają tak głośno? W pierwszej chwili się wystraszyłem :D

 

Wszystkie JG III tak tłuką, ale w przypadku HK body wibruje, jest z cieńszego i słabszego tworzywa w przeciwieństwie do np M4A1, czy M4CQB, gdzie te body są dużo solidniejsze.

 

Co do springa, to chińskie M120, podlega ogromnemu zużyciu i wg mnie to jest pięta achillesowa repliki. Należy zastosować albo zwykła M110, albo M135 o niejednakowym skoku, bo nawet przy porównaniu wizualnym zwoje wydają się cieńsze niż przy systemowskiej M110, które miałem okazje obie obejrzeć.

Link to post
Share on other sites

Moj HK strasznie brzmial jak jakas zabaweczka kiedy byl stockiem.

Po wymianie czesci w GB tak napierdziela glosno ze hej.

Co o dziwo, wiekszosc halasu idzie wlasnie przez lufe i dzieki temu moj tlumiczek bardzo dobrze to wszystko wytlumia

Link to post
Share on other sites

Co do wibrowania i powodowanego hałasu - to własnie w metal body dźwięk jest głośniejszy z tego co czytałem przy poradach na jak najbardziej wytłumienie giwery (i tam właśnie pisano ze lepiej mieć wtedy plastic body)

Link to post
Share on other sites

Czy ja wiem.. Już tak bardzo nie łupie wtedy. Jednak metalowy korpus jest lepiej spasowany, a coś wibruję dlatego, że ma luzy. Korpus w HK JG to nie jest mistrzostwo świata :) Ale trzeba było z czegoś opuścić, żeby dać ZnAlowy R.I.S, a zachować cenę. Nie opłaca się go wymieniać, bo pieniądze na razie za metal są absurdalne (oscylują w granicach ceny całej repliki).

Fakt faktem osobiście jestem zainteresowany kontynuowaniem przygody z HK i planuję na wiosnę zakup HK od VFC, może nawet Top Tech, jeśli będzie miał prawidłowe oznaczenia (nie wygląda na to). Myślę, że bardziej opłaci się mieć wszystko od ręki i świetnie spasowane :)

 

OFF: Nomen omen wczoraj nastąpiła premiera eMek spod bandery TT. Na razie nie ma żadnych dokładnych info na temat samej oferty, ale pojawiło się trochę konkretnych liczb. Jest preorder. Zaineresowani niech wbijają tutaj

Edited by agnastos
Link to post
Share on other sites

Ja mam pierwszego HK416 od lutego a drugiego kupiłem i czeka w kartonie na rezerwę tylko batka chodzi w rotacji . Ostatnio przerobiłem instalację na Mosfeta firmy GATE i jest lepiej. Mocne samolotowe kable do silnika i delikatne na sterowanie mosfetem , ktory idealnie mieści się w prowadnicy kolby i jest blisko batki. Zmieniła się praca GB na plus i teraz nie martwię się o nadpalenie styków . Precyzyjna lufa 6,04 , aluminiowy tłok z metalowymi zębami , luneta Bushnell , tłumik dźwięku ( przeróbka tłumika od MP5 JG dodany lewy gwint 14 , sprawdziłem działa lepiej jak drogie firmowe tłumiki).

Link to post
Share on other sites

Odkręcasz dwie śrubki które są na spodzie rączki. Wyjmujesz wtyki z silnika który nam się ukazał tak żeby można go było wyjąć. Zaznacz gdzie ma iść czerwony a gdzie czarny kabelek. Wyjmij silnik- ukażą Ci się 4 śrubki w środku chwytu- wykręć je i wysuń/oddziel chwyt od gb.

 

Jest jeszcze jeden pin nad spustem, który musisz wybić, blokada magazynka którą musisz wykręcić i to chyba wszystko.

Link to post
Share on other sites

Ehhh, mam kilka problemów :D

 

- Mam problem z ułożeniem kabli w chwycie - klapka nie chce się zamknąć

- Urwał mi się jeden z konektorów - jak go zastąpić?

- Próbowałem przeciągnąć kable do tyłu - puściłem je wewnątrz ale wzdłuż body aż do tyłu - był mały problem ze złożeniem body ale w końcu się zmieściło - macie jakieś swoje pomysły na przeciągnięcie?

- Mam problem też z samym strzelaniem - kiedy podłączam sam silnik - działa bez problemów, jednak kiedy podłączyłem wszystko do kupy było słychać chwilkę kręcenie silnika a później tylko cisza...

Link to post
Share on other sites

Dziwna sprawa..

Ponieważ, w chwycie silnikowym odkręciłem jedną, tą mniejszą śrubkę. Próbuje z następnymi, nie da rady. Dałem ojcowi... NIC.

I mam pytanie, jak nazywają się śrubokręty czy też inne przyrządy którymi mogę odkręcić śrubki w górnej części gear ?

Link to post
Share on other sites

W GB JG są używane śruby Torx są trochę inne niż imbusy. Musisz odkręcić dwie śruby na pokrywce silnika a tej środkowej nie ruszaj bo służy do regulacji luzu na zębatce silnikowej. A w chwycie po wyjęciu silnika są za zwyczaj tylko dwie śruby mocujące chwyt do GB. Silnik ma pomalowaną na czerwono (taka czerwona kropka) końcówkę szczotko-trzymacza dodatnią , czyli czerwony kabel do czerwonego .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...