Marek Kiljan Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 W chińczykach niestety to częste zjawisko, w szkielecie np. CA antireversal siedzi kulturalnie i nie wypycha zębatek Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 A ktoś wie jak zapobiec temu zjawisku? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 U mnie antirevelsal był jakiś też krzywy czy coś i wymieniłem i bangla ;) Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 jeśli wypycha to przy składaniu go podtrzymaj, albo pomiędzy zebatkę i antireversala mały śrubokręt, tak by działał i nie wypadał. W przyszłości opanujesz to i reversal nie będzie ci wyskakiwał itp. Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 (edited) Operacja tuning zakończona łożyska JBU prowadnica JBU spring sp140 śrubki smary itp +batka 10.8 GB złożony przez specshop efekt : coś ruszyło do połowy i zdechło... :wink: P.S Po roku miał 330-360 fps :strach: 30 min póżniej NO I JUŻ ZYJE blaszka przy kabelku od silnika pękła i chodzi aż miło...narazie Edited January 22, 2010 by sakamuto22 Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 P.S Po roku miał 330-360 fps :strach: I cię to zdziwiło ? Chińskie stockowe sprężyny zbijają się i tracą na mocy z prędkością światła, to norma. Taka sprężyna nadaje się do downgradu po jakimś czasie i do niczego więcej. Mam nadzieję, że na m140 pocięgniesz więcej niż ja bo mi sie udało na stokowym szkielecie jakieś 8k, ale pamiętaj części w chinolach to loteria więc może ci się poszczęści :-F pzd Quote Link to post Share on other sites
Wolfi Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 (edited) Przyszła pora na konkretna rekonstrukcję. Wraz z tym muszę przekonwertować 416 na M4 RIS. Części już mam. Kwestia tego że potrzebuję repliki głównie do lasu i stąd chciałbym wstawić SP130 Guardera Obecnie w gb siedzi tłok[Guarder] głowice [JBU] sprężyna G&P (stock) Bateria Li-Po (nie wiem jeszcze jaka - potrzebuje czegoś o dużej wydajnosci mieszczącego się w prowadnicy kolby - do tej pory używałem 11,1 15C 2200 mAh [King Arms]) łożyska ślizgowe [Guarder] I tu pytanie - o ile o resztę części się nie martwię to nie wiem czy szkielet GB wytrzyma SP130, Ewentualnie mogę wsadzić z powrotem nieużywaną sprężynę stockową. Edited February 12, 2010 by Wolfi Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Szkielet Ci wytrzyma, aczkolwiek radziłbym zmienić głowicę tłoka na jakąś lekką, najlepiej grzybka, aluminiowe potrafią namieszać w GB. Lipol KA 1100mah wchodzi do prowadnicy bez problemu, nie wiem jak z innymi. Quote Link to post Share on other sites
Wolfi Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 Szkielet Ci wytrzyma, aczkolwiek radziłbym zmienić głowicę tłoka na jakąś lekką, najlepiej grzybka, aluminiowe potrafią namieszać w GB. Lipol KA 1100mah wchodzi do prowadnicy bez problemu, nie wiem jak z innymi. No to się sprawa rozwiązała. Szkielet pękł (na razie tylko na dole) zanim zdążyłem zmienić sprężynę. Całość działa na M110 G&P przy ROF ok 20k/s wiec nie było to jakieś wielkie obciążenie. Dodam że jako użytkownik jedynie słusznych magazynków - real capów nie sieję na lewo i prawo. Wytrzymał może z 10 k.. ale i w to wątpie. Czy to TM czy JG nie mam szczęścia do replik... Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Kup m249 :) Wytrzyma to to wiele :) Quote Link to post Share on other sites
Wolfi Posted February 25, 2010 Report Share Posted February 25, 2010 Kup m249 :) Wytrzyma to to wiele :) Nie pasuje do reko (pasi ewentualnie M60E3)- ale broń wsparcia mnie nie pociąga i niezbyt pasuje (szczególnie przy moich mocno kompaktowych gabarytach i tendencji do bycia w 3 miejscach na raz) Biorąc pod uwagę Twoje doświadczenie poleciłbyś jakiś konkretny szkielet do gb v2 Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 25, 2010 Report Share Posted February 25, 2010 GP 7mm/8mm, albo zmiana repliki na emke ICSa - tamte gearboxy są pancerne, koledze nie udało się na m150 go uszkodzić. Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 A czy plastikowa głowica zmniejsza zużycie GB ??? chce oszacować ile wytrzyma mi szkielet, bo strzał przypomina walniecie młotem w kawałek metalu :-F Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 Tak, a najlepiej z gumowym grzybkiem. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted April 15, 2010 Report Share Posted April 15, 2010 Pytanie dla speców, albo tych, którzy znają odpowiedź, Czy do hk416 JG będzie pasował gearbox GP na łożykach 7mm Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted April 15, 2010 Report Share Posted April 15, 2010 Mój jeszcze trzyma, ale może najwyżej przypiłujesz tu i ówdzie. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted May 9, 2010 Report Share Posted May 9, 2010 Potrzebuje konsultacji aktualnie mój zestaw wyglad atak: - komora Hop-Up KA, - M130 DF, - borek DF, - łożyska ślizgi, - rękojesc G27 wyszlifowany środek żeby silnik sie nie blokował, - zmienione okablowanie plus mosfet Silesia Factory, Problem polega na podawaniu kulasów, po wyjęciu maga widać że dysza delikatnie wychodzi. Pin tylni wchodzi z nieco wiekszym oporem niz zwykle. Co o tym myslicie czy wystarczy tylko przypiłowac dyszę? Quote Link to post Share on other sites
JaWojteq Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Wrzuciłem wczoraj kilka części do środka mojego hk: -Sprężynę m130 guarder -Cylinder typ 0 systema -Tłok żółty CA, i tu ciekawostka na fabrycznych częściach w stokowym tłoku wyrwały się trzy zęby! -Gumka, i dystanser guardera. -Lufa Madbula 590mm Fajnie strzela w tym ustawieniu, kulki lecą prosto, daleko, i celnie. Z czasem muszę jednak wymienić: -komorę najlepiej KA -Głowicę cylindra, no i może tłoka. -kable, może mosfet. -prowadnicę sprężyny na łożyskowaną. I jeszcze jedno pytanie dla posiadaczy haków, wymieniał ktoś komorę w body z ABS? Mniej więcej wiem co trzeba piłować, jednak zastanawiam się czy siedzi ona stabilnie? (Dolna część komory 2. częściowej jest przykręcana) Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Musisz wyciąć kwadracik na który przykręcasz dolną część komory i z 0,5 cm miedzy wejściami na przedni pin, jak co to dodam fotki. Quote Link to post Share on other sites
JaWojteq Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Bardzo chętnie je zobaczę. Oczywiście mowa o komorze jedno częściowej, aby nie było nieporozumień. Quote Link to post Share on other sites
scarm Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Pytanie dla speców, albo tych, którzy znają odpowiedź, Czy do hk416 JG będzie pasował gearbox GP na łożykach 7mm Mój GB G&P na łożyskach 8 mm wchodzi bez problemu, więc 7mm prawdopodobnie tez upchniesz. Quote Link to post Share on other sites
Kleju Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Ktoś wie gdzie mogę dostać taką replikę? ciężką o nią już w polskich sklepach, głównie chodzi mi o wersję ze standardową teleskopową kolbą od HK i lufą 14-16 calową. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
JaWojteq Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Chyba tylko allegro, dawno w żadnym sklepie jej nie widziałem. Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 Ktoś wie gdzie mogę dostać taką replikę? ciężką o nią już w polskich sklepach, głównie chodzi mi o wersję ze standardową teleskopową kolbą od HK i lufą 14-16 calową. Pozdrawiam To legendarna konstrukcja rarytas jest w chwili obecnej. Ja się zastanawiałem nad sprzedaniem ostatnio..ale chyba jednak to jest zbyt prestiżowe :P Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 Tych replik już nie będzie. Dlaczego? Bo nie są od prawie 1,5 roku produkowane ze względu na lepszych następców. Z metalowym korpusem, mosfetem i dużo lepszym (wraz z lepszymi elementami w środku) GB. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.