Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Jak się posypią to wymienisz, przynajmniej wydatki się rozłożą w czasie ;)

 

Głowicę trzeba by sprawdzać, podobno prowadnica v.3 pasuje, no ale różnie to może być. Piszę, co słyszałem bo na razie nie mam zamiaru nic zmieniać i nie otwieram nawet gb.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Hawk

 

FTK Guardera wytrzymuje M140 na singlu ( włacznie z zębatkami) więc M130 spokojnie uciagnie ( a sam tłok śmiga już u mnie 3000 kulek na sp150 ale na zębatkach promyka)

 

@Michall

 

Do m14 Cymki pasuje ftk guardera... co powinno oznaczać że pasuje do gb Cymki prowadnica do V7.. ale nie sprawdzałem

 

Ja też marzę o BU do M14 :killer: nawet nie wiecie jak bardzo.

Edited by Wolfi
Link to post
Share on other sites

To tak prowadnica z M14 jest identyczna jak w GBv3 , stokowe zębatki spokojnie wytrzymują M130 , dowodem jest moja i kolegi replika (tzn kolegi ma M135) i obie śmigają pięknie , zanim swoją wysłałem (bo już nie jest moja ;-) ) jeszcze raz zajrzałem do GB nie było śladów a jakoś jej nie oszczędzałem .

Link to post
Share on other sites

Do M140 ja bym zakładał minimum:

zębatki

tłok

głowica cylindra

szkielet GB

silnik

=ok 1000 zł

 

Ale ja mam specyficzne podejście , często jeżdżę na większe strzelanki/zloty i dla mnie replika musi wytrzymać , bo przejechać 300 km i zejść po 20 minutach przez zerwany ząb albo coś to mija się z celem .

Edited by przemek10
Link to post
Share on other sites

Ja panu proponuje napisać maila lub zadzwonić do Krakmana lub innego sklepu, który zajmuje się tuningiem chińczyków :) Jakby nie patrzeć oni polecą najkorzystniejszą opcje, a w każdym bać razie polecą taką opcje która udźwignie m140 i się nie posypie po tygodniu.

Link to post
Share on other sites

Tłumik świetny tylko kurde + dodatkowe centymetry do i tak już bardzo długiej repliki mogą spowodować trudności z "manewrowaniem" bronią miedzy drzewkami np. Ale i tak uważam, że miodzio :).

Dante lekki tuning za w miarę rozsądną cenę to :

http://www.taiwangun.com/shop,show,1128

+ spring 120 guardera

+ hop siupka Systemy

To da jakieś 390-410 Fpsów ( jak na początek powinno wystarczyć)

Link to post
Share on other sites

Kupuję na zbrojowni, a tam już zębatki są wymienione, ale się zastanowię.

Narazie będzie tak:

Spring M120 Guarder

Gumka Systema

Głowica Cylindra P&J do M14

Prowadnica sprężyny

Dysza DF do M14

 

Trochę mnie to wyniesie, ale efekt powinien być ok. Później zębatki i Cylinder systemy

Link to post
Share on other sites

Kupuję na zbrojowni, a tam już zębatki są wymienione, ale się zastanowię.

Narazie będzie tak:

Spring M120 Guarder

Gumka Systema

Głowica Cylindra P&J do M14

Prowadnica sprężyny

Dysza DF do M14

 

Trochę mnie to wyniesie, ale efekt powinien być ok. Później zębatki i Cylinder systemy

 

Na zbrojowni zębatki są takie jak wszędzie indziej, nic nie wymieniają. Po co dysza DF? PJ będzie prawdopodobnie lepiej dopasowana do głowicy PJ.

Link to post
Share on other sites

?

 

ROF daje słaby ale na M130 i ok 0 stopni starcza na 2 hicapy , pokaż inną baterie stokową pozwalającą na to .

 

Np. firefoxy dodawane do PJ'ów ;)

 

Moja stockowa bateria ma problemy z uciągnięciem stockowej sprężyny, spust się na niej blokuje - widocznie jakiś parszywy egzemplarz.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...