DZIKI GHOST Posted August 9, 2012 Report Share Posted August 9, 2012 Niestety ta lufa nie będzie pasowała, musisz szukać luf które mają dodatkowe nacięcie dla komory HU, np taki Guarder http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_129_374&products_id=6458&name=Guarder_-_Lufa_Precyzyjna_-_6.02_-_550mm_-_M16,_AUG Quote Link to post Share on other sites
Chacal Posted August 9, 2012 Report Share Posted August 9, 2012 Dzięki za pomoc ;) Quote Link to post Share on other sites
halucynek Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 ja mam cymę na zębatkach promyka i całym zestawie cylindra i tłoka też promyka na 170 guardera i nie widać zęby się to mocno jechało ale mam pytanko istnieją zębatki ITU albo coś mocniejszego od Double Torque promyka dedykowane do gb v7 ? Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Nie istnieją, ale te zębatki nie powinny mieć pod względem wytrzymałości problemów z sp170. Inną kwestią jest przełożenie i związana z tym reakcja na spust, jednak przy obecnie dostępnych silnikach i akumulatorach przestaje to być problemem. Quote Link to post Share on other sites
Bismarck Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Jaka prowadnica sprężyny wchodzi do tego M14? Czytałem, że V3 pasuje, ale chciałem się upewnić. Quote Link to post Share on other sites
torba120 Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 Czy gb od G&P wytrzyma mi m150/170? Quote Link to post Share on other sites
rogieroger Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 U mnie siedzi m150 Systemy i wszystko gra. Czy gb od G&P wytrzyma mi m150/170? Quote Link to post Share on other sites
torba120 Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Ok, ale only semi? Czy auto też? Quote Link to post Share on other sites
rogieroger Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 Auto na m150? :) Szczerze mówiąc nie wiem, po przełączeniu na tryb auto, mam trzy strzałowego bursta (dzięki układowi MERF 3.2 firmy GATE http://www.gatee.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=74&Itemid=72&lang=pl), ale na ogół raczej nie używam, no może czasem w ogródku :P Ok, ale only semi? Czy auto też? Quote Link to post Share on other sites
imba Posted September 7, 2012 Report Share Posted September 7, 2012 A jak jest z CM ? Bez wymiany szkieletu gearboxa wytrzyma mi m150, bez połamania zębatek ? czy dla pewności lepiej je też wymienić? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 10, 2012 Report Share Posted September 10, 2012 Nie wiem, czy są jakieś wzmacniane szkielety. Quote Link to post Share on other sites
BAATT57 Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Słuchajcie, wracam ze swoją problematyczną czternastką... Już mi się pomysły kończą... Sprawa ma się tak, że już wsadzona jest sp150 z guardera, wszystko bangla na mosfecie, silniku SHS, reakcje na spust i te sprawy są ok, ale fpsów mamy... 460 ! Szczelność w GB - strzykawka, podmuchów komora-dysza raczej brak, po wymianie na nową dyszę zniknęły, we wcześniejszej dyszy (deep fire) były chyba za duże fazki. Niestety cholera gdzie dalej tracą się fpsy. A teraz problemem głównie jest zacinka/dublet... Co chwile mamy zacinki i dublety, nagle strzela już okej nawet 100 strzałów... Wydaje mi się, że problem pojawia się gdy mocno prą kulki z maga - takie moje wyobrażenie. Btw - kulki g&g 0,28, na pj0,25 to samo. Ma ktoś jakiś pomysł co robić z nią oprócz złomowania? :) Quote Link to post Share on other sites
S.A.S Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 Nie wiem czy pisałeś wcześniej jakieś posty w tym temacie, ale to może wina lufy wewnętrznej. Jeśli ma precke to naprawdę dziwna sprawa. BTW. Jakiej baterii używasz do tego silnika, że sprężynę sp150 ciągnie? Quote Link to post Share on other sites
BAATT57 Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Tak, pisałem i to sporo. Dodam jeszcze, że gumka jest nówka, wymieniona z powodu właśnie dubletów. Fakt, nie ma precki, ale nie jestem do precek przekonany. Czy lufa może być powodem dubletów i zacinek? Silnik to SHS high torque, także myślę, że na średnio mocnej batce też będzie ciągnąć, aczkolwiek używam lipo 11.1 3600 mAh z turnigy. I od 6 spotkań wciąż genialna reakcja na spust ;) Quote Link to post Share on other sites
Chacal Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 A ja mam takie pytanie: jeżeli chodzi o części które chcę wymienić do m130 (najlepiej guardera) w mojej m14 od CM, czy to co wyszperałem będzie pasowało? http://gunfire.pl/product-pol-1152198636-Aluminiowa-glowica-cylindra-do-v-7.html http://gunfire.pl/product-pol-1152197260-Uszczelniona-dysza-do-repliki-M14.html http://gunfire.pl/product-pol-1152197262-Cylinder-typu-0.html http://gunfire.pl/product-pol-1152197254-Lozyskowana-glowica-tloka-z-POM.html Głównie chodzi mi o to, czy cylinder i głowica tłoka będą pasowały. Jeżeli te części są dobre to potrzebował bym jeszcze podpowiedzi jaki tłok wziąć i jaką prowadnicę sprężyny :) Chyba że ktoś ma pomysł jak znaleźć tańsze zamienniki które mi się nie rozlecą od tej m130 to był bym wdzięczny za linki. W tym momencie mam w replice m120 ultimate, gumkę zieloną g&g i preckę 6.02 od DF. Z góry dzięki za pomoc ;) Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Stock wytrzyma M130 nawet. Prowadnice i popychacz tylko warto wymienić na lepsze. Quote Link to post Share on other sites
Chacal Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Jednak chciał bym otrzymać jak najlepszą szczelność tego układu, poza tym jak wkładałem m120 to nie mogłem się oprzeć wrażeniu że tłok, głowica i prowadnica sprężyny są beznadziejne. Stąd moja decyzja o wymianie większej ilości części Ale był bym wdzięczny za podpowiedź z linkiem, gdzie dostanę prowadnicę v7, bo nie mogłem znaleźć nigdzie jak na razie. No i odpowiedź cna pytanie o kompatybilność tych części co podałem z m14 cymy ;) Quote Link to post Share on other sites
cziter Posted November 4, 2012 Report Share Posted November 4, 2012 (edited) Mam problem z moja m14 CM. W srodku lufa promyka. Problem jest taki ze co kilka/kilkadziesiat (roznie to bywa) strzalow jedna z kulek wyleci na 2m ... Ostatnio bylo to moze 6 takich strzalow na calego hi-capa. Wczesniej dochodzily do tego zacinki- wystrzal 3-4 kulki naraz ale po zmianie dyszy, glowicy cylindra wraz z cylindrem(byl wgnieciony) ten problem znikl. Strzelam guarderami. Edited November 4, 2012 by cziter Quote Link to post Share on other sites
TFKrucjat Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 Z ręką na sercu i czystym sumieniem przyznam się że przeczytałem wszystkie tematy i nie wiem już nic. Na dzień dzisiejszy na obecną chwilę wiem tyle że Made in China to Made in China i różnie z tym bywa. I tu zaczyna się szereg pytań: A) Na chwilę obecną jak najlepiej z M14 CM zrobić parasnajperkę tak na około 500-550 fps'ów? B) Jakie części pasują, tylko dedykowane do gb V7 czy można je zastąpić innymi? C) Jakie części do tego będą najlepsze? D) Gumka i Lufa, co polecacie najbardziej do uzyskania dużej precyzji? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 A) Na chwilę obecną jak najlepiej z M14 CM zrobić parasnajperkę tak na około 500-550 fps'ów? Szczerze? Nie brać CM, tylko G&G i włożyć mocniejszą sprężynę. Wyjdzie taniej, łatwiej, milion razy ładniej, a i bezawaryjnie. Quote Link to post Share on other sites
TFKrucjat Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 Lesio dziękuję za szybką odpowiedź :) Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Popieram. TM też nie brać. Głównie dlatego, że wychodzi drożej niż G&G jak zakłada się powazniejszy tuning. Quote Link to post Share on other sites
Milski Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 (edited) Mam takie pytanko, bo szukałem i nie mogłem znaleźć, a wole się upewnić. Czy tuning zastosowany w zwyklej m14 pojdzie i w ebr? Bo na moje rozumowanie siedzi w niej to samo więc nie powinno być problemów. Edited November 25, 2012 by Milski Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Siedzi to samo, tylko w jeszcze gorszej cenie. Quote Link to post Share on other sites
Milski Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 No mi udało się jeszcze w znośnej z gunfire za 750 więc nie jest źle ;D, a tak jeszcze zapytam bo tego też szukałem i nic. Czy jest temat oddzielny do ebr cymy czy temat o ebr został połączony z tematem o zwykłej m14? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.