Szagutek1 Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 Hahahaaa Oczywiście, że nikt normalny nie używał by auto i ja również nie mam zamiaru ale pytałem tylko z czystej ciekawości :icon_smile: Macie jakoś zablokowane auto? Mam obawy, że w jakiś sposób podczas strzelania mogło by mi się niechcący przestawić na auto i mogła by być kiszka :icon_neutral2: . Myślałem nad wkręceniem jakiejś śrubki pod selektorem ognia tak żeby blokowała ona przejście na auto. Co o tym myślicie? Może ktoś robił coś podobnego albo ma inny pomysł? Quote Link to post Share on other sites
Aurendil Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 A kto normalny używa auto w snajpie z +500fps? W CA25 na auto odblokowuje się czasem zaciętą replikę. Tylko u mnie auto jest zablokowane na przełączniku, za to jest wyprowadzony kabelek z włącznikiem auto koło baterii. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 ja używam w snajpie 620 FPS, więc - jak kto lubi. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Niektórzy w szturmie mają 600 na auto, nie ma się co szczypać :) Albo się toleruje albo nie. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Tolerancja ludzi to jedno, tolerancja szkieletu gb to inna bajka. Quote Link to post Share on other sites
Warior01 Posted January 4, 2014 Report Share Posted January 4, 2014 Ta batka LINK długo by trzymała? widzę, że kolega nawet linku nie potrafi wkleić... poprawione Mendi Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted January 5, 2014 Report Share Posted January 5, 2014 O aku masz inne tematy :) Jeśli robisz replikę mocową to kupujesz mega wydajny pakiet najlepiej 1 klasy albo jeszcze lepiej nano.. A baterie tych firm poza tym, że cena wynosi 3-4 razy więcej niż faktycznie powinna wynosić ponieważ są to baterie 3 klasy a kosztują tyle co nano to nie są warte wsadzania do replik ponieważ są bardzo delikatne, puchną, nie mają takiej wydajności i pewnie dużo by tutaj było wymieniać :) mam nano za +/-90zł - 11,1V 2200mAh 25-50C od TURNIGY z www.asgrevolution.pl czasem nawet jak nie mają na sklepie warto napisać czy czasem nie robia zamówień bo często mają w mega dobrych cenach ew. zawsze można kupić w hobbykingu Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 Komora jak komora jej zadaniem jest trzymac wszystko w kupie i w jak najlepszej symetri do tego dobrze jak dociska gumkę do lufy powodując doszczelnienie i ma dobra regulację HU Reszta zależy od lufy, gumki i dyszy. Miałem obie komory w łapach i KA moim zdaniem ma lepszą blokade lufy przez co praktycznie wyklucza możliwość przekręcenia sie jej.. Ale na pytanie powinny odpowiedziec osoby posiadająca KA i CA z dobrym przebiegiem i zapewne opinie będą podzielone bo obie komory sa dobre :) A co do Elementa to mam w HK i nie narzekam, dobrze uszczelnia i problemu z podawaniem kulek nie ma :) fakt, że jest to plastik więc musisz zastosować M-Block :) Quote Link to post Share on other sites
Thakan Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 Mam problem, wie ktoś może jak zdjąć body od SR25 P&J? http://s0.zmniejszacz.pl/DSC_0112_zmniejszacz-pl_942216.jpg http://s0.zmniejszacz.pl/DSC_0113_zmniejszacz-pl_338643.jpg Śrubki z drugiego zdjęcia normalnie imbusem schodzą, te z pierwszego tylko się kręcą i nie schodzą :/ nie wiem jak się do tego zabrać i prosiłbym o pomoc :) PS. Nie bierzcie pod uwagę wyglądu repliki, jest w trakcie przemalowania :D Z góry dziekuje za pomoc Quote Link to post Share on other sites
Kr1s Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 (edited) Po wykręceniu imbusem trzeba je wybic Edited January 8, 2014 by Kr1s Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 Mendi, może warto zrobić tak jak w SWD, że w pierwszym poście umieści się najważniejsze informacje jak np. zestawienie najlepszych części oraz ranking i np. doświadczenie ludzi czyli jakie zestawienie ile FPS i co najważniejsze wzmocnienie GB :) Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 No od jakiegoś czasu się to tego przymierzam, a od kilkunastu godzin coś tam nawet grzebię. Liczba stron będzie wam się systematycznie zmniejszać, a w kilku pierwszych postach wrzucę reckę. Zastanawiam się czy wszystkich sr25 razem nie połączyć, w zasadzie CA niczym się nie różni technicznie. Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 łącz :) Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 Posty z grubsza przejrzane, będzie jeszcze drugi sort. Recka na 1 stronę ma już szkielet, trzeba go teraz uzupełnić postami. Tematy chyba faktycznie połączę z ca25, bo i tak temat w zasadzie umarł. Quote Link to post Share on other sites
yakuz Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 (edited) Dwa pytanka: 1) Lufa 590mm jest optymalną do SR'ki w kwestii długości? Bo z tego co czytam wchodzi spokojnie jeśli jest tłumik a taki posiadam od samego początku 2) Lufa guardera (koszt ok 180zł) czy promyka (280zł)? Jest bardzo zauważalna różnica przy Wczoraj chronowałem po poskładaniu jej z kumplem i wyszło nam 515-520 fps przy m150 guardera, komora jest idealnie szczelna, wszystko raczej wypodkładkowane jak należy ale widzę, że chłopaki ze 150 wyciągali jeszcze znacznie więcej... Gdzie szukać przyczyny? I tak sobie przypomniałem, że zrobiłem fail'a nie ustawiając HU na 0 -,- Replikę kupiłem lekko ponad miesiąc temu i okazała się lekkim złomem (opis w sprawach spornych) i co nie co ją dopieściliśmy. Lufa została póki co JBU. Gumka HU wymieniona na zieloną guardera, dysza podeszła od Giety Aresa - leży idealnie :icon_biggrin: sprężyna 150 guarder, komora HU doszczelniona teflonem, zębatki włożyliśmy SHSa, okablowanie wymienione, GB poskładane od 0, hula jak należy. Nic nie zgrzyta, nie charczy, napędza ją lipol 11.1 3300. Nawet na auto bangla aż miło ale trochę na lewo i na prawo te kulki latają. Proszę o sugestie, co sprawdzić, poprawić, wymienić? Edited February 11, 2014 by yakuz Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 Fakt, ciut mało fps, tyle to mi pokazało na shs m150 przy stock lufie, guarderek daje zwykle więcej. Poza tym chłopaki zwykle podają fps z borkiem. Quote Link to post Share on other sites
yakuz Posted February 12, 2014 Report Share Posted February 12, 2014 A jest sens przy takiej mocy inwestować w promyka? Tak wiem promyk jest lepszy ale w M4 G&G lufa promyka miała praktycznie identycznie skupienie jak G&G, nie wiem jak to jest w przypadku luf guardera bo nigdy takowej nie miałem. I tam te lufy były znacznie krótsze. Na pewno wszystko będzie lepsze od tego JBU który jest tragiczny... W VSR z mancraftem używałem lufy PDI Raven i nie była najgorsza jak na podróbkę PDI. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 14, 2014 Report Share Posted February 14, 2014 Gumka HU zielony guarder? Pierwsze słyszę :D. Spróbuj na innej gumce. Quote Link to post Share on other sites
Warior01 Posted February 14, 2014 Report Share Posted February 14, 2014 Mam dylemat ;d, nie znam się za dobrze na bateriach... znalazłem kilka akumulatorów, które mnie zaciekawiły, ale nie mam zielonego pojęcia, który wybrać ;d, który z nich byście mi polecili? Aha, bym zapomniał, w moim SR mam kolbę SF :) 1. http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=91_126&%20products_id=2319 2. http://gunfire.pl/product-pol-1152201243-Akumulator-Redox-LiPo-2400-mAh-11-1V-20C-2-1-.html 3. http://gunfire.pl/product-pol-1152199161-Akumulator-Redox-LiPo-2400-mAh-7-4V-20C-scalony-.html 4. http://asgrevolution.com.pl/sklep/baterie-i-ladowarki/322-lipo-li-pol-74-15-25c-2000mah-turnigy-nano.html 5. http://asgrevolution.com.pl/sklep/baterie-i-ladowarki/141-lipo-li-pol-74-15-25c-2000mah-turnigy-nano.html Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 1. To nie jest temat o batkach ;) 2. Skoro już pisze to Cię naprowadzę.. Jeśli Li-Po to tylko NANO-TECH od TURNIGY!! Musisz zastanowić się jaką masz replikę, jeśli stocko 7,2 starczy jeśli masz/planujesz tuning to 11.1 Zmierz sobie przestrzeń w kolbie bo SF nie jest uniwersalne tak samo jak prowadnica kolby i czasem bez problemu można tam zmieścić aku ;) I Proponuję NANO 11.1V 25-50C co do mAh to zależy ile strzelasz jedni mają replikę na 600FPS i strzelają tylko na pewniaka i im schodzi niecały magazynek na strzelankę więc w tedy 1200-1500mAh spopkojnie starcza a jeśli napierdalasz to weź +2000 ;) Napisz do mnie na PW jak nie znajdziesz niczego to może coś fajnego i w fajnej cenie Ci sprowadze ;) Quote Link to post Share on other sites
yakuz Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Gumka HU zielony guarder? Pierwsze słyszę :icon_biggrin:. Spróbuj na innej gumce. Gumka to oczywiście G&G zielona, czasami człowiek w pośpiechu pisze głupoty - swoją drogą chyba powinieneś wiedzieć, że gumka HU nie ma nic do ilości fps bo przecież pomiary robi się z HU na 0? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 No to kolege się mylisz bo zachodzi coś takiego jak zjawisko uszczelniania się w kolorze hu i na gumce hu. Jak o tym nie wiesz to oddaj lepiej replikę serwisantowi :) Quote Link to post Share on other sites
yakuz Posted February 26, 2014 Report Share Posted February 26, 2014 Tak czy inaczej szczelność w tym miejscu jest idealna. Robię wraz z serwisantem przy swoich replikach :) Brawo udało Ci się wyjść na swoje i zwyciężyć z pierdołą o którą kompletnie nie pytałem i nie miała związku z moimi pierwotnymi pytaniami. Moje pytanie dotyczyło luf precyzyjnych a nie komory czy gumki HU której się doczepiłeś. Jeśli chcesz wnieść coś w temat dla mojego i ogólnego dobra to postaraj się odpowiadać na pytania użytkowników a nie szukać dziury w całym, a raczej zwykłego przejęzyczenia z mojej strony. Wracając do dyskusji to chyba faktycznie pokuszę się o lufę guardera o którym pisał Mendi. Pozdrawiam yakuz Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 26, 2014 Report Share Posted February 26, 2014 Sorry zapytałeś się gdzie mogą uciekać fpsy to rzuciłem radę a ty pierwszy rozpocząłeś atak mimo chęci niesienia pomocy, więc nie pitol mi. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted February 27, 2014 Report Share Posted February 27, 2014 gumka HU nie ma nic do ilości fps bo przecież pomiary robi się z HU na 0? No akurat ma, ponieważ od rodzaju gumki a przede wszystkim profilu jej kołnierza zależy doszczelnienie z dyszą, która przekazuje stłoczone powietrze z cylindra. Co do lufy Guardera mam akurat inne zdanie: jest jak kupa zawinięta w różowy papierek. Opakowanie estetyczne, ładny grawer na lufie ale gdy użyje się mikrometra to lufa zamiast deklarowanych 6,02mm ma 6,07-6,23mm (sprawdziłem w ten sposób około 20 różnej długości luf tego producenta). Tolerancja mikrometra wynosi 0,01mm. Dużo lepiej kształtuje się pomiar dla luf produkcji KM HEAD, Classic Army czy Prometheus. W tych lufach średnica deklarowana przez producenta pokrywa się z tolerancją urządzenia. Wnioski pozostawiam Wam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.