blackblut Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 drukowałem taki adapter ma to sens, jeśli ktoś chce zrobić repe małymi kosztami Quote Link to post Share on other sites
Szagutek1 Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 Witam. Chciał bym wstawić taki oto tłok http://www.bron.pl/asg/czesci-wewnetrzne/tlok-aluminiowy-do-psg-1 do mojego SR25. Czytałem, że ludzie wstawiali do V2 Long tłoki od PSG-1 jednakże nie jestem pewien czy będzie pasował. Martwi mnie to przesunięcie zębów i ich szerokość. Uważacie, że będzie odpowiedni? Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 Shs bez łaski klepie tłok z pełną stalową szczęką, do v2 long. Znosi bez kwiknięcia m160 i m170, a przy okazji jest 2x tańszy niż ten co podlinkowałeś. Ciężko teraz z dostępnością, ale poszukaj http://archiwum.allegro.pl/oferta/wzmocniony-tlok-z-18-stalowymi-zebami-do-sr25-shs-i2535740154.html Quote Link to post Share on other sites
Szagutek1 Posted June 5, 2014 Report Share Posted June 5, 2014 Niestety miałem identyczny tłok ale pękł mi podczas strzelania. Mam zamontowaną sprężynę M150 od guardera. To prawda, że zęby są solidne bo nie ma na nich najmniejszego śladu zużycia, ale tworzywo pękło. Przeszukałem już cały internet i nie dość, że nie ma wyboru wśród tłoków do V2 Long to jeszcze na dodatek nigdzie nie ma żadnych dostępnych. Po kilku godzinach szukania wpadłem właśnie na tłok do PSG-1 który jest cały aluminiowy. Quote Link to post Share on other sites
Sterling Archer Posted June 8, 2014 Report Share Posted June 8, 2014 Panowie, szybkie pytanie - czy do SR25 URX od CA będą pasowały te midy od P&J? Jeśli nie to da się je jakoś podpiłować? http://www.taiwangun.com/magazynek-mid-cap-na-170-kulek-do-replik-serii-sr25-p-j Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted June 8, 2014 Report Share Posted June 8, 2014 @Ariador - Tak, ew. będzie trzeba podpiłować ale ogólnie podejdą ;) @Szagutek - Uszkodzenie tłoka w innym miejscu niż zęby jest praktycznie nie możliwe więc musiało to z czegoś wynikać.. Np. wada fabryczna ale bardziej stawiał bym na to, że zostało coś źle złożone np. podczas składania GB nie włożyłeś w szyny lub sprężyna była za szeroka i zablokowało w tłoku itp.. Bierz shs`a jeszcze raz Quote Link to post Share on other sites
Szagutek1 Posted June 11, 2014 Report Share Posted June 11, 2014 Czy możliwe jest, że tłok mógł pęknąć przez to, że nie spiłowałem drugiego zęba? Usłyszałem dzisiaj od znajomego, że to mogło być przyczyną pęknięcia i lekko mnie to zdziwiło. Czy to jest w ogóle możliwe czy to kolejny mit? Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted June 12, 2014 Report Share Posted June 12, 2014 Drugi ząb jest zwykle kolizyjny i najczęściej się go spiłowuje. Wiele tłoków nie posiada tego zęba. Mogła faktycznie zębatka podnieść tłok na tym zębie, zaklinował się i pękł. Choć częściej dzieje się tak przy sprężynach guardera i podwójnym łożyskowaniu - springi guardera mają gruby drut i potrafią wtedy nie mieścić się w tłoku. Czasem też zęby na tłoku mają luz i potrafi wyrwać listwę - dlatego zwykle się ją klei przez montażem tłoka. Dochodzi jeszcze wada fabryczna odlewu. Powodów może być wiele. Ja tam na tłoki shs nie narzekam, po lekkich modyfikacjach służą w replikach gdzie są mocne obciążenia. Quote Link to post Share on other sites
mikolaj1976 Posted July 1, 2014 Report Share Posted July 1, 2014 Mam pytanie czy metalowe górne body od m15a4 classic army będzie pasować do sr25 ??? Proszę o w miare szybką odpowiedź Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted July 1, 2014 Report Share Posted July 1, 2014 Nie, nie będzie pasować. Quote Link to post Share on other sites
Devil Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 (edited) Witam, Wpierw moja urzekająca Historia xD Wstawiłem do SR25 z PJ (która ma już parę dobrych lat) M130 Guardera, przy okazji wymieniłem głowicę tłoka, tłok na żółty CA oraz anti-reversal w starym sprężynka była już wyjechana. Dwie strzelanki i brzdęk. Co się stało moim zdaniem? no więc prawdopodobnie zaczęło się od tego że anti-reversal był uderzony u podstawy co spowodowało jego unieruchomienie i niefunkcjonowanie. W następstwie poszła środkowa zębatka i tłok. Jakie zębatki mi polecicie ?? Tłok już mam wybrany niebieski ze stalowymi zębami. Dziękuje za odpowiedź :icon_wink: Edited September 8, 2014 by Devil Quote Link to post Share on other sites
Kr1s Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 (edited) Z dostępnych w sklepach http://redberet.pl/p...ktrycznych.html Edited September 8, 2014 by Kr1s Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 Może ktoś tłoka potrzebuje http://wmasg.pl/pl/consignment/show/583377 Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 Wczoraj zamówiłem za 46zł+koszta przesyłki ten sam, ehhh :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 A ja mam taką zagadkę od wczoraj. SR'ka znajomego. SP150+ Modify Zespół cylindra PJ (ten ich pseudo BU) z dorobionym dodatkowym sorbo do poprawy AOE. Tłok zmieniony na SHS z metalową szczęką. Zębatki stock. Dysza BU AUG Guarder z nowym ciasnym oringiem. Komora KA + lufa stock. Komora zaparta sztywno o czoło gearboxa. Pierwsze kilka strzałów ok, ponad 530FPS i nagle padaczka bo chrono pokazuje po 300, 350, 200 FPS, całkiem losowo. Magazynek to PJ Hi-Cap. Kulki 0,20g G&G do testów. Rozkręcałem, sprawdzałem szczelności na zespole cylindra, dysza ładnie się zgrywa z gumką Systemy. Nie mam pomysłu już, jedyne co mi przychodzi jeszcze na myśl to ten magazynek... :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Sam ostatnio się zdziwiłem jak duże znaczenie może mieć magazynek, w prawdzie nie była to SR'ka, ale... Przed strzelanką na ogródku sprawdziłem sobie replikę, ładne 465 fps +/- 3 fps. Już na strzelance chcę sobie ustawić hopka i koli, a tu pluje mi kulkami na różne odległości, raz na 20m, raz na 40m, raz na 30m. Myślę co to k... może być. Wsadzam innego maga i jak ręką odjął, wszystko ok. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 W takim razie sprawdzę ten magazynek jeszcze :) Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Ja u siebie w SR25 komorę docisnąłem oringami założonymi na lufę (jak komory emkowe od czechów), nie ma sie prawa ruszyć nawet 0,1mm (no może trochę przesadzam) ale polecam ten sposób. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Ja blokuję kwadratem 7x10mm z twardej gumy grubości około 3-4mm. Sprawdza się od dawna. Zmieniłem na wszelki wypadek gumke HU z "czegoś" na czarnego Madbulla. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Magazynek inny, nowa gumka i problemy zniknęły :) Quote Link to post Share on other sites
elcfart Posted September 22, 2014 Report Share Posted September 22, 2014 Witam. Dzisiaj otrzymałem swoją SRkę (jest to moja pierwsza replika), na samym początku napotkałem na mały problem techniczny w postaci nie otwierającej się klapki komory hop-up. Po oględzinach okazało się, że całe suwadło które ową komorę otwiera nie chce się cofnąć do samego końca. Postanowiłem ją rozebrać i okazało się, że winowajcą jest blaszka ruszająca się razem z tym suwadłem i odsłaniająca regulację hop-up. Niestety jest ona tyle luźna, że co chwilę się blokuje i moje pytanie brzmi: czy mogę ją zupełnie wyeliminować? (wygląda to tak jakby pełniła ona tylko funkcję zasłaniająca resztę bebechów podczas otwarcia klapki) Quote Link to post Share on other sites
elcfart Posted September 22, 2014 Report Share Posted September 22, 2014 Niestety brak opcji edycji zmusza mnie do kolejnego posta (chyba, że jestem ślepy). Problem rozwiązany. Usunięcie wspomnianej wcześniej blaszki nie rozwiązało problemu, suwadło było zbyt luźne i ciągle się blokowało. Pomogło natomiast odpowiednie ułożenie tejże blaszki (widać małe chińskie rączki dostały za mało ryżu) i teraz wszystko chodzi elegancko bez zacięć. Quote Link to post Share on other sites
dast Posted September 26, 2014 Report Share Posted September 26, 2014 Ja mam pytanko takie: W mojej sr25 od a&k siedzi obecnie promyk 590mm, komora modify, gumka przezroczyta gurader, wszystko kreci bardzo pięknie kulki lecą jak po sznurku nastepną rzeczą za jaką chce sie zabrac to gb , chce wsatwic sprezyne 140 gurdera wymienic głowice tłoka , doszczelnianą dysze i łozyska i to wszsytko na stokowym szkielecie i zębatkach, pytanie czy to wytrzyma ? Quote Link to post Share on other sites
Skejter Posted September 26, 2014 Report Share Posted September 26, 2014 Stockowe szkielety i zębatki wytrzymują spokojnie 150 Guardera ( te oryginalne sprężyny) Quote Link to post Share on other sites
marek86 Posted October 10, 2014 Report Share Posted October 10, 2014 (edited) mam pytanie szukałem zebatek high torque do sr i jakos nie potrafie znalesc, wiem ze g&p oferuje zebatke tłokową i natym sie przygoda konczy a chciałbym je wymienic zeby niepotrzebnie nie dreczyc silnika jes jakis gotowy zestaw czy musze stukowac pokolei ? Edited October 10, 2014 by marek86 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.