Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] SR-25 [A&K / P&J]


Recommended Posts

  • Replies 722
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niestety miałem identyczny tłok ale pękł mi podczas strzelania. Mam zamontowaną sprężynę M150 od guardera. To prawda, że zęby są solidne bo nie ma na nich najmniejszego śladu zużycia, ale tworzywo pękło. Przeszukałem już cały internet i nie dość, że nie ma wyboru wśród tłoków do V2 Long to jeszcze na dodatek nigdzie nie ma żadnych dostępnych. Po kilku godzinach szukania wpadłem właśnie na tłok do PSG-1 który jest cały aluminiowy.

Link to post
Share on other sites

@Ariador - Tak, ew. będzie trzeba podpiłować ale ogólnie podejdą ;)

 

@Szagutek - Uszkodzenie tłoka w innym miejscu niż zęby jest praktycznie nie możliwe więc musiało to z czegoś wynikać..

Np. wada fabryczna ale bardziej stawiał bym na to, że zostało coś źle złożone np. podczas składania GB nie włożyłeś w szyny lub sprężyna była za szeroka i zablokowało w tłoku itp..

Bierz shs`a jeszcze raz

Link to post
Share on other sites

Drugi ząb jest zwykle kolizyjny i najczęściej się go spiłowuje. Wiele tłoków nie posiada tego zęba.

Mogła faktycznie zębatka podnieść tłok na tym zębie, zaklinował się i pękł. Choć częściej dzieje się tak przy sprężynach guardera i podwójnym łożyskowaniu - springi guardera mają gruby drut i potrafią wtedy nie mieścić się w tłoku. Czasem też zęby na tłoku mają luz i potrafi wyrwać listwę - dlatego zwykle się ją klei przez montażem tłoka. Dochodzi jeszcze wada fabryczna odlewu. Powodów może być wiele.

 

Ja tam na tłoki shs nie narzekam, po lekkich modyfikacjach służą w replikach gdzie są mocne obciążenia.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Witam,

Wpierw moja urzekająca Historia xD

Wstawiłem do SR25 z PJ (która ma już parę dobrych lat) M130 Guardera, przy okazji wymieniłem głowicę tłoka, tłok na żółty CA oraz anti-reversal w starym sprężynka była już wyjechana.

Dwie strzelanki i brzdęk.

Co się stało moim zdaniem? no więc prawdopodobnie zaczęło się od tego że anti-reversal był uderzony u podstawy co spowodowało jego unieruchomienie i niefunkcjonowanie.

W następstwie poszła środkowa zębatka i tłok.

 

Jakie zębatki mi polecicie ?? Tłok już mam wybrany niebieski ze stalowymi zębami.

Dziękuje za odpowiedź :icon_wink:

Edited by Devil
Link to post
Share on other sites

A ja mam taką zagadkę od wczoraj. SR'ka znajomego.

SP150+ Modify

Zespół cylindra PJ (ten ich pseudo BU) z dorobionym dodatkowym sorbo do poprawy AOE.

Tłok zmieniony na SHS z metalową szczęką.

Zębatki stock.

Dysza BU AUG Guarder z nowym ciasnym oringiem.

Komora KA + lufa stock. Komora zaparta sztywno o czoło gearboxa.

 

Pierwsze kilka strzałów ok, ponad 530FPS i nagle padaczka bo chrono pokazuje po 300, 350, 200 FPS, całkiem losowo.

Magazynek to PJ Hi-Cap. Kulki 0,20g G&G do testów.

 

Rozkręcałem, sprawdzałem szczelności na zespole cylindra, dysza ładnie się zgrywa z gumką Systemy. Nie mam pomysłu już, jedyne co mi przychodzi jeszcze na myśl to ten magazynek... :teeth:

Link to post
Share on other sites

Sam ostatnio się zdziwiłem jak duże znaczenie może mieć magazynek, w prawdzie nie była to SR'ka, ale...

Przed strzelanką na ogródku sprawdziłem sobie replikę, ładne 465 fps +/- 3 fps.

Już na strzelance chcę sobie ustawić hopka i koli, a tu pluje mi kulkami na różne odległości, raz na 20m, raz na 40m, raz na 30m.

Myślę co to k... może być. Wsadzam innego maga i jak ręką odjął, wszystko ok.

Link to post
Share on other sites

Witam.

Dzisiaj otrzymałem swoją SRkę (jest to moja pierwsza replika), na samym początku napotkałem na mały problem techniczny w postaci nie otwierającej się klapki komory hop-up. Po oględzinach okazało się, że całe suwadło które ową komorę otwiera nie chce się cofnąć do samego końca. Postanowiłem ją rozebrać i okazało się, że winowajcą jest blaszka ruszająca się razem z tym suwadłem i odsłaniająca regulację hop-up.

Niestety jest ona tyle luźna, że co chwilę się blokuje i moje pytanie brzmi: czy mogę ją zupełnie wyeliminować? (wygląda to tak jakby pełniła ona tylko funkcję zasłaniająca resztę bebechów podczas otwarcia klapki)

Link to post
Share on other sites

Niestety brak opcji edycji zmusza mnie do kolejnego posta (chyba, że jestem ślepy).

Problem rozwiązany. Usunięcie wspomnianej wcześniej blaszki nie rozwiązało problemu, suwadło było zbyt luźne i ciągle się blokowało. Pomogło natomiast odpowiednie ułożenie tejże blaszki (widać małe chińskie rączki dostały za mało ryżu) i teraz wszystko chodzi elegancko bez zacięć.

Link to post
Share on other sites

Ja mam pytanko takie:

W mojej sr25 od a&k siedzi obecnie promyk 590mm, komora modify, gumka przezroczyta gurader, wszystko kreci bardzo pięknie kulki lecą jak po sznurku nastepną rzeczą za jaką chce sie zabrac to gb , chce wsatwic sprezyne 140 gurdera wymienic głowice tłoka , doszczelnianą dysze i łozyska i to wszsytko na stokowym szkielecie i zębatkach, pytanie czy to wytrzyma ?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

mam pytanie szukałem zebatek high torque do sr i jakos nie potrafie znalesc, wiem ze g&p oferuje zebatke tłokową i natym sie przygoda konczy a chciałbym je wymienic zeby niepotrzebnie nie dreczyc silnika jes jakis gotowy zestaw czy musze stukowac pokolei ?

Edited by marek86
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...