Naitourufu Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 Orientujecie się panowie jaka jest łączna długość lufy wewnętrznej z stockowym tłumikiem? Ludzie wsadzają tam od 509mm do 650mm więc dobrze było by znać jednak dokładną długość gdyż przymierzam się do zakupu. Na stronach sklepowych jest 510 ale to chyba bez tłumika. Z góry dziękuje za odpowiedź :P Quote Link to post Share on other sites
Aurendil Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 To może ja się spytam inaczej. long gearbox + boreup. Jaka jest odpowiednia długość lufy dla tego połączenia? Quote Link to post Share on other sites
Skejter Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 (edited) Jak ja liczyłem u siebie, z ok 3-4 mm podkładką pod głowicę cylindra, to objętość cylindra równała się objętości lufy 650 mm, więc w Twojej konfiguracji będzie dobre 700 mm. Edited March 9, 2015 by Skejter Quote Link to post Share on other sites
Szagutek1 Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Witam, Jaką lufę 650 mm polecacie w cenach niższych niż promyk? Słyszałem, że lufa 660mm od PPS Airsoft całkiem daje radę. Z kolei dużo osób kupuje guardera do SR'ki (przynajmniej tak widziałem w temacie). Czy jest jakaś porządna lufa w okolicach 150 zł czy jednak na serio jest aż taka różnica i warto dołożyć do promyka? jakie są wasze opinie? Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 Witam, Jaką lufę 650 mm polecacie w cenach niższych niż promyk? Słyszałem, że lufa 660mm od PPS Airsoft całkiem daje radę. Z kolei dużo osób kupuje guardera do SR'ki (przynajmniej tak widziałem w temacie). Czy jest jakaś porządna lufa w okolicach 150 zł czy jednak na serio jest aż taka różnica i warto dołożyć do promyka? jakie są wasze opinie? To ma być snajpa czy pseudosnajpa - czyli coś wyglądające jedynie. Odpowiedz sobie a to pytanie i zależnie od wyboru, kup preckę albo pseudopreckę. A precki zaczynają się od 250zet wzwyż. Quote Link to post Share on other sites
Szagutek1 Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 Rozumiem. W takim razie jaką preckę 650mm polecasz? Brać promyka? Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Promyk jest optymalny - porządna jakość i dobra cena. Bardzo dobrze wypadają również Miracle, cenowo w okolicach 300zł, choć jest temat na forum, że się z zewnątrz utlenił jeden egzemplarz (nie wpływa to na strzelanie). Fajnie sprawują się SteelBull, ale nie widziałem ich w długości 650mm. Jakbyś systemę dorwał 600-650mm to też byłbyś zadowolony. Wyżej to już pdi i edgi, ale koszta 2-3x takie. Wszelkich wynalazków z alu unikam. A guardery omijam łukiem. Quote Link to post Share on other sites
Skejter Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Pany, czy ktoś wrzucał do stockowego szkieletu bez mblocka sprężyny typu element 165 ST ? Jeżeli mówimy o szczelnym układzie ( poduszka powietrzna i podkładka pod głowice cylindra ,chyba sorbo się zwie ten wynalazek ). To czy szkielet wytrzyma? Quote Link to post Share on other sites
icey33 Posted April 13, 2015 Report Share Posted April 13, 2015 Koledzy, czy ktoś wrzucałem do swojej SRki konwersję PDiKv2 od Mancrafta? Konkretnie wersja v2long. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 13, 2015 Report Share Posted April 13, 2015 Koledzy, czy ktoś wrzucałem do swojej SRki konwersję PDiKv2 od Mancrafta? Konkretnie wersja v2long. W zasadzie pod tą replikę jest konwersja zaprojektowana, więc siłą rzeczy pasuje. Quote Link to post Share on other sites
icey33 Posted April 13, 2015 Report Share Posted April 13, 2015 Tak tak to akurat rozumiem :) chodzi mi bardziej o to czy ktoś ma aktualna wersje - ta z ostatniego rzutu. Głównie chodzi mi o to czy rozwiązali jakoś sprawę płytki selektora która była za cienka i nie działała zbyt dobrze... w sumie nie ma to znaczenia ale ciekaw jestem też jak wrażenia z użytkowania. Miałem na razie tylko svd z mancraftem w rękach i wrażenie było pozytywne. Dlatego ciekaw jestem jak będzie z SR... Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 Tak, ale zauważ że swd, L96 czy vsr z mancraftem sdik, a sr z pdik to 2 różne systemy. Jeden oferuje jedynie boltaction, a drugi tryb samopowtarzalny. Osiągi są porównywalne, kwestia ustawień rega. Po 2 latach na sdik w swd jestem bardzo zadowolony z produktu i osiągów repliki. Obecnie wstawiłem prototypowe pdik w swd - bo powinno być samopowtarzalne. Testy jeszcze trwają, ale już mi się podoba. Quote Link to post Share on other sites
icey33 Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 Czyli chłopaką z mancrafta można zaufać :) Pokrzepiony ta informacja czekam na kolejny rzut pdik. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 Czyli chłopaką z mancrafta można zaufać :icon_smile: Pokrzepiony ta informacja czekam na kolejny rzut pdik. Zawsze możesz zainwestować w polarstara, wolverina lub podobne, jest kilka systemów do wyboru pod emki i emkopochodne. Z tym że to zwykle na hp, a koszta to średnio 2-3x tyle co chłopaki z Mancrafta biorą. Quote Link to post Share on other sites
icey33 Posted April 16, 2015 Report Share Posted April 16, 2015 Czytałem o tym wolverinie i trochę mnie odpycha fakt ze są tam elektrozawory. To jednak elektronika. Znikoma ale jednak potrzebuje zasilania i jest podatna na uszkodzenia w większym stopniu niż mechaniczny mancraft. Poza tym Mancraft się rozwija i jest z nimi dobry kontakt wiec w razie problemów na pewno pomogą szybciej niż producenci polarstar czy wolverine :) Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 16, 2015 Report Share Posted April 16, 2015 Tak, masz rację, ale póki co MC nie oferuje trybu serii, a polarstar i wolverin owszem. Quote Link to post Share on other sites
icey33 Posted April 17, 2015 Report Share Posted April 17, 2015 To prawda. Ale I tak mam to zamiar wsadzić do Sr25 robione na snajperke wiec tryb auto mi nie potrzebny :) ale z tego co widziałem już pracują nad tym żeby zrobić w swoich konwersjach full auto. Zobaczymy co z tego będzie. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 17, 2015 Report Share Posted April 17, 2015 I owszem, tryb serii jest w sumie zbędny w replice wyborowej, choć bywaja sytuacje że się może przydać. Prace MC nad konwersją z elektrozaworami trwają, ale do wypuszczenia pełnoprawnego i w pełni przetestowanego produktu, minąć może jeszcze sporo czasu. Poluj zatem na pdikv2 Quote Link to post Share on other sites
icey33 Posted April 17, 2015 Report Share Posted April 17, 2015 Będę!! Nie tak serio serio to z pierwszej ręki - od Mancrafta wiem ze szykują się jakoś na początek czerwca z nową seria pdikv2. Pozostaje czekać i odkładać zielone. Quote Link to post Share on other sites
Szagutek1 Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Witam. Wsadzał ktoś M190 do stockowego GB od PJ z m-blockiem? wytrzyma czy trzeba inwestować w retro arms'a? Quote Link to post Share on other sites
Skejter Posted May 2, 2015 Report Share Posted May 2, 2015 Masz na myśli stockowy szkielet, czy cały gb? Quote Link to post Share on other sites
Szagutek1 Posted May 2, 2015 Report Share Posted May 2, 2015 Tylko szkielet. Czy sam stockowy szkielet z m-blockiem wytrzyma M190 i po prostu nie pęknie? Quote Link to post Share on other sites
Skejter Posted May 2, 2015 Report Share Posted May 2, 2015 Mblock zapiera czoło szkieletu o korpus, więc energia uderzenia idzie przez mblock na korpus czyli nie powinien pęknąć ( w teorii) . Quote Link to post Share on other sites
PA Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 Jakby co to mam mancrafta pdik w sr-25 - tą z najnowszego rzutu i płytka selektora jest odpowiednio gruba i działa poprawnie. Mój Mancraft przyszedł z dwoma innymi "wadami". Brakowało jednej śrubki zaślepiającej cylinder. Drugą sprawa: Śruby trzymające cylinder gazowy do podstawy gb (tej czerwonej) wkręcone w cylinder (2 sztuki) były wkręcone bardzo płytko (a one same już są bardzo krótkie) że sprężyna zapierająca komorę HU o GB spowodowała przesunięcie całego cylinda do tyłu i rozłączenie obu części. Pomogło rozkręcenie i wkręcenie śrub na klej. Pozbyłem się też ten dużej sprężyny z lufy gdyż jej siła jest zbyt duża jak na te wspomniane śrubki. Teraz nic nie dociska komory HU do cylindra i nie wydaje się by miało to wpływ na szczelność.Jako, że w pudełku od Mancrafta brak jakiejkolwiek instrukcji nie miałem pojęcia, że sprężyna oryginalnie zamontowana na lufie może spowodować takie problemy. Obie wady wynikały chyba z pośpiechu ;) w realizacji zamówienia bo wiadomo - uwinąć się w miesiąc nie jest łatwo :P Dostałem swojego pdik z regiem do 18 barów. Ogólnie mimo pewnych początkowych problemów jestem zadowolony. Sprzęt wymaga dużej wyobraźni ze względu na moc, którą potrafi wygenerować. Quote Link to post Share on other sites
klepa79 Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 Mam ptanko posiadam SR25 G&G ułamał mi się zaczep blokująće górny korpus z dolnym czy korpus np A&K cz PJ bedzie taki sam, wie ktoś coś na ten temat. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.