ajgor_aa Posted June 1, 2014 Report Share Posted June 1, 2014 Bierz stockowego G&P z negative pressure, mi pękło suwadło to kupiłem to samo. Na Co2 spokojnie około 9k kulek przemieliłęm, dopiero chore full auto mi odbiło suwadło. No suwadło od G&P na Co2 ładnie kopie na ostrej spręzynie powrotnej ;) Quote Link to post Share on other sites
ices82 Posted June 1, 2014 Report Share Posted June 1, 2014 Dzięki. Właśnie takiego zamówiłem. :) Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 O, gdzie zamówiłeś? W PL wszystko out of stock Quote Link to post Share on other sites
ices82 Posted June 3, 2014 Report Share Posted June 3, 2014 O, gdzie zamówiłeś? W PL wszystko out of stock U naszych "Hello my friend'ów" z Hong Kongu z ehobby. Widziałem też na Shooterze. Quote Link to post Share on other sites
mrerol Posted August 22, 2014 Report Share Posted August 22, 2014 Panowie a jakie kapsułki CO2 najlepiej brać? Czytałem, że MOSA najlepsze, to prawda? Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted August 26, 2014 Report Share Posted August 26, 2014 Tak. Quote Link to post Share on other sites
aLBEDo Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 (edited) Witam, chcę się przesiąść na co2 w takim WOC G&P/WA http://www.gp-web.co...op.php?pid=2267 Przeczytałem co trzeba wymienić natomiast wpisy są sprzed 2-3 lat. Kupiłem replikę z tego roku i mam w niej poniższe części zamontowane w stocku. Proszę o pomoc co mam wymienić z tej listy do przesiadki na co2. Wcześniej w temacie ktoś napisał, że na stockowych częściach GP i co2 przeleciał 9k kulek. Napiszcie proszę co ewentualnie wymienić z tej listy lub co dodać czego nie ma na liście: WA SR16 M4 Metal Body (WP04) Knight's Type Front Sight (GP555) [WA M4A1 6 Position Sliding Buttstock (Black) (WP61B) WA Hammer Set (WP11) WA M4 Steel Sear (WP33) WA M4 Bearing Hammer Pin Set (WP34) WA Steel Bolt Stop (WP51) WA SPR Type Cocking Handle (WP52) WA M4 Hammer Lock (WP57) WA Steel Multi Magazine Catch (WP82) WA Ambi Selector (WP88) WA Steel Forward Assist (WP76) WA M4 Aluminum Buffer (WP81A) WA Complete Bolt Carrier (Negative Pressure) (WP113) Edited September 16, 2014 by aLBEDo Quote Link to post Share on other sites
ices82 Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 Witam. Czy posiada ktoś bolt carrier Viper Tech w replice WA lub klonach? Potrzebuje nowy bolt carrier i właśnie rozglądając się za czymś konkretnym viper tech wydaje się najsolidniejszy (chodzi głównie o ściankę suwadła w której montuje się płytkę stopującą dyszę) Wiem że średnica w środku jest mniejszą więc standardowe dysze się nie nadadzą, Jak jest z średnicą zewnętrzną, czy jest taka sama jak b-c standardowych np. ra-tech. Quote Link to post Share on other sites
qbis Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 Mógłbym prosić o dobrego znawcę tych replik o PW? Mam sprawę. Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted November 15, 2015 Report Share Posted November 15, 2015 Mam pytanie. Kupiłem M4 g&p woca kompletnego, replika w pełni stock z zapasowym zamkiem z dyszą negative pressure itp. W zestawie są 2 magazynki provina oraz 2 g&p magpula. Teraz mam takie pytanie jak poznać, że magazynek jest w wersji V1 a nie V2? W które magazynki lepiej zainwestować w g&p czy prowina, g&p są w 5 paku za 190 dolarów do zakupu za granicą. Czy elementy jakie robi ra-tech czyli gumki górne magazynka pasują do tego i tego magazynka? Zawory i inne elementy są takie same czy inne zależnie od producentów? Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted November 27, 2015 Report Share Posted November 27, 2015 Jeszcze jedno pytanie czy to pasuje do korpusu g&p http://www.kaliber.pl/uchwyty/116456-uchwyt-na-magazynek-m4-m16-ar15-fab-mwg.html? Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted December 14, 2015 Report Share Posted December 14, 2015 Muszę zamówić zapasowe magazynki bo jak to tak strzelać mając tylko 4. Chcę kupić te i pojawia się pytanie to są magazynki w wersji poskładaj sam czy jak? http://shop.ehobbyas...ml#.Vm8Rfr_baJA Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted December 28, 2015 Report Share Posted December 28, 2015 Wiem, że to nie komis ale grono użytkowników małe. Mam na sprzedaż wszystkie flaki z m4 woca g&p negative pressure itp bo wkładam daytonę, lufy precyzyjne gumy komory hop-up magi provina i g&p Quote Link to post Share on other sites
Leepky Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 Wiem, że to nie komis ale grono użytkowników małe. Mam na sprzedaż wszystkie flaki z m4 woca g&p negative pressure itp bo wkładam daytonę, lufy precyzyjne gumy komory hop-up magi provina i g&p Za ile puścisz samą dyszę, i ile była używana? :P Swoją drogą Daytona piękna rzecz, gdybym nie wywalił setek dolarów w dodatki i magazynki, to sam bym sobie sprawił :D Quote Link to post Share on other sites
noah Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 Można jeszcze gdzieś dostać szczęki do pierwszej wersji magazynków GHK? Zostały mi 2 magazynki do reanimowania, a bez tego ciężko. Druga sprawa: nawet na CO2 zwykle nie zaskakuje mi bolt stop. Aktualnie mam założoną zimową sprężynę RA, stockowy recoil buffer i suwadło Ino. Wymiana na lżejszy recoil buffer może dać pozytywny efekt? Mogę wywalić z prowadnicy też podkładkę amortyzatora odrzutu? (teraz mam chyba ~6mm) Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 Suwadła inokatsu są chyba dłuższe od standardowych WA. Nawet jak pociągniesz do tyłu rączkę przeładowania na maksa, to nie możesz zaczepić bolt stopa? Quote Link to post Share on other sites
noah Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 Ręcznie nie ma problemu z złapaniem, tylko na magach jest losowo. Mam pierwsze Inokatsu z 2008. Domniemam że nawet dla CO2 suwadło i recoil buffer są za ciężkie, przez co nie zawsze wystarczająco idą do tyłu. Dlatego też myślałem żeby całkowicie wywalić podkładkę amortyzatora, żeby sprężyna jeszcze bardziej mogła się rozwinąć. Nie wiem tylko na czym się wtedy będzie opierać i czy przypadkiem mi zakończenia prowadnicy kolby nie wywali. :) Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 Zakończenia kolby Ci nie wywali. Ale ten dystanser po coś jest :) Twój recoil buffer jest ciężki? Jeżeli tak, to wybij pin, wyciągnij tę zatyczkę i wyjmij ciężarki ze środka. Sprawdź i opisz efekty. Quote Link to post Share on other sites
noah Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 (edited) Wywaliłem amortyzator (miał 14mm) i jest lepiej. Jeszcze nie idealnie, ale na GG i CO2 już w miarę łapało. Gumy z recoil buffer nie umiem wyciągnąć, siedzi tam zabita ciasno. Muszę w końcu spróbować suwadło RA z NASPem, jest lżejsze. Leży mi chyba od 2010 nieużywane. A przy okazji, czym smarujesz suwadło a czym dyszę w jego środku żeby wszystko gładko chodziło? Różne rzeczy już słyszałem i próbowałem. Edited March 17, 2016 by noah Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 18, 2016 Report Share Posted March 18, 2016 Suwadło od góry i lewej strony smarem do maszyn precyzyjnych, a uszczelki kropelką oleju wazelinowego. Quote Link to post Share on other sites
Leepky Posted March 31, 2016 Report Share Posted March 31, 2016 Z tym amortyzatorem to bym uważał, ja na przykład musiałem taki dorabiać, bo suwadło podróżowało zbyt daleko, i potrafiło zablokować się na zbijaku :icon_lol: Co do łapania bolt catcha, to nie masz po prostu zjechanej krawędzi suwadła/bolt stopa? Ręką zawsze da się złapać, ale jak już siedzi, to potrząśnij repliką, jak się zsunie to masz odpowiedź. Poza tym akurat magi GHK na CO2 (zwłaszcza 1st gen) mają spieprzony mechanizm łapania bolt stopa, generalnie zdarza się tak, że dźwignia w magazynku nie dochodzi wystarczająco wysoko. Gdybyś zobaczył, gdzie jest zaczep tej dźwigni w np pmagu g&p, a gdzie w magu ghk, wiedziałbyś, o co chodzi :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted April 3, 2016 Report Share Posted April 3, 2016 Ma ktoś taki problem z pierwszymi magami CO2 GHK że kulki się zacinają w szczękach ? Nie wiem czy to wina szczęk (lekko piłowałem żeby więcej miejsca było), problem nadal występował, rozkręciłem maga, spręzynka nasmarowana, prowadnica na kulki wyczysczona i to samo, możliwe że spręzyna się gdzieś odgina w magazynku i nie chce dopchnąć kulek? Albo za dużo ich ładuję? Problem występuje na kulkach G&G jak i jakiś rocketsach, Strasznie to wkurza, bo co parę strzałów trzeba "bić" magazynkiem żeby zaskoczyło a taka forma realizmu to dla mnie za wiele i przez to replika stoi od prawie 5 lat na ścianie Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted April 3, 2016 Report Share Posted April 3, 2016 Naładuj do maga 10 kulek i zobacz czy jest tak samo. Jeżeli nie, to załaduj o 2 więcej i powtarzaj tę czynność, aż dojdziesz do optymalnego rozwiązania. Przy czym wytrzyj ten olejek ze sprężyny. Nie wiem po co on tam. Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted April 3, 2016 Report Share Posted April 3, 2016 No magi parę lat leżały i lekki rdzawy nalot się zrobił, jutro pokombinuję i napiszę co wyszło Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted April 4, 2016 Report Share Posted April 4, 2016 Okej, zrobiłem jak pisałeś i było okej, co prawda jeden magazynek miał parę przycinek ale wystarczyło potrząsnąć magiem lub go puknąć z boku i kulka wskakiwała do szczęk. Możliwe ze sprężyna straciła swoją sprężystość. Ładowałem po 28-30 kulek. Co najlepsze jak ładowałem ręcznie to idealnie podawały, a kiedy szybkoładowarką to się zacinały dużo częsciej. I ostatnie pytanie, ma ktoś porównanie do tych nowych magów G5 od GHK na CO2? Jak wygląda porównanie szczelności, podawania kulek ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.