Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] L85 [ICS]


Recommended Posts

A te cuś od regulacji HU da sie przekręcić o więcej, niż 180 stopni, bo jakoś przekręcam o 180 stopni spokojnie i dalej się nie da(a kulki Blastery 0.25 po 20 m lecą do góry). ?

Wydaje mi się, że w jedną stronę da radę kręcić pełny obrót, potem zaś hop "przeskakuje" ponownie na zero. W drugą stronę zaś można kręcić do pewnego stopnia. Jeśli jednak ciągle masz problem z hop-upem, radzę wyjąć lufę z komorą, i rozebrać mechanizm do regulacji hop-upa: może się okazać, że dystanser się zaklinował i przez to za bardzo Ci kulki podkręca)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oki dzięki, sprubuje jeszcze na kulkach Mad Bull jak to będzie wyglądać , jak tak samo to coś się rozkręci w końcu to ICS(łatwa budowa).

 

Mailem podobny problem ale po wyjęciu komory i zapoznaniu się z ustawieniami oznaczyłem gdzie jest max i nie było problemu. Ale przy okazji założyłem gumkę żelkę Guardnera.

Link to post
Share on other sites

Od dawna o tym myślałem ale jakoś nie mogłem się zdecydować w końcu jednak zainstalowałem szynę w L85A2.

Całe szczęście, że szynę można równie łatwo zdjąć jak i założyć bez ingerencji w przedni chwyt... ;-) A tak bardziej serio: może bardziej pasowałaby rączka taka, jak jest w L86 i MP5k? Oczywiście oliwkowa byłaby najładniejsza.

Jak myślicie, byłby jakikolwiek sens wymiany stockowego tłoka na TAKI ? (zakładając, że stockowy tłok szlag trafił, a ja nie zamierzam zwiększać mocy repliki mocniejszą sprężyną, co najwyżej dociskając prowadnicę na tryb "high")

Link to post
Share on other sites

Na pewno ten tłok przeżyje wiele (dziesiątków) tysięcy kulek. Swoją drogą ja polecam poliwęglanowy Deep-Fire (bez tytanowych ząbków). Kolega używa ich w replice która robi za wsparcie, na M130 wytrzymują około 70-80tyś kulek.

Piszesz o tym od systemy, czy stockowym? Chodzi mi o to, czy tłok systemy jest lepszy od stockowego (bo droższy jest bardzo niewiele)

Link to post
Share on other sites

Hmm

Gb siedzi elegancko i jak sprawdzałem nie rusza się podczas strzelania,

nie rozbierałem go także przerywacza nie sprawdzę. Jedyny na co sam wpadłem

to, że może tak się dziać przez magazynki. Jak znajdę stockowego hi capa to

sprawdzę na nim może będzie ok.

Zastanawiam się też w jakim położeniu trzeba ustawić prowadnicę, żeby po wymianię

stockowej sprężyny działa na swojej nominalnej mocy. Rozsądek podpowiada medium, ale może ktoś już wymieniał i sprawdził to ??

Link to post
Share on other sites

Hmm

Gb siedzi elegancko i jak sprawdzałem nie rusza się podczas strzelania,

nie rozbierałem go także przerywacza nie sprawdzę. Jedyny na co sam wpadłem

to, że może tak się dziać przez magazynki. Jak znajdę stockowego hi capa to

sprawdzę na nim może będzie ok.

Zastanawiam się też w jakim położeniu trzeba ustawić prowadnicę, żeby po wymianię

stockowej sprężyny działa na swojej nominalnej mocy. Rozsądek podpowiada medium, ale może ktoś już wymieniał i sprawdził to ??

 

U mnie pomogło lekkie dokręcenie śrubki w kolbie, tez zaczoł podawać sporo podwójnych, po dokręceniu pomogło.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czas wylać z siebie nagromadzoną żółć:

Jakiś czas temu w mojej eLce doszło do kolejnej (pierwszą była pęknięta obudwa silnika, na szczęście szybko naprawiona) awarii: zjechał się prawdopodobnie ostatni ząb tłoka, przez co ten nie był wcale naciągany. Spokojnie wysłałem więc replikę na gwarancję licząc się z tą 2-tygodniową rozłąką. Tu jednak zaczynają się kłopoty: pierwszą wiadomością jaką dostałem od serwisu madonion była ta, że w mojej eLi siedzi mocniejsza spręzyna - zdziwiłem się nieco, bo przecież sam żadnej innej sprężyny nie zmieniałem. Poprosiłem więc, by sprawdzili wszystko jeszcze raz, by porównali z innymi stockowymi springami z eLek. Potem zaś była długa cisza, a następnie wiadomość, że w środku siedzi bez wątpienia M120, więc serwis madonion NIE MOŻE UZNAĆ NAPRAWY JAKO GWARANCYJNEJ. Oczywiście, zostałem grzecznie poinformowany, że w tym modelu nie ma plomby na prowadnicy, więc moje 18 miesięcy gwarancji mogę sobie w tym wypadku wsadzić w kieszeń. Super. Moja nowa uber-replika rozkraczyła się dwa razy w ciągu miesiąca i teraz za naprawę tłoka muszę płacić (oczywiście, doradzono mi kupno wzmocnionego tłoka Deep Fire z tytanowymi zębami za 120 zł... Do stockowej repliki, zaiste)

Ogólnie więc ODRADZAM kupno wszelkich wynalazków, w których ze względu na nowatorską konstrukcję można gwarancji nie uznać - czyli sporą część replik ICS... :evil:

Link to post
Share on other sites

Jest gdzieś na necie instrukcja jak się rozkręca elkę - głównie w celu wymiany gumki HU ?(chodzi mi o to jak wyjać komorę HU).

 

Pojawił się u mnie kolejny problem :

 

Jakimś cudem oderwał sie czerwony kabelek od silniczka(oderwał, nie wypadł) i nie mam pomysłu jak to naprawić, czy lutowanie może uszkodzić silnik ?, czy z powodu takiej bzdurki fatygować sie do serwisu ?

Link to post
Share on other sites

Jest gdzieś na necie instrukcja jak się rozkręca elkę - głównie w celu wymiany gumki HU ?(chodzi mi o to jak wyjać komorę HU).

 

Pojawił się u mnie kolejny problem :

 

Jakimś cudem oderwał sie czerwony kabelek od silniczka(oderwał, nie wypadł) i nie mam pomysłu jak to naprawić, czy lutowanie może uszkodzić silnik ?, czy z powodu takiej bzdurki fatygować sie do serwisu ?

A nie ma czasem ładnie pokazane jak rozkręcić eLkę w instrukcji dołączonej do repliki? ;-)

Co do kabelków: możesz przecież przylutować ponownie końcówkę do kabla, to nie jest jakaś wielka filozofia. Zresztą można się pofatygować i kupić odpowiednią końcówkę, którą będziesz mógł zamontować normalnie zaciskając kombinerkami na kablu... W jakimś elektronicznym albo modelarskim sklepie na pewno coś znajdziesz.

Link to post
Share on other sites

Jest gdzieś na necie instrukcja jak się rozkręca elkę - głównie w celu wymiany gumki HU ?(chodzi mi o to jak wyjać komorę HU).

 

Pojawił się u mnie kolejny problem :

 

Jakimś cudem oderwał sie czerwony kabelek od silniczka(oderwał, nie wypadł) i nie mam pomysłu jak to naprawić, czy lutowanie może uszkodzić silnik ?, czy z powodu takiej bzdurki fatygować sie do serwisu ?

 

Odradzam lutowanie bo pozbawisz się możliwości wyjmowania gearboxa. Najlepiej poszukać odpowiedniej końcówki

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...