pretorian11 Posted September 20, 2012 Report Share Posted September 20, 2012 Jeśli chodzi o rozbieranie i składanie to eLka ICS jest najbardziej user friendly repliką jaką kiedykolwiek miałem. Tak samo budowa styków - dla higieny w swojej zamontowałem mosfet, ale nie bardzo wiem, jak te styki są w stanie się zużyć. A zużywają się jak każde normalne styki, może nawet bardziej wrednie. Jak wypali się ta radełkowana część styków to już amen, czyszczenie pomaga na bardzo krótko. Mosfet to bardzo dobry pomysł, bo te styki nie są tanie. Quote Link to post Share on other sites
DratwaJAV Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Przeczytalem posty z 2k8 roku. Wyczytalem, ze replika jest super. Czy cos sie zmienilo od tego czasu? Nadal warto kupic w madonion? Quote Link to post Share on other sites
RAFA Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Czy zdarzyło wam się w Eli SAMOISTNE odkręcenie śruby dociskającej silnik w gearboksie? Na ostatniej strzelance przeżyłem niezły stres gdy usłyszałem dźwięk przypominający "mielenie" tłoka. Rozkręciłem w polu maszynkę, rozebrałem na części a tam ...nic...niby dobrze, ale zanim wpadłem na to, że ta cholerna śruba sama misie odkręciła trochę minęło. Oczywiście Ela działała jak złoto po dokręceniu silnika i reszta strzelanki odbyła się genialnie. W tej chwili kombinuję jak zapobiec odkręcaniu się tego shitu- pewnie Loctite pomoże. @DratwaJAV - warto. :) Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Czy zdarzyło wam się w Eli SAMOISTNE odkręcenie śruby dociskającej silnik w gearboksie? tak, niestety tak w sumie rozwiązanie to albo lakier - kropka lub kawałek pianki - izolacja rury lub do paneli podłogowych - na jednej elce mam ten patent i się od roku sprawdza. I zobacz czy nie masz koszyka od silnika pękniętego - górna lewa poprzeczka bliżej tyłu ;) Quote Link to post Share on other sites
DratwaJAV Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 A czym sie rozni L85 od L85 A2? Osobiscie wole wersje z kolorowa szyna RIS - to jest olive? Quote Link to post Share on other sites
Malvin Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 Jeżeli dobrze rozumiem, to pytanie dotyczy różnic pomiędzy L85A1 i L85A2 ? L85A2 jest zmodyfikowaną przez H&K wersją L85A1. W replikach ASG różnice pomiędzy wersjami ograniczają się do dwóch detali. Wersja A2 ma ergonomiczną dźwignię przeładowania oraz obudowany przycisk zwalniacza magazynka. O ile pierwsza różnica nie ma większego znaczenia o tyle w wersji A1 często dochodzi do odłączenia magazynka poprzez przypadkowe naciśnięcie przycisku zwalniacza. Wystarczy przerzucić replikę na plecy, przycisnąć do klatki lub nieprawidłowo złożyć się do strzału i magazynek zaczyna żyć własnym życiem. Obecnie na A2 montuje się zestaw szyn montażowych firmowanych przez Daniel Defense, a na rynek ASG wypuszczony przez przez Madbull. Ponadto w miejsce SUSATa istnieje możliwość zamontowania Elcana lub Acoga, że o np. Aimponcie nie wspomnę Trzeba jednak zakupić dodatkową szynę montażową. Istnieje również granatnik H&K produkowany do replik przez ARESa, czy da się go zamontować do ICS'a tego nie wiem. Quote Link to post Share on other sites
r2d2 Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Czy zdarzyło wam się w Eli SAMOISTNE odkręcenie śruby dociskającej silnik w gearboksie? Na ostatniej strzelance przeżyłem niezły stres gdy usłyszałem dźwięk przypominający "mielenie" tłoka. Rozkręciłem w polu maszynkę, rozebrałem na części a tam ...nic...niby dobrze, ale zanim wpadłem na to, że ta cholerna śruba sama misie odkręciła trochę minęło. Oczywiście Ela działała jak złoto po dokręceniu silnika i reszta strzelanki odbyła się genialnie. W tej chwili kombinuję jak zapobiec odkręcaniu się tego shitu- pewnie Loctite pomoże. @DratwaJAV - warto. :icon_smile: Czasem podobny dzwięk jest gdy zębatka na silniku lekko sie poluzuje i przesunie w strone silnika, to tez warto sprawdzić, Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Widzę że pękający koszyk silnika to częsta przypadłośc, mi ostatnio odpadła cała lewa górna poprzeczka. :( W efekcie została uszkodzona zębatka silnikowa. Najgorsze jest to że teraz nie mają w MO koszyków i ela ma przymusowe wakacje. Quote Link to post Share on other sites
lenczek Posted February 8, 2013 Report Share Posted February 8, 2013 Czy wymieniał ktoś może głowice tłoka na wyciszoną ? zastanawiam się czy po wymianie okablowania, tłoka czy nie warto w to zainwestować troszkę pieniążków... Praktykował ktoś coś takiego ? Quote Link to post Share on other sites
lenczek Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 poleci ktoś jakieś sprawdzone wyciszone głowice tłoka i cylindra? Quote Link to post Share on other sites
Robert_B Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 Mam pytanie: czy to co jest pod linkiem ma szansę na zamonotowanie w L85 ICS? http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290915069614#description Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted May 20, 2013 Report Share Posted May 20, 2013 Czy jest w ktoś stanie napisać jaka sprężyna byłaby odpowiednikiem stockowej? Stockowa miała prawo się już nieco ubić i chyba czas znaleźć jej zastępstwo. W gb wszystko mam stokowe, otwierałem tylko do czyszczenia i póki co wszystko wygląda jak trzeba. Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted May 21, 2013 Report Share Posted May 21, 2013 w swoich stokowych elkach mam M110 i M120 Guarder Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted May 21, 2013 Report Share Posted May 21, 2013 Tylko słyszałem, że guardera sprężyny straciły ostatnio na mocy, więc pewnie będę musiał poszukać czegoś co daje moc odpowiednią do oznaczeń. Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted June 10, 2013 Report Share Posted June 10, 2013 Wie może ktoś gzie mozna kupić koszyk silnika do eli? Na Madonion niemają ich już ponad pól roku i niewiadomo kiedy bedą. Teraz jadę na pożyczonym ale kiedyś będę musiał oddać :icon_mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Robert_B Posted June 10, 2013 Report Share Posted June 10, 2013 Można spróbować tam: http://www.fire-support.co.uk/product/ics-l85-motor-shell Zakup, jak przeliczałem miesiąc temu, to około 100 zł (cena+koszt przesłania). W madonion zapowiadali, że niebawem nadejdzie, ale ciągle nie ma. Jakbyś był chętny na sprowadzenie może byśmy połączyli siły? Gdybyś był zainteresowany daj znać na PW. Quote Link to post Share on other sites
RAFA Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 W temacie koszyka na silnik...udało misie pozyskać trupa L85 ale z całym koszykiem więc jestem szczęśliwy...ale wiem, że to kwestia czasu. Myślał ktoś już nad połączeniem sił i zrobieniem tego gdzieś na CNC ze stali? Niestety moje znajomości nie sięgają nikogo z dostępem do CNC ale gdyby ktoś, coś...to koszt pewnie byłby taki jak sprowadzenie z fire-support (gdzie jest obecnie brak). Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Witam Po tygodniach niejedzenia w końcu uzbierałem na L85 ICS'a, zastanawiam się tylko którą wersję wybrać: krótszą: http://www.madonion.eu/l-85-a2-carbine-p1352.html, czy standardową: http://www.madonion.eu/l85a2-p440.html Wersja skrócona jest dostępna od ręki, na dostawę standardowej muszą poczekać. Strzelał ktoś może z obu? Czy różnią się one zasięgiem? Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Z praktycznego punktu widzenia: Wersja długa to więcej miejsca na baterię. Lufa wejdzie max 534 mm - 550 mm będzie wystawać jakieś 8 mm. W krótszej będzie mało miejsca na baterię - tyle co w L86. Więc baterię large 9,9 2300mAh (ogniwa pelikan) trzeba było trzymać w pokrowcu na zewnątrz. Teraz do wersji normalnej znalazłem fajny pakiet lifepo4 9,9 V 2100 mAh: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14063__ZIPPY_Flightmax_2100mAh_2S1P_30C_LiFePo4_Pack.html. Wchodzi bez kombinacji i ma dobry ROF z sprężyną m130. Aha, tłok do wymiany na dzień dobry przy m130 stockowy w dwóch egzemplarzach padł po paru kulkach. Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 A jak z zasięgiem obu wersji na stockowych lufach? Jeśli się zdecyduję na krótszą, to po prostu kupię dwa lipole - drugi jako zapas. Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 (edited) Nie sprawdzałem - włożyłem od razu preckę. Edited August 29, 2013 by raubritter Quote Link to post Share on other sites
Taiga Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Mam mały problem z elką - zaczęło się od tego, że na singlu od czasu do czasu strzelała serią. Aktualnie strzał na singlu kończy się zacinką spustu oraz koniecznością rozebrania repliki i manualnego "zresetowania". Przy tym wszystkim auto działa całkowicie normalnie. Spotkał ktoś się z podobnym problemem? Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Czy spust ci odbija na singlu. Jak nie to rozwiązanie jest zawarte w postach od 460 w górę. Quote Link to post Share on other sites
Taiga Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Problem w tym, że odbija, ale nie łączy styków. Muszę rozebrać replikę i samemu poruszyć styki abym mógł ponownie strzelić. ps. Brak odbijania już wcześniej przerabiałem ;) Quote Link to post Share on other sites
militaria.pl Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Rozbierales I czysciles zespol spustu/stykow? Mialem podobny problem bo bylo zabrudzone I styki pro prostu sie fizycznie zacinaly. Work I za brak polskich znakow. Wampir Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.