logis Posted August 31, 2016 Report Share Posted August 31, 2016 Gdyby kolega zadał pytanie o konkretny produkt, to może i by dostał odpowiedź nie denerwując "sprzątaczy" tego działu... A po co to się denerwować:) chodzi mi np o: koszulka termoaktywna Surge Husaria krótki rękaw (K.SUR.952) koszulka termoaktywna Surge Pióra krótki rękaw (K.SUR.968) Quote Link to post Share on other sites
JarekM Posted August 31, 2016 Report Share Posted August 31, 2016 Generalnie to bardzo kiepskie produkty (wystarczy spojrzeć na skład) - płacisz w nich za pseudonadruki nic nie wnoszące do jakości używania i komfortu. za 150PLN (przeciętnie) kupisz o wiele lepsze produkty (choćby z dodatkiem jonów srebra) Rozejrzyj się po sklepach sportowych (również internetowych). Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted August 31, 2016 Report Share Posted August 31, 2016 Więc tak: nie są producentem tych ciuchów. Więc warto zainteresować się co piszą o tym producencie inni KLIKNIJ W TEN LINK Jak masz jeszcze jakieś pytania o konkretne produkty, to zastosuj się do powyższego linka, tylko zmień tekst. Następnie zapoznaj się z regulaminem tego działu. Widzę, że samodzielny to Ty nie jesteś, więc przedstawię w skrócie po co mamy ten dział: Służy on do dzielenia się opiniami na temat obsługi i usług danego sklepu, po dokonaniu w nim zakupów/reklamacji/tuningu itp! Teraz kolega rozumie rozdrażnienie wynikające z zapytania o produkt w tym dziale? ;-) Quote Link to post Share on other sites
PitBear Posted September 7, 2016 Report Share Posted September 7, 2016 (edited) Bardzo ciekawie wyposażony sklep. Na moje pytanie o ROF modyfikowanej przez nich repliki (którą chciałem zakupić) otrzymałem informację (pisownia oryginalna): "W naszym sklepie niestety nie dysponujemy urządzeniem umozliwiającym pomiar szybkostrzelności." Życzę powodzenia w interesach przy takim poziomie obsługi klienta. Równie dobrze można było odpisać "Nie chce nam się sprawdzić, sorry" albo "Spadaj koleś. Za trudne pytanie". Wydźwięk podobny.... Edited September 7, 2016 by PitBear Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted September 7, 2016 Report Share Posted September 7, 2016 Bardzo ciekawie wyposażony sklep. Na moje pytanie o ROF modyfikowanej przez nich repliki (którą chciałem zakupić) otrzymałem informację (pisownia oryginalna): "W naszym sklepie niestety nie dysponujemy urządzeniem umozliwiającym pomiar szybkostrzelności." Życzę powodzenia w interesach przy takim poziomie obsługi klienta. Równie dobrze można było odpisać "Nie chce nam się sprawdzić, sorry" albo "Spadaj koleś. Za trudne pytanie". Wydźwięk podobny.... Cytując za sklepem "Każdy AEG przechodzi dokładny przegląd oraz testy na chrono, autoryzowane stickerem na gearboxie. Pomiary prędkości wylotowej uzyskane za pomocą chronometru Guarder Speeder 2000." Czyli ktoś tam nie umie obsługiwać tego urządzenia albo rzeczywiście mają to w @#$%&. Stawiam na to drugie i potwierdzam - kiedyś zostałem potraktowany podobnie. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 7, 2016 Report Share Posted September 7, 2016 Quote Link to post Share on other sites
PitBear Posted September 7, 2016 Report Share Posted September 7, 2016 (edited) Gwoli wyjaśnienia. EndeBeats wstawił fotkę chrono, które jest (było?) na wyposażeniu Zbrojowni (można je podziwiać na fotkach sprzed trzech lat na fejsie) - jest to pierwsza generacja Guardera z roku tak mniej więcej... 2005, która nie mierzy ROFu. Dlatego pisałem o ciekawym wyposażeniu sklepu - notabene nowego. Problem jest inny. Mamy rok 2016 i klient, który kupił u nich wcześniej trzy repliki, pyta o kolejną. To może warto rozważyć, co zrobić, by udzielić mu sensownej odpowiedzi, a nie spławić, tak aby nigdy już nie wrócił, bo od 10 lat mamy jedno chrono, które nie mierzy ROFu... Mogę zrozumieć, że nie mają obecnie takiej tuningowanej repliki na stanie, mogę poczekać kilka dni, aż załatwią od kogoś chrono mierzące ROF, można nawet ściągnąć sobie na smartfona apkę "Airsoft Rate of Fire" i zrobić pomiar.... To nie jest trudne. Tylko trzeba mieć trochę chęci i szacunku... No chyba, że ASG jest już tak popularne, że nie warto dbać klienta, który zadaje "trudne" pytania, bo pewnie za chwilę przyjdzie taki, co nie będzie pytał o takie głupoty jak ROF i się jemu sprzeda... Dlatego życzyłem powodzenia w interesach.... Edited September 7, 2016 by PitBear Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted September 7, 2016 Report Share Posted September 7, 2016 (edited) Ale kolega wie że cywilizacja idzie naprzód i posiadanie urządzenia z 2006r nie jest wytłumaczeniem na zlewania klienta? Zresztą nie bardzo wyobrażam sobie posiadania serwisu ASG (na potrzeby sklepu) który nie potrafi zmierzyć ROFu! Edited September 7, 2016 by Yeneth Quote Link to post Share on other sites
zielen Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Zlewanie? Ja tu zlewania nie widzę, normalnie i kulturalnie odpowiedzieli. Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 (edited) Zlewanie? Ja tu zlewania nie widzę, normalnie i kulturalnie odpowiedzieli. Pół roku temu pytałem o osiągi repliki wysyłając dwa maile i potwierdzając telefonicznie ich dotarcie. Zero odzewu. Po czasie dowiedziałem się przypadkiem że "z przyczyn technicznych nie mieli możliwości". Zresztą nawiązując do tego co napisał PitBear - do zmierzenia szybkostrzelności nie jest niezbędne urządzenie za 300-500zl... wystarczą chęci. Dlatego odpowiedz "nie mamy możliwości" to moim zdaniem lenistwo i olewanie klienta. Edited September 8, 2016 by Yeneth Quote Link to post Share on other sites
zielen Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Aczkolwiek mierzenie ROF'a apką na telefon jest co najmniej nieprofesjonalne. :P Ogólnie rzecz biorą to fakt, przydałby im się nowszy chronograf skoro trudnią się w fachu serwisanta. Może przypadek jednorazowy? Ja nigdy nie miałem problemów z kontaktem. Quote Link to post Share on other sites
wredny_bo_trzeźwy Posted September 5, 2017 Report Share Posted September 5, 2017 Kolejne udane zakupy, szybka wysyłka i bezproblemowy kontakt. Polecam! Quote Link to post Share on other sites
kotegaeshi Posted April 27, 2018 Report Share Posted April 27, 2018 Polecam. Kontakt błyskawiczny. Zamówienie złożone 26.04.2018 o 12:35. Odbiór paczki 27.04.2018 o 08:44. Zamówienie zapakowane jakby miało przetrwać wybuch jądrowy. 5/5 Quote Link to post Share on other sites
Szymeone Posted July 20, 2019 Report Share Posted July 20, 2019 Z całego serca polecam. Zamówione okulary i drobiazgi wysłane na drugi dzień, zero problemu z "połączeniem" dwóch zamówień w jedno. Nienaganna obsługa. Zdecydowany plus! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.