Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zbrojownia.com.pl


Recommended Posts

Gdyby kolega zadał pytanie o konkretny produkt, to może i by dostał odpowiedź nie denerwując "sprzątaczy" tego działu...

 

A po co to się denerwować:) chodzi mi np o:

koszulka termoaktywna Surge Husaria krótki rękaw (K.SUR.952)

 

koszulka termoaktywna Surge Pióra krótki rękaw (K.SUR.968)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Generalnie to bardzo kiepskie produkty (wystarczy spojrzeć na skład) - płacisz w nich za pseudonadruki nic nie wnoszące do jakości używania i komfortu.

za 150PLN (przeciętnie) kupisz o wiele lepsze produkty (choćby z dodatkiem jonów srebra)

Rozejrzyj się po sklepach sportowych (również internetowych).

Link to post
Share on other sites

Więc tak: nie są producentem tych ciuchów. Więc warto zainteresować się co piszą o tym producencie inni KLIKNIJ W TEN LINK

Jak masz jeszcze jakieś pytania o konkretne produkty, to zastosuj się do powyższego linka, tylko zmień tekst. Następnie zapoznaj się z regulaminem tego działu.

Widzę, że samodzielny to Ty nie jesteś, więc przedstawię w skrócie po co mamy ten dział:

Służy on do dzielenia się opiniami na temat obsługi i usług danego sklepu, po dokonaniu w nim zakupów/reklamacji/tuningu itp!

 

Teraz kolega rozumie rozdrażnienie wynikające z zapytania o produkt w tym dziale? ;-)

Link to post
Share on other sites

Bardzo ciekawie wyposażony sklep. Na moje pytanie o ROF modyfikowanej przez nich repliki (którą chciałem zakupić) otrzymałem informację (pisownia oryginalna): "W naszym sklepie niestety nie dysponujemy urządzeniem umozliwiającym pomiar szybkostrzelności."

 

Życzę powodzenia w interesach przy takim poziomie obsługi klienta. Równie dobrze można było odpisać "Nie chce nam się sprawdzić, sorry" albo "Spadaj koleś. Za trudne pytanie". Wydźwięk podobny....

Edited by PitBear
Link to post
Share on other sites

Bardzo ciekawie wyposażony sklep. Na moje pytanie o ROF modyfikowanej przez nich repliki (którą chciałem zakupić) otrzymałem informację (pisownia oryginalna): "W naszym sklepie niestety nie dysponujemy urządzeniem umozliwiającym pomiar szybkostrzelności."

 

Życzę powodzenia w interesach przy takim poziomie obsługi klienta. Równie dobrze można było odpisać "Nie chce nam się sprawdzić, sorry" albo "Spadaj koleś. Za trudne pytanie". Wydźwięk podobny....

 

Cytując za sklepem

"Każdy AEG przechodzi dokładny przegląd oraz testy na chrono, autoryzowane stickerem na gearboxie.

Pomiary prędkości wylotowej uzyskane za pomocą chronometru Guarder Speeder 2000."

Czyli ktoś tam nie umie obsługiwać tego urządzenia albo rzeczywiście mają to w @#$%&.

Stawiam na to drugie i potwierdzam - kiedyś zostałem potraktowany podobnie.

Link to post
Share on other sites

Gwoli wyjaśnienia. EndeBeats wstawił fotkę chrono, które jest (było?) na wyposażeniu Zbrojowni (można je podziwiać na fotkach sprzed trzech lat na fejsie) - jest to pierwsza generacja Guardera z roku tak mniej więcej... 2005, która nie mierzy ROFu. Dlatego pisałem o ciekawym wyposażeniu sklepu - notabene nowego.

 

Problem jest inny. Mamy rok 2016 i klient, który kupił u nich wcześniej trzy repliki, pyta o kolejną. To może warto rozważyć, co zrobić, by udzielić mu sensownej odpowiedzi, a nie spławić, tak aby nigdy już nie wrócił, bo od 10 lat mamy jedno chrono, które nie mierzy ROFu...

 

Mogę zrozumieć, że nie mają obecnie takiej tuningowanej repliki na stanie, mogę poczekać kilka dni, aż załatwią od kogoś chrono mierzące ROF, można nawet ściągnąć sobie na smartfona apkę "Airsoft Rate of Fire" i zrobić pomiar.... To nie jest trudne. Tylko trzeba mieć trochę chęci i szacunku...

 

No chyba, że ASG jest już tak popularne, że nie warto dbać klienta, który zadaje "trudne" pytania, bo pewnie za chwilę przyjdzie taki, co nie będzie pytał o takie głupoty jak ROF i się jemu sprzeda... Dlatego życzyłem powodzenia w interesach....

Edited by PitBear
Link to post
Share on other sites

speeder-2000-08.jpg

Ale kolega wie że cywilizacja idzie naprzód i posiadanie urządzenia z 2006r nie jest wytłumaczeniem na zlewania klienta?

Zresztą nie bardzo wyobrażam sobie posiadania serwisu ASG (na potrzeby sklepu) który nie potrafi zmierzyć ROFu!

Edited by Yeneth
Link to post
Share on other sites

Zlewanie? Ja tu zlewania nie widzę, normalnie i kulturalnie odpowiedzieli.

Pół roku temu pytałem o osiągi repliki wysyłając dwa maile i potwierdzając telefonicznie ich dotarcie. Zero odzewu.

Po czasie dowiedziałem się przypadkiem że "z przyczyn technicznych nie mieli możliwości".

Zresztą nawiązując do tego co napisał PitBear - do zmierzenia szybkostrzelności nie jest niezbędne urządzenie za 300-500zl... wystarczą chęci. Dlatego odpowiedz "nie mamy możliwości" to moim zdaniem lenistwo i olewanie klienta.

Edited by Yeneth
Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...
  • 7 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...