MARINE GRUNT Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 Auto to nie porażka tylko krzak-blaster, czyli, określamy, że ktoś siedzi w danym krzaku, przestawiamy dźwignie na auto, kierujemy giwerę w stronę krzaka i odpalamy auto jednocześnie zasłaniając twarz przed wyskakującym przyciskiem dosyłacza. Oczywiście żartuje z tym "autowaniem", 500+ fps na ślepo to już broń masowego rażenia przy takiej szybkostrzelności. Ale z dosyłaczem nie przesadziłem, miałem taki przypadek(tj dzieje się to cały czas w tej sytuacji) że chciałem sobie z ciekawości sypnąć auto. Przestawiam dźwignie, wciskam spust, na chwile cały świat wibruje i nagle z okolic zamka (jestem leworęczny więc udało mi się to zauważyć) wylatują z dość dużą prędkością 2 przedmioty. Po dokładniejszym zbadaniu stwierdziłem że brakuje przycisku dosyłacza i sprężyny która odpycha go po naciśnięciu, dobrze, że stałem na betonie, więc wszystko się znalazło, ale to trochę martwi zwłaszcza jak się wydało na karabin 1500zł. Uważajcie na swoje dosyłacze :D! Quote Link to post Share on other sites
eso Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 Ja swój dosyłacz wkleiłem na kropelke bo też odleciał przy auto :P Quote Link to post Share on other sites
Steiner Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 A właśnie rozważałem jak poradzić sobie z tym problemem u mnie... Na kropelkę powiadasz? Quote Link to post Share on other sites
arekasg Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 U mnie się jeszcze nic z dosyłaczem nie działo, ale warto na przyszłość wiedzieć, u mnie hop up tak jak mówiłeś pierwsze 30m ok potem kulka śmiga na wszystkie strony strzelam z co2, może jak się przesiądę na 0.30 będzie lepiej, i mam do was pytanko, czy wam też czasem bolt catch nie zaskakuje, a może to po prostu wina tego że mi się tam jeden pin zgubił (od razu z zapytaniem czy nie wiecie gdzie mogę takowy dostać ^^?) I czy u was też daje wam śniegiem po ryju jak replika ma troszeczkę śniegu przy rączce przeładowania xD? Quote Link to post Share on other sites
Steiner Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 (edited) Co do bolt catcha to najwyraźniej winna jest płytka bolt chatcha w magazynku a nie replika. Czasami zaskakują a czasami nie. Można dokupić te z TSC za parę dolarów a piny to głównie z Airsoftbuddy lub z Tactical Quartermaster. Osobiście polecam jednak drobne części TSC z Airsoft123. Edited January 3, 2010 by Steiner Quote Link to post Share on other sites
eso Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3105 Miał ktoś porównanie co do siły blowbacka w WOCu i WE? Quote Link to post Share on other sites
sebin Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Ponoć kopią tak samo, z leciutką przewagą na standardowe WOC. Quote Link to post Share on other sites
eso Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 (edited) Sebin, powiedz mi szczerze jak jest ze strzelaniem na mrozie? Żeby nie bylo offtopa to zapytam kiedy specshop jako polski dystrybutor i serwis WE bedzie miał części do emki ? Edited January 3, 2010 by eso Quote Link to post Share on other sites
Steiner Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Podobno pod koniec stycznia ma się coś ruszyć. Jednak dokładnie co i jak, tego już nie bardzo chcieli powiedzieć. Ja jestem bardziej ciekaw tego, skoro WE planuje zdominować rynek GBB, to kiedy zacznie oferować taki wybór części i akcesoriów jaki jest dostępny dla platformy Western Arms? Quote Link to post Share on other sites
eso Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 No mnie to też irytuje. Tyle gadali i takie reklamy a tu nic :/ Jeżeli nie będziemy wywierać presji na specu to nic nie powie guru na taiwanie i uznają że wszystko jest cacy. Quote Link to post Share on other sites
sebin Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Porównajcie ilość części tuningowych do pistoletów WA a WE... WA na starcie kupujesz z myślą o tuningu, np. nigdzie nie mogę znaleść zamka do MEU od WE... Quote Link to post Share on other sites
Steiner Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 Tak się skupili na wdrażaniu nowych modeli, że produkcję części zamiennych odstawili na bok. Wszyscy na to narzekają. Quote Link to post Share on other sites
MARINE GRUNT Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 Proszę, pomóżcie mi z tym HU, myślę ze nie działa u mnie regulacja.. co robić? Jak się do niego chociaż dobrać? Quote Link to post Share on other sites
eso Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 Pozostaje ci kupno gumek i to kilka jak nie kilkanaście i sprawdzanie każdej po kolei. Quote Link to post Share on other sites
MARINE GRUNT Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 A jak dobrać się do komory i gumki? Czemu nie mogę wpiąć naładowanego na full kulkami maga? :D Blokuję się o dyszę, mogę załadować pierwszego maga tylko gdy odciągnę dźwignię, zablokuje bolt catchem zamek, a po włożeniu maga zwolnię. Czy tak powinno być? Quote Link to post Share on other sites
eso Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Ładujesz maga na full, i dysza już nie ma miejsca. Wyjmij jedną kulke i po problemie. Quote Link to post Share on other sites
polch Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Czemu nie mogę wpiąć naładowanego na full kulkami maga? :D Blokuję się o dyszę, mogę załadować pierwszego maga tylko gdy odciągnę dźwignię, zablokuje bolt catchem zamek, a po włożeniu maga zwolnię. Czy tak powinno być? Magazynek załadowany na full to 31 kulek. Z tą ilością można podpiąć magazynek tylko z zamkiem/dyszą w tylnym położeniu. Jeśli w magu jest 30 kulek, nie ma różnicy czy podpinasz na zwolnionym, czy napiętym zamku - wchodzą bez problemów. O ile pamięć mnie nie myli, to widziałem gdzieś opis magazynków jako 30+1, ale głowy bym nie dał. Tak czy inaczej moje wszystkie magi tak właśnie mają. Quote Link to post Share on other sites
MARINE GRUNT Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Ok, dzięki, a co z HU? Jak się dostać do gumki itp? Bo nie mogę jej naprawdę, w żaden sposób regulować. Quote Link to post Share on other sites
eso Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 odkręcić chomberblocka i wyjąć lufe wraz z komorą. Wybić dwa piny wyjąć lufe i tam jest guma. Quote Link to post Share on other sites
MARINE GRUNT Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 odkręcić chomberblocka i wyjąć lufe wraz z komorą. Wybić dwa piny wyjąć lufe i tam jest guma. Skąd wziąć te gumki? :D Quote Link to post Share on other sites
MARINE GRUNT Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 (edited) Przepraszam za double'a ale mam ważne pytanie niecierpiące zwłoki otóż przy próbie dostania się do HU doszedłem do następującego etapu: http://i309.photobucket.com/albums/kk375/p...23/P1010705.jpg http://i309.photobucket.com/albums/kk375/p...23/P1010707.jpg Co robić dalej? Edited January 9, 2010 by MARINE GRUNT Quote Link to post Share on other sites
polch Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Odkręcasz pierścień mocujący lufę zew. Albo specjalnym kluczem, albo kombinerkami duuuużymi do pierścieni siegera, albo francuzem lub czymś podobnym. Elektryki dało się rozkręcić okładzinami po uprzednim zdemontowaniu muszki - nie wiem jak tu. Odkręcasz w lewo... ;-) Quote Link to post Share on other sites
arekasg Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Panowie ja z taki zapytaniem, bo się pogubiłem, raz piszą żeby trzymać naładowany magazynek gazem, a raz że nie, jak to jest w końcu w przypadku M4 WE? Quote Link to post Share on other sites
eso Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Trzymać obowiązkowo nabity !!! Quote Link to post Share on other sites
arekasg Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Chodzi mi o wersje na co2 konkretnie Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.