Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] AKM CM.048M [CYMA]


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Są 2 śruby mocujące kolbę. Wymień je na porządne śruby (rozmiaru nie pamiętam - dobierzesz), porządnie wkręć. Możesz między kolbę a metal na którym się trzyma wepchnąć izolki, teflonu i co się rzewnie podoba.

 

Montaż kolby od ostrej - sporo roboty, ale warto. kupujesz kolbę ostrą i przerabiasz tak, by pasowała do komory zamkowej (body) i tak, żeby weszły kable, bezpiecznik i bateria.

Link to post
Share on other sites

Rożnica polega na tym, że tylko korpusy są te same.

Lufa zew.,obsada łoża,kolanko gazowe,podstawa muszki,urządzenie wylotowe jest inne niż w CM 048m.

Replika 048 jest po prostu dłuższa.

Korpus,dekiel,podstawa szczerbinki,imitacja rury gazowej, szczerbinka,zwalniacz magazynka,selektor,chwyt silnikowy, obsada lufy zew. i ogon są te same w cymach 048 i 048m.

Czyli magi będą pasować na 100% Nawet od ostrego beryla pasują po przeróbce choć ma całkiem inny kaliber:P.Pzdr

Link to post
Share on other sites

Była by dobra ale bez tłumika by wystawała. Pytanie tylko czy gra jest warta świeczki? Jeżeli nie robisz z tego uber pro mega snajpy gdzie zależy ci na każdym milimetrze skupienia to moim zdaniem nie warto.

Bo tracisz możliwość ściągniecia tłumika i pobiegania sobie bez jak masz np zły dzień i nie chce ci sie dźwigać tego kloca na końcu lufy.

 

Wsadź sobie po prostu dobrą systeme albo jak przeznaczysz pieniążki z zakupu pbs`a to km heada/promyka.

 

Pozdrawiam ale tym razem nie Grzechotnik :-F

Edited by Piotro
Link to post
Share on other sites

@Lesio

Co do krakmanów to raz przy okazji naprawy gwarancyjnej montowali mi okablowanie niskooporowe. Efekt? pełno przetarć i przecięć na izolacji kabli. Odesłałem z powrotem replikę (problemy silnikiem) i zaizolowali ładnie. Ale czy nie można było tak od razu?

 

Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów.

Po ostatniej naprawie gwarancyjnej (drugiej, replikę mam dokładnie miesiąc..) Panowie z taiwangun'a wymienili mi silnik bo tamten dymił i iskrzył.

Wsadzili mi coś takiego:

nowy_silnik_od_krakmanĂłw_JPG_300x300_q85.jpg

 

Wie ktoś co to za silnik? Lepszy/gorszy od stock'owego silnika?

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...