human Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 22 Wrzesnia zamowilem u nich maske za 37 zł i dalem tą darmowa przesyłke bo to jakis gratis jest. No to tak: Wplacone pieniadze zostaly 23 Wrzesnia a maski do dzisiaj nie widze. Więc co w tej sprawie zrobic? Dlaczego sklep nie odpowiada na telefony? Quote Link to post Share on other sites
Tom_Tom Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 Bardzo fajny sklep...fachowa obsługa. Niezłe ceny (częste promocje), duzy wybór replik i akcesorii. Kupiłem u nich ostatnieo dwa karabiny, gdy w jednym z nich h-u okazał sie trefny nie było najmniejszego problemu z wymiana go na nowy na koszt sklepu oczywiście. Polecam. :lol: Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 Jakiś taki dziwny ten post..... Szczególnie, że konto założone dzisiaj... Załodze sklepu gratuluje "profesjonalizmu". Posty tego typu lecą w kosmos od razu - moderacja czuwa od momentu nabijania pozytywnych opinii. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 Trzeba zrobić tak: pokrzywdzeni powinni zrobić listę, spisać i zsumować kwoty i wybrać się na Policję. Oszuści tego typu bazują na ludzkim "nie chce mi się za xx złotych". I tak jeden wtopi 20 drugi 40 złotych i machną ręką. Ale 10 takich osób to już jest 300 złotych. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
METEOR Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Szkoda , że nie przeczytałem tego tematu wcześniej... Zamówiłem kamizelkę taktyczną w woodland-dzie a dostałem całkowicie inną w marpacie , zamówiłem również magazynek do emki firmy boy a dostałem jakiś inny chinski w dodatku zepsuty . Ten sklep to jedni wielcy oszuści !!!!!!!!!!!!! Quote Link to post Share on other sites
koniu12 Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Ja zamówiłem maske a tu.... przyszła! Tyle ze w opłakanym stanie -.- Jestem ciekawy co mi odpiszą... Quote Link to post Share on other sites
felek Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Ja w lipcu zakupiłem u nich HK 416 AGM(osobiscie). Już drugiego dnia zaczęła się sypać. Chciałem kupić u nich kulki byly tylko .2. Części ogólnie też za wiele nie posiadali, nie wspominając juz o podstawowym sprzęcie jak google, gumka hopka, magazynki... Wielokrotnie dzwoniłem i pisałem do nich ale jakoś dziwnym trafem nikt nie odpowiadał. Byłem u nich ok 3 razy i zawsze byli w trakcie dostawy... ,aż żal dupe ściska ... :źle: Quote Link to post Share on other sites
Tenkitten Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Witajcie. U mnie sytuacja chyba staje się podobna. Zaksięgowali wpłatę we wtorek, maila z automatu miałem, ze już spakowana i czeka na wysłanie i prawie piątek i nic. Czekam jeszcze tydzień i zgłaszam sprawę na Policję. A utopiłem u nich prawie tauzena. Na maile nie odpowiedzieli. Szkoda, że kumpel powiedział mi o tym forum już po fakcie. Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Sugeruję zebrać dane wszystkich osób poszkodowanych i wspólnie skierować sprawę na policję. Quote Link to post Share on other sites
CIUPAK1 Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 Też mam problem z tym sklepem zamówiłem kominiarkę magazynek kilka tys kulek 0,20g w poprzedni piątek a teraz jest już piątek i na 100% jestem pewny że jeszcze nie wysłali.Na szczęście ja dałem przesyłkę za pobraniem.Z automatu już w poniedziałek dostałem mail że paczką jest spakowana i gotowa do wysyłki.Czekam już ponad tydzień i nic chce zrezygnować z jeszcze nie wysłanego zamówienia jak to zrobić pomoże ktoś?PISZE DO NICH MEILE dzwonię i nic :( Quote Link to post Share on other sites
Tenkitten Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 (edited) 12.11 zamierzam pojechać do nich z ostrzegawczą rozmową jeśli do tej pory nie dostanę przesyłki. Jeśli ktoś jest po drodze to chętnie zabiorę z Lublina po drodze, jeśli ktoś zechciałby się spotkać w Wawie ze mną to bardzo dziękuję za ew. wsparcie. Jakby co to profilaktycznie przesyłajcie do mnie na PW (lub na maila my@pmail.pl) maile potwierdzające przyjęcie zamówienia i skompletowanie przesyłki. Proszę także o kwoty zamówień i daty ich złożenia. Zamierzam się ostro za nich wziąć. Niech stracę na paliwo - jakoś to przeboleje. Zawsze to 100 zł a nie tysiąc - jak w moim wypadku. Bossów forum proszę o pisemne wsparcie w w/w temacie na maila. Wszystko oddrukuję i złożę im osobiście w sklepie. Kogo, jak kogo ale mnie w ch.. nie będą robili. Ja k się wykręcą tym, że wysłali już paczkę to poproszę o listy przewozowe tych paczek, jeśli ich nie dostanę to automatycznie idę złożyć monit na policje jeszcze w Wawie. Edited November 7, 2008 by Tenkitten Quote Link to post Share on other sites
koniu12 Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Tenkitten to proponuje zeby kazdy poszkodowany wypisał co jest nie tak i na jaką sume. Quote Link to post Share on other sites
Tenkitten Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Szanowni koledzy! Dzisiaj po groźbach moje zamówienie na stronie zmieniło opis na: "Zamówienie nr tenkitten-1 (wysłane) Nr. faktury: FV/../../...." Jest więc szansa, że coś im przemówiło do rozsądku. Ale nadal postaram się być rzecznikiem poszkodowanych w kontaktach z tym sklepem. Serdecznie pozdrawiam. Pozostaje czekać na przesyłkę, która za pewne nie pojawi się wcześniej niż we czwartek. Będę pisał dalej co i jak. Trzeba walczyć o swoje! Quote Link to post Share on other sites
koniu12 Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Ja np. zamówiłem sobie maske. Przyszła w koszmarnym stanie. Napisałem i o tym i ze chce zakerlamowac. Mail zwrotny byla piekny i cudowny. Mowili ze niebewem będę mial nową maske. Napisałem kolejnego maila ale niestety ani widu ani słychu. ;/ Quote Link to post Share on other sites
Tenkitten Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 A ja właśnie dostałem wszystko i jest prawie ok. A mianowicie zamiast bonnie hata woodland dostałem olive - ale pies na to srał - grunt, że się dobrze skończyło. Quote Link to post Share on other sites
argentosoma Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 (edited) To ja się dokładam z kolejną negatywną opinią na temat sklepu. Zamawiałem u nich 4 magazynki M4 Low-cap 68kulek. Atrakcyjna cena 29pln, przesyłka free przy przelewie. Pieniądze przelałem tego samego dnia, którego złożyłem zamówienie. Zmiana statusu na "opłacone" po 3 dniach, a zmiana na "spakowane i przygotowane do wysyłki" po kolejnych 3. W końcu paczka doszła, o dziwo Kurierem Kolportera a nie Pocztą Polską. Looz. Ale jakie było moje zdziwienie gdy w paczce zamiast 4 low-capów znalazłem 2 low-cap'y i dwa hi-cap'y. Postanowiłem wyjaśnić sprawę telefonicznie... Nic telefon stacjonarny i telefon komórkowy podany na stronie nie odpowiadają, cały czas zgłasza się poczta głosowa. Zobaczymy czy odpowiedzą na maile, choć sądzą c ze wcześniejszych postów... MARNE SZANSE :evil: Grunt że cokolwiek przyszło. i nie straciłem tych pieniędzy. A! postanowiłem trochę dodatkowo powęszyć. Zadzwoniłem do firmy spedycyjnej, która dostarczyła mi przesyłkę. Otrzymałem od Pani operatorki numer firmy, która rzekomo ma z nimi umowę na takie przesyłki. Właściciel i nazwa firmy się zgadzały, ale numer okazał się być numerem prywatnym w ogóle nie związanym ze sprzedawcą! Sprawa śmierdzi Panowie, i to strasznie! Edited November 24, 2008 by argentosoma Quote Link to post Share on other sites
loopack Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 (edited) Negatyw po całości. Przelew 95.00zł 2008-11-12 15:30 zaksięgowane A do dziś: Brak przesyłki. Status zamówienia wisi w powietrzu. Na e-maila, telefony brak odpowiedzi. Wygląda na sklep widmo. Podstawą sklepu jest obsługa klienta - tu leży na dnie. W tym sklepie już nigdy nic nie kupię, ale nie dam za wygraną. Albo oddadzą kasę, albo przyślą towar, albo zajmie się nimi odpowiedni urząd. Edited November 27, 2008 by loopack Quote Link to post Share on other sites
loopack Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 (edited) Dzwoniłem na policję, już wiem jak się zająć tym sklepem. Poszukałem informacji na jego temat: Kon-Pol Konrad Serafin ul. Białostocka 9/171 03-741 Warszawa http://katalog.pf.pl/Warszawa/Kon-Pol-Konr...G0B565-m19.html Telefon się zgadza z telefonem ze strony www. Wziął kasę, nie przysłał towaru, to pogada z policją. Człowiek mieszka jakiś kilometr od swojego nibysklepu. Mam żal do WMASG że nigdzie w widocznym miejscu nie ostrzegł przed tym sklepem. Edited November 28, 2008 by loopack Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Ponieważ zaniechaliśmy oceniania sklepów in minus jako redakcja. Ocenę pozostawiamy użytkownikom, a póki co jedyne miejsce jest na tym forum. Wystarczyło poczytać. Quote Link to post Share on other sites
Bishamoth Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 (edited) Witam Od razu pisze, ze minus dla sklepu. Zamowilem pare rzeczy w tym sklepie: Uwagi klienta do zamówienia :Wartość produktów : 533.50 zł Koszt przesyłki : 50.00 zł Do zapłaty : 583.50 zł Zamówione produkty: ------------------------ Pozycja 1 Kod towaru : 398 (JGF6619) Nazwa : Replika karabinu szturmowego M4 SR-16 [JGF6619] Rozmiar : uniwersalny Cena sprzedaży : 449.00 zł Ilość : 1 Wartość netto : 368.03 zł Stawka VAT : 22% Wartość brutto : 449.00 zł Pozycja 2 Kod towaru : 364 Nazwa : Kulki GFC 0,25g 2000 sztuk Rozmiar : uniwersalny Cena sprzedaży : 19.50 zł Ilość : 1 Wartość netto : 15.98 zł Stawka VAT : 22% Wartość brutto : 19.50 zł Pozycja 3 Kod towaru : 272 Nazwa : Maska FULL PROTECTIVE Rozmiar : uniwersalny Cena sprzedaży : 65.00 zł Ilość : 1 Wartość netto : 53.28 zł Stawka VAT : 22% Wartość brutto : 65.00 zł Oczywiscie na stronie pisza, ze przesylki powyzej 300zl sa na ich koszt: Zamówienia powyżej 300zł i realizowane po przedpłacie na nasze konto są wysyłane na nasz koszt! Gowno prawda! Trzeba calosc kwoty wplacic (za rzeczy zakupione oraz za przesylke) inaczej sie nie dostanie maila "potwierdzenia otrzymania platnosci". Nie mala suma na to poszla (przelew). Czekalem na paczke ok tygodnia, po czym wyslalem im maila z prosba wytlumaczenia zaszlej sytuacji. Oczywiscie odpowiedzi nie dostalem. Na stronie pisze: Status: Wysłane Nastepnym krokiem bylo sie zgloszenie do rzecznika praw konsumenta. Opisalem cala sytuacje i dostalem odpowiedz: Witam,Art. 12 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny przewiduje, że- w przypadku umów zawieranych na odległość (a z taką umową mamy tutaj do czynienia) - jeżeli strony nie umówiły sie inaczej, przedsiębiorca powuinien wykonać umowę zawartą na odległość najpóźniej w terminie trzydziestu dni po złożeniu przez konsumenta oświadczenia woli o zawarciu umowy. W Pana przypadku w regulaminie sklepu, który jest częścią umowy i który Pan zaakceptował jest mowa o 3-7 dniach roboczych, więc w tym terminie powinien Pan otrzymać towar. Dlatego też zgodnie z przepisami może Pan odstąpić od tej umowy i zażądać zwrotu zapłaconej ceny. Oświadczenie o odstąpieniu wraz z żądaniem zwrotu zapłaconej kwoty proszę wysłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na adres sprzedawcy. Kopię tego pisma proszę pozostawić sobie.W przypadku braku reakcji na Pańskie pismo pozostanie złożenie pozwu do sądu cywilnego. Z poważaniem Klaudia Garniewicz Powiatowy Rzecznik Konsumentów Oczywiscie zrobilem tak jak pisze wyzej. Nie bylo reakcji na moje pismo wiec zlozylem pozew do sadu cywilnego. Teraz czekam na odpowiedz z sadu. Airsoftxtreme.pl to banda oszustow. Niech nikt sie nie nabierze na ladna strone internetowa. Edited December 1, 2008 by Bishamoth Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted December 5, 2008 Report Share Posted December 5, 2008 (edited) założenie sprawy wynosi chyba 800zł (pewny nie jestem USTAWA z dnia 28 lipca 2005 r. o kosztach sądowych w sprawach cywilnych (...) Art. 3. 1. Opłacie podlega pismo, jeżeli przepis ustawy przewiduje jej pobranie. 2. Opłacie podlegają w szczególności następujące pisma: 1) pozew i pozew wzajemny; (...) Art. 13. Opłatę stosunkową pobiera się w sprawach o prawa majątkowe; wynosi ona 5 % wartości przedmiotu sporu lub przedmiotu zaskarżenia, jednak nie mniej niż 30 złotych i nie więcej niż 100.000 złotych. (...) Możesz też wnieść o odszkodowanie Nie dostrzegam tu szkody. EDYT: Wydaje mi się, ale to tylko opinia zasłyszana od kolegi prawnika, że szybciej jest przez policję i prokuraturę. Edited December 5, 2008 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
loopack Posted December 6, 2008 Report Share Posted December 6, 2008 (edited) Skontaktowałem się z UOKiK ze swojego UM, oraz z Policją. Najlepiej zebrać dowody (dokumenty - potwierdzenie przelewu, dane jakimi się dysponuje na temat sklepu oraz opisem sytuacji). Składa się to na policję i do rzecznika praw konsumenta w urzędzie miasta. Sprawa idzie dwutorowo. Ja już dokumenty mam gotowe, robię jeszcze ich 2 kopie (dla siebie, dla policji i rzecznika) i maszyna idzie w ruch. Bishamoth - masz na PW maila do mnie, wyslij mi opis swojej sytuacji ze sklepem, daj dane, dołącze do dokumentacji jako dodatkowy dowód w tej sprawie. Mozliwe ze skontaktuje się z Tobą dzielnicowy, abys na komendzie wraz z nim spisal protokul - czyli to samo, z tym ze potwierdzające wiarygodnosc. Wiem bo tak juz mialem, jak na allegro kupilem cos, od kolesia, ktory oszukiwal, chcieli ode mnie informacji co i jak itd. Aha - pozniej Ja mogę swiadczyc w Twojej sprawie podobnie to przebiegnie. I bylbym zapomniał oświecić: Sklep, ktory sprzedaje, przyjmuje pieniadze i nie wydaje towaru dopuszcza się wyłudzenia. Edited December 6, 2008 by loopack Quote Link to post Share on other sites
ghilliefan Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Korzystając z okazji,byłem na miejscu.Po rozmowie z obsługą,pokazaniu zamówienia i potwierdzenia przelewu sprawa została wyjaśniona i zakończona.Towar dostałem na miejscu.A i zamówienie było z czerwca :D. Quote Link to post Share on other sites
Luki83 Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Ten sklep to banda niekompetentnych ludzi. Towar zamówiony zapłacony status na stronie od 2 tyg ze zapakowane do wysłania-czekam tak już 3 tyg i nic ,dzwonie nikt nie odbiera pisze mejle nikt nie odpisuje-pocieszam się tylko tym ze dałem się zrobić tylko albo aż na 16 zł ale jak ktoś na każdy grosz ciężko haruje to i tak mu się krew ,,gotuje"-mam nadzieje że ktoś im spraw wytoczy i ładnie bekną.Jak bym mieszkał w Warszawie to bym im tam niezłą rozpierduche w tym sklepie tzn. burdelu zrobił. :killer: Quote Link to post Share on other sites
Bishamoth Posted December 12, 2008 Report Share Posted December 12, 2008 Witam znow. Dzisiaj o dziwo, o godzinie ok 13 zadzwonil do mnie kurier i powiedzial, ze ma dla mnie przesylke. O godzinie 14 dostalem owa paczke, i w srodku byl karabin oraz cala reszta zapakowana jak pancerna walizka. Smiech mnie ogarna :wink: Teraz pozew do sadu juz sie nie przyda... a juz myslalem, ze bedzie sprawa w sadzie. I co tu o nich myslec? Czy aby dostac to co sie zamowilo, trzeba najpierw wyslac wezwanie przedsadowe? :roll: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.