wader71 Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Patrol dotarł spisali protokół i pojechali, a kasę mam po pół roku z powrotem na koncie:) uff w końcu. Kasę odzyskałeś po pół roku po wizycie z policją ? Czy od razu ? Trzeba było się o odsetki upomnieć. Myślę, że dobrym pomysłem było by zainteresowanie tą sprawą Urzędu Skarbowego pod który należy sklep napewno się coś na nich znajdzie. Muszę poszperać w necie, a może ktoś z wawy pomoże sprawdzić przynależność ul. Białostockiej i Towarowej do skarbówki. Quote Link to post Share on other sites
jaquestion Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Dostałem wczoraj paczkę, niestety nie mogłem być przy odbieraniu i jej otwieraniu, żeby kurier poświadczył zawartość... Otrzymałem HK416 tylko innej specyfikacji (tańszą) i "oczywiście" używaną, nosi ponadto ślady naprawiania . Brak gwarancji, paragonu, zamiast czapki patrolowej dostałem kapelusz, a miast pasa nośnego koloru olive pas koloru czarnego - używany. Dzisiaj zgłaszam do Rzecznika Praw Konsumenta Pozdrawiam Łukasz Jaguś Quote Link to post Share on other sites
wader71 Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 A co ma do tego skarbówka, że tak nieśmiało zapytam? są przynajmniej 3 powody żeby nie przebierać w środkach. 1. Skarbówka interesuje się każdą złotówką wydaną w Polsce, a jak widać (patrz najświeższy przypadek jaquestion) sklep nie zawsze wystawia paragony lub faktury na sprzedany towar. Przypomnę tu, że to chyba obowiązek dla sprzedaży detalicznej. 2. Jest problem z likwidacją działalności sklepu, a wiadomo że jak są jakieś niezgodności podatkowe to fiskus będzie pomocny i nieugięty. 3. I w końcu, żeby dotkliwie dopiec właścicielowi, który jak widać losem klientów się nie przejmuje. Czy to wystarczy ? Quote Link to post Share on other sites
Teoretyk Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Tydzień temu zamówiłem karabinek,niestety zapłaciłem przelewem i zero kontaktu.Nie odpowiadają na meile nie można się dodzwonić zero kontaktu,chyba bedzie trzeba do prokuratury uderzyć :???: Pierwszy raz się spotykam z takim olewactwem.Odradzam sklep. :!: Quote Link to post Share on other sites
zolbo Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Witam.Ponad 3 miesiące temu złożyłem zamówienie na karabin M4A1 AGM'a . Po Całym miesiącu czekania i wydzwaniania do nich otrzymałem paczkę.Był w niej karabin M4A1 R.I.S. AGM'a. Napisałem do nich e-maila w którym proponowałem im na początku wymianę różniących się części. Po tygodniu stwierdziłem że nie ma co czekać bo i tak nie można sie do nich dodzwonić ani nie odpisują na e-maile. Będąc na zabawie asg'owej po 30 minutach karabin przestał działać. Dźwięk był taki jak przy rozładowanej bateri ( i tak myślałem ) , lecz jak podłączyłem baterie do karabinu kolegi jego AEG strzelał jakby bateria była w pełni naładowana. Po powrocie do domu postanowiłem że złoże reklamacje. Dzień później wysłałem mojego AEG'a wraz z reklamacją do sklepu www.airsofrxtreme.pl .Od tego czasu ( wysłałem karabin kilka dni przed lub po sylwestrze, to tak dawno wyło że nawet dokładnie nie pamiętam kiedy) słuch po nim zaginął.Przez 2 miesiące prubuje sie dodzwonić, pisze e-maile ale bez skutku. Prosze zapiszcie co mam zrobić ? Quote Link to post Share on other sites
Snipermen Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Kurdę aż mnie zdziwiło dużo tam kupowałem i nigdy się nie zawiodłem. Jeżeli mnie takie sytuacje napotykają to przeważnie wysyłam e-mail z pogróżkami że sprawą zajmie się np. Policja albo Rzecznik Praw Konsumenta :-F Powinni się odezwać, do mnie od razu zadzwonili i wszystko się wyjaśniło 8) (uroki kupowania na Alledrogo) Quote Link to post Share on other sites
LoganPL Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Tydzień temu zamówiłem karabinek,niestety zapłaciłem przelewem i zero kontaktu.Nie odpowiadają na meile nie można się dodzwonić zero kontaktu,chyba bedzie trzeba do prokuratury uderzyć icon_confused2.gif Pierwszy raz się spotykam z takim olewactwem.Odradzam sklep. icon_exclaim.gif Mam dokładnie to samo. Ludzie - temat ma 110 postów i ciągnie się od ROKU. Mało tego na WMASG dodano jeszcze zakładkę "Sklepy (opinie)" a wy dalej płacicie przelewami w sklepie, który traktuje kupujących jak g... NIe kazdy zamawiajac coś przez siec sprawdza opinie o sklepie.Nigdy wczesniej mi się to nie zdarzyło:/ Mam juz nauczke na przyszłość. Jutro chyba wybiore się na policje ale pierwej odwiedze racznika praw konsumenta. Quote Link to post Share on other sites
NastY Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Jak najbardziej NIE POLECAM tego sklepu, kolega zamówił MP7 w którego zestaw miała wchodzi ładowarka, a przysłali bez, NIE ODPOWIADAJĄ NA TELEFONY, MAILE i najwyraźniej guzik obchodzi ich dobro klienta. To ostatni sklep na świecie jaki bym komuś polecił. Pozdrawiam i odradzam. Quote Link to post Share on other sites
wader71 Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Dla zainteresowanych dzisiaj po powrocie do domu zastałem przesyłkę z airsoftxtreme.pl. Kurna po miesiącu czekania, nerwów i niepotrzebnych dodatkowych kosztów. Paczka nadana 11.03.2009 chyba expresem, bo 12.03.2009 była u mnie. Widać ,że boją się skarbówki bardziej niż policji !!! Oczywiście rozczarowanie mnie nie ominęło, bo zamiast zamawianego Mk 12 mod 0 przysłali Mk12 mod1, ale przynajmniej wygląda na nowy, brak ładowarki, akumulator o pojemności 1200 zamiast 1500 i na dodatek używany oraz kulki niezgodne z zamówieniem. Totalna porażka i masakra jakaś !!! Teraz to mnie koleś jeszcze bardziej rozjuszył - nie odpuszczam nawet jak będę musiał tam jechać osobiście, bo sprawy zaszły za daleko. Sprzęt idzie do fachowej ekspertyzy zobaczymy jaki będzie wynik. Quote Link to post Share on other sites
Vito_84 Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Witam, To i ja dorzuce moje 3 grosze w tym temacie. Zakupy w Internecie robię od ponad 5 lat i pierwszy raz trafiłem na nieuczciwy sklep. Być może moje 5 letnie, pozytywne doświadczenie w zakupach przez Internet uśpiło moją czujność, być może nie wykazałem się wystarczającą ostrożnością. Ale stało się i również dołączyłem do grona osób oszukanych przez opisywany sklep. Ale skoro popełniło się błąd to trzeba go teraz naprawić :) Za nic nie można odpuszczać takim oszustom, bo będą kontynuowali swoją działalność i oszukiwali następnych kupujących. Idąc za poradą kolegi wader71, wysłałem do sklepu pismo (za potwierdzeniem odbioru) z rezygnacją z zamówionego towaru wraz z wezwaniem do zwrotu zapłaconej kwoty. Oczekuje teraz z Poczty na zwrot kwitka potwierdzającego odbiór pisma przez sklep. Od tego czasu liczę 7 dni, jakie w piśmie dałem sklepowi na zwrot przedpłaty. Jeśli tak się nie stanie, wówczas z kompletem dokumentacji (kopia pisma z rezygnacją z zamówienia, zamówienie, potwierdzenie wpłaty, maile do sklepu) i wpierw udaje się do Federacji Konsumentów (oni jako instytucja zajmująca się ochroną konsumentów może wystapić na drogę sądową, w owczas odzyskamy pieniądze, a sklep poniesie dodatkowe koszta rozprawy). Równocześnie kolejne kroki skieruje na Policje, gdzie zgłosze podejrzenie o wyłudzenie dokonane przez sklep. Co do sprawy Wader71. Skoro wysłali Ci towar, który jest niezgodny z zamówieniem, możesz w ciągu 10 dni od daty odebrania paczki, odesłać towar wraz z pismem w którym rezygnujesz z zakupu i żądasz zwrotu zapłaconej kwoty (przepisy mówią, że przy zakupach na odległość - Internet, kupujący ma 10 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny) Paczkę musisz wysłać najlepiej za potwierdzeniem odbioru i po upływie terminu zwrotu pieniędzy, nadajesz sprawie bieg. Udajesz się do Federacji Konsumentów, a w przypadku problemów z załatwieniem sprawy bezpośrdenio do sądu. Posiadając pełną dokumentację i dopełniając wszelkich formalności, mamy sprawę wygraną. Niestety wszystkie opisywane rozwiązania sprawy, wiążą się z poświęceniem sporej ilości wolnego czasu i niekiedy dodatkowych kosztów (zwracanych przez sklep w przypadku przegranej sprawy w sądzie) Ale na to właśnie liczy nieuczciwy właściciel sklepu, że ludziom nie będzie się chciało działać i, że odpuszczą. I to jest największy błąd. Każda sprawa powinna zostać zgłoszona. Może dzięki temu ukrócimy takie złodziejskie praktyki. PS Zawsze pozostaje możliwość zebrania poszkodowanych i wspólną wizytę w sklepie w celu wytłumaczenia właścicielowi, że postępuje źle (to rozwiązanie sprawiłoby najwięcej satysfakcji poszkodowanym, ale ja nie jestem zwolennikiem rozwiązań siłowych) :) Quote Link to post Share on other sites
Gipson Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 (edited) Witam Do airsoftxtreme.pl mam po drodze więc co jakiś czas wpadam tam zajrzeć co w trawie piszczy I zaobserwowałem parę rzeczy: Po pierwsze sklep ma 2 sprzedawców, pierwszy to chyba właściciel i porucz dobrego kitu i wiedzy podstawowej to słabo się zna na broni. Natomiast sprzedawca nr2 to koleś który sam nie wie co sprzedaje ba nawet nie wie co ma w asortymencie sklepu a wiedza jego równa się mojej wiedzy na temat baletu mongolskiego. Po drugie: co jakiś czas zaglądam na stronę internetową tego sklepu większość produktów nie zmieniła stanu magazynowego od kilku miesięcy. Ponadto kilkakrotnie miałem tak że wchodzę na stronę widzę np kulki stan magazynowy: produkt dostępny w bardzo dużej ilości, następnego dnia zajeżdżamy do nich w drodze do prac tuz po otwarciu sklepu a tu towar całkowicie wysprzedany i że są w trakcie dostawy więc trzeba poczekać a koleś zaczyna nawijkę: że jak złoże zamówienie na stroni i wpłacę gotówkę to będę miał pewność że będzie... no cóż... Opinia o sklepie bardzo zła ale widzę ze nie jestem sam. Edited March 13, 2009 by Gipson Quote Link to post Share on other sites
blade Posted March 14, 2009 Report Share Posted March 14, 2009 Nie polecam tego sklepu!!!Mylą przesyłki,nie odpowiadają na meile,telefony.Dopiero bezpośrednia rozmowa załatwia sprawę,chociaż zwrot kasy tylko przelewem,co troszkę irytuje, bo obsługa nie wzbudza zaufania.Sklep fizycznie- to mała kanciapa,zagracona pudłami,osiem replik na krzyż.Ogólnie bardzo słabe wrażenie!!!Aż dziw,że taka parodia sklepu z takimi opiniami jeszcze funkcjonuje! :!: Quote Link to post Share on other sites
piorek Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Wątpię. Po zamówieniu tydzień temu produktów za kwotę 704,5zł do tej pory otrzymałem przedwczoraj jednego maila - wysłano. Krótka i jakże treściwa odpowiedź. Oczywiście wcześniej poprzedziłem to serią maili o konsekwencjach co, notabene, poskutkowało "nagłym" zmienieniem statusu na "zapłacone" i "wysłane"... Ciekawe co przyjdzie w paczce. Nadmienię jeszcze, iż jeszcze w piątek wysłałem dwa maile (są dwa różne adresy mailowe) gdzie zrezygnowałem z zakupu i zażądałem zwrotu pieniędzy. Na co otrzymałem odpowiedź - wysłano. Co w takiej sytuacji zrobić? Po lekturze tego tematu to nie wiem czy jak otworzę paczkę, nie wyładuję swojej agresji na bogu ducha winnym kurierze. A sobie wolę oszczędzić łażenia po urzędach. A 704,5zł to jest połowa moich wydatków na ASG. Co robić? :???: Quote Link to post Share on other sites
Cornold Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 Piorek tak jak koledzy pisali wcześniej, masz 10 dni roboczych na zwrot towaru bez podawania przyczyn i muszą zwrócić Ci pieniądze. Nie ma zmiłuj jak tego nie zrobią to są złodziejami i trzeba wyrwać chwasta, tak ja zrobił to kolega Muchomorek : http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=42135&st=0 A tak po za tematem: Zajefajny sklep, tak czytam te opinie i zastanawiam się czy właściciel nie boi się o swój "zad" na ulicy. Jak nie potrafi prowadzić sklepu to niech zacznie pracować w zieleni miejskiej, bo jak w takim fachu będzie walił w kulki to ryzyko że ktoś mu samochód "pokoloruje" gwoździem jest mniejsze i w lustro w łazience można spojrzeć. Śmieszny gość, mógł mieć dobrze prosperujący sklep z perspektywami na dalszy rozwój... no ale do tego trzeba mieć zapał, a nie chwilowe napalenie. no cóż :/ Quote Link to post Share on other sites
goroth84 Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 17.03.2009 Odebrałem paczkę w której zamiast M4 CASV FULL METAL [bI-3581M] była M4 Special Operation FULL METAL - BI-3881M która nawet nie wiem czy działa, bo w pudełku nie było, baterii, paska nośnego ani gwarancji. Do tego w paczce nie było też kulek, które zamówiłem wartości około 30zł. Ci ludzie nie odbierają telefonów przez cały dzień. Wysłałem do tych nich maila ostrzegawczego, jednak jak czytam Wasze posty nie wiem czy to coś da, dlatego chciałem rozpocząć akcje przeciwko tym oszustom. Wszystkie osoby pokrzywdzone przez ten sklep proszę o kontakt mailowy. goroth84@gmail.com z opisem sposobu w jaki zostaliście oszukani i kwoty na jaką was okradziono. Chce zebrać oświadczenia żeby mieć co przedstawić przed Policją, gdzie planuje się wybrać w następnym tygodniu. Obiecuje że sprawa nie spali na panewce... Quote Link to post Share on other sites
piorek Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 (edited) Faktycznie zgodzę się z Tobą Damotr. Do tej pory wiele kupowałem, ale taki cyrk to pierwszy raz. Nie mniej lista sklepów była z WMASG, tam sobie wybrałem jak najbardziej cenowo odpowiedni sklep. Nie patrzyłem na opinie, gdyż wystarczyło mi info "nie polecamy" w nawiasie... A zamówienie obejmowało: Pozycja 1 Kod towaru : 412 Nazwa : Cienka kominiarka Rozmiar : uniwersalny Cena sprzedaży : 17.50 zł Ilość : 1 Wartość netto : 14.34 zł Stawka VAT : 22% Wartość brutto : 17.50 zł Pozycja 2 Kod towaru : 477 Nazwa : H&K G36E [JG1038] Rozmiar : uniwersalny Cena sprzedaży : 560.00 zł Ilość : 1 Wartość netto : 459.02 zł Stawka VAT : 22% Wartość brutto : 560.00 zł Pozycja 3 Kod towaru : 6 Nazwa : Kulki BEZSZWOWE 0,20g 4000 sztuk Rozmiar : uniwersalny Cena sprzedaży : 23.00 zł Ilość : 1 Wartość netto : 18.85 zł Stawka VAT : 22% Wartość brutto : 23.00 zł Pozycja 4 Kod towaru : 30 (ST05B) Nazwa : Hełm KEVLAR - idealny do walki - SWAT ! Rozmiar : uniwersalny Cena sprzedaży : 49.00 zł Ilość : 1 Wartość netto : 40.16 zł Stawka VAT : 22% Wartość brutto : 49.00 zł Pozycja 5 Kod towaru : 524 Nazwa : Gogle ochronne, z pianką, szybka dymiona Rozmiar : uniwersalny Cena sprzedaży : 55.00 zł Ilość : 1 Wartość netto : 45.08 zł Stawka VAT : 22% Wartość brutto : 55.00 zł Edited March 19, 2009 by piorek Quote Link to post Share on other sites
Vito_84 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Kontynuacja moich dążeń do odzyskania pieniędzy od sklepu: Otrzymałem potwierdzenie odbioru przez właściciela sklepu pisma z anulowaniem mojego zamówienia oraz wezwaniem do zwrotu pieniędzy. W poniedziałek mija ostateczny termin wpłynięcia pieniędzy na konto. Licze w tym momencie na rozwagę właściciela. Czy warto dla niewielkiej w sumie kwoty iść do sądu i narażać się na dodatkowe koszta sprawy? Odpowiedź na to pytanie pozostawiłem już samemu zainteresowanemu sprawą. Ja ze swojej strony nie odpuszcze nawet złotówki. Może być tego pewien. Jeśli okaże się, że pieniędzy nie ma na koncie w poniedziałek. Wówczas sprawa wędruje do Federacji Konsumentów oraz zostaje zgłoszona na Policji. Ale wówczas już nie będzie dla sklepu odwrotu. I wszystkim pozostałym poszkodowanym również proponuje wziąć sprawe w swoje ręce. Nikt za Was tego nie zrobi. Quote Link to post Share on other sites
goroth84 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Powęszyłem troche na necie i znalazłem coś ciekawego... http://www.gunsport.pl/contact.php Regon firmy i logo przy linku dziwnie znajome... Quote Link to post Share on other sites
piorek Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 http://www.gunsport.pl/regulamin-gunsport-cterms-pol-27.html I przeczytajcie punkt II, ustęp 7 :) Czyżby nowa podpucha? :) Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Taaa a na ich stronie w zakładce "SERWIS" tekst oferty jest żywcem zerżnięty ze stronki gunsmith.pl - Jeżeli policja i inne służby nie są w stanie zamknąć tych ewidentnych kanciarzy tj. airsoftextreme i gunsport to może my możemy zrobić małą akcję społeczną która napsuje im krwi Przykład: Zamawiamy masowo od nich jak najwięcej sprzętu za pobraniem i nie odbieramy przesyłek :D Quote Link to post Share on other sites
goroth84 Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Jestem raczej za prawnym rozwiązaniem... Tym, którzy PEWNIE zdecydowali że zgłoszą sprawę Policji w najbliższych dniach proszę o pilny kontakt na: goroth84@gmail.com Byłem dzisiaj na posterunku i powiedziano mi żeby przed zgłoszeniem sprawy nawiązać kontakt z resztą pokrzywdzonych osób. Sprawy zostaną wszczęte jako jedna, a postępowania przy większej liczbie dowodów przebiegną szybciej i sprawniej. Quote Link to post Share on other sites
piorek Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Taaa a na ich stronie w zakładce "SERWIS" tekst oferty jest żywcem zerżnięty ze stronki gunsmith.pl - Jeżeli policja i inne służby nie są w stanie zamknąć tych ewidentnych kanciarzy tj. airsoftextreme i gunsport to może my możemy zrobić małą akcję społeczną która napsuje im krwi Przykład: Zamawiamy masowo od nich jak najwięcej sprzętu za pobraniem i nie odbieramy przesyłek :D Całkiem niegłupi pomysł. Ciekawe jak to wygląda z prawnego punktu widzenia. Proponuję zapodać lipne adresy i dane osobowe i niech na ten adres zostanie zamówienie wysłane :) Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Proponuje nie proponować takich bzdur na naszym forum... Quote Link to post Share on other sites
goroth84 Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Tak jak mówi szmerglu to wyjątkowo głupi pomysł. Nie możemy działać jak osoba która nas wykiwała gdzyż sami będziemy oszutami. Naszą przewagą w sprawie jest to że prawo stoi po naszej stronie. Piorek napisał żeby zapodać fałszywe dane osobowe. Tak przy okazji, na moim liście przewozowym widnieje telefon, nie należący do pana Konrada Serafina, któremu w sprawie zostaną przedstawione równierz zarzuty podstawienia danych osób trzecich z którymi już się kontaktowałem. Naprawde mam zamiar poważnie się tym zająć. Pan Serafin zadarł z niewłaściwą osobą i będzie musiał odpowiedzieć równierz za wykroczenia między innymi przeciw fiskusowi. To nie przelewki. Oszukując nas, oszukał też kraj. Szczerze wierzę że sprawiedliwości stanie się zadość. Ponownie prosze o kontakt, wszystkie pokrzywdzone osoby które będą wnosić pozew w najbliższych dniach... Quote Link to post Share on other sites
piorek Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Sorka za double post. Dziś na ich stronie w profilu mojego konta pojawiło się potwierdzenie sprzedaży. Data wystawienia dzisiejsza (tj.23.03.2009r.) - całkiem nieźle biorąc pod uwagę datę złożenia zamówienia - 11.03.2009r. :) Domyślam się, że paczka przyjdzie jutro. Mają pecha bo cały dzień jestem w domu. To sobie zobaczymy co jest w paczuszce. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.