Skaut Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 Tu przyznaję Sonsiemu rację, opóźniłem wysłanie pisma, mój błąd, jednak w moim poście nie mam do CASG żadnych pretensji :). Po prostu informuję o sytuacji. Sonsi, dziękuję za e-mail. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 Komuś coś się ruszyło? U mnie znowu cisza, brak odpowiedzi na mail z zapytaniem o termin zwrotu PLNów, pieniędzy na koncie jak nie było tak nie ma. Quote Link to post Share on other sites
Śliwa Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 (edited) Ja powiem tak, jestem lekko zawiedziony, czas od zadania pytania, to 2,5 tygodnia, dopiero po trzecim mailu, dziś przyszła odpowiedź, a pytanie było bardzo proste :) Chciałem u was w przyszłości zamawiać kamizelkę, ale jeśli wszystko ma się odbywać w takim tempie... Mam nadzieję że wrócicie do dawnej ,,chwały", bo coraz więcej złych komentarzy słychać, o coyotach. Edited November 15, 2011 by PiotrqŚ Quote Link to post Share on other sites
norba Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 U mnie kasy brak :icon_cry: Quote Link to post Share on other sites
101drobiazgow Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Ten sklep to tragedia ostatnio byłem u nich, a tam pustki praktycznie nic nie mają ! Nie wiem jakim cudem ta firma jeszcze funkcjonuje ? Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Starajcie się trzymać jakiś poziom dyskusji, a nie wieszacie psy niepotrzebnie. Quote Link to post Share on other sites
vitjaz Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Panowie święto!! Odzyskałem KASĘ! Nie wiem jak inni ale ja moją sprawę zgłaszałem do rzecznika praw konsument. Niedawno dostałem pismo z oświadczeniem iż zobowiązują się oddać pieniądze. I o to dziś rano mail a popołudniu Przelew u mnie zawitał. Ale nawet przepraszam nikt nie uraczył dodać. Szkoda tylko że tyle czasu i nerwów. Dodam już tak OT że, ostatnio miałem od CASG mail o świątecznych obniżkach a nad nim mail o KRD i możliwości sprawdzenia uczciwości sklepu. Mnie to rozśmieszyło, ale rozważałem i takie możliwości. Jak widać święta w tym roku będą udane. A sklep niestety stracił klienta. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Sonsi Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Witam, pozyskaliśmy trochę środków i dzięki temu możemy przyspieszyć zwroty. Tak jak już pisałem wcześniej cała ta sytuacja tylko po części powstała z naszej winy. W firmie trochę się pozmieniało i dalej się zmienia, staramy się podnieść standardy w obsłudze klientów jednak jest to praca, która wymaga czasu. Dzięki pozyskanym środkom możemy zrealizować więcej zwrotów ale też uzupełnić towar. Mieliśmy sporo zamówień z innych krajów europejskich a ci klienci, pomimo iż generalnie byli i są bardzo wyrozumiali i potrafili nas nawet wspierać w tej trudnej sytuacji to też musieli otrzymać swoje pieniądze. Mieliśmy spore kłopoty, to prawda ale wygląda na to, że kryzys już zażegnany. Oczywiście rozumiemy, że ciężko będzie nam odbudować zaufanie, które straciliśmy szczególnie u klientów, którzy zamówili w preorderze. Jednak na pewno będziemy się starać. Można się na nas obrazić i nic nie kupować. Z drugiej strony można też skorzystać z dodatkowego 5% rabatu na trzy kolejne zamówienia, który od dnia dzisiejszego oferujemy klientom za niezrealizowane do tej pory preordery. Co ważne te dodatkowe 5% sumuje się z innym rabatem. Pozdrawiam i zapraszam do zakupów. Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 (edited) U mnie na koncie nadal pustka, pisma wysyłam ja, zwrotów nie dostaję. Zrezygnowałem z rzecznika praw konsumenta na rzecz prawnika, skończyła mi się cierpliwość. Nie wiem co dalej. Sonsi cieszę się Waszym szczęściem, jednak ja na zakupy się nie skuszę. Po prostu Wam nie ufam i nigdy się to nie zmieni. Edited December 14, 2011 by upadly_skaut Quote Link to post Share on other sites
Ace Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 a wie ktoś jak z realizacją obecnych zamówień? co coyote to jedyny sklep w naszym kraju który ma magazynki do scara h, poza tym są teraz w promocji i zastanawiam się nad kupnem, a nie mam zamiaru czekać dłużej niż trwałby transport w wgc Quote Link to post Share on other sites
Sonsi Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 U mnie na koncie nadal pustka, pisma wysyłam ja, zwrotów nie dostaję. Zrezygnowałem z rzecznika praw konsumenta na rzecz prawnika, skończyła mi się cierpliwość. Nie wiem co dalej. Sonsi cieszę się Waszym szczęściem, jednak ja na zakupy się nie skuszę. Po prostu Wam nie ufam i nigdy się to nie zmieni. Witam, akurat Tobie Skaut trochę się dziwię. Zobowiązaliśmy się oddać ci pieniądze za karabin, którego używałeś i oddałeś w ramach reklamacji. Producent reklamację zdecydowanie odrzucił a mimo to staraliśmy się ci pomóc i się z tego nie wycofujemy. Pieniądze dostaniesz jak tylko uporamy się ze zwrotami za preordery. Kolejność musi być, nie możemy faworyzować jednych kosztem innych gdyż byłoby to nie w porządku. Jeżeli chodzi o realizację bieżących zamówień to realizujemy je na bieżąco. Magi do SCARA są dostępne ale jest ich końcówka. Pojawią się w większej ilości najprawdopodobniej w styczniu. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 Cytuję Sonsi : "Witam, akurat Tobie Skaut trochę się dziwię. Zobowiązaliśmy się oddać ci pieniądze za karabin, którego używałeś i oddałeś w ramach reklamacji." Powiedz mi proszę, KIEDY?! Kiedy miałem okazję go używać?! Skoro karabin po wystrzeleniu jednego magazynka okazał się wadliwy. Tak było za pierwszym razem i za każdym kiedy wracał z serwisu, na którym znajduje się do dziś a ja pozostałem bez pieniędzy (4 tysiące PLN czy jakoś tak? plus komplet magazynków za 1,8k PLN do repliki która nie działa i których nie mogę nawet zwrócić?! REWELACJA) Sprzedano mi wadliwy produkt i nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy po 18 miesiącach od zakupu! Naprawdę nie czuję się mniej poszkodowany niż inni. A Ty jeszcze mi się dziwisz? Uznaję to za mierny żart. Ciekaw jestem jak wiele osób uznaje moją postawę za dziwną? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Ace Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 (edited) Jeżeli chodzi o realizację bieżących zamówień to realizujemy je na bieżąco. Magi do SCARA są dostępne ale jest ich końcówka. Pojawią się w większej ilości najprawdopodobniej w styczniu. Pozdrawiam. zakupiłem, z moich doświadczeń rzeczy vfc są trwalsze niż ctw :wink: mam nadzieje że się nie przejadę btw, czy w styczniu można też oczekiwać dostawy szpeju flyyea i pantaca? Edited December 15, 2011 by Ace Quote Link to post Share on other sites
Guest Rengi Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 (edited) Towar zamówiłem we wtorek i przelałem od razu pieniążki ,dzisiaj (tj. czwartek) listonosz przyniósł paczkę:). Wszystko ok sprawnie i szybko. Edited January 5, 2012 by Rengi Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Hej, czy komuś CASG jeszcze jest winne pieniądze? Quote Link to post Share on other sites
norba Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Tak, mi. Pany do prywatnych rozmów służy priv... Szmer. Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Szmerglu nie przesadzasz? Może warto się dowiedzieć jak sklep traktuje klientów? Jakie kroki podejmowali inni poszkodowani? Mi brakuje już rozwiązań. Od czego jest ten temat? Przecież WMASG i tak mi nie pomoże więc chociaż niech się ludzie dowiedzą jak to wygląda. Co tydzień prawie dostaję miły newsletter od CASG jak to wiosna nadchodzi i czas wyjść na świeże powietrze z repliką. Szkoda tylko, że na razie nie mam jej za co kupić! Paranoja. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Skaut rozumiem i popieram. Zauważ jednak ze wystarczy 5 postów typu : "mi nie oddali" i cała istotna treść znika w gąszczu mało treściwych postów :dry: Konkrety to proszę bardzo, piszcie ile wlezie - po to jest ten dział. Zmierzam do tego że przejrzystość tematu znacznie cierpi, chcesz mogę wydzielić całą rozmowę dotycząca waszego wątku do innego tematu. Są pewne zasady, których muszę się trzymać :icon_neutral: Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 W porządku, dzięki kamracie :). Quote Link to post Share on other sites
Guest Kret Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Sonsi, strona Wam sie jakos samoczynnie lokalizuje, chyba po ustawieniach przegladarki. Przy probie klinkniecia na zmiane waluty/jezyka ciagle opisy sa dla mnie po angielsku. Daloby sie to zmienic? Quote Link to post Share on other sites
l_isek Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 Witam Czy problemy ze sklepem są aktualne, zamierzam zrobić u nich małe zakupy i nie wiem czy szukać innego dostawcy. Czy jakiś sklep (oprócz CASG) w Warszawie sprzedaje repliki KWA z możliwością sprzedaży ratalnej? Quote Link to post Share on other sites
los19 Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 Nie jestem pewien i nie chcę tutaj zbaczać z tematu ale chyba z MadOnion mają :) Quote Link to post Share on other sites
Didi Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Pierwsze zakupy w tym sklepie i jestem zadowolony. Wysyłka szybka, kontakt dobry, o wszystkim byłem informowany na bieżąco. Myślę, że już powoli stają na nogi. Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Czy komukolwiek CASG jest jeszcze dłużna produkt lub pieniądze? Z czystej ciekawości pytam, bo może już zostałem sam i może w końcu się uda odzyskać pieniądze. Quote Link to post Share on other sites
Wukasz Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Na fejszboku podali, że zamknęli sklep stacjonarny. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.