Laokoon Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Jedna uwaga: Jako osoba, która kiedyś tuningowała l85 miałbym pewne wątpliwości co do tego tłoka z Azteko. w l85 i sr25 nie siedzą identyczne tłoki niestety. Są tej samej długości, ale zębay mają inny profil, nie jestem też pewien, czy moduł zęba jest identyczny. W każdym razie były już osoby, którym porządne tłoki do sr25 pożyły max kilkadziesiąt strzałów w l85 po czym rozpadły się same lub wysłały zębatki na tamten świat. A teraz wyjaśnienie, po co to tu naskrobałem: ano dlatego, że jeżeli do swd RS pasuje tłok od gb v.2 długiego, to taki od l85 nie powinien. Jeżeli ktoś jednak doświadczalnie sprawdził, że tłok od l85 pasuje, to nie będę się sprzeczał z rzeczywistością i polecę tłok wzmocniony G&G jako bardzo wytrzymały (ale też bardzo drogi). Pozdrawiam, Laokoon Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 (edited) Chyba tego SWD na oczy nie widzieliście. Szkoda komentować tych głupot( a wywód Laokoon'a(poniekąd słuszny) zupełnie nie na temat). Edited February 27, 2011 by Zelber Quote Link to post Share on other sites
WscieklyWaz Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Zdjęcia tłoka dla niezorientowanych Szerokość zębów: 5mm W środku widać wystającą wkładkę z metalowymi zębami, dodatkowo jest tam zamontowany dystanser podobny do tego: dzięki niemu: a)spring nie opiera się na tej wkładce z zębami b)skrócony zostaje dystans od ściany tłoka do początku sprężyny, dzięki czemu można stosować zwykłe AEGowe springi. Nie należy wyjmować tego metalowego dystansera i wsadzać sprężyny long czy też zwykłej ponieważ oprze się na wkładce z zębami i głowica tłoka pójdzie do piachu. Oczywiście tyczy się to stokowego tłoka. Najlepszym chyba tłokiem byłby PSG-1 half-teeth alu Systemy, nawiercony dla odciążenia. Masa stokowego razem z tym dystanserem jest całkiem spora więc odciążony alu tłok nie powinien masakrować szkieletu GB. Tutaj pytanie: czy ten tłok łyka sprężyny long? Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 dokładnie taką opcję z tłokiem systemy rozważam - co do sprężyn - nie wiem - dopiero zgłębiam ( i szukam) sprężyn "long" :) i się zastanawiam czy a)wstawiać standard spring i zostawić tuleje czy b) wywalić tuleje i wstawiać spring'a "long" Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 (edited) To jest metalowe?? Ja na miejscu użytkowników wyskrobałbym to z czegoś innego (lżejszego). Albo wymiana tłoka. Edit: Nie ma potrzeby na długie sprężyny, Guardery i tak są dłuższe i przy podwójnym łożyskowaniu straty powinny być minimalne, a nawet może ich nie być bo większy cylinder pompuje więcej fpsuf. Ja bym zrobił tuleje i sprężynę guardera, lub pokombinował z łożyskiem i jakąś żywicą albo innym plastykiem. Jak napisał WscieklyWaz nie wyjmiesz ot tak tulei, sprężyna będzie tarła o wnętrze tłoka. Edited February 27, 2011 by Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 (edited) Panowie - poszukuje tłoka do SWD RS'a - taki który wytrzyma sprężynę 160/170. Zwracam się o pomoc bo moje dotychczasowe poszukiwania spełzły na niczym. Jeśli już znajdę coś co by wyglądało na zdatne do wykorzystania to się okazuje że "sold out"... Pozdrawiam PS Saper - to jest nowy GB czy używany ? Nowy nigdy nie używany ani nie rozbierany. Co do tłoka to miałem specjalnie modyfikowany i pewnie dało by rade ale koszt / czas. Edited February 27, 2011 by SAper111 Quote Link to post Share on other sites
WscieklyWaz Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 @Padaka jeżeli chodzi o stockowy tłok to tylko i wyłącznie sprężyny zwykłe. Jak ze stockowego wywalisz tuleje to sprężyna oprze ci się na wkładce z zębami i urwie głowice. jeżeli chodzi o systemę to nie wiem jak wygląda jej wnętrze ale na logikę powinno być przystosowane do sprężyn long, więc wsadzamy spring long i po kłopocie. @Wojdatuz masa tego dystansera nie jest jakaś straszna bo to chyba był ZnAl (nie pamiętam dokładnie :wink: ) i jest wydrążony w środku. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 (edited) Tłok jest taki jak z PSG-1, niestety nie jest rewelacyjny ten Alu systemy jak każdy tłok który ma zęby z aluminium ;) Tłok z PSG-1 też ma taką wkładkę a używa się sprężyn do PSG. Tu macie łożyskowanie do takich tłoków: http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=category&item=PM-PT-PPHV9&search=special&rs=Prometheus%20Parts&catid=62&cat=191 Do stockowego trzeba by sprawdzić czy pasuje bo może być za krótkie więc coś trzeba by podłożyć. Tłok z PSG ma tylko jeden metalowy ząb a RS ma 2 więc dla tego może być za krótkie. Edited February 27, 2011 by KicpA Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 Zostaje tłok do PSG od G&P, wg ss'manów 160-170 powinien pociągnąć. Jedynym problemem będzie dostosowanie głowicy tłoka(spiłowanie wystającego "dziubka") Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 Tłok jest taki jak z PSG-1, niestety nie jest rewelacyjny ten Alu systemy jak każdy tłok który ma zęby z aluminium ;) z braku laku kit musi wystarczyć :). - rozumiem ze chodzi o fakt "ścieralności" i miękkości tych zębów ? Niestety nie ma zbyt dużego wyboru wśród tłoków do PSG, a tym bardziej w takim zakresie sprężyn. Co do wypowiedzi SS'manów " że powinno wytrzymać" - słyszę to niemal za każdym razem jakiego pytania by im się nie zadało - "może, powinno, nie wiem .... ale jak by co to nie nasza wina...." :) Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 Zelber a nie łatwiej wywiercić w tłoku otworek? ;) Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 Można też tak, jednak wiercąc łatwiej coś zepsuć;p Quote Link to post Share on other sites
WscieklyWaz Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 A może TAKIE cudo? Trzeba by tylko dofrezować wkładkę z zębami do Half Teeth i po problemie. Wygląda na ładnie odciążony. Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Poliwęglowy tłok z wszystkimi zębami metalowymi 75 pln termin około 2 - 3 tygodnie do sprowadzenia. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Saper - jakieś dokładniejsze info o tłoku? Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 produkcja ACM pełna metalowa / stalowa wkładka z zębami na całej szerokości (konieczność podpiłowania odpowiedniej strony) no i działa. co jeszcze chcesz wiedzieć? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 produkcja ACM pełna metalowa / stalowa wkładka z zębami na całej szerokości (konieczność podpiłowania odpowiedniej strony) no i działa. co jeszcze chcesz wiedzieć? Czyli chcesz przerobić tłok FT na HT? Jeśli tak to powodzenia, tych zębów pilnikiem na pewno nie dasz rady zjechać, widziałem jak podpiłowywany był przed ostatni ząb w takim tłoku i jest to katorga! Na frezie da rade to zrobić. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Pizdefaj - demonizujesz - Wycięcie 2 zęba w stalowych zębach to dokładnie 3 minuty roboty czyli imadło+szlifierka kątowa+ cienka tarcza i po problemie. Sam tak przerabiałem tłok w SWD CA. Zwężenie listwy też nie będzie problemem gdy posiada się wiertarkę stołową z odpowiednim zestawem wierteł/frezów, lub gdy ma się dostęp do warsztatu z frezarką. Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Pidzejfat Ja nie muszę tego robić, mam to już zrobione u siebie. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 ...doszedł :) widać różnice miedzy CA a RS... kolosalną :) za to pieknie wygladają 3 SWD na ścianie :) Wracając do tematu tłoka - czy sugerujecie usuniecie 2 zęba ? Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Ja nie usuwałem... No i jak wygląda porównanie CA do RS? Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 CA świeci się jak psu jądra; RS ma czarne matowe piękne body. Żaden element nie lata luźno, nic nie dygocze i nie trzęsie się. Waga też jest większa (zgodna z oryginałem) w CA całość jest lżejsza. Bawią też drobne szczegóły - ot choćby jak wykonanie samego spustu. W CA to kawał wygiętej blachy, w RS element ten jest chyba kuty. Zupełnie inaczej wyprofilowany, inaczej wyglądający... Jak będzie chwila czasu to może skrobnę foto-porównanie A&k<>CA<>RS. Quote Link to post Share on other sites
WscieklyWaz Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Pooojechali... http://www.asg.com.pl/SVD_Dragunov_SWD_M120_Real_Sword,p,5108.php Quote Link to post Share on other sites
Chaves Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 4 i pół kafla :icon_eek2: A ja od wypuszczenia na rynek pierwszych egzemplaży za bodajże 2200 zł do dziś czekałem aż cena nie co spadnie haha to spobie jeszcze poczekam... Quote Link to post Share on other sites
BUC MIKO Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Jak by ktoś był zainteresowany SWD od RS to zapraszam do komisu ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.