Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nie liczcie na 100 PLN różnicy. :)

 

Zawsze, kiedy produkt jest niedostępny w zależności od sklepu sprzedawcy podają cenę o X % niższą. Spodziewam się ceny conajmnije 140 zł, o ile SS nie skorzysta z dużego zainteresowania właśnie częścmi do WE GBB, jeżeli jednak postanowią na nas zarobić troszkę więcej to spokojnie i <w miarę> uczciwie cenę dadzą 160 i więcej...

 

Jeśli rzeczywiście będzie to 6 tygodni to ostatecznie można, czekaż, ale o SCARy pytałem w... listopadzie, miały być na początku Stycznia i nie dostałem info o jakiejkolwiek zmianie dostępności SCARów.

 

Ja nie liczyłbym na SpecShop, dobry sklep, ale takie rzeczy jak czas oczekiwania na towar sprowadzany to nie ich wina, jeśli się przedłuży.

 

Z drugiej strony jak nałożyć na części z AUG jeszcze VAT i cło to znowu korzystniej robi się na SS.

 

Podsumowując, wiem jedno. Albo wszyscy z AUGDAL, albo wszysczy czekamy na SS, rozdzielenie średnio nam się opłaci. ;P Chociaż... Jak chciecie, poobserwuję dyskusję i podejmę decyzję (o ile wogóle starczy funduszy na replikę, bo po co mi gumka do SCARa, bez SCARa? :D).

 

Pozdrawiam Was serdecznie, jakby co to dajcie info na PW. ;)

Link to post
Share on other sites

Dokładnie, z tym specshopem troszkę trzeba będzie poczekać.

Pisałem do nich jakiś miesiąc temu z zapytaniem o dostępność części - "dostawa w przyszłym miesiącu". Teoretycznie już teraz powinienem cieszyć się nową lufą... Kiedy zapytałem po raz drugi w odpowiedzi napisali, że części będą dopiero w wakacje.

Ale wydaje mi się, ze warto poczekać, no chyba, że komuś się bardzo śpieszy.

Link to post
Share on other sites

@v4syl

 

W jakie bajki ty wierzysz? SS'mani obiecywali mi te lufy "za miesiąc" 4 miesiące temu... Jeśli chodzi o GBB to SpecShop się nie popisał. Poza tym lufy dostępne na SS nie mają nacięcia do SCAR'a i już na pewno nie są to te same lufy co u Ratecha, tej WE pewnie nawet precką nazwać nie można. Co do zamówień to zapłacicie i Vat i cło, a jak wam się pofarci to także opłaty przewozowe :/

Link to post
Share on other sites

Ty to potrafisz człowieka na duchu podnieść.

Rozamwiałem własnie z Capri, dzisiaj potwierdzi mi za ile będzie lufa.

Co do terminu, to dostawe ma mieć na koniec maja.

 

Więc czytając to wszystko, chyba odpuszczę całą resztę narazie.

Magi 4 na GG mam, NPAS też jest, tylko problem z regulacją... ale w sumie to ile ja to bede regulować i gdzie, Na spokojnie w domu, przed imprezą.

Chyba skupie się na lufie i gumce u Capri (jak nie zabije ceną) a jest szansa, że jak mówi o końcu maja, to będzie pod koniec maja (tak sie pocieszam)

Link to post
Share on other sites

Dostałem wycene od Capri.

320 zł za lufe 363 i zestaw singer hop-up kit RA-Techa.

 

Co do cła i podatku, to jak sie dowiedziałem nie ma reguły.

Raz dolicza a raz nie, możan mieć farta, można mieć pecha.

Jak coś pomylą to się człowiek tylko będzie denerwował.

 

Zamawiam w Capri, dostawa powinna być na koniec maja.

 

A przy okazji mam pytanie:

Na jednym z magów GG, obojetnie ile w nim jest gazu, nie łapie bolt.

Daje rade jak strzał idzie w góre, gdzie grawitacja pomaga.

Tak jakby mniej gazu podawał.

Da się to jakoś regulować, czy zawór do bani?

Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie za słaba sprężyna podajnika, możesz spróbować delikatnie rozciągnąć lub podłóż ze dwie kulki pod nią na dole magazynka.

Masz także wątek o naprawianiu magazynków WE polecam poczytać :).

Co do cła to do 150 dulków powinieneś być zwolniony z opłaty.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

W moim egzemplarzu jest coś nie tak z kolbą. Kiedy ustawię ją na I-szy poziom lub na ostatni wszystko jest OK. Jednak gdy tylko zmienię pozycję kolby (tj. przestawię na 2-5 poziom) i mocniej zaprę ją o ramię - sama się składa ;/ Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Co z tym zrobić?

Link to post
Share on other sites

W moim egzemplarzu jest coś nie tak z kolbą. Kiedy ustawię ją na I-szy poziom lub na ostatni wszystko jest OK. Jednak gdy tylko zmienię pozycję kolby (tj. przestawię na 2-5 poziom) i mocniej zaprę ją o ramię - sama się składa ;/ Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Co z tym zrobić?

To chyba częsty problem - widziałem na jednym filmiku na YT i sam też tak mam, tylko na odwrót pozycja 2 i 3 są lipne a na pozostałych siedzi mocno. Możesz rozciągnąć sprężynę od blokady kolby, trochę inaczej przykręcić samą szynę [taki wystający imbus gdy złożysz kolbę] pokombinuj.

Link to post
Share on other sites

Jak ściągniesz stopke kolby i zajrzysz do środka, będziesz wiedział co jest nie tak.

Rozbierz ją, i wygnij ten element blokady który wchodzi w szyne, ale delikanie.

To skrzydełko blokady które jest bliżej korpusu musi byc bardziej dogięte.

Ale uważaj, bo jak zrobisz to zbyt mocno, nie dasz rady wcale jej przesuwać.

Chwila prac ręcznych i będzie działać.

Link to post
Share on other sites

a ja mam takie pytanie jaki zasięg skuteczny można osiągnąć przy lufie 506 mm ze scara i czy nada się na replikę karabinu wyborowego ( nie chodzimi stricte o replikę karabinu snajperskiego ale jako replika dla spottera ) czy można liczyć na zasięg koło 60-70 m w sylwetkę człowieka

Link to post
Share on other sites

Nada się, strzelałem ostatnio na 68m zmierzone miarą do drzewa szerokości grubszego człowieka na standardowej lufie i w większości trafiałem (co2, NPAS rozkręcony na full, kulki 0,30 madbulla, strzelanie na stojąco) myślę że z lufą 509mm będzie lepiej (logiczne).

Link to post
Share on other sites

Cześć, przyglądałem się ostatnio mechanizmowi spustowemu i zauważyłem że część, która zbija zawór jest "wyrobiona" to jest po prostu takie głębokie na 1mm odbicie zaworu, lecz na samej górze jest fragment nietknięty. Z ciekawości przycisnąłem magazynek bardziej o karabinu by zawór zbił ten fragment wyżej i było bardzo fajnie. Czy można jakoś dorobić TEN element, bo nawet na augdalu nie ma go samego, tylko w dużym zestawie ze wszystkim [100$]?

Link to post
Share on other sites

Cześć, przyglądałem się ostatnio mechanizmowi spustowemu i zauważyłem że część, która zbija zawór jest "wyrobiona" to jest po prostu takie głębokie na 1mm odbicie zaworu, lecz na samej górze jest fragment nietknięty. Z ciekawości przycisnąłem magazynek bardziej o karabinu by zawór zbił ten fragment wyżej i było bardzo fajnie. Czy można jakoś dorobić TEN element, bo nawet na augdalu nie ma go samego, tylko w dużym zestawie ze wszystkim [100$]?

 

Proponuję wybrać się z tym problemem do dobrego rusznikarza, na pewno rozwiąże problem, mi osobiście rusznikarz powiedział iż w razie problemów z jakąś z części z układu spustowego dorobi mi nowe stalowe :).

 

Udało się komuś konkretnie wyregulować npasa?

Link to post
Share on other sites

Święte słowa dobry rusznikarz i każdorazowa obsługa po strzelaniu to podstawa sprawności technicznej każdej repliki. Co do awaryjności SCARA to ja zdążyłem w ciągu 6 miesięcy i po wystrzeleniu 3000 kulek zaliczyć:

1. zerwaną gumkę hop-up,

2. pęknięte suwadło,

3. wypadającą oś rolki kurka,

4. zerwane mocowanie elementu nr 64 w suwadle,

i wszystko na zasilaniu green gazem.

Nie licząc tendencji do samo odkręcania się wszelkich połączeń gwintowanych

i rozszczelniania magazynków. Wszystkie te usterki „wieku dziecięcego” można by usuwać samemu gdyby nie dziwna polityka polskich sklepów – brak sprzedaży części zamiennych. :poddanie:

 

Ja reguluję stockowy zawór za pomocą szczypiec płaskich i wkrętaka. Poprostu przytrzymuję oś 59 szczypcami, a wkrętak wkładam w okno zaworu tak by przechodził pod zaworkiem pływającym57 i obracając cały zawór reguluję dawkę gazu.

Link to post
Share on other sites
Guest Nazgool

Wszystkie te usterki „wieku dziecięcego” można by usuwać samemu gdyby nie dziwna polityka polskich sklepów – brak sprzedaży części zamiennych. :poddanie:

To nie jest polityka sklepów tylko WE. Skoro części praktycznie nie ma to i sklepy też nie mają ich skąd wziąć.

Link to post
Share on other sites

Na szczęście natura nie znosi próżni więc to co ma w 4 literach WETTI, robi o wiele lepiej RA- Tech, po prostu zmuszony byłem zamówić części z Tajwanu i gdyby nie opieszałość polskich celników byłbym w pełni szczęśliwym człowiekiem, a tak czekam na kilka elementów, które złośliwy celnik karząc mnie za to że musiał pracować 3 maja wrzucił na cło. :killer:

Link to post
Share on other sites

a te nowe wersje ( nie nowe tylko modyfikowane prze ra-techa) będą wytrzymalsze stocka scara we .Chcaiałem się dowiedzieć czy ktoś ma tą replikę od ra techa i jak z ich wytzrymałością czy są nadal tak awaryjne ?

 

Kolego prośba pisz po polsku bo kaleczysz strasznie mowę ojczystą chwilka zwłoki i przeczytanie jeszcze raz tekstu naprawdę nie boli co do części Ra-Tech to są one wykonane z materiałów o lepszej jakości niż części oryginalne za cały zestaw zmusisz zapłacić około 100 dulków czyli prawie połowę ceny repliki, a jeszcze musisz dokupić magazynki i dłuższa lufa też by się przydała. ;-)

Link to post
Share on other sites

Siema

mój scar zaczął walić na semi full auto. Rozebrałem więc zespół spustu i trochę rozciągnąłem sprężynkę przerywacza, ale to nie pomogło. Spust, kurek i przerywacz wyglądają ok. Czy macie może jakieś pomysły co z tym zrobić, może podpiłować trochę zaczep przerywacza?

Link to post
Share on other sites

obecnie zastanawiam się co do zakupu repliki scara i chciałem się dowiedzieć co do awaryjności . Moglibyście mi napisać co wam się popsuło w waszych scarach i jak to naprawiliście ,dodatkowo chciałem się zapytac ile średnio na miesiąc wydajecie na co2 i na kulki

 

byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedż

Link to post
Share on other sites

Chłopie, ten temat ma już 32 strony, bo co jakiś czas powielane są pytania i odpowiedzi na nie, węź zrób sobie kawe wieczorem, albo weź coś zimnego z lodówki, przebrnij przez wszystkie posty, a dowiesz się wszystkiego.

 

A co wydatków, to pytanie nie ma sensu, jak nie będziesz chodził na imprezy to nie wydasz nic, jak będziesz chodził co weekend, to zależy od tego ile będziesz strzelał.

 

A poza tym, jak chcesz mieć niskie koszty użytkowania repliki, to kup elektryka.

Gazowe zawsze będą droższe i bardziej kłopotliwe w użytkowaniu.

 

To tak jakbyś pytał czy alfa romeo 147 GTA jest mało awaryjna i czy mało pali.

SCARa kupujesz bo Ci się podoba, a GBB, żeby mieć dodatkową frajde.

Edited by kusiol
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...