Nowin Posted February 28, 2014 Report Share Posted February 28, 2014 Również odradzam. Przez 3 dni wykonałem do nich ok 60 prób połączeń telefonicznych i ani razu nie odebrali (dzwoniłem w różnych godzinach tzn. rannych, popołudniowych i wczesnych wieczornych i zawsze był sygnał). Postanowiłem pojechać do nich, bo na stronie mieli magazynki PMAG ACM dostępne. Po 45 minutowym tłuczeniu się autobusami dojechałem i zadowolony że kupię magazynki wszedłem do sklepu. Okazało się że w sklepie stacjonarnym ich nie ma a na moje pytanie "Czemu nie odbierali ode mnie telefonu mimo iż dzwoniłem wielokrotnie aby się zapytać czy są dostępne od ręki" odpowiedzieli że od grudnia mają po 1000 telefonów dziennie i nie dają rady wszystkich odebrać (1000 tel/1440 min (24 godz) = telefon co 2 min a na moje 15 min nie zadzwonił nikt ani razu, tak wiem przesadzam ale wkurza mnie takie kłamanie). Tak więc straciłem tylko czas i kasę na dojazd... Quote Link to post Share on other sites
privateszaman Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Odradzam zakupy, po raz kolejny przychodzi towar nie taki jak jest w zamówieniu, NIE ODPOWIADAJĄ NA MAILE a dzięki temu żadnego dostępu do reklamacji zwrotu czy wymiany towaru na taki jak w zamówieniu, kuszą niskimi cenami ale nie patrzmy na to bo towar który kupimy będzie szedł miesiąc a po otworzeniu naszym oczom ukazuje się obraz :icon_eek2: Co to? i na tym koniec bo już nic z tym nie zrobisz a jak kupisz replikę za większą sumę to dopiero będzie problem. Zamawiałem 3 razy, 1 raz ok bo jedna rzecz, 2 razem komora hop-up bez otworów na zębatki, 3 raz nie to co zmówiłem. NIE POLECAM wręcz ODRADZAM Quote Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Przedwczoraj zrobiłem zamówienie na ok. 230zł i zapłaciłem od razu. Wczoraj ani dzisiaj zamówienia nie tknęli. Dałem im czas do poniedziałku na wysyłkę i podanie mi numeru przesyłki. Jeśli tego nie zrobią to żądam zwrotu kasy (mam do tego pełne prawo) poprzez otworzenie sporu w paypalu. Quote Link to post Share on other sites
henno Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Nie polecam tego sklepu. U nich zamówiłem gearbox firm Cyma za 198zl a przyszła ciag 2 dni paczka a paczę a tu gearbox za 129 zł firm JG. Polecieli w kulki do dziś a nie słuchu o zwrocie różnicy. Nie polecam tego sklepu. Patrzę jak już - pisz poprawnie! Ledwo można odczytać co masz na myśli. Szmer. Quote Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Po robieniu mnie w balona, że niby moje zamówienie jutro będzie wysłane, później znowu to samo, że jutro bla bla bla postanowiłem dać ultimatum, że albo będzie jutro to u mnie albo chcę zwrot pieniędzy (spór w paypal). Pomimo, że towar był (tak mi pisali dzień wcześniej a strona mówiła co innego) wysłany to kasę zwrócili w trybie ekspres a zamówienie nigdy nie doszło ;) Nigdy więcej nie zamawiam bo w dzisiejszych czasach konkurencja jest zbyt duża aby lecieć z klientem w kulki. Quote Link to post Share on other sites
Dardakal Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Również nie polecam. Ponad tydzień temu złożyłem zamówienie, opłacone natychmiast i tego samego dnia rozpoczęto realizację. Zgodnie z informacją podaną na stronie redberet.pl, wysyłka miała się odbyć w ciągu 1-3 dni. Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi na maile z zapytaniem o status realizacji zamówienia, a telefonu nikt nie odbiera. Towar który zamawiałem zniknął ze strony i obstawiam, że w najlepszym wypadku został wysłany w ciągu 3 dni... ale z Chin. Dla porównania w ciągu tego tygodnia "konkurencja" była w stanie zrealizować moje dwa zamówienia. Quote Link to post Share on other sites
Boser Posted April 18, 2014 Report Share Posted April 18, 2014 Polecam sklep . Szybka wysyłka towaru Quote Link to post Share on other sites
wraven Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Ja Gorąco Polecam Sklep. Mogę się wypowiedzeic tylko w kwestii kontaktu bezpośredniego w sklepie. Panowie doradzili mi przy wyborze repliki chciałem wziąc droższy model polecili mi tańszy ze względu na jakośc. Dobre ceny (stalker 19 PLN na allegro najtańszy około 30) przyjazny system rabatowy i doradztwo. Na pewno będę tam powracał Quote Link to post Share on other sites
SikorPL Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 Na miejscu asortyment średni, ale wysyłkowo już sporo. Ekipa fachowa i sensowna, chętni do pomocy i porad. Ceny w "dolnej strefie stanów średnich". Polecam. Quote Link to post Share on other sites
ZbyszekG Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 Zamawiałem 4 pozycje. Zamówienie opłacone zaraz po potwierdzeniu przyjęcia. Po 4 dniach roboczych i kilku telefonach dowiedziałem się że brakuje jednej części i czy mogę poczekać jeszcze 3 dni (weekend), i że serwis ma wątpliwości bo zamawiam części do repliki AEG i GG - ale jakoś nikt nie zadzwonił/mailował - lepiej było wstrzymać zamówienie. Ostatecznie po 2 tygodniach otrzymałem przesyłkę, ale... brakowało jeszcze innej części. Niestety nie polecam. Quote Link to post Share on other sites
Miro164 Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 Osobiście nie polecam. Zamówiłem, opłaciłem i już tydzień czekam na realizację. Brak kontaktu(przynajmniej mailowego). Na końcu drugiego tygodnia przyszłą paczka. Coś się ruszyło dopiero gdy zadzwoniłem bezpośrednio do sklepu. Tak jak by "zapomnieli" o moim zamówieniu. Nie polecam. Quote Link to post Share on other sites
Kucy Posted October 8, 2014 Report Share Posted October 8, 2014 No super, widzę, że nie tylko ja mam taki problem z tym sklepem :P Tydzień temu złożyłem zamówienie. Opłaciłem je od razu w całości przez PayU (eleganckie powiadomienie o tym, że sprzedawca otrzymał zapłatę), ale niestety status oczekiwanie na płatność zmienili dopiero po kilku dniach jak zwróciłem na to uwagę formularzem kontaktowym. Po tym, jak kolejny dzień nic się nie zmieniało zapytałem mailowo, czy są jakies problemy z zamówieniem i jeśli tak to proszę o informacje, bo bardzo zależy mi na szybkim czasie realizacji. Oczywiście zero odzewu. Moje zamówienie zawierało coś około 8 pozycji, a teraz w ogóle nie mogę znaleźć 2 z przedmiotów, które są w nim zawarte. Zrozumiałbym, gdyby z braku towaru musieli czekać na dostawę i od razu o tym poinformowali, albo proponowali zmianę brakujących przedmiotów (bo to taki problem zmienić rękawiczki, których brakuje na te same w innym kolorze). Jutro jak to tylko będzie możliwe spróbuję się do nich dodzwonić i poprosić grzecznie o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Nie rozumiem, jak tak bardzo może niezależyć na zadowoleniu klienta... Quote Link to post Share on other sites
Tissot Posted October 8, 2014 Report Share Posted October 8, 2014 Maile należy odpuścić. Tylko gnębienie telefonem pomaga. Quote Link to post Share on other sites
Kucy Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 Update: zadzwoniłem, odebrali od razu. Przekazali informację, że paczka została wysłana wczoraj, więc zobaczymy. Szkoda tylko, że nie aktualizują statusów w serwisie sklepu na bieżąco. Quote Link to post Share on other sites
mk29 Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 Pozwolę sobie wrzucić update w sprawie kolegi Kuca w jego sprawie - dla mnie jest to parodia i odradzam wszelkich zakupów z tego sklepu. Historia: 1. Zamówienie złożone w czwartek 02-10-2014 15:36. Opłacone od razu w całości przez PayU 2. W poniedziałek**06-10-2014 15:54:52 dopiero po kontakcie przez formularz kontraktowy i zapytanie o status płatności (i zaksięgowanie po stronie red beret) zmieniono status na *W trakcie realizacji* bez żadnego kontaktu zwrotnego, ani odpowiedzi na pytanie zadane za pomocą formularza kontaktowego. 3. W środę 7.10.2014 o 18:42 Kucy wysłał mail z pytaniem o status zamówienia i czy paczka zostanie wysłana do czwartku - 0 odpowiedzi na mail. Status na stronie wciąż ustawiony na *W trakcie realizacji*. 4. W czwartek 8.10.2014 Kucy dzwoni z pytaniem o status zamównienia. Pracownik odpowiedział, że paczka została wysłana kurierem Siódemka 7.10.2014 i powinna przyjść do piątku 10.10.2014. Pracownik poinformował ponadto, że powinienem tego dnia lub poprzedniego dostać maila z nr referencyjnym paczki - takiego maila nigdy Kucy nie dostał. Status na stronie cały czas *W trakcie realizcji*. 5. W piątek 10.10.2014 (teraz najlepsze) Kucy dzwoni ze swojego nr, z tego co dzień wcześniej do redberet po 17 ponieważ kurier nie dotarł - 2 razy zajęte, 2 razy nie odbieranie. Zadzwoniłem ze swojego numeru - odebrali odrazu i pracownik powiedział, że paczka została wysłana i prześle nr ref. paczki mailem. Żaden mail z redbereta do mnie nie dotarł. 6. W poniedziałek 13.10.2014 o godz. 12:00 próbuję dzwonić ze swojego nr z którego dzowniłem wcześniej - 2 razy nie odbierają. Zadzwoniliśmy z numeru kolegi- odebrali od razu. Przedstawiłem się i poprosiłem o nr ref. paczki - pracownik powiedział, że mu wyświetla się status *Wysłano*. Poprosiłem o podyktowanie mi nr referencyjnego paczki - odpowiedział, że zaraz "zejdzie do magazynu" po ten numer i oddzwoni za chwilę. Nie oddzwonił i nie przesłał nr ref. Status na stronie cały czas *W trakcie realizacji*. Quote Link to post Share on other sites
Tissot Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 Przeszedłem dokładnie to samo. Jak kurier przywiózł paczkę to okazało się, że została nadana dzień wcześniej a info z panelu użytkownika nie miało żadnego znaczenia (w trakcie realizacji, wysłano itp). Przez telefon cały czas słyszałem zapewnienia, że już wysłano, że może kurier nawalił itp. Quote Link to post Share on other sites
Gregory1998 Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 nie polecam sklepu, odesłałem lufę miesiąc temu i nadal brak zwrócenia pieniedzy. Multikonto podejrzanego o oszustwa - najprawdopodobniej fałszywy wpis. Szmer Quote Link to post Share on other sites
patpon Posted December 13, 2014 Report Share Posted December 13, 2014 Bardzo złe wrażenie ze sklepu stacjonarnego. Klasyczne wciskanie tego co ma akurat sprzedawca na stanie zamiast tego co chce klient. Ja wiem że bez brody wyglądam na młodszego i mniej doświadczonego ale nie ze mną te numery. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 Nie polecam. Brak kontaktu mailowego. Złe praktyki dot. Praw klientów i wprowadzanie w błąd na stronie internetowej. Quote Link to post Share on other sites
Yelon Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Zmieniło się coś czy dalej nie warto zamawiać u nich? Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Podobno mają jeszcze nieciekawego serwisanta P White w sprawach spornych. Quote Link to post Share on other sites
Yelon Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Tak, słyszałem. Mam ten zaszczyt znać go osobiście. Mimo wszystko zadzwoniłem do nich dziś :) Generalnie obsługa myśli że M-200 i EDM200 to to samo i nie widzi różnicy między replikami. A w standardzie przy zakupie nie ma "XT systemu" :icon_mrgreen: Starałem się nie śmiać do telefonu. Nie polecam niestety. Quote Link to post Share on other sites
Aleks111 Posted February 14, 2015 Report Share Posted February 14, 2015 Ja z kolei mogę polecić sklep. Obsługa w sklepie stacjonarnym fachowa, ciekawe rabaty. Quote Link to post Share on other sites
nobody234 Posted May 5, 2015 Report Share Posted May 5, 2015 Tak jak kiedyś sklep polecałem, tak teraz zmieniłem zdanie. Brak JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU ze sklepem (!!!!!), na maile nie odpowiadają, telefon leży sobie prawdopodobnie gdzie indziej bo jest tylko sygnał a po drugiej stronie cisza, miałem kiedyś dług w wysokości 370 zł, dług został oddany co prawda po dłuższym czasie (problemy ze znalezieniem pracy) i od tamtej pory CISZA !!!. Odesłałem MP5 SD5 na serwis i też nie mam żadnej informacji co dalej, czy została wysłana na serwis główny, czy ją ktoś gdzieś rozstrzaskał, NIC!!! ZERO INFORMACJI na temat reklamacji, kolejne zamówienia złożone, i teraz obawiam się czy je opłacać czy po prostu sobie odpuścić i darować sobie dalszą współpracę, czy nie stracę pieniędzy na opłacone zamówienie które być może do mnie nie dotrze... NIE WIEM CO MYŚLEĆ Quote Link to post Share on other sites
Rytose Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Szczerze nie polecam tego żałosnego sklepu. Dlaczego żałosny ? Otóż zamówiłem zamówienie , tydzień później okazuje się, że połowa dostępnych produktów jest niedostępna, następnie po czym doszło, okazuje się że replika po oddaniu 4 strzałów nie strzela, myślę okej może zła bateria etc. Jednak nie dzisiaj byłem u znajomego w serwisie , sprawdzamy replikę okazuje się , że ktoś przy niej grzebał . Najlepsze ! zamówiłem am-013 wiece co teraz jest pod tym linkiem ? http://redberet.pl/p...dark-earth.html świetna baza karabinu snajperskiego ! . Kontakt marny, raz odpisał po czym cisza przez 2 miesiące , właściwie cały czas ... żadnej opcji skorzystania z gwarancji . Nigdy nic tam nie kupujcie konkurencji albo konkurencji to już jest sto razy lepszy wybór niż dno zwane redberet.pl Tak jak kiedyś sklep polecałem, tak teraz zmieniłem zdanie. Brak JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU ze sklepem (!!!!!), na maile nie odpowiadają, telefon leży sobie prawdopodobnie gdzie indziej bo jest tylko sygnał a po drugiej stronie cisza, miałem kiedyś dług w wysokości 370 zł, dług został oddany co prawda po dłuższym czasie (problemy ze znalezieniem pracy) i od tamtej pory CISZA !!!. Odesłałem MP5 SD5 na serwis i też nie mam żadnej informacji co dalej, czy została wysłana na serwis główny, czy ją ktoś gdzieś rozstrzaskał, NIC!!! ZERO INFORMACJI na temat reklamacji, kolejne zamówienia złożone, i teraz obawiam się czy je opłacać czy po prostu sobie odpuścić i darować sobie dalszą współpracę, czy nie stracę pieniędzy na opłacone zamówienie które być może do mnie nie dotrze... NIE WIEM CO MYŚLEĆ Odpuść sobie i nigdy do niego nie wracaj Przywykliśmy, by nie faworyzować i nie wskazywać w tematach dotyczących danego sklepu namiarów na inny. Nie ważne czy pozytywnie, czy negatywnie: tak dla świętego spokoju. Szmeru Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.