Tomek_GGRS Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 To ja także pochwalę tego sprzedającego. Obsługa - git, wysyłka - git, sprzęt - git, osprzęt - git. Kontakt jest świetny! Polecam :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Bodek82 Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 Powiem szczerze, że jak chcę coś kupić to najpierw patrzę na aukcje Vip-a. Jak jest co chcę to biorę i nawet się nie zastanawiam. Z 10 transakcji wszystkie 10 wzorowe. Ceny również atrakcyjne. Polecam Tego Allegrowicza. Quote Link to post Share on other sites
harasim Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 Zamówiłem u tego sprzedającego przejściówkę. Szybka wysyłka i dobry kontakt. Wszystko sprawnie i towar najwyższej jakości. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
Bystry Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 Ten allegrowicz jest super! Kupilem u niego jakis czas temu Berette na GreenGas i inny szpej. Szybka wysylka, atrakcyjne ceny ale po miesiacu zauwazylem ze kolo kurka pekl zamek. Nie przypominalem sobie zebym gdzies uderzyl albo jakkolwiek narazil pistolet na szwank i po konsultacji ze sprzedajacym odeslalem go na reklamacje. Nie dosc, ze zamek wymieniony na nowy (w karcie gwarancyjnej napisane, ze "po starej znajomosci", choc znajomosc byla ultra krotka) to dodatkowo replika super nasmarowana. Pozniej kolega poprzez niewlasciwe traktowanie zepsul zatrzask magazynka. Dzwonie do goscia i mowie jaki jest problem to nawet nie chcial kasy na przesylke i listem ekonomicznym przyslal mi zatrzask. Pech chcial, ze jednak zatrzask byl do innego modelu Beretty, ale mnie juz bylo glupio tak od goscia wyłudzac, wiec nie zglaszalem pomylki. Przelozylem zatrzask na opcje dla leworecznych i musialem sie przyzwyczaic :) Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 Realizacja zamówień +, kontakt +, dostęp części zamiennych +, załatwianie trudnych spraw +. Na Allegro i osobiście na Nowym Dworze we Wrocławiu za każdym razem ten sam niezmienny wysoki poziom :) Quote Link to post Share on other sites
Janosz1990 Posted February 4, 2013 Report Share Posted February 4, 2013 Zakupiłem u niego 25.01.2013 replike Glock 18C i padł mi na pierwszym wystrzeleniu kilku kulek.. A było to dokładnie wczoraj. Dzisiaj muszę się meczyć z wysyłką do niego aby mi gwarancję uznał... Nie polecam [edit] Wyjątkowo niepoważne podejście do tematu. Mam nadzieję że po wyjaśnieniu sprawy reklamacji zdecydujesz się napisać jak przebiegła. Na przyszłość polecam też zapoznanie się z TYM tematem, zanim zdecydujesz się wysmarować kolejny taki wpis. k272 Quote Link to post Share on other sites
dj_drops Posted February 4, 2013 Report Share Posted February 4, 2013 Nie no, teraz to padłem. A jakbyś chciał żeby inaczej gwarancja była uznana ? Może door-to-door i jeszcze next business day... Quote Link to post Share on other sites
Mortis Posted February 4, 2013 Report Share Posted February 4, 2013 Nie polecasz fabryki w której wyprodukowano pistolet? Czy nie polecasz sprzedającego za to, że sprzedał Ci pistolet którego on nie produkował i nie mógł wiedzieć o tym, że ma jakąś wadę fabryczną? A propo gwarancji - co, ma do Ciebie przyjechać pod dom i jeszcze na kolanach błagać o możliwość naprawy repliki? Ogarnij swój umysł człowieku. Quote Link to post Share on other sites
Janosz1990 Posted February 23, 2013 Report Share Posted February 23, 2013 Nie polecasz fabryki w której wyprodukowano pistolet? Czy nie polecasz sprzedającego za to, że sprzedał Ci pistolet którego on nie produkował i nie mógł wiedzieć o tym, że ma jakąś wadę fabryczną? A propo gwarancji - co, ma do Ciebie przyjechać pod dom i jeszcze na kolanach błagać o możliwość naprawy repliki? Ogarnij swój umysł człowieku. A co mam napisać że kupiłem u niego replikę i poza tym że się zepsuła z nie moich przyczyn po pierwszych kulku strzałach to jest wszystko ok ? żartujecie sobie ? To jest jakiś klub adoracji Vip1977 ? Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted February 23, 2013 Report Share Posted February 23, 2013 Żeby uznać gwarancję, sklep musi najpierw otrzymać spowrotem wadliwy produkt. Więc nie wiem, o co się prujesz. Ten glock cudem technologicznym nie jest. Jest to tani chińczyk, każda partia jest innej jakości i nie wiadomo, kiedy się popsuje. Sprzedawca mógł Ci przesłać uszkodzony pistolet i o tym nie wiedzieć. Dlatego jest gwarancja, dzięki której możesz wymienić wadliwy model na sprawny. Quote Link to post Share on other sites
J.K. Posted February 23, 2013 Report Share Posted February 23, 2013 @Janosz: Najpierw pogadaj ze sprzedającym, który notabene jest solidny (sam miałem okazję kupić u niego kilka rzeczy), a nie oczerniasz go publicznie za to, że zepsuł ci się najtańszy na rynku elektryk jakiej takiej klasy. Swoim zachowaniem sam wystawiasz swoje świadectwo. Najpierw załatw sprawę ze sprzedającym, a dopiero potem wejdź tu i się wypowiedz. Lojalnie ostrzegam - w innym wypadku ryzykujesz znalezienie się na celowniku moderacji. Proszę pozostałych użytkowników o powstrzymanie się od dalszego komentowania zaistniałej sytuacji. W innym wypadku posty będą znikać. Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Sklep mnie wyrolował. Po chamsku mnie oszukali. Zamówiłem lufę gwintowaną. Niestety okazał się bublem. Dostałem egzemplarz z pękniętą komorą nabojową. Po zgłoszeniu tego do serwisu odesłałem ją. Serwis mi ją odesłał i powiedział, że to nie jest pęknięcie, tylko odlew! Jak przeróżne rzeczy widziałem, tak w to po prostu nie wierzę. Ba, dostałem lufę w stanie gorszym, niż wysłałem. "Serwis" wziął nożykiem i porysował lufę, żeby sprawdzić pęknięcie. Nie wiem w ogóle jak można odesłać w takim stanie przedmiot do klienta... Po dostaniu przesyłki napisałem o nowych wadach i mi odpisali, że nie dało się tego innaczej sprawdzić, a w ogóle to nie jest pęknięcie tylko odlew i wszystkie takie lufy mają taki ślad. W takim razie po co było sprawdzać i trwale uszkadzać lufę, skoro wszystkie są takie same? Zrobili ze mnie idiotę i odesłali ją z powrotem ale w końcu po długiej wymianie maili zaproponowano mi odesłanie lufy z powrotem i zwrot kosztów. Na lufie mi bardzo zależało, więc poprosiłem o wysłanie nowego egzemplarza, zamiast zwrotu pieniędzy. Powiedziano mi, że nie będą ponosić kosztów przesyłki - zrozumiałe i ich cytuję: "ostateczną decyzją jest zwrot kosztów". Więc poprosiłem o zwrot pieniędzy i zamówiłem kolejny egzemplarz przez allegro wraz z dodatkowym magazynkiem. Po tej czynności zadzwoniono do mnie i powiedziano mi, że jednak nie zwrócą kosztów bo lufa nosi ślady użytkowania! Normalnie jakieś żarty... Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 (edited) polecam gościa, chyba ze 2 razy jakieś duperele kupowałem i jest spoko Edited April 24, 2013 by mike88 Quote Link to post Share on other sites
-K2- Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Wyczyściłem temat. Bajkopisarstwo proszę przenieść w inne miejsce (PW). Każdy kolejny post, nie związany z opinią na temat sprzedawcy, leci w kosmos. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Nie wiem jak serwis,ale sklep jest ok.Wielokrotnie jakieś pierdoły zamawiałem,i nigdy problemów nie było. Quote Link to post Share on other sites
Vaco Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Ja różne drobne rzeczy zamawiałem, parę grubszych transakcji również się przeprowadziło i nic złego nie mogę powiedzieć. Z serwisu nie korzystałem natomiast. Quote Link to post Share on other sites
klamot Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 (edited) Ja polecam bardzo, wysyłka działa tak szybko że aż się lekko zdenerwowałem. A stało się tak dlatego że kupiłem replikę i inne bajery ale szukałem gazu i nie było. Kupiłem wszystko i zrobiłem przelew, po niewielkim czasie przeglądałem aukcje i znalazłem Gaz. Albo przegapiłem albo dopiero co dodali, gdy zadzwoniłem żyby dołożyli do paczki to już paczka była w rękach kuriera :icon_razz: Generalnie wszystko 100% OK :icon_razz: Edited April 25, 2013 by klamot Quote Link to post Share on other sites
kris1977 Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 (edited) Sklep mnie wyrolował. Po chamsku mnie oszukali. Zamówiłem lufę gwintowaną. Niestety okazał się bublem. Dostałem egzemplarz z pękniętą komorą nabojową. Po zgłoszeniu tego do serwisu odesłałem ją. Serwis mi ją odesłał i powiedział, że to nie jest pęknięcie, tylko odlew! Jak przeróżne rzeczy widziałem, tak w to po prostu nie wierzę. Ba, dostałem lufę w stanie gorszym, niż wysłałem. "Serwis" wziął nożykiem i porysował lufę, żeby sprawdzić pęknięcie. Nie wiem w ogóle jak można odesłać w takim stanie przedmiot do klienta... Po dostaniu przesyłki napisałem o nowych wadach i mi odpisali, że nie dało się tego innaczej sprawdzić, a w ogóle to nie jest pęknięcie tylko odlew i wszystkie takie lufy mają taki ślad. W takim razie po co było sprawdzać i trwale uszkadzać lufę, skoro wszystkie są takie same? Zrobili ze mnie idiotę i odesłali ją z powrotem ale w końcu po długiej wymianie maili zaproponowano mi odesłanie lufy z powrotem i zwrot kosztów. Na lufie mi bardzo zależało, więc poprosiłem o wysłanie nowego egzemplarza, zamiast zwrotu pieniędzy. Powiedziano mi, że nie będą ponosić kosztów przesyłki - zrozumiałe i ich cytuję: "ostateczną decyzją jest zwrot kosztów". Więc poprosiłem o zwrot pieniędzy i zamówiłem kolejny egzemplarz przez allegro wraz z dodatkowym magazynkiem. Po tej czynności zadzwoniono do mnie i powiedziano mi, że jednak nie zwrócą kosztów bo lufa nosi ślady użytkowania! Normalnie jakieś żarty... Widzę, że niektórzy próbują na siłę wyładować swoje niepowodzenia życiowe. Jak zabierasz głos publicznie to opisuj sprawę rzetelnie. Zapomniałeś napisać, że reklamowałeś produkt w 100% sprawny. Szukaliśmy rzekomego pęknięcia i jakoś go nie znależliśmy. Owszem zaproponowaliśmy zwrot towaru... Ale w między czasie lufę założyłeś do repliki i trochę sobie poużywałeś - to zapomniany mały szczegół. Myślenie dziecka - poużywam sobie towar, jak się uda to zwrócę do sklepu i kupię taki sam nowy. Komentarz nasuwa się sam... Edited May 8, 2013 by kris1977 Quote Link to post Share on other sites
J.K. Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Alexanderxis - ewentualną odpowiedź wystosuj do sklepu na PW. Po wypracowaniu wspólnego stanowiska opublikujcie tutaj wynik. Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Szkoda mi nerwów na takie dziecinne dyskusje z niewiarygodnym sklepem... Oskarżanie mnie o spowodowanie ubytków (używanie) produktu i zwalanie winy serwisu na klienta jest nie na miejscu. Cała sytuacja została już przeze mnie opisana. Wyzywanie klienta od dziecka (w najgorszym znaczeniu) i brak szacunku tylko świadczy o "profesjonalizmie" sklepu. Nie mam nic więcej do dodania. Quote Link to post Share on other sites
J.K. Posted May 11, 2013 Report Share Posted May 11, 2013 Skoro tak stawiasz sprawę, to niech będzie. Kolejne posty w tej sprawie (czy to klienta, czy to sklepu) będą kasowane z powodu braku dowodów którejkolwiek ze stron na poparcie swoich racji. Dorośli jesteście - dogadajcie się, albo nie. Ale to prywatnie. Publiczne obrzucanie się mięsem nie będzie tolerowane. Quote Link to post Share on other sites
asgfun Posted May 20, 2013 Report Share Posted May 20, 2013 Zakupiłem tydzień temu w serwisie dwie repliki i całość transakcji przebiegła bez najmniejszego problemu. Użytkownika znalazłem przez allegro. Bardzo podobał mi się kontakt ze sprzedającym, oraz fakt że był skłonny do negocjacji cenowych (oprócz dwóch replik, kupowałem jeszcze trochę oprzyrządowania). Zakup przebiegł wyjątkowo sprawnie (rewelacyjny czas wysyłki, sama wysyłka gratis), do dostarczonego sprzętu nie mam żadnych zastrzeżeń. Polecam serdecznie wszystkim! Quote Link to post Share on other sites
maleor Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Raz kupowałem jakieś kulki i chyba alarm do lipo. Zamówione na allegro, odbiór osobisty - bez najmniejszych problemów. Sprzedawca bardzo miły, można porozmawiać, doradzi. Mimo, że zamówienie na tanie pierdoły to podejście bardzo profesjonalne. Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 Wczoraj kupione rzeczy, dzis sa juz u mnie. Szybka wysylka i super kontakt. Polecam! Quote Link to post Share on other sites
Wargator Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Witam, zamówiłem u nich replikę KP-07 w sierpniu. Dostałem dość szybko. Wystrzeliłem dwa magi, magazynek syfonił, bb nie działał do końca. Wysłałem na serwis, przyjęli i nawet nie przeczytali opisu usterki(kartka w przesyłce zwrotnej była w tej samej pozycji po moim włożeniu) bo w mailu dostałem odpowiedź, że replika została sprawdzona, przeczyszczona i odsyłają bo wszystko działa i nic nie znaleźli. Ok, niech będzie. Doradzili mi zakup maga co2, kupiłem, nawet dwa. Wystrzeliłem jeden niecały magazynek i replika wypluła lufą cały gaz(z 2 innych magów na gg i co2 zrobiła to samo). Zdejmuje zamek, a tam pęknięty cylinder. Napisałem do Sportguna i dowiedziałem się, że używanie magów na co2 jest na odpowiedzialność użytkownika. Oczywiście nie muszę dodawać, że nie ma tej informacji zawartej w aukcji ani na stronie o mnie. W mailach też nic o tym nie powiedzieli. Informuję, ostrzegam. Generalnie wcześniej mógłbym polecić sklep, ale po takich przejściach, teraz proponuję być po prostu czujnym. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.