JonnyWoo Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 @ JonnyWoo wszystko jest w temacie, od aeg pasują całe frontsety (lufy po drobnej modyfikacji pilnikiem, risy, gripy, pierścienie montażowe-tu na myśli mam delta ring) w standardzie Tokyo Marui (czytaj temat dokładnie bo forum zaśmiecamy pisząc 2 lub więcej razy to samo :) ) Ok Spoko rzeczywiście nie pomyślałem. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 To pytanie już padło, ale utonęło w dyskusji-jak zdjąć część 51? Jakim kluczem to ugryźć żeby nie zdemolować? Quote Link to post Share on other sites
HummerB Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Ściągasz kolbę, odkręcasz 52 (uwaga na sprężynę !!) a następnie śrubkę 91 schodzi Ci cała 50tka a potem 51 :). To wszystko. Quote Link to post Share on other sites
tomek87 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Pozwolę sobie Cię poprawić HummerB. Chodzi o śrubkę nr. 97 a nie 91. Pozdrawiam!! Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Ta 97 to mały ampul? Jaki rozmiar klucza to rozkręci :icon_eek2: Quote Link to post Share on other sites
HummerB Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Pozwolę sobie Cię poprawić HummerB. Chodzi o śrubkę nr. 97 a nie 91. Pozdrawiam!! - tak mój błąd - 97. A co do rozmiaru to ja wcisnąłem 0,050 ... Quote Link to post Share on other sites
tomek87 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Ja miałem problem z tą śrubką. Jak dostałem replikę to była ona wyrobiona i nie dało się jej w żaden sposób odkręcić :/ Musiałem ją rozwiercić. A ASAP pasuje idealnie. Brak jakiegokolwiek luzu :) Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 U mnie też śrudka wygląda na wyrobioną, dopiero po dokładniejszym przyjrzeniu się widać rowki. Wielkie dzięki Panowie za pomoc. Trzeba zapas kluczy w domu uzupełnić xD. Quote Link to post Share on other sites
JonnyWoo Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Panowie pomocy. Pękła mi gumka oznaczona w instrukcji numerem 26. ( RETURN BELT ) ta co przypomina recepturkę. Co ROBIĆ ? Można gdzieś coś takiego dopasować ? Stalo się to komuś ? Reklamować ? Replika na dwa tygodnie a tu takie kuku. Proszę o poradę. Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Panowie pomocy. Pękła mi gumka oznaczona w instrukcji numerem 26. ( RETURN BELT ) ta co przypomina recepturkę. Co ROBIĆ ? Można gdzieś coś takiego dopasować ? Stalo się to komuś ? Reklamować ? Replika na dwa tygodnie a tu takie kuku. Proszę o poradę. Najłatwiej zamówić bezpośrednio od KJWorks zwłaszcza, że kosztuje grosze. http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/74722-tanio-koba-kj-m4-gas-blow-back/page__st__160__p__1321568#entry1321568 Quote Link to post Share on other sites
JonnyWoo Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Już wysłałem Maila. Zamówiłem trzy sztuki od razu. Czy to cuś często pęka ? Quote Link to post Share on other sites
HummerB Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Już wysłałem Maila. Zamówiłem trzy sztuki od razu. Czy to cuś często pęka ? Trochę szkoda, że tak szybko to zrobiłeś bo można było zbiorówkę machnąć (sam chcę qpić cały zespół zamka aby wrzucić do środka "usztywnionego" NPAS'a z mocą na CQB -ale to pewnie przyszły miesiąc...). Osobiście wystrzelałem 2-3 setki i gumka nie ma śladu użycia... Ale ponoć potrafi pęknąć "znienacka" niezależnie obciążenia pracą więc dobrze jest mieć w zapasie. Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Osobiście wystrzelałem 2-3 setki i gumka nie ma śladu użycia... Ale ponoć potrafi pęknąć "znienacka" niezależnie obciążenia pracą więc dobrze jest mieć w zapasie. Samo nic nie pęka "znienacka". Problem występuje przez niedopatrzenie podczas składania zespołu suwadła. Osobiście wyplułem 15k bez żadnego problemu z gumką. Quote Link to post Share on other sites
sjzmisiek Posted March 22, 2011 Author Report Share Posted March 22, 2011 mi też pękła , po strzelaniu w niedziele przyjechałem do domku i wszystko rozpakowałem , w poniedziałek się zorientowałem że jeszcze 1 mag ma kulki i gaz więc podbiłem do okna żeby je wystrzelić ... po kilku strzałach blowback śmigał ale dysza się nie ruszała D: , autopsja wykazała że "gumka pękła" (tzw. wpadka :P) @HummerB jeśli byś robił zamówienie od kjw to ja też bym się chętnie pisał na te gumki :P ze 2-3 sztuki , proszę w razie czego PW (koszty wysyłki się ładnie rozbiją - wyjdzie taniej) pozdro Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Jak z Hummerem bedziemy zamawiac to z pewnoscia sie zglosimy tutaj ;) Problemem jest tylko to ze cennika poszczegolnych czesci nigdzie nie ma wiec trudno oszacowac koszta dla kazdego Quote Link to post Share on other sites
JonnyWoo Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Jak z Hummerem bedziemy zamawiac to z pewnoscia sie zglosimy tutaj ;) Problemem jest tylko to ze cennika poszczegolnych czesci nigdzie nie ma wiec trudno oszacowac koszta dla kazdego Masz cały cennik w instrukcji. Ostatnia strona na górze masz legendę " NO, NAME OF PART, >PRICE<. Gumka kosztuje 200 tajlandzkich dolców około 19zł nie tajlandzkich dolarów tylko tajwańskich dolarów :) głodnemu chleb na myśli. Ale cena tak jak mówię około 19zł.A sprawa z zamówieniem wygląda następująco : wysłałem im maila z danymi adresem i numerem części ale nie wiem jak zakończy się część finansowa. Czy oni wyślą mi numer konta ?? Przecież za pobraniem mi tego przez 7 tysięcy kilometrów nie wyślą. Zamawiał ktoś już coś ? Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 (edited) Czy oni wyślą mi numer konta ?? Przecież za pobraniem mi tego przez 7 tysięcy kilometrów nie wyślą. Zamawiał ktoś już coś ? PayPal. Również podadzą cenę poszczególnych części w US $ jeśli się ich o to poprosi (faktura przychodzi w US $). Edited March 23, 2011 by Amadem Quote Link to post Share on other sites
JonnyWoo Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Drobna informacja dla wszystkich którym urwała się część nr 26. ( RETURN BELT ) Jeśli komuś się tak stało to można dopasować coś takiego z dętki od taczki (zna ktoś taki sposób, próbował ktoś? ). Na początku chodzi troszkę opornie i nie działa tryb AUTO. Ale przestrzelałem ją trochę na trybie SEMI (smarując ją co 60 kulek dętkę i po 5 ładowaniach wyrobiła się i chodzi podobnie do oryginału (choć oryginał na pewno lepszy). Z KJW mi nie odpisali jeszcze ( nie wiem czy odpiszą bo już drugi dzień czekam). Quote Link to post Share on other sites
Pitas Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Jonny Woo odpisali Ci już? Bo sam przed chwilą nakreśliłem do nich radosną wiadomość. W mojej replice poszła część numer 2- replika kupiona z drugiej ręki i właściciel chyba nie miał bladego pojęcia jak się z nią obchodzić przy rozbieraniu i wszelkich pracach- hopka nie działała, a rzeczona część była zdrowo pokrzywiona- na tyle że pękła mi w dłoniach przy naprawdę delikatnej próbie naprostowania. :icon_eek2: . Quote Link to post Share on other sites
JonnyWoo Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 no właśnie nie nie odpisali ! Wysłałem w sumie już trzy maile w tym jeden wysłałem za pośrednictwem ich strony. Nie wiem może mają taki natłok pracy że jeszcze nie doszli do mojego maila tylko że to już tydzień czasu ! Maila napisałem zgodnie z zaleceniami forumowiczów. Quote Link to post Share on other sites
sjzmisiek Posted March 28, 2011 Author Report Share Posted March 28, 2011 instalowaliście "anti rotation links" do swoich m4? interesowałoby mnie jak wybić pin przy magwellu tak żeby nie rozwalić czegoś w środku, najwyraźniej w pinie jest wcięcie i jakaś sprężynka w nie wchodzi (blokuje pin przed wypadnięciem tak jak pin spustu), nie wiem jak się za to zbrać a nie chce rozbierać mechanizmu spustu repliki jeśli nie jest to konieczne... z doświadczenia wiem, że składanie do kupy wszystkiego jest dosyć pracochłonne, pozdro Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 A do czego to w ogole sluzy? :P Kto z Was wymienial moze gumki hop-up na te niebieskie RA-TECH ? Ja dzisiaj u siebie wymienilem gumke wlasnie i jak sie gumka "rozgrzeje" to bardzo ladnie prosto i rowno kulki leca (lepiej niz na stockowej), lecz po kilku seriach kulki zaczely leciec w dol :P Ale to dopiero testy na 1 magazynku wiec wiecej sprawdze pozniej Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 (edited) instalowaliście "anti rotation links" do swoich m4? interesowałoby mnie jak wybić pin przy magwellu tak żeby nie rozwalić czegoś w środku, najwyraźniej w pinie jest wcięcie i jakaś sprężynka w nie wchodzi (blokuje pin przed wypadnięciem tak jak pin spustu), nie wiem jak się za to zbrać a nie chce rozbierać mechanizmu spustu repliki jeśli nie jest to konieczne... z doświadczenia wiem, że składanie do kupy wszystkiego jest dosyć pracochłonne, pozdro Pin ma kołnierzyk na końcu i blokowany jest przez wyłażący z body pizdryk na sprężynce. Jeśli chodzi o przedni pin to musisz go wybić aż poczujesz opór, a potem delikatnie ciągnąc staraj się przygiąć go w stronę body, kołnierz powinien ześlizgnąć się z tego pizdryka i cały pin wyjść z body (potem żeby założyć musisz ten mały pizdryk wcisnąć bardzo małym płaskim śrubsztakiem). Jeśli zaś chcesz wyjąć tylny pin to możesz zrobić tak jak z przednim, albo zdjąć kolbę, prowadnicę, część 51 i potem wykręcić część 95 (uwaga, tam będzie sprężynka i kolejny pizdryk blokujący pin, potrafi nieźle wystrzelić tą nieszczęsną sprężynkę). Mam nadzieję że o to ci chodziło. Edited March 29, 2011 by Nath Quote Link to post Share on other sites
sjzmisiek Posted March 29, 2011 Author Report Share Posted March 29, 2011 (edited) Nath emeczke już rozbierałem sporo razy i akurat to nie stanowiło problemu :) ale dzięki, ewentualnie może się kumuś nowemu przydać to co napisałeś, chodziło o piny spustu, poczytałem, pooglądałem, doszedłem do tego co nie halo i rozebrałem jakimś cudem, założyłem "anti rotation links" (te małe dupsy za dźwignią bad / nad spustem) tu w replice akurat nic nie dają ale podobał mi się patent więc zamontowałem, do szczęścia brakuje mi uppera vltor'a którego jeszcze nikt do kjw nie wypuścił :( generalnie body do kjw tylko od kjw (a ucho uppera mi juz pękło, jest lekki luz, ale trzyma) na te chwile emeczka wygląda tak :P : wymienione: precka ra-techa i npas w środku, lufa zewn (c8sfw -kanadyjska :D ), kolba i chwyt pistoletowy (two tone -od/black p&j/magpul), risy guardera TRS, b.a.d. i a.f.g. magpula (te akurat orginalne), zatrzask dźwigni przeładowania(pasują od aeg) , i pare pierdułek które zresztą widać ;) co do gumki na bolcie zrobiłem zamiennik ze "szkota" (sztywny ale działa) taśma jest zawinięta w pętelke i dowinięta tak żeby się posklejało (zwinięta w rulonik i przygnieciona) wymiary podobne do tej orginalnej, replika strzela , kopie , działa , na upartego nawet ze sznurówki by podeszło chyba :D ale nie próbowałem mimo to że replika śmiga i tak chętnie zamówie orginał (kilka sztuk) w zamówieniu zbiorowym z kjw... jak się odezwą Edited March 29, 2011 by sjzmisiek Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 Dzisiaj porobilem wiecej testow nowej gumki i dupa ... Pierwsze strzaly na singlu kreci slabo, potem lepiej az kulki leca jak po sznurku prosto, jest tak przez chwile i juz gorzej podkreca. Wystarczy pierdyknac krotka serie i juz prawie w ogole kulki nie sa podkrecane a pozniej w strzelaniu to jest loteria. Wystrzelilem dzis 500kulek przy sprawdzaniu tego. Zobaczymy, moze to wina tego ze gumka musi sie dotrzec. Jesli nadal tak bedzie to wroce do starej gumki Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.