Wolf Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 VI OGÓLNOPOLSKI ZLOT ASG TOMASZOWO 2010 TERMIN: 28-30.05.2010 "Agresja Orillii na Andurię trwa. Padają kolejne rubieże obrony. Czy Anduria powstrzyma niszczycielski pochód Orillian? O tym przekonamy się w maju... Niestety obydwa państwa bardzo dbają o to, by liczba dziennikarzy była zerowa, a informacje o konflikcie nie przeciekały do zagranicznej prasy i telewizji. Na szczęście niezależnym organizacjom udało umieścić się kilku obserwatorów w rejonie działań. Szczegóły z frontu wkrótce..." LOKALIZACJA Teren opuszczonego porosyjskiego lotniska w Tomaszowie k. Żagania (woj. Lubuskie) ORGANIZATOR „Team Delta” Sekcja Sportow Ekstremalnych przy AK Lubuskim przy wsparciu członków formacji Jagdkommando 13 WPISOWE: Wpisowe wynosi 50 zł / osoba, które należy wpłacić do dnia 30.4.2010 na podane konto. Decyduje data wpływu przelewu na konto organizatora. Załoga WMASG, osoby towarzyszące, fotografowie i inne, nieuczestniczące w rozgrywce ASG, płacą 50% wpisowego. Wpisowe zawiera koszty kolacji w sobotę tzn. wynajęcia kuchni polowej wraz z obsługą, zaplecze socjalne tj.: woda do mycia i toalety przenośne, wynajęcie i oznakowanie terenu, rekwizyty, namioty, agregaty itp. oraz zawiera wszystkie inne koszty przeprowadzenia planowanego scenariusza i pamiątkowego upominku dla każdego uczestnika zlotu. Nr rachunku: 18114018500000581618001001 Nr rachunku w formacie IBAN: PL18114018500000581618001001 Kod SWIFT: BREXPLPWZIE BRE Bank Zielona Góra Automobilklub Lubuski ul. Dworcowa 33 65-019 Zielona Góra dopisek: Sekcja Sportów Ekstremalnych Zlot Tomaszowo 2010 imię + nazwisko oraz nick ze zgłoszenia; (Przy zgłoszeniach grupowych prosimy o podanie nazwy ekipy oraz ilości osób.) WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE: 1. W Zlocie Airsoft "Tomaszowo VI", zwanym dalej „zlotem”, uczestniczą wyłącznie osoby o pełnej zdolności do czynności prawnych tzn. pełnoletnie, które otrzymały od organizatora, lub osoby przez niego upoważnienej ważne zaproszenie oraz wpłaciły w wymaganym terminie wpisowe. OSOBY, KTÓRE OTRZYMAŁY ZAPROSZENIE, REJESTRUJĄ SIĘ NA WWW.TEAMDELTA.PL 2. Niedokonanie wpłaty jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w zlocie. 3. Wpisowe nie podlega zwrotowi. 4. Limit miejsc: 550. 5. Ewentualne spóźnienia, kłopoty z dojazdem ipt. należy zgłaszać Organizatorowi telefonicznie. 6. Każdy z uczestników zlotu ma obowiązek zapoznać się z regulaminem, oraz innymi dokumentami regulującymi zasady i przebieg zlotu. Nieznajomość w/w dokumentów nie zwalnia z obowiązku ich przestrzegania. Rażąca nieznajomość powyższych dokumentów może być przyczyną wykluczenia uczestnika ze zlotu. 7. Przyjęcie zaproszenia i podpisanie dokumentu podczas rejestracji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. 8. Organizator zastrzega sobie możliwość wycofania zaproszenia bez podania przyczyn, w dowolnym czasie przed rozpoczęciem zlotu, nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem zlotu, za zwrotem wpisowego, bez pokrycia jakichkolwiek innych nakładów bądź wyrównania szkód powstałych z tego powodu. 9. Uczestnik zlotu oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj.: Dz. U. Nr 101 z 2002r., poz.926 z późniejszymi zmianami). 10.Uczestnicy zlotu wyrażają zgodę na publikacje ich fotografii oraz materiału filmowego w celach dokumentalnych i reklamowych, łącznie z lokalną prasą, telewizją i internetem na czas nieokreślony. HARMONOGRAM ZLOTU: 27 maja(czwartek) 16:00 - 22:00 - rejestracja uczestników zlotu. 22:00 - impreza integracyjna, OPEN END. UWAGA: Przybycie w czwartek nie jest obowiązkowe, ale mile widziane. Oficjalne rozpoczęcie zlotu w piątek. 28 maja (piątek) 08:00 -20:00- rejestracja uczestników zlotu,zapoznanie się z terenem rozgrywki, rozbudowa inżynieryjna przydzielonych pozycji oraz inne atrakcje; 19:00 - odprawa oraz oficjalne otwarcie zlotu; 20:00 - 22:30 – zajęcia w podgrupach w Hangar-Barze; 21:00 - konkursy i zabawy; 23:00 - 07:00 CISZA NOCNA 29 maja (sobota) 08:00 - apel poranny; 09:00 - 19:00 - manewry w terenie; 19:00 - zakończenie manewrów, grochówka w obozie; 21:00 - ognisko i impreza dla uczestników; 30 maja (niedziela) 09:00 - apel poranny oraz oficjalne zakończenie zlotu; 10:00 – grupowa sesja zdjęciowa. DODATKOWE INFORMACJE: Zlot odbędzie się w warunkach polowych. Uczestnicy we własnym zakresie przygotowują się do imprezy (woda pitna, sprzęt biwakowy, namioty itd.). Dojazd na teren zlotu we własnym zakresie. Obszar zlotu zostanie wydzielony przez Organizatora. Na oznaczonym terenie zostaną wydzielone: • strefa manewrów, • strefa bezpieczeństwa (pole namiotowe); • strzelnica polowa; • strefa parkowania. Baza będzie posiadać podstawową infrastrukturę sanitarną. Uczestnicy muszą zadbać o miejsce do noclegu we własnym zakresie – Organizator udostępnia jedynie pole namiotowe. Osoby chcące nocować poza terenem zlotu, zobowiązane są jednak poinformować o tym Organizatora i stawić się punktualnie w określonym wg terminarza wyznaczonym przez Organizatora miejscu. -Palenie ogniska na terenie zlotu TYLKO w wyznaczonym miejscu!!! -Przez cały czas trwania zlotu będzie czynny Hangar-Bar, zapewniając jedzenie i napoje dla uczestników zlotu. Uwaga: W czasie trwania ciszy nocnej oraz właściwego sceniariusza nie będą sprzedawane napoje alkoholowe. - W trakcie trwania apelu porannego, poprzedzającego rozpoczęcie scenariusza, będzie przeprowadzona losowo próba trzeźwości uczestników, oraz pomiar prędkości wylotowej kulek. Osoby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innego podobnie działającego środka, posiadające repliki niezgodne z regulaminem lub odmawiające poddania się badaniu, uznaje się wykluczone z uczestnictwa, jednocześnie rezygnują z uczestnictwa manewrach. Organizator zastrzega sobie prawa do użycia dowolnego urządzenia typu Alkomat i Chronograf. REGULAMIN: I. ZASADY WALKI. BEZPIECZEŃSTWO. 1. Strefa walki to wyznaczony i zabezpieczony przez Organizatora obszar. 2. Dozwolone jest używanie wyłącznie replik ASG, max 500 fps. (z wyłączeniem replik snajperskich). Odstępstwa od tej zasady SA dopuszczalne i wymagają osobistej zgody organizatora. 3. Jedyna dopuszczalna amunicja ASG 6 lub 8 mm BB. (zabrania się używania BB- max Bioval). 4. Obowiązuje bezwzględny zakaz strzelania z replik poza wyznaczonym obszarem manewrów oraz po ich zakończeniu z wyłączeniem terenu strzelnicy polowej. 5. Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG lub PB. 6. W żadnym przypadku uczestnik zlotu nie ma prawa przebywać bez ochrony oczu na terenie wyznaczonym do manewrów i strzelnicy podczas gry. 7. Osoby nieposiadające odpowiedniej ochrony oczu mają całkowity zakaz wstępu na teren wyznaczonego przez Organizatora obszaru. 8. Uczestników obowiązuje kategoryczny zakaz stosowania jakichkolwiek ładunków wybuchowych, świetlnych, ogłuszających, dymnych, łzawiących czy jakichkolwiek innych środków o działaniu szkodliwym dla żywych organizmów. Organizator we własnym zakresie przygotował środki pozoracji pola walki, zapewniając większy realizm założonego scenariusza. 9. Dopuszcza się stosowanie urządzeń typu LWC przy kategorycznym zakazie celowania w głowę. 10. Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru czy oporządzenia jest równoznaczne z wyeliminowaniem z danej rozgrywki. Zasady postępowania osób trafionych zostaną podane szczegółowo w osobnym rozkazie. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana. Dozwolone jest dalsze używanie replik osób trafionych, po uzyskaniu wyraźnej zgody właściciela danej repliki. 11. Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje taki sam skutek jak trafienie przez przeciwnika. 12. Trafianie w broń wyklucza możliwość jej dalszego użytkowania w danej rozgrywce aż do wejścia w strefę RS. 13. Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy. 14. Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze. 15. Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, tj. osób postronnych jak i do fotografów, innych osób niebiorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt. 16.Każdy z uczestników zobowiązany jest do posiadania kawałka materiału koloru czerwonego oraz umieszczania go w widoczny sposób w przypadku trafienia. 17. Osoba trafiona kładzie się na ziemi, ręce skrzyżowane na piersi, trzyma w widoczny sposób kawałek czerwonego materiału. Pozostaje w tej pozycji aż do zakończenia danej akcji, następnie wg ogólnych zasad udaje się do RS. II. FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE 1. Używać kamery oraz aparatu fotograficznego może każdy, nie jest wymagana zgoda Organizatora. 2. Osoba obsługująca kamerę lub sprzęt fotograficzny musi być odpowiednio oznaczona kamizelką odblaskową. 3. Osoba obsługująca kamerę lub aparat fotograficzny nie jest zwolniona z obowiązku noszenia ochrony oczu. 4. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego powinna unikać sytuacji, w której mogłaby zdradzić pozycję walczących. 5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub zniszczenie sprzętu. III. REGULAMIN PORZĄDKOWY 1. Z uwagi na założenia fabularne oraz sprawny przebieg zlotu Organizator, motywowany wyłącznie pragnieniem zapewnienia uczestnikom jak najlepszej zabawy, wymaga bezwzględnego (tu: w rozumieniu wojskowego drylu) podporządkowania się jego rozkazom. 2. Każdy uczestnik porusza się po terenie zlotu na własne ryzyko. 3. Rozgrywka może zostać przerwana (Force Major) przez Organizatora w każdym jej momencie. 4. Zastrzeżona pozostaje ustalona bezpośrednio przed rozgrywką częstotliwość radiowa Organizatora. 5. Liczebność i skład grup biorących udział w rozgrywce ustala Organizator. 6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki podczas trwania zlotu. 7. Na obszarze wyznaczonej przez Organizatora strefy bezpieczeństwa oraz strefy parkowania obowiązuje bezwzględny zakaz strzelania z replik ASG. 8. Osoby obecne na zlocie zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych, a w szczególności przestrzegać postanowień regulaminu. 9. Organizator ma prawo usunąć uczestnika z imprezy bez podania przyczyn oraz bez zwrotu wpisowego czy jakichkolwiek innych nakładów lub szkód poniesionych z tego tytułu przez uczestnika. 10. Na terenie zlotu należy zachować czystość i porządek. 11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za mienie prywatne uczestników, zgubione, zniszczone lub uszkodzone w czasie trwania zlotu. 12. Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych lub akcji promocyjnych. 13. Zabrania się uczestniczenia w rozgrywkach pod wpływem alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych. Dotyczy to także spożywania w/w substancji w przerwie między rozgrywkami. 14. We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna. 15. Jedyną konsekwencją niestosowania się do regulaminu będzie usunięcie danego uczestnika z terenu zlotu. 16. Uczestnicy zobowiązani są do bezwzględnego wykonywania poleceń wydawanych przez organizatora oraz osoby przez niego upoważnione. 17. Na terenie obozu uczestnicy poruszają się z rozładowanymi replikami tzn. bez podpiętego magazynka. 18. Uczestnicy przez cały czas trwania zlotu zobowiązani są nosić w widocznym miejscu, otrzymany od Organizatora, identyfikator. 19. Organizator nie odpowiada za pojazdy zaparkowane na terenie zlotu, oraz za rzeczy pozostawione w namiotach. Adres mailowy: tomaszowo2010@teamdelta.pl W imieniu Organizatora Link to post Share on other sites
madog Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 TF medyczny wraca do walki :-) Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Witam Dowodzących Kolegów ;-). Z Małżonką oczywiście wracamy z medykami na pole walki ;-). Do zobaczenia już niełdugo :-). Link to post Share on other sites
von_Zakapior Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Witam! Proponuję wszystkim Brytolom wystąpienie pod Union Jackiem po stronie Andurii. Zróbmy sobie kompanię brytyjską (3-4 plutony). Co Wy NATO? Link to post Share on other sites
gosiak Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Jedziem z medykami. O ile, rzecz jasna, Madog nas zechce po raz trzeci :mrgreen:. Link to post Share on other sites
Regdorn Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Na imprezę bez wątpienia Kruki pojadą kogoś zadziobać ;) Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 (edited) Jakby się udało to i Straszydło ponownie by postraszyło i spacifikowało demonstracje goat lovers :D 8-) Edited January 12, 2010 by Dudek Javny Link to post Share on other sites
szmerglu Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Ja się cieszę że w tym roku nie czeka mnie szpital (oby), który by mi przeszkodził ominąć tą imprezę rok temu :) Cieszę się również z tego że będzie mniej ludzi :F, a Ci co będą będą na zaproszenie :) przez pierwsze edycje zdawało to egzamin i było super :) Link to post Share on other sites
Wolf Posted January 13, 2010 Author Report Share Posted January 13, 2010 Niestety obydwa państwa bardzo dbają o to, by liczba dziennikarzy była zerowa, a informacje o konflikcie nie przeciekały do zagranicznej prasy i telewizji. Udało się :mrgreen: Znajomi, którzy byli w tamtych rejonach na wczasach, przywieźli znalezioną na stacji kolejowej lokalną gazetkę: Link to post Share on other sites
Soman Posted January 13, 2010 Report Share Posted January 13, 2010 Zaproszenia na zlot W tym roku, podobnie jak w zeszłym procedura wygląda następująco: - organizator zaprasza dowódców 30-osobowych TF; - dowódcy TF kompletują składy i przesyłają listę do organizatora; - w przypadku problemów w ukompletowaniu TF (brak ludzi, przekroczony termin zgłaszania składów) organizator zastrzega sobie prawo do ukompletowania go wybranymi przez siebie uczestnikami / grupami; - organizator zastrzega sobie możliwość odrzucenia zgłoszeń bez podania przyczyn. Lista dowódców zostanie zamieszczona pod koniec tygodnia. Link to post Share on other sites
Wolf Posted January 17, 2010 Author Report Share Posted January 17, 2010 Kolejne doniesienia lokalnej prasy: Link to post Share on other sites
Soman Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 Lista dowódców TF aktualna na 26.01.2010r. 1.Antol 2.Vintersky 3.Biolon 4.Jack Fenrir 5.Madog 6.Siwy 7.Yarpen 8.von Zakapior 9. Łasa 10.Foka 11.BT 12.Zia 13.k272 14.Manfred 15. Capri 16. Potfor Link to post Share on other sites
Fizia Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Witam , A ja chce się zapytać dlaczego Sharky nie jest wśród dowódców jak rok temu :( Pozdrawiam, Fizia Link to post Share on other sites
MariushK Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Jak zwykle banda tetrykow czeka na przydział :D Link to post Share on other sites
duch1125 Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Jak nas organizator zechce to Fenix Świdnica też się zjawi Link to post Share on other sites
Regdorn Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Jak nas organizator zechce to Fenix Świdnica też się zjawi Zdaje się, że to nie organizator decyduje, a dowódcy... Link to post Share on other sites
von_Zakapior Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Zdaje się, że to nie organizator decyduje, a dowódcy... Dokładnie. Z żalem informuję, że w moim plutonie wszystkie etaty są już obsadzone, a nie uzyskałem akceptacji na poprawki etatowe. Link to post Share on other sites
Moses Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Poszukuje 5ciu etatów w jakimś TFie , ktoś przygarnie 8) Link to post Share on other sites
tokar92 Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Również potrzebuję etatów lecz 1 lub 2 przygarnie mnie ktoś ;-) Link to post Share on other sites
szmerglu Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Przygarnie ktoś 6 osób ? :) Link to post Share on other sites
Taps Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Proponuję swoje oferty wpisywać TUTAJ, bo i tak niedługo pewnie tak jak w poprzednich edycjach powstanie temat Komenda uzupełnień i tam będą tego typu info kto il potrzebuje itd. Zawsze to łatwiej nawiążecie kontakty z dowódcami niż w tym temcie Link to post Share on other sites
YOdi Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Witamy Z uwagi na liczne zapytania z Waszej strony informujemy ze NA CHWILĘ OBECNĄ NIE MA MOŻLIWOŚCI POWOŁANIA DODATKOWYCH TFów. Ilość TFów jest podyktowana technicznymi możliwościami prowadzenia i moderowania scenariusza. Wybór dowódców, też nie podlega dyskusji, gdyż chcemy dać wszystkim równe szanse w kolejnych edycjach. Prosimy o wyrozumiałość . Jeśli taka możliwość się pojawi sami Was o tym poinformujemy. pozdrawiamy TD Link to post Share on other sites
aro254 Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 witam mam pytanie... czy zeby uzyskac owe zaproszenie trzeba najpierw wplacic wpisowe? i czy trzeba tez miec jakis przydzial zalatwiony? jesli trzba to czy ktos przygarnie maks. 4 osoby? :P bo chcielismy sie wybrac w zeszlym roku ale jak na zlosc nikomu termin nie pasowal... ale w tym roku mam nadzieje ze na pewno ktos z SPARTAN's z Milicza zostaie zaproszony :D Link to post Share on other sites
sgt.Chaos Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Najpierw przydział. Wpisowe wpłacasz wtedy, gdy masz już miejsce w jakimś TFie Link to post Share on other sites
Wolf Posted January 26, 2010 Author Report Share Posted January 26, 2010 Informujemy, że otwarte zostało podforum stron konfliktu. Prosimy dowódców - moderatorów o przejęcie obowiązków. ;-) Link to post Share on other sites
Recommended Posts