Cappuccio Posted April 29, 2006 Report Share Posted April 29, 2006 AWARIA W dniu wczorajszym nastąpiła awaria serwera głównego naszego dostawcy hostingu. W związku z tym przyśpieszyliśmy uruchomienie nowego sklepu. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy. Za zaistniały problem przepraszamy. Obecny sklep potrzebuje jeszcze kilku zmian jednak można z niego w pełni korzystać. Oferta jest stale aktualizowana i poprawiana. W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji..... Ponadto: Przesyłki realizowane sa w przeciagu 1 do 10 dni. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. To jest własnie cena wyboru :))) Sklep polecam, nigdy z nimi nie mialem problemów ani z towarem ani z reklamacjami. Jedyny minus to dłuuuugi czas oczekiwania na realizacje zamówienia Link to post Share on other sites
Smokey Posted May 1, 2006 Report Share Posted May 1, 2006 Sklep polecam;] Duży + A tak przy okazji, mają nowy lepszy wygląd strony za co kolejny + , a następny za to że coraz więcej rzeczy wprowadzają. Link to post Share on other sites
Cookie Posted May 20, 2006 Report Share Posted May 20, 2006 Witam. Ja zamówiłem sobie gdzieś w początkach kwietnia komplet przeciwdeszczowy i kompas. Kompasu nie mieli, komplet wysłali - zapłaciłem za obie rzeczy przelewem. Paczka doszła i okazało się, że jest za pobraniem - napisałem do sklepu i powiedzieli, że nie ma sprawy -będzie zwrot kasy. W międzyczasie okazało się, że tego kompasu, który chciałem nie ma -więc zamieniłem go zgodnie z sugestią sklepu na inny oraz dołożyłem do tego nóż. Jako, że panowie zmienialli serw - zamówienia im przepadły i musiałem wszystko robić od nowa. Kilka razy wyjaśniałem wszystko z panami ze sklepu - spokojnie i rzeczowo, nie było z tym żadnych problemów. Ostatecznie i kompas i nóż dostałem - dodatkowo w paczce były nadpłacone pieniądze z tej paczki za pobraniem oraz gratis. Chciałbym podkreślić, że sklep od początku do końca zachowywał się wobec mnie fair, nie było zadnego chamstwa (z mojej strony również). Mogę więc ze spokojnym sumieniem postawic mu plusa. Link to post Share on other sites
Yarpen Posted June 6, 2006 Report Share Posted June 6, 2006 Plusy: na pewno duży wybór (szczególnie flecktarn :) ), czytelna i łatwa w obsłudze stronka. Towar (jak to się pisze na Allegro) zgodny z opisem. Minusy: dłuuugi czas oczekiwania na realizację zamówienia, opłaty za przesyłkę - przy zapłacie przelewem 10 zł 8O Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Staramy sie jak mozemy ale od nas zalezy jedynie 30%, pozostale 70% to nasz dostawca :) i kochany Pan magazynier Kloske :evil: (czasami daje nie to co trzeba i wogole robi jaja) Link to post Share on other sites
Guest faty Posted June 27, 2006 Report Share Posted June 27, 2006 Czekam już 2 tydzień na paczke-pisałem emaile,pisałem na gg -0 odpowiedzi... Ehh...a takie fajne ceny Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 Faty-1 Pamietam pytalem sie podczas rozmowy przez gg czy dotyczy to konkretnie tego zamowienia, ale nie uzyskalem odpowiedzi :roll: Na maile odpowiadam osobiscie wiec nie rozumiem dlaczego odpowiedz nie doszla :wink: skoro nie dochodzi info z maila wyslane odemnie to napisze tutaj : (46) 116010g Bluza bojowa BW DEMOBIL FLECKTARN Rozmiar ten jest chwilowo niedostepny. Mozesz zrezygnowac z bluzy lub tez przeniesc je do nowego zamowienia ktore zostanie wyslane na nasz koszt :wink: Spowoduje to zarazem natychmiastowe wyslanie spodni i kominiarki 8) To sa demobile Na demobile czasami trzeba poczekac wszystko sprowadzamy [06-21 15:10 (Jakub Bajer)] poinformowano o opoznieniach pozdrawiam Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 Kolejne zamówienie... 1. Tradycyjne oczekiwanie na paczkę (trochę długo ale w końcu godzimy się na to bo sklep nie obiecuje przesyłki w 24h) 2. Na bieżąco dostaje informacje co się dzieje z zamówieniem, bardzo dobry kontakt, w momencie wystąpienia problemów "Konsultant Rangershop.pl" telefonicznie mnie o nich poinformował i grzecznie przeprosił ... + 3. Nareszcie paczka w domu, jak zwykle towar pierwszej klasy... nawet demobil (za śmieszne pieniądze) jest w bardzo dobrej jakości. Podsumowując bardzo dobry sklep dla cierpliwych :) , polecam. Pozdrawiam, Cappuccio P.S. Z reklamacją/wymianą również nie miałem problemów Link to post Share on other sites
Michal_g Posted August 22, 2006 Report Share Posted August 22, 2006 Powoooooli ale pozytywnie. Zamówienie 7 sierpnia, wysyłka paczki 16 sierpnia (wg. daty na paragonie), 18 sierpnia paczka u mnie. Przy jednorazowym zakupie (bez rejestracji na stronie sklepu) nie otrzymywałem mailem informacji o stanie realizacji zamówienia - ale pracownik sklepu odpowiadał na zapytania na GG w ciągu kilku minut. Chyba jedyny polski sklep internetowy w którym można dostać klipsy do Alice`a. Trochę zdębiałem widząc rozmiar pudła (kupowałem kapelusz, pasek do zegarka i klipsa do Alice`a a pudlo było wielkości 3 pudełek na buty) - pewnie nie mają mniejszych pudełek z firmowym nadrukiem. Jak się komuś nie spieszy - bardzo dobry sklep. Jak się spieszy - trzeba kupować gdzie indziej. Link to post Share on other sites
szmerglu Posted August 22, 2006 Report Share Posted August 22, 2006 nom pudelka mamy standardowe :( i nie posiadamy innych rozmiarow 8) ale za to jakie ladne :-) Niestety terminy sa dlugie poprzez naszego dostawce :( pacczki z zamowieniami po 10 produktow czesto czekaja na jeden z nich. Ale zawsze mozna podzielic zamowienie. Pozdrawiam wszystkich cierpliwych "Konsultant Rangershop.pl" Link to post Share on other sites
Gr3jli Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Zamówiłem dwa mundurki we fleck'u, poczekałem na przesyłke, odebrałem ją i jestem bardzo zadowolony. W sobote złożyłem zamówienie. W środe zapytałem czy towar wysłano, lecz okazało się, że nie i dostałem informacje, że Panowie z Rangera wyślą nastepnego dnia... Tak się też stało - w czwartek status zmieniono na "wysłane". Dziś odebrałem paczke. Wszystko w jak najlepszym porządku. Mundurki właściwie nówki 8) Polecam sklep tym bardziej cierpliwym osobą ;) Link to post Share on other sites
Wolf Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 To moze taki maly przyklad ktory mnie powalil: A tak na marginiesie,bo przegladalem sobie stronki.... http://rangershop.pl/projector.php?product=3568 PANOWIE ALE TO CZYSTE ZDZIERSTWO !!!! Wiecie ile takie szelki kosztuja naprawde ??? 5 €; (PIEC) jak nie wierzycie to popatrzcie..... www.ranger-shop.de Art.1359700 Link to post Share on other sites
szmerglu Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Tak ale i tak tego nie dostaniesz ;] bo to 5 euro jest tylko do niemiec :( czyli wyprzedaz ;( Nam tego nawet po starej cenie nie przysylaja :evil: DE nigdy nie raczy nas informowac o takich akcjach :evil: Jak tylko szanowny kolega Czopor do mnie zadzwonil i zapytal sie kiedy bedzie obnizka na ceny bo DE juz dawno ma jakas promocje to mnie zamorowalo :ściana: Zrobilem im jazde i maja niedlugo podeslac liste, ktorą wprowadzimy do systemu i ceny beda porownywalne do DE. Jednak jak juz wczesniej powiedzialem to i tak nic nie da bo polowa z tych przecenionych juz do nas nie przychodzi i bedziemy musieli to wylaczyc :evil: Link to post Share on other sites
Wolf Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Porownujac ceny i mozliwosci mozna znalesc duzo ciekawych anomalii cenowych, a ja jako klient mam prawo i obowiazek wyboru. Tak sie sklada ze czesto zamawiam w niemieckich sklepach rowniez w rangerze i dokladnie znam panujace tam zasady i zwyczaje. Uwazam ze trzeba zwracac uwage na polityke cenowa, by walczy o klienta. Link to post Share on other sites
szmerglu Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Porownujac ceny i mozliwosci mozna znalesc duzo ciekawych anomalii cenowych' date=' a ja jako klient mam prawo i obowiazek wyboru.Tak sie sklada ze czesto zamawiam w niemieckich sklepach rowniez w rangerze i dokladnie znam panujace tam zasady i zwyczaje. Uwazam ze trzeba zwracac uwage na polityke cenowa, by walczy o klienta.[/quote'] Tak, zgadzam sie z Toba 8) Jednak zrozum to ze mimo iz jestesmy praktycznie filia tej firmy to nie daja nam zadnych informacji :evil: sami jestesmy zawaleni praca i nie mamy zbytnio czasu na to by sprawdzac co sie dzieje na DE. I jak narazie nigdy sie nie zdazylo zeby nas o czym kolwiek poinformowali :-/ Link to post Share on other sites
Guest JOPJ Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Pochwalę sklep. Zamówienie zrealizowane w ciągu 7 dni roboczych. Okazało się że towar nie był zgodny z opisem. Pan ze sklepu rzeczowo opisał co jak zrobić. Uważam że dział reklamacji jest bardzo profesjonalny. Link to post Share on other sites
scyzer Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Niestety minus jak z Polski do Japoni... Panowie w rangershopie sa co najmniej nie odpowiedzialni...zlozone zmaowienie na kwote ponad 100zl...na nastepny dizen po wplacie info ze nie ma towaru, no to czekamy...po tygodniu status zamowienia zrealizowano...cieszymy sie...po tygodniu nie dostanie przesylki mejl do sklepu...przepraszamy nadal nie dostalismy towaru..zalamka...po 2 dniach dostalismy towar ale niestety system nie wylosowal...szykuje snzur by sie powiesic...prosze o wyslanie tego co jest..na nastepny dzien na pytanie cyz wyslano..nie wyslano poniewaz cos tam padlo...szok w trampkach...mamy poniedzialek 11.09 ja od 3 ponad tygodni czekam na mundury poprostu jeden wielki minus, szok i zalamanie... NIE POLECAM!!! Link to post Share on other sites
szmerglu Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Niestety minus jak z Polski do Japoni... po tygodniu status zamowienia zrealizowano..... REALIZOWANY a nie ZREALIZOWANY :wink: Drogi kolego rozmumiem twoja gorycz jednak twoj 2 kolega z ktorym miales zamowienie byl informowany o stanie zamowienia oraz co z nim nie tak 8) Nie od dzis wiadomo ze zamowienie na demobile czasami potrafi potrwac :? Link to post Share on other sites
Patso Redneb Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Nastawilem sie na dlugie czekanie, wiec tydzien od zamowienia do realizacji przetrwalem bez problemow. Flecktarn z demobilu ma tylko odrobine wyblakle kolorki, a poza tym wszystko cudnie. Plusik. Link to post Share on other sites
Larsen Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Jakiś miesiąc temu robiłem zakupy w Rangershopie. Sklep skontaktował się ze mną po paru dniach bo były problemy ze skompletowaniem mojego zamówienia. Zdecydowałem się czekać i po tygodniu znowu przyszła informacja o tym, że części demobilu jeszcze nie ma. Zadzwoniłem do sklepu 2006-08-30 i poprosiłem o wysłanie tego co udało się im dostać oraz o anulowanie reszty. Jako, że przelałem pieniądze przelewem (wpłatę sklep zaksięgował 2006-08-19) za całe zamówienie to poprosiłem o zwrot nadpłaty na konto z którego przelałem pieniądze. Towar dotarł bez problemu po trzech dniach roboczych (2006-09-04). Zwrotu pieniędzy jeszcze nie otrzymałem (w środę 2006-09-20 miną 3 tygodnie). Dwukrotnie kontaktowałem się w mojej sprawie ze sklepem: - 2006-09-04 otrzymałem informację, że takie rzeczy załatwiane są w ciągu 7 dni bo tylko jedna osoba zajmuje się przelewami zwroty pieniedzy moga potrwac nawet do tygodnia zajmuje sie tym tylko jedna osoba. dlatego tez nie jestesmy w stanie robic to na bierzaco - 2006-09-07 poinformowano mnie' date=' że wg regulaminu na zwroty i wymiany sklep ma 14 dni roboczych (ciężko mój przypadek nazwać zwrotem lub wymianą towaru) oraz że przelewy załatwia zalatany szef i że mogę liczyć na to, iż osoba z którą się skontaktowałem jeszcze raz poprosi szefa o zrobienie przelewu. zwroty i wymiany realizujemy w przeciagu 14 dni roboczych oraz wyslalem po raz kolejny maila do szefa niestety nikt poza nim nie ma dostepu do konta Rangershop ciągle jeszcze nie zwrócił mi moich 140' date='70 PLN nadpłaty. Sklep ma u mnie duży minus. Pewnie kiedyś w końcu oddadzą mi moje pieniądze ale dlaczego zmusza się mnie do ponawiania próśb na które i tak nikt nie reaguje? Dzisiaj, tj. 21-09-2006 zwrot wpłynął na moje konto. Link to post Share on other sites
szmerglu Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Rzeczywiscie nasza wina :( W systemie bylo stary wpis mowiacy o oddaniu kasy w paczce :? I tym tez sie nasz szefu kierowal :| dopiero dzisiaj po osobistym zwroceniu uwagi na wyzej wymieniony temat pieniazki zostaly zwrocone. W takich przypadkach prosze kierowac sie bezposrednio do szefa - numer komórki podany jest na stronie Link to post Share on other sites
Guest JOPJ Posted October 2, 2006 Report Share Posted October 2, 2006 Ja zamówiłem tam koszulki i bluze. Po tygodniu dowiaduje sie bluzy nie ma... no dobra, czekam jescze tydzień, też nie ma, więc biore same koszulki. Koszulek też ni ma ale będą za 2-3 dni. OK, czekam. Pytam się po 2 dniach co z przesyłką, a pan mi odpowiada że były problemy na granicy i jutro dostaną i zaraz mi wyślą. Wkurzony nieco pomyślałem sobie, że jak mi do października nie wyślą to rezygnuję i pojadę do paragrafu. Ku mojemu zaskoczeniu zgodnie z obietnicą w czwartek paczka została wysłana. De facto czekam 3 tygodnie, więc nie wiem jaką ocenę sklepowi wystawić. Na pewno + za kontakt i duży wybór produktów. - za czas realizacji zamówienia. [ Dodano: Pon 02 Paź, 2006 ] OK, paczka przyszła. Dla sklepu OGROMNY -. Nie dość że zamówienie otrzynałem po 3 tygodniach, to jescze koszulki są marnej jakości (ostatnio dostałem dobre i takich się spodziewałem) to jeszcze kompletnie nie zgadzają się z tabelą rozmiarów. Ska wisi na mnie jak na kiju, chociaż powinna być w sam raz. Nie wiem jak Wy, ale ja tam już nic nie kupię! :evil: :evil: :evil: :evil: Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Na t-shirty produkcji mil-tec nie mamy tabeli rozmiarow :| Jest to rozmiarowka amerykanska... A jesli rozmiary nie pasuja to prosze wymienic tak jak zrobil to Pan z poprzednim zamowieniem... Link to post Share on other sites
Guest JOPJ Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Dobra.. Ale na WASZ koszt, bo ja nie mam zamiaru płacić za błędy sklepu (nota bene jest to jakieś 20 złotych! a to już mała paczka kulek). Pozatym to moje zdanie i nie musicie się z nim zgadzać. Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Wina lezy tutaj po stronie producenta 8) gdyz naszyl zla metke :? Niestety takie rzeczy tez sie czasem zdazaja :( Oczywiscie szanuje Panskie zdanie :wink: Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Recommended Posts