mike88 Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 w Ultimate też bardzo lubi sobie trzasnąć ten ogranicznik Quote Link to post Share on other sites
zielen Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 Generalnie ja polecam wydać raz a porządnie, Retro Arms CNC i masz spokój ze szkieletem, możesz przekładać, wkładać, tuningować i nie musisz soe martwić o szkielet. Z nie CNC polecam klasycznie Ultimate i KWA. Choć CNC to imo lepszy wybór. Quote Link to post Share on other sites
Ignaś_24 Posted July 11, 2015 Report Share Posted July 11, 2015 (edited) To dokladnie Lonex. Połówka Lonexa idealnie pasuje do JBU. W JBU dziwnie szybko pada trzpień ograniczający cofanie się kostki stykowej gdzie w lonexie już nie :icon_smile: W stockowych GFC jest to samo już kilka replik od znajomych serwisowałem pod tym kątem ale wystarczy nawiercić gearboxa i wsadzić np pin ten cienki od GB i działa :icon_biggrin: zakleić go potem klejem dwuskładnikowym i poczekać 24h i działa, kumple już porobili przebiegi po kilka setek- do kilku tysięcy i dalej trzyma, na stockowych sprężynach oczywiście. Ale patent działa. A jeszcze mam pytanko czy Pro Arms wytrzyma sprężynki 150-160? I przy okazji jakie zębatki do takiej sprężynki? Edited July 11, 2015 by Ignaś_24 Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 Cześć, czy jest udukomentowany przypadek pękniętego szkieletu CNC ? Quote Link to post Share on other sites
relativy Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 Nie wiem, czy jest, ale jak dasz mi szkielet, to będzie :D Wszystko kiedyś pęknie, choćby na skutek zmęczenia. Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 Ktoś pisał, że komuś tam pękł GB CNC od SHSa. Można dać temu wiarę, można nie. Można przyjąć na własny użytek, że raczej nie pękają. Quote Link to post Share on other sites
B-E-D-A Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 Też pamiętam, że ktoś pisał o pękniętym SHS. Tylko SHS to trochę inna liga, bo jest tylko wykańczany na CNC, a nie od zera frezowany z bloku aluminium jak np. Retro Arms. Zawsze to mogła być wada produkcyjna. Moim zdaniem raczej nie da się zajechać porządnego szkieletu CNC. Nawet SHS podaje, że ich szkielety wytrzymują do M200 włącznie. Stop 7075 ma bardzo dobrą wytrzymałość zmęczeniową i jego wytrzymałość nie powinna zbytnio ulec zmianie nawet po ilości cykli rzędu miliona razy. A wątpię, aby ktoś wyhodował taki przebieg przy sprężynie M150-M200. Przy takich sprężynach bardziej trzeba się martwić o inne podzespoły niż o szkielet CNC. Stop 7075 jest stosowany w broni palnej, lotnictwie itd. Z resztą producenci często dają dożywotnią gwarancję na to, że ich szkielet nie pęknie (np. Retro, ale są ploty, że jak chce się reklamować to trzeba pisać, że w GB siedziały tylko części Retro, bo inaczej stwierdzą, że to wina niekompatybilnych części innych producentów). Jak ktoś chce montować mocniejsze springi i stać go na szkielet CNC frezowany z litego bloku Alu, to nie ma co się nawet zastanawiać. :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
zielen Posted July 29, 2016 Report Share Posted July 29, 2016 (edited) Panowie, trzy pytania: 1. Jaki szkielet polecicie do sprężyny Prometheus M80, Silnika G&P M120 i 7,4V LiPo (Duży rof, małe FPS). Myślałem od G&P/VFC/KA/Modify, chylę się raczej w stronę tego przedziału cenowego w myśl, że większość GBV2 wytrzymuje SP120 to i większy ROF na M80 wytrzyma. Nie widzę sensu wsadzania CNC. 2. Jaki z tych (bądź innych szkieletów) będzie kompatybilny "drop-in" (ew. do lekkiego piłowania) z korpusem Madbull'a (również ich komora)? Mam dziwne wrażenie, że mój obecny Ultimate V2 jest...krzywo odlany bądź krzywo siedzi w korpusie (szpara pomiędzy połówkami korpusu po jednej stronie jest widocznie większa oraz górna połówka jest wyczuwalnie przekręcona w prawo. Wykluczam złe wykonanie korpusu. Z góry powiem, komora nabojowa luźno nasunięta na Gearbox (bez wsadzenia jej w dolną połówkę oraz wbicia przedniego kołka) nie ma oporów i jest raczej luźno (po złożeniu jest monolit). 3. Czy szkielet Lonex'a różni się czymś (zastosowane rozwiązania, wykonanie, materiał) od Ultimate? Wiadomo nie od dziś, że to Lonex klepie Ultimate i podobno jedyna różnica to napis "Ultimate" na boku szkieletu. Wole się upewnić. P.S. Nie lubię chińczyków. Edited July 29, 2016 by zielen Quote Link to post Share on other sites
blysk Posted July 29, 2016 Report Share Posted July 29, 2016 AD 2) Mój Szkielet Ultimate też tak krzywo siedział w korpusie. Nie wbijaj pinu nad spustem. Quote Link to post Share on other sites
zielen Posted July 29, 2016 Report Share Posted July 29, 2016 Szkielet nie siedzi krzywo w górę co jest częstą przypadłością kołka spustowego a tak jakby w bok (takie mam wrażenie), nie jest przechylony a przekręcony. Quote Link to post Share on other sites
bl0od Posted March 11, 2017 Report Share Posted March 11, 2017 Witam, Postanowiłem po dwóch latach zrobić wielki powrót i reanimować mojego dziadka ;) Mam przestarzałego PJ SRC (zakupiłem używkę w 2008 r.), obecnie po kilku tuningach. Już nie pamiętam nawet, co w nim siedzi - ale sprężyna to M120 albo M130. Pamiętam, że osiągałem nim 430-450 FPS. Dwa lata temu element "wzmocnionego" ;] szkieletu odłamał się koło spustu i replika od tamtej pory nie strzela, tak samo jak ja ;/ W tym roku ma być wielki comeback. Potrzebuję wymienić szkielet. Miałem łożyska 7mm. Wszystko na mosfecie. Lipo 11.1V. Pytanie, czy jest sens wymieniać szkielet na to cudo poniżej i czy to będzie współgrało z tym zacnym, pełnym wspomnień PeJotem, a lipo nie rozpieprzy mi kolejnych elementów: http://www.militaria.pl/jbu/wzmocniony_szkielet_gearboxa_v_2_jbu_-_7_mm_11330_sp_p59936.xml Czy może lepiej po zmianie szkieletu GB zmienić LIPO na 7,4? Z góry dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
bl0od Posted March 12, 2017 Report Share Posted March 12, 2017 Zapomniałem wczoraj o gunfire ;) Znalazłem jeszcze ten szkielet GB: http://gunfire.pl/product-pol-1152203558-Wzmocniony-szkielet-Gearboxa-V2-Torus-z-gniazdami-7mm.html Proszę o pomoc, sezon się zaczyna i chciałbym już rozruszać zastygłe gnaty. Zadyszka po takim czasie gwarantowana ;) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 12, 2017 Report Share Posted March 12, 2017 Zapomniałem wczoraj o gunfire :icon_wink: Znalazłem jeszcze ten szkielet GB: http://gunfire.pl/pr...azdami-7mm.html Proszę o pomoc, sezon się zaczyna i chciałbym już rozruszać zastygłe gnaty. Zadyszka po takim czasie gwarantowana :icon_wink: Goofno ! :teeth: Quote Link to post Share on other sites
bl0od Posted March 13, 2017 Report Share Posted March 13, 2017 A co z tym co post wcześniej podałem? Prawdę mówiąc innych, poza tymi dwoma, nie znalazłem dostępnych na rynku. Jeszcze trzeci to Deep Fire, ale to jest 100% lotto - trafisz albo nie. Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 A co z tym co post wcześniej podałem? Prawdę mówiąc innych, poza tymi dwoma, nie znalazłem dostępnych na rynku. Jeszcze trzeci to Deep Fire, ale to jest 100% lotto - trafisz albo nie. dostępne są, np Guardery, Tornado i inne. Kwestia Twojego budżetu. Quote Link to post Share on other sites
Majkhel Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 Kolega pewnie szuka takiego z łożyskami 7mm. Jeszcze jest BOYI :icon_biggrin: . Na szczęście łożyska można dokupić nowe pod lepszy szkielet. Quote Link to post Share on other sites
bl0od Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 Dokładnie Majkhel, do tej pory szukałem pod 7mm. Zastanawiałem się nad łożyskami 8mm, tylko nie wiem na ile to wszystko będzie współgrało z takim GB - chodzi mi o zębatki i resztę elementów wyposażenia GB. Prawdę mówiąc nie szukam więcej FPS ani niepotrzebnych dodatkowych wydatków. Replika po tuningu służyła mi dosłownie kilka strzelanek po tym, jak GB pierdyknął. W takim razie jeżeli zdecydowałbym się na GB 8mm, nie będzie problemu z przełożeniem reszty elementów? Przyznam, że nie serwisuje sobie sam i jestem kompletnym laikiem. Do serwisu też nie chcę dawać, bo mam za daleko, a nie chce mi się bawić w wysyłkę. Korzystam z "uslug" znajomego ;) Kwestia taka, że muszę mu sam dostarczyć elementy. Quote Link to post Share on other sites
Majkhel Posted March 15, 2017 Report Share Posted March 15, 2017 Z przełożeniem wnętrza GB nie będzie żadnych problemów. Może się trafić (nieczęsto) nadlewka, ale to wystarczy delikatnie spiłować. Czasem kostkę stykową lub płytkę selektora trzeba podpiłować, ale to nie problem, bo są plastikowe. No i czasem trzeba podszlifować body, żeby GB siedział dobrze i w osi. Znajomy, jak się w to bawi, pewnie sobie poradzi. Quote Link to post Share on other sites
MrPro Posted April 28, 2017 Report Share Posted April 28, 2017 Otóż mam pewien dylemat. Mam G3 z m140. Szkielet pasuje wymienić I teraz nie wiem która opcja lepsza, trwalsza. W przyszłości może i m150 bym chciał założyć. Pytani, która opcja lepsza: 1) Pseudo wzmocniony gearbox Specny, blacha stalowa 1mm na górnej krawędzi z jednej strony, oraz po obu stronach pod cylindrem, sorbopad oraz wyciszone głowice. Ewentualnie m-block choć nie wiem jak to będzie w G3 od JG. Łącznie coś ok 200-250 zł. Ile taki zestaw wytrzyma? 2) Gearbox CNC Super Shooter, jest na fajnej promocji ok 465 zł lub Retro Arms z QSC (ten kwadratowy) Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted April 28, 2017 Report Share Posted April 28, 2017 (edited) Jak masz już szkielet to zrób radiusy i daj sorbo. Masz duże szanse, że nieprędko walnie... przynajmniej tak bym zrobił zamiast wydawać pieniądze na ekstremalny tuning chińczyka. JG ma dość dobre GB, nikt nie da gwarancji, ale są egzemplarze, które m140'tki pociągną - a nawet i mocniejsze springi. Kumpel katował swoją g3 od JG na SP130 i 11,1 lipo przez dwa sezony - a ma dość ciężki paluch. Nic nie walnęło. Sorbo nie miał, radiusów też. Edited April 28, 2017 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
MrPro Posted April 28, 2017 Report Share Posted April 28, 2017 Radiusy to jak mniemam te blachy stalowe? Czytałem w tym wątki o ponadprzeciętnej wytrzymałości szkieletów JG V2 V generacji. Czy to ten, jak wierzyć opisowi? http://www.rcskorpion.pl/towar/szkielet-gearboxa-v2-na-lozyska-8mm/ Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted April 28, 2017 Report Share Posted April 28, 2017 (edited) Radiusy to nacięcia. Czasami ludzie piszą radiuksy, ale na zagranicznych forach masz to jako radius. Kiedyś było to bardzo popularne. Obecnie przy dostępności tanich części rzadziej się to robi. Niemniej chyba warto poświęcić chwilę niż wydawać niepotrzebnie x złotych. JG nawet te trochę starsze są wytrzymałe. To czy Twój wytrzyma to dowiesz się w praniu. Najwyżej stracisz kilka złotych. Tu masz przykładowe foto. Generalnie to stosuje się je na przedniej części GB, która najczęściej pęka. Edited April 28, 2017 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
MrPro Posted April 28, 2017 Report Share Posted April 28, 2017 Takie coś :) Czyli te nacięcia, blacha i sorbo powinny wystarczyć? A m-blok warto jeszcze? Chcę to zrobić raz a dobrze. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted April 28, 2017 Report Share Posted April 28, 2017 Do G3 nie ma m-blocka. Blachy, sorbo i radiusy to aż nadto. Quote Link to post Share on other sites
Tinkertrain Posted December 8, 2017 Report Share Posted December 8, 2017 Panowie, potrzebuje małej pomocy jeśli chodzi o GB. Poszukuje GB który wytrzyma mi bez problemu m130. Warunek jest taki, że gb musi posiadać obustronny selektor ognia. Na te chwile wybór padł na modify: https://www.airsoftarmory.pl/pl/p/Modify-TORUS-szkielet-gearboxa-v.2-7-mm/2017 Czy jest jakiś zacny jeszcze godny uwagi GB? ps: co powiecie o tym? https://www.airsoftarmory.pl/pl/p/Retro-Arms-szkielet-gearboxa-CNC-ANC-v.2-QSC-gen.3-czerwony-9mm/3150 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.