Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jaki szkielet v.2 polecacie?


Recommended Posts

  • Replies 301
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Albo łożyska (co nawet nie jest problemem, wystarczy kupić większe), albo serwisant dupa.

Ale skłaniam się ku łożyskom, a więc szkieletu nie trzeba zmieniać.

 

 

Żeby nie było że OT, polecam King Armsa 8mm. Cudnie wykonany, wszystko pasuje do siebie jak pan bóg przykazał, żadnych nadlewek, nic nie trzeba szlifować. Bez bebechów waży porównywalnie co kompletny chinol (P&J)

Link to post
Share on other sites

Jak kilka stron wcześniej mówiłem że przetestuję czarny gearbox cymy o oznaczeniu cm.011 pochodzący z cm.041j na m130.

Tak więc jak na razie przemieliłem ok 7k kulek, przy silniku neodymowym i baterii Li-po 11.1v co dawało dość duży ROF. Obie głowice oczywiście wyciszone.

Muszę powiedzieć że jestem zaskoczony bo nic nie pękło, ani nic nie wskazuje na to żeby miało pęknąć.

Używam magazynków low i real cap więc serii większych niż 60 kulek nie było : )

Tak czy inaczej gearbox cały : )

Jak pęknie to napiszę : )

 

Pozdrawiam.

Edited by Wojtasasg
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dobrze... w takim razie zapytanie do stałych bywalców forum: czy słyszeliście, żeby komuś pękł ten osławiony szkielet gb robiony na cnc??

Niestety muszę wymienić swój (pokazała się rysa jak zwykle z prawej strony... niewielka, ale jednak) i rozważam między kwa a wlaśnie tymi na cnc. Jako że cnc po podliczeniu wyjdzie podobnie do kwa na taktycznych skłaniałbym sie raczej do niego. Fakt, że ludziska narzekali podczas składania, że trzeba troche piłować, albo, że nie da się zębatek wypodkładkować. Tylko w której wersji?? ten czerwony czy ten srebrny??

Edited by rodnath
Link to post
Share on other sites

Fakt, że ludziska narzekali podczas składania, że trzeba troche piłować, albo, że nie da się zębatek wypodkładkować. Tylko w której wersji?? ten czerwony czy ten srebrny??

 

Proszę cię, zębatek nie da się wypodkładkować jeśli się nie umie, więc to nie jest wina szkieletu. Piłowania może faktycznie trochę być ale o tym jest wszystko napisane w temacie szkieletów CNC od BFT, choć przewijają się wszyscy "producenci".

 

A odpowiadając na twoje pytanie to osobiście nie stwierdziłem informacji o tym aby komuś udało się zabić ten szkielet. A śledzę nasze i zagraniczne fora w tym temacie.

Link to post
Share on other sites

Dziekuję za info. Temat o tych szkieleteach zauważyłem po spłodzeniu mojego posta i dosyć uważnie przeczytałem.

W takim razie zajączek w tym roku przyjdzie trochę wcześniej :) Jeszcze tylko czerwony czy srebrny?? Różnica jest taka, że w czerwonym jest system szybkiej wymiany spręzyny podobny do replik aresa. Fajne to i wygodne, a że o komforcie skladania gb z mocniejsza sprężyną nie wspomnę. Różnica- całe 10$

Link to post
Share on other sites

0.5mm to dość mało, Ja robiłem już co najmniej kilka gb w ten sposób:

Moja emka - wzmocnienia 1,5mm, szkielet totalnie rozwalony - 400fps pyka jak złoto :icon_smile:

emka kumpla - wzmocnienia 1mm, szkielet podobnie, 400fps - pyka :icon_smile:

Robiłem jeszcze kilka wzmocnień do replik do nawet +600fps i tak, daje to coś. :maniak_killer:

 

Znaczy no, gb może pęknąć, ale działać będzie nadal, żeby nie pękł trzeba je przykleić do szkieletu b.mocnym klejem.

 

http://img85.imageshack.us/img85/1330/pz035052.jpg fote pejotki wzmocnionej blachami 1,5mm

Edited by rogal138
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam , polecacie GB Classic Army? , chce włożyć tam sprężynę 130 , kupuje używany , Polecacie kupic czy jednak lepszy jest King Arms? Proszę o odpowiedz

 

Odnośnie szkieletów King Arms, po dwóch latach użytkowania na single na stockowym GB KA na sprężynie M140 niestety już pękł, myślę że jest to dobry wynik jak na stock. A teraz po przeanalizowaniu całego tematu wybiorę szkielet Ultimate :icon_wink:

Edited by Czabi
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Napisze tak, miałem wszystkie GB v.2 które wymienie i opisze :

1. Ultimate

2. Boyi

3. Classic Army 6mm

4. Deep Fire

 

1. Ultimate, super mocny, drogi, fajne dodatki ale łamie się pin od kostki stykowej, szkielet wytrzymał około 600 kulek(tylko 600 ponieważ od razu wsadziłem BU) na m110 i BU Deep Fire (głównie strzelałem pojedyńczym trybem ognia)

 

2. Boyi, miałem, tani wytrzymały na firmowych plastikowych częściach wytrzymuje bardzo długo, mój brat go posiada od 2 lat, teraz w GB ma m120 i około 18 rps. Łupie na ciągłym i nic się nie dzieje. Przemielił na nim dużo kulek. Kiedy miałem ten szkielet, założyłem BU Deep Fire i wytrzymał zanim pękł 20 000 + 100 strzałów na BU i sprężynie m110 (różnie używałem ciągłego trybu ognia).

 

3. CA, nie tani, wytrzymały, taki sam jak Boyi gdyby nie łożyska, ale rozwaliłem go po 70 strzałach na BU Deep Fire.

 

4. Deep Fire (taki jakiś dziwny, bo nie gruby), trochę drogi, krzywy, zły, jadowity, fajne podkładki i opakowanie, brzydki, słaby, stracone pieniądze, stracona nadzieja, ten szkielet po moich doświadczeniach związanych z BU Deep Fire, pękł, dlatego, że włożyłem do niego lekkie plastikowe części, sprężynę m120 i też dlatego że strzelałem. Strzelałem i zaczął pękać po 1000 kulkach zanim dostałem od kolegi bardzo dobre wzmocnienia, to wyciskam z niego ile się da i dopiero nie pęka.

 

Ultimate wytrzyma bardzo dużo strzałów ale nie zakładaj BU Deep Fire i przygotuj się na naprawę pinu od kostki stykowej

Boyi jest naprawde zadziwiająco mocny.

CA gdyby nie BU podobnie co Boyi

Deep Fire...

 

Dlatego inwestuj w szkielety Ultimate albo w CA, Boyi i bardzo dobre wzmocnienia.

Link to post
Share on other sites

Ultimate tak, jeżeli reszta częsci tez od ultimate. Ludzie pisza, że są pewne niekompatybilnosci z innymi producentami. Na plus dla ultimate jest tez to, że ze szkieletem dostajesz płytke selektora, popychacz, łozyska.

Link to post
Share on other sites

Napisze tak, miałem wszystkie GB v.2 które wymienie i opisze :

1. Ultimate

2. Boyi

3. Classic Army 6mm

4. Deep Fire

 

1. Ultimate, super mocny, drogi, fajne dodatki ale łamie się pin od kostki stykowej, szkielet wytrzymał około 600 kulek(tylko 600 ponieważ od razu wsadziłem BU) na m110 i BU Deep Fire (głównie strzelałem pojedyńczym trybem ognia)

 

2. Boyi, miałem, tani wytrzymały na firmowych plastikowych częściach wytrzymuje bardzo długo, mój brat go posiada od 2 lat, teraz w GB ma m120 i około 18 rps. Łupie na ciągłym i nic się nie dzieje. Przemielił na nim dużo kulek. Kiedy miałem ten szkielet, założyłem BU Deep Fire i wytrzymał zanim pękł 20 000 + 100 strzałów na BU i sprężynie m110 (różnie używałem ciągłego trybu ognia).

 

3. CA, nie tani, wytrzymały, taki sam jak Boyi gdyby nie łożyska, ale rozwaliłem go po 70 strzałach na BU Deep Fire.

 

4. Deep Fire (taki jakiś dziwny, bo nie gruby), trochę drogi, krzywy, zły, jadowity, fajne podkładki i opakowanie, brzydki, słaby, stracone pieniądze, stracona nadzieja, ten szkielet po moich doświadczeniach związanych z BU Deep Fire, pękł, dlatego, że włożyłem do niego lekkie plastikowe części, sprężynę m120 i też dlatego że strzelałem. Strzelałem i zaczął pękać po 1000 kulkach zanim dostałem od kolegi bardzo dobre wzmocnienia, to wyciskam z niego ile się da i dopiero nie pęka.

 

Ultimate wytrzyma bardzo dużo strzałów ale nie zakładaj BU Deep Fire i przygotuj się na naprawę pinu od kostki stykowej

Boyi jest naprawde zadziwiająco mocny.

CA gdyby nie BU podobnie co Boyi

Deep Fire...

 

Dlatego inwestuj w szkielety Ultimate albo w CA, Boyi i bardzo dobre wzmocnienia.

 

 

To że szkielet wytrzyma M110 to nie okrzykuj go super mocnym szkieletem:)

 

Moje doświadczenia z szkieletem ultimate to takie że wytrzymał 200 strzałów na m150 przy bore upie. Teraz możliwe że jest nowa seria, ale szczerze poza tym że ładnie wygląda to go nie polecam.

 

Ze znalowych szkieletów mój ranking:

 

- KWA

- modify

- king arms

- G&P

 

Do tuningów M150+ tylko CNC

Link to post
Share on other sites

Mi ostatnio pękł legendarny szkielet JG V gen. Fakt, był używany różnie bo zdarzyło się strzelać w zimie, z dużym Rofem na M120 potem M130. Kupiłem taki sam, ale założyłem sorbotan na głowicę cylindra (bu guardera - usunąłem zwykłą gume, przykleiłem sorbo), odchudziłem tłok. Replika jest cichsza, więcej fps i szkielet trzyma :)

Link to post
Share on other sites

Świetnie. Pokazałeś wszystkim nam, jakim zabójcą szkieletów jest BU od Deep-Fire'a. Pytanie tylko, czy sam to już zauważyłeś, czy wciąż ktoś musi Ci podpowiedzieć, że chyba jednak należałoby się go pozbyć...?

 

no. w szufladzie leży i zniszczy mi gearbox.... Kolego, po co się odzywasz czy wciąż ktoś musi Ci podpowiedzieć, żebyś bezsensu nie komentował ? To co napisałem jest po to żeby mieć jakieś porównanie co do wytrzymałości szkieletów, wkładając BU Dip fajer wiedziałem że się szybko zniszczą, nie rozumiesz ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...