CYTADELAASG Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 Muszą to mieć na podglądzie widzieć na stronie i tylko dla tego nie schowaliśmy tego. Wiemy że może to mieszać ale od 25 lutego będzie już normalnie a w nocy może skończymy to co robimy i wtedy schowamy produkty o cenach wysokich Co do migracji klientów jest to normalne ale oczywiście staramy się to hamować np.rabatami i większą ofertą. http://www.asg.warszawa.pl/latarki/latarki/taktyczne/p,streamlight-latarka-taktyczna-wraz-z-zielonym-laserem-800-lm-tlr-2-hl-g,51677.html zapraszam pomacać latarkę Sorry za ostre słowa ale w tym tygodniu naczytaliśmy się ( nasłuchaliśmy) takich bzdur rozpowiadanych w necie o nas że nóż w kieszeni się otwiera przykład z czwartku ..... repliki które były na bazarku np vsr g3 aug mp5 to repliki które pochodzą z jakiegoś zalanego tira odnalezionego gdzieś tam - niezła bujda prawa jest taka że pochodzą z licytacji US MOKOTÓW i 6 lat leżały w klimatyzowanym pokoju Co do spieprzenia sprawy ze stroną to wiemy dlatego nadal nad tym pracujemy Pozdrawiam z rana Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 Witam Poneck nie wpadłeś na pomysł że informatycy pracują nad dużą grupą produktów i cena została podniesiona by nikt produktu nie kupił MANEWR celowy ... A skąd klient nie znający się na funkcjonowaniu sklepów internetowych może to widzieć? Jeśli dajmy na to chcę kupić produkt i nie znam jego wartości rynkowej jak mam zorientować się, że jego cena jest sztucznie zawyżona? Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 (edited) Potem jakiś łoś to kupi za taką cenę i będzie myślał, że ma coś z najwyższej półki. Dopiero próba sprzedaży sprowadzi go na ziemię. Z drugiej strony, jak ktoś nie umie wyszukać dobrej dla siebie oferty, to niech płaci... Edited February 20, 2017 by mareq Quote Link to post Share on other sites
CYTADELAASG Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 Staramy się poszerzać Naszą ofertę tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. W tym momencie tak jak już wspominaliśmy Nasi informatycy pracują nad kolejnym rozwinięciem dostępnej oferty. Na obecnym etapie prac staramy się znormalizować ceny produktów, ponieważ wkradł się błąd i automatycznie pozmieniało ceny, a teraz trzeba to ręcznie odkręcić. Tak jak słusznie zauważył to mareq trzeba szukać, ewentualnie wystarczyłby kontakt z Nami (staramy się odebrać każdy telefon, ale przy nawale pracy nie zawsze to się udaje) z zapytaniem czemu ta cena tak się różni od innych. Budująca krytyka jest potrzebna, ponieważ nadaje kierunek rozwoju i nadaje tempa zmianom, więc aby nie robić niepotrzebnego SPAM-u na forum, zapraszamy wszystkie osoby, które mają pomysł/ uwagi na poprawienie oferty Naszego sklepu o napisanie do Nas wiadomości prywatnej przez forum, a postaramy się podejść do każdego pomysłu z należyta uwagą. Pozdrawiamy i zapraszamy do śledzenia Naszej oferty. Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 Gumka KM-Head zamówiona w środę wieczorem z odbiorem osobistym. Dzisiaj odebrałem i wszystko miodzio. Po doświadczeniu z innymi sklepami, liczyłem na nieco szybszą możliwość odbioru, ale nie ma co narzekać. Ogromny plus za kontakt telefoniczny i miłą obsługę ;) Quote Link to post Share on other sites
Bober00 Posted March 29, 2017 Report Share Posted March 29, 2017 Zrobiłem zamówienie, wszytko ładnie pięknie. Niestety okazało się, że pomiędzy moim "kup" a przelewem, towar zszedł z magazynu, cóż i tak bywa. Zadzwonił do mnie Pan z obsługi, wyjaśnił, przeprosił, mimo że ja się nie gniewałem i zaproponował wyjście z sytuacji w postaci towaru w innym camo (czego nie chciałem) lub zwrotu pieniędzy (co przyjąłem). Druga rzecz, tańsza przysłana na ich koszt bardzo szybko w 2 dni, tak samo pieniążki. Braki magazynowe wybaczam bo wiem jak to jest, natomiast miłą i profesjonalną obsługę klienta sobie cenię i chwalę. Quote Link to post Share on other sites
falcong700 Posted April 2, 2017 Report Share Posted April 2, 2017 Nie polecam , wręcz odradzam. Zamówiłem dyszę do M16 standard długość 21,5mm nową. Dostałem używaną w popisanym markerem woreczku strunowym dyszę Bore-Up o długości 22,4 mm Oczywiści to nie ich wina pomyłka może się zdarzyć każdemu i tym podobne. Jedno małe ALE, zamawiałem dyszę NOWĄ. Po tygodniu użerania się że mają mi wysłać dyszę którą zamawiałem dodali mnie do czarnej listy na allegro. A ja chciałem tylko zamówić u nich tłoki żeby broń boże nie musieli wydawać tego majątku na wysyłkę dyszy i mogli wysłać jedną przesyłką Realizuję w firmie masę wysyłek i ja nie dopuścił bym by klient był niezadowolony bo wysłałem mu nie to co chciał. Firma chyba cieńko przędzie skoro żal im 4zł na naprawę " błędu?? " , bo tyle kosztuje polecony allegro Oczywiście zaraz zjawi się ten co ze mną rozmawiał i będzie że byłem nieuprzejmy i tym podobne. No i ależ tak. Każdego by szlag trafił na pierdoły które wypisywał że co producent i dostawa to inne wymiary dysz.. Tylko że ja dostałem taką którą już z opakowania wyciągnęli i dobrze wiedzieli że coś jest nie tak Quote Link to post Share on other sites
CYTADELAASG Posted April 3, 2017 Report Share Posted April 3, 2017 Poprosiliśmy Pana, aby dokonał Pan darmowego zwrotu towaru przez paczkomaty (ci co zamawiają paczki przez allegro z wysyłką paczkomatem, mają prawo do darmowego zwrotu towaru)., abyśmy mogli rozwiązać tą sprawę. Jeśli Pan pozwoli, możemy umieścić historię naszej wspólnej korespondencji na tym forum. Quote Link to post Share on other sites
Przemic Posted April 3, 2017 Report Share Posted April 3, 2017 Byliśmy niedawno z synem w sklepie stacjonarnym. Kilka rzeczy kupiliśmy, kilka tylko oglądaliśmy. Pomimo naszego niezdecydowania sprzedawca wykazał się dużą cierpliwością i chęcią pomocy a nie byliśmy jedyni w sklepie. Jak dla mnie duży plus, na pewno tam wrócimy. Quote Link to post Share on other sites
GrubaKobra Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Krótko i na temat. Zamówienie z 10.03 wg systemu sklepu zrealizowane tego samego dnia. Przesyłka pocztą polską więc wiadomo - może potrwać. Przesyłka dotarła do mnie 20.03 i brakowało w niej 1 kompletu ładownic. Po 2 rozmowach telefonicznych zostałem zapewniony że tak, oczywiście zgadza się i doślą. 28.03 czyli po 8 dniach wysłałem maila z zapytaniem co z tymi ładownicami, nie doczekałem się żadnej odpowiedzi. 3.04 zadzwoniłem kolejny raz i dowiedziałem się że tak wysłali, ale że się musieli z adresem pomylić bo mają informację od kuriera że zły adres i jak tylko do nich wróci to mi na pewno wyślą. Zgodziłem się i czekam dalej na rozwój wydarzeń. P.S. Kurde komplet ładownic za 30zł musi po prawie miesiącu od zamówienia czekać na powrót kuriera i nie wiadomo kiedy to nastąpi. Albo ja jestem nienormalny albo mnie ktoś kiwa... Oczywiście większość z tego co tu opisałem mogę potwierdzić na każde żądanie, więc nie ma co próbować czarować że coś się nie zgadza. Na marginesie dodam że w sumie ani przepraszam, ani nie wiem dorzucimy Panu prezent jakiś, albo rabat nic. Po prostu totalna zlewka. Czy tam kupować to sobie sami odpowiedzcie, ja już wiem... Nie wiem kupowałem najróżniejsze rzecz w różnych sklepach i tak zlany mimo błędu obsługi jestem pierwszy raz. Oczywiście wierzę że naprawią w końcu swój błąd, ale samo to, że musiałem zadzwonić drugi raz za pół godziny jak się Pan dowie jak było dla mnie już jest niefajne. Skoro zgłaszam ich pomyłkę to w ich gestii powinno być pilnowanie tego. Reszta już została opisana to się nie będę powtarzał. Poczekam aż zrealizują do końca zamówienie to dodam ile czasu to zajęło i jakich środków wymagało. Quote Link to post Share on other sites
V4RCH1AK Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 (edited) Kamizelka i ładownice wysłane dzień po zamówieniu i opłaceniu, w czwartek u mnie. Pamiętajcie tylko żeby przy wysyłce paczkomatem podać jego numer w uwagach do zamówienia. Edited April 4, 2017 by V4RCH1AK Quote Link to post Share on other sites
GrubaKobra Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 Aktualizacja Dziś po interwencji telefonicznej nadano do mnie paczkę. Mam nadzieję że to finał tej dziwnej sytuacji. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted July 18, 2017 Report Share Posted July 18, 2017 Przez 5 dni roboczych nie dostałem zamówienia, ponieważ czas oczekiwania na dostawę tych towarów do sklepu wynosił 7 dni roboczych. Dostałem to co chciałem skądinąd i poprosiłem o anulowanie zamówienia. Hajs zwrócony od razu. W tym wypadku mogę polecić. Quote Link to post Share on other sites
tadzislaw Posted August 6, 2017 Report Share Posted August 6, 2017 Niestety nie mogę wystawić pozytywnej opinii o sklepie Cytadela ASG. Data złożenia zamówienia 19.07 a data wysyłki 03.08. Paczka dotarła do mnie po 12 dniach roboczych, po 2 emailach i 5~6 telefonach do sklepu. Ceny w porządku. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted August 6, 2017 Report Share Posted August 6, 2017 Przy niektórych produktach jest informacja, że trzeba na nie czekać np. 5 dni. Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted August 21, 2017 Report Share Posted August 21, 2017 Niechętnie wystawiam opinie (w ogóle) chyba że coś jest na prawdę super lub całkiem denne. Przyszła kolej na Cytadelę. Zamówiłem towar. Przedpłata, nie wszystko mieli na magazynie więc grzecznie czekam. Telefon ode mnie, pytanie co, jak, kiedy - no i towar "wysłano". Odebrałem (po około tygodniu) przesyłkę. Otwieram i zamiast 2 sztuk jest jedna (chodzi o tłoki). Na paragonie również jedna sztuka. Żadnej informacji w typie - nie mamy 2, oddajemy kasę, doślemy później...NIC. Opłacone 2, a w paczce i paragonie jeden. Rozumiem że mogła być pomyłka więc dzwonie z samego rana, pan stwierdza, że nie wie dlaczego nie wysłano do mnie kompletu zamówionych rzeczy. Ponieważ napisałem również maila ( na temat jednorazowej głowicy tłoka oraz braku w/w w paczce) pracownik przeczytał go i twierdząc że nie "on prowadzi sprawę" prosił o telefon o godzinie 13stej. Dzwonie w czwartek po 13....nikt nie odbiera. Dzwonie w piątek....sobotę....cisza - nikt nie raczy odebrać. Napisałem maila - cisza. Dwa z trzech które posiadam wyświetlają błąd dostarczenia (a wcześniej na nie pisałem). Ja się uprzejmie pytam - gdzie jest obsługa klienta? Wyjechała i ma wszystko w d... Czy ktoś tam w ogóle pracuje? Sumując: - brak towaru - głowica którą kupiłem wytrzymała 15 strzałów i się rozleciała (wyjątkowo zleżały egzemplarz...) - brak kontaktu telefonicznego - brak kontaktu mailowego NIE POLECAM. Zraziłem się, choć rzadko tam kupuję to teraz będę omijał sklep szerokim łukiem. Oczywiście zagadka wyparowania tłoka nadal nie rozwiązana Pozdr. Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted August 21, 2017 Report Share Posted August 21, 2017 Idź do rzecznika praw konsumenta. Bo to co oni wyprawiają to się nie mieści, nie powiem gdzie. Już on ich naprostuje. Możesz zgłosić też sprawę do pewnych organów że zostałeś oszukany przez sklep. Już oni będą się tłumaczyć. Ja komu mogę to odradzam ten sklep. Nikt z mojego środowiska już tam nie robi zakupów i nie ma zszarganych nerwów. Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted August 21, 2017 Report Share Posted August 21, 2017 spokojnie :] nie jeden sklep "mam za sobą" i nie jedną transakcję. Obecnie sklep się zreflektował (odebrali w końcu telefon) i zobowiązali się dziś puścić tłok kurierem. Jeśli przesyłka dotrze nie omieszkam oczywiście napisać tu pewnego rodzaju "sprostowania" Quote Link to post Share on other sites
Mbit Posted August 21, 2017 Report Share Posted August 21, 2017 W Cytadeli niedawno kupowałem chwyt i parę innych drobiazgów. Czasami trochę nie ogarniają (najpierw nie mieli na magazynie, później jak już przyszło, to wydali komu innemu i mi oznaczyli jako zrealizowane, a jak już ponownie przyszło, to nie dali znać, bo myśleli że już zrealizowali), ale nie ma problemu z kontaktem tel. i załatwieniem problemu. Ogólnie na plus jeśli nie potrzebujesz czegoś na wczoraj. p.s. towar mają z taiwangun Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
CYTADELAASG Posted August 21, 2017 Report Share Posted August 21, 2017 (edited) Niechętnie wystawiam opinie (w ogóle) chyba że coś jest na prawdę super lub całkiem denne. Przyszła kolej na Cytadelę. Zamówiłem towar. Przedpłata, nie wszystko mieli na magazynie więc grzecznie czekam. Telefon ode mnie, pytanie co, jak, kiedy - no i towar "wysłano". Odebrałem (po około tygodniu) przesyłkę. Otwieram i zamiast 2 sztuk jest jedna (chodzi o tłoki). Na paragonie również jedna sztuka. Żadnej informacji w typie - nie mamy 2, oddajemy kasę, doślemy później...NIC. Opłacone 2, a w paczce i paragonie jeden. Rozumiem że mogła być pomyłka więc dzwonie z samego rana, pan stwierdza, że nie wie dlaczego nie wysłano do mnie kompletu zamówionych rzeczy. Ponieważ napisałem również maila ( na temat jednorazowej głowicy tłoka oraz braku w/w w paczce) pracownik przeczytał go i twierdząc że nie "on prowadzi sprawę" prosił o telefon o godzinie 13stej. Dzwonie w czwartek po 13....nikt nie odbiera. Dzwonie w piątek....sobotę....cisza - nikt nie raczy odebrać. Napisałem maila - cisza. Dwa z trzech które posiadam wyświetlają błąd dostarczenia (a wcześniej na nie pisałem). Ja się uprzejmie pytam - gdzie jest obsługa klienta? Wyjechała i ma wszystko w d... Czy ktoś tam w ogóle pracuje? Sumując: - brak towaru - głowica którą kupiłem wytrzymała 15 strzałów i się rozleciała (wyjątkowo zleżały egzemplarz...) - brak kontaktu telefonicznego - brak kontaktu mailowego NIE POLECAM. Zraziłem się, choć rzadko tam kupuję to teraz będę omijał sklep szerokim łukiem. Oczywiście zagadka wyparowania tłoka nadal nie rozwiązana Pozdr. Prosimy o nr zamówienia na rezerwowego maila cytadelaasg@op.pl i kod produktu który nie dotarł jeśli kurier jutro do drzwi nie za puka. W Cytadeli niedawno kupowałem chwyt i parę innych drobiazgów. Czasami trochę nie ogarniają (najpierw nie mieli na magazynie, później jak już przyszło, to wydali komu innemu i mi oznaczyli jako zrealizowane, a jak już ponownie przyszło, to nie dali znać, bo myśleli że już zrealizowali), ale nie ma problemu z kontaktem tel. i załatwieniem problemu. Ogólnie na plus jeśli nie potrzebujesz czegoś na wczoraj. p.s. towar mają z taiwangun Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Witam towar pochodzi z Polski 13 źródeł HOLANDII 2 ŹRÓDŁA PAKISTAN 1 FABRYKA IZRAEL 1 FABRYKA CHINY 4 ŹRÓDŁA FRANCJA 1 ŹRÓDŁO USA 1 ŹRÓDŁO ITD... Obecnie 3 pracowników na urlopach a ilość zamówień nas miło zaskoczyła za wszelkie opóźnienia lub wpadki PRZEPRASZAMY :) Edited August 21, 2017 by CYTADELAASG Quote Link to post Share on other sites
Dziku888 Posted August 22, 2017 Report Share Posted August 22, 2017 Mam złe doświadczenia z Cytadelą (opisałem je wcześniej) ale mimo wszystko teraz daję im jeszcze jedną szansę. Zobaczymy jak będzie, mam nadzieję że dobrze. Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted August 23, 2017 Report Share Posted August 23, 2017 Wracam do tematu :] - GLS przygrał bo wczoraj czekałem na pake a on jej...zapomniał z magazynu - przyjechał, szukał i odjechał (wpisano na stronce że podobno ustalono inny termin doręczenia / nie omieszkałem zadzwonić do nich :] ) - sklep stanął na wysokości zadania, dziś odebrałem towar i jestem zadowolony z zakupu oraz sprawy reklamacyjnej Sumując - każdy może się pomylić, zapomnieć itp. Gdyby nie fakt że przez 3 dni nie odbierali telefonu byłoby całkiem spoko. Sklep pewnie jeszcze kiedyś :) przetestuję czy coś się zmieniło Quote Link to post Share on other sites
StuG_Siana Posted August 31, 2017 Report Share Posted August 31, 2017 Bardzo dziwny sklep, bardzo pozytywnie zareklamowali się na Misji Afganistan a wyszło jak wyszło. W poniedziałek dwa tygodnie temu zamówiłem pokrowiec na hełm fast, znalazłem go jedynie w cytadeli. Po trosze moja wina, bo nie zauważyłem, że przy dostępności produktu jest dopisek 3-7 dni. Jednak sprawa nie była bardzo mocno nagląca, więc cierpliwie czekałem. W tydzień później w poniedziałek zadzwoniłem do sklepu zapytać się co z zamówieniem - telefon odebrany bardzo szybko, obsługa sprawdziła status i przekazała, że jedzie do niech dostawa towaru oraz ze powinni wysłać zamówienie tak, aby przyszło przed weekendem. W czwartek w południe chciałem upewnić się czy dostawa doszła i czy wyślą paczkę, aby kurier dostarczył ją w piątek przed weekendową strzelanką. Był to kluczowy telefon, ponieważ chciałem zostawić sobie "opcję awaryjną" w innym sklepie. Telefonowałem dwukrotnie, jednak nikt nie odebrał. Musiałem mieć pewność, że paczka dojdzie w piątek, więc zamówiłem pokrowiec w drugim sklepie i poprosiłem mailowo o anulowanie zamówienia. (O 14 ciągle wyświetlał się status nierealizowania zamówienia). W odpowiedzi otrzymałem niezrozumiałe zdanie, jednak po sprawdzeniu na stronie zamówienie jednak anulowano. Teoretycznie wszystko było w porządku, poza feralnymi ostatnimi dwoma nieodebranymi telefonami (a wykonywałem je dosłownie w ostatniej chwili) i samym dostarczeniem paczki. Mimo wszystko nie przekreślam sklepu, bo odniosłem wrażenie, że jest prowadzony przez ludzi zainteresowanych airsoftem, jednak w newralgicznych momentach zabrakło komunikacji z klientem. Quote Link to post Share on other sites
VAztek Posted September 4, 2017 Report Share Posted September 4, 2017 Dzisiaj zamówiłem body madbull noveske przez allegro, było dostępnych 9 sztuk, w sklepie internetowym też dostępne od ręki. Przelew poszedł, po kilku godzinach dostaję maila o zwrocie pieniędzy - towar niedostępny. Trochę smutne, bo po zamówieniu sprawdzałem i było 8 sztuk dostępnych, więc na pewno nikt nagle nie wykupił 9 sztuk. Jak widać nadal mają problemy z aktualizacją stanów, ale chociaż dostałem szybkie powiadomienie. Quote Link to post Share on other sites
Rahnie Posted October 6, 2017 Report Share Posted October 6, 2017 Zamówienie złożyłem 22 sierpnia przez Allegro, wykupiłem całą aukcję. W wiadomości do sprzedawcy poprosiłem o opóźnienie wysyłki do czwartku/piątku, bo wyjeżdżałem na krótki wyjazd. 9 września wysłałem pierwszego maila z pytaniem, bo do tamtej pory nie dostałem zamówienia. Nie dostałem też odpowiedzi na tamtego maila, więc po kolejnych 5 dniach bez towaru i bez odpowiedzi wysłałem kolejnego maila na wszystkie adresy związane ze sklepem, jakie znalazłem w Internecie. 14 września późnym popołudniem w końcu udało się uzyskać odpowiedź - sklep będzie sprawdzał, co się właściwie stało. 20 września dostałem kolejną wiadomość z oświadczeniem, że nikt nie wie, dlaczego towar do mnie nie dotarł. 22 września w końcu dostałem zamówienie z gratisem w ramach rekompensaty. Wnioski pozostawiam czytelnikom. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.