Rogaś Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Zatrzask lufy, koniec i kropka. Quote Link to post Share on other sites
The_Merchant Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 Zatrzask lufy był na swoim miejscu. Sprawdziłem jeszcze czy aby lufa nie wysunęła się w jakiś sposób z komory. Było jakieś 0,5 mm miejsca więc ją delikatnie dopchnąłem. Niestety po tym zabiegu sytuacja jeszcze się pogorszyła i fpsy oscylują w okolicach 530 w tej chwili ze skokami do 550 średnio raz na 5 strzałów. Eh, czas na rozbiórkę kompletną. Dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 Daj to do porządnego serwisu! Jeżeli trzeba, to wyślij kurierem! Grzebanie w mocnym AEGu bez doświadczenia nie może się skończyć dobrze! Quote Link to post Share on other sites
The_Merchant Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 Ok, poradziłem sobie z problemem sam. Nie wiem z czego wynikała ta mała ilość fps (najprędzej ze sprężyny Ultimate niby M170), ale po powrocie do większości części stockowych wynik jest zadowalający. Może to nie maks co można z KWA wycisnąć ale nie jest źle. Wstawiłem ponownie zębatki stockowe, głowicę cylindra również, tłok SHS 14 stalowych zębów, głowica tłoka SHS czerwona wentylowana, sprężyna Guarder M150. Wynik: stabilne 540 fps (ok. 165 m/s) Quote Link to post Share on other sites
Ice Men Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 (edited) Ok, poradziłem sobie z problemem sam. Nie wiem z czego wynikała ta mała ilość fps (najprędzej ze sprężyny Ultimate niby M170), ale po powrocie do większości części stockowych wynik jest zadowalający. Może to nie maks co można z KWA wycisnąć ale nie jest źle. Wstawiłem ponownie zębatki stockowe, głowicę cylindra również, tłok SHS 14 stalowych zębów, głowica tłoka SHS czerwona wentylowana, sprężyna Guarder M150. Wynik: stabilne 540 fps (ok. 165 m/s) Siema sąsiad za miedzy :icon_mad: mogę ci doradzić jak uzyskać na sp150 Guarder stabilne 600fps 2~6 fps skok napisz na pw. to tobie podpowiem :icon_mad: Ta sprężyna przy tej sile nie wiem ale przy mojej konfiguracji pewnie gdzieś 700 fps by dała :icon_idea: Miałem na dyszy Protecha podwójnej doszczelnienie 520fps sp150 komora kwa :icon_confused3: kiepsko Na dyszy stock kwa po mojej modyfikacji naprawdę duży wyszło bo 601~606fps to poszło o 80 fps do góry Więc radze nie zmieniajcie dyszy i komory bo jest ona mega szczelna i razem dobrze współpracują. Edited August 11, 2013 by Ice Men Quote Link to post Share on other sites
Ice Men Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 (edited) Wrzucę bo ludzie ciekawi :icon_lol: Zacznę od części tą głowice http://azteko.pl/dee...c04-p-6044.html Dyszę kwa rozwierciłem najpierw wiertłem 5mm ostrym a później dałem tokarzowi żeby dopracował resztę Średnica prowadnicy dyszy jest 5,63 i musisz dopracować ją do tych wymiarów bo kwa ma mniejszą średnice Metal z którego dysza jest czyli alu wykonana i na prawdę do obróbki jest ciężki i to tyle na sp150 guardera wyszło 600fps Edited August 16, 2013 by Ice Men Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 Nie chce mi się w to wierzyć, 600FPS na SP150 Guardera.... Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 Jak to jest "nowy Guarder" o którym jest temat na forum to czemu nie? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 17, 2013 Report Share Posted August 17, 2013 Temat o nowych Guarderach ? Może o starych i porównaniu nowych do starych ? Guarder zaczął robić sprężyny o poprawnych znaczeniach. SP150 Guardera dająca 180m/s ?? LOL Bring it to me.... Quote Link to post Share on other sites
Dokttor Posted August 28, 2013 Report Share Posted August 28, 2013 Witam Właśnie kupiłem M4 CQR MOD1 KWA USA,i chciał bym przeprowadzić tuning tej repliki. Mam do wydania około 500 zł Chciał bym uzyskać stabilne FPS-y tak do max 420. Co polecacie zmienić żeby uzyskać lepszą celność i zasięg bez zbytniego wzrostu mocy??? Podobno warto wymienić silnik na inny bo stokowy jest dość słaby Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted August 28, 2013 Report Share Posted August 28, 2013 (edited) Cylinder zmień na typ 1, głowicę tłoka na wentylowaną(choć nie jest to konieczne), gumkę hop-up na systemę i więcej nie grzeb :icon_wink: Silnik możesz zmienić,ale na stockowej sprężynie daje radę. Za resztę pieniędzy kup lufę Promyka. Poniżej nie schodź, bo nie ma sensu. Edited August 28, 2013 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
dybo Posted September 1, 2013 Report Share Posted September 1, 2013 (edited) Panowie pojawił mi się mały problem z moją KWA LMT. Otóż śmigał sobie spokojnie na springu m120 na chińskich kablach i lipo 11.1, wszystko pięknie fajnie. Postanowiłem wymienić kable na niskooporowe ze sklepu modelarskiego (przewody 1,5mm^2 około 400 żyłek), tylko wtyki do silnika są nieco większe niż stockowe bo tych akurat nie mieli na stanie, założyłem sprężynę sp130 i silnik zaczął się grzać po auto albo po szybkim singlu. W porządku, zdarza się. Powróciłem do wcześniejszej sprężyny (M120) i zauważyłem, że chwyt robi się ciepły po szybkim singlu/auto. Wcześniej tego nie było. Czym może być to spowodowane? Dodam, że styki do silnika są zlutowane z kablami. Bateria LiPo 11.1 redox 20 C. Zapomniałem dodać- nie posiadam ani mosfetu ani bezpiecznika Edited September 1, 2013 by dybo Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Zmień lufę na prometheusa, gumkę HU na zieloną G&G, głowicę tłoka na poliwęglanową. Silnik jak chcesz przy 420fps stok daje spokojnie radę. Quote Link to post Share on other sites
dybo Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Lufa promyka siedzi, gumka G&G również, głowica tłoka i tłok również wymienione. Tu jednak chodzi o problem grzejącego się silnika po wymianie kabli. Może po prostu po wymianie kabli na niskooporowe, przechodzi przez nie za duży prąd do silnika? Czy wstawienie mosfetu tudzież bezpiecznika w jakikolwiek sposób ograniczy prąd płynący do silnika? Na roofie mi nie zależy bo i tak jest kosmiczny. Jak widać, o elektronice nie mam pojęcia dlatego z zapytaniem zwracam się do mądrzejszych. Quote Link to post Share on other sites
piotrekltk Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 (edited) Wyreguluj śrubę od silnika w chwycie pistoletowym. Jeżeli się grzeje to raczej jest za mocno dokręcona więc odkręć ją o jeden obrót i zobacz czy się coś poprawiło. P.S. Chociaż przy lipo 11.1 i trochę większym obciążeniu jakim jest sprężna M130 może to nic nie dać, po prostu silnik się trochę męczy. Edited September 3, 2013 by piotrekltk Quote Link to post Share on other sites
dybo Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 A na dobrą sprawę, macie jakiś sposób na wyregulowanie silnika? Coś w stylu "skręć tak mocno aż silnik zacznie wolniej chodzić i odkręć o 3 obroty"? Bo ja robię to na ucho ale przedział w którym silnik wydaje te same tony jest dość szeroki (kilka obrotów w jedną i w drugą stronę) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Jeśli mimo regulacji dźwięk jest praktycznie taki sam to wina leży w podkładkowaniu zębatki silnikowej ( jest za nisko w stosunku do zębatki silnika ) Quote Link to post Share on other sites
dybo Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Po mocniejszym skręceniu silnika słychać wyraźnie, że silnik się męczy, natomiast po odkręceniu działa już płynnie więc zębarka silnikowa nie naciska za mocno na zębatkę na osi silnika. Jutro pokombinuje na nowo z podkładkowaniem Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 zębarka silnikowa nie naciska za mocno na zębatkę na osi silnika A wać pan to sprawdził jak? Quote Link to post Share on other sites
dybo Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Bo po popuszczeniu śruby dociskającej silnik do zębatki, słychać, że silnik przestał się męczyć więc się cofnął i mniej naciska na zębatkę silnikową W każdym bądź razie będę jutro próbował z regulacją silnika i małymi krokami może uda się go prawidłowo wyregulować Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 To nie jest metoda na sprawdzenie czy zębatka silnika naciska na zębatkę silnikową. Robi się ta na jednej połówce GB i wkręconym chwycie silnikowym z zapięty silnikiem. Od razu ustawia się odpowiednia wysokość silnika... Quote Link to post Share on other sites
dybo Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 W takim razie sprobuję podaną przez Ciebie metodą wytegulować silnik, jak tylko zrobię, to od razu napiszę o efektach. Dziękuje za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 Patrz, a ja robię to na słuch. Metoda z połówką gearboxa jest o tyle zawodna, że po skręceniu ulga nieznacznemu przesunięciu zębatka silnikowa. Dodatkowo, jak brakuje Ci regulacji na śrubie zawsze możesz przesunąć na oście zębatkę silnika. Quote Link to post Share on other sites
sliwa240 Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 Powiedzcie mi bo chciałbym się wkoncu zabrać za swoją kaczke, bo już drugi sezon latam na stoku, budżet nie ważny Głowica tłoka pom'owa guarder, ultimate Sprężyna m140 cora Tłok z cora, pełne metalowe zęby czy lepiej pół na pół? Preferuje only-semi Gumka zielona gg Mosfet Kable Lufy nie ruszam narazie Do tego jaki silnik? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 Tłok weź z 7 metalowymi zębami. Gumka może być chodź to już nie te same gumki co jakiś czas temu. Możesz spróbować z czarna Systema Energy. Mosfet PicoSR polecam, mam dwa w dwóch replikach. Jeden pracuje w AK 550fps @ 18rps drugi w AKSU 440fps @ 25rps. Kable to silikony modelarskie od 1mm2 w górę. Silnik GFC Tornado ale uważaj na zębatkę. Miałem JBU HT i był świetny. Ogłoszenia o rzeczach na sprzedaż piszemy w komisie. / T. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.