Kazana Posted February 21, 2013 Report Share Posted February 21, 2013 Tak samo jak z przedmówcą, kontakt znakomity. Dobra obsługa klienta. Polecam z czystym sumieniem każdemu. Quote Link to post Share on other sites
madonion_eu Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 @ pizeso Odpisujemy zawsze. Możliwe, że e-mail nie dotarł (do nas lub odpowiedź) - proszę o kontakt z innego konta mailowego lub telefoniczny. Quote Link to post Share on other sites
Aiven Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 Z mojej strony, także duży plus za ogół obsługi. Quote Link to post Share on other sites
big bob Posted April 3, 2013 Report Share Posted April 3, 2013 Od listopada czekam na magi :( Quote Link to post Share on other sites
gotrik Posted April 11, 2013 Report Share Posted April 11, 2013 Zakupy u nich robię od dłuższego czasu:kulki, smary , nawet coś z WGC przez nich ściągałem. Wszystko bez zarzutu. Ostatnio oddałem do nich(przez lenistwo bo miała iść do taktycznych, a że do ncih mam bardzo blisko to wylądowała u nich) swoją emkę GP do tuningu z założeniem, że mają zrobić około 430-450 fpsów. Emka stockowa z wymienioną lufą na precyzyjna Guardera 407mm(dłuższa niż stockowa), gumka Systema. W tej stockowej konfiguracji około 360 fpsów. Wstępna wycena tuningu przez osobę która przyjmowała replikę 100-150zł. Założenia wymienić sprężynę i ocenić stan tłoka- ewentualnie wymienić. Serwis zadzwonił do mnie po około tygodniu, że rozebrali wszystko przeczyścili i że trzeba jeszcze wymienić głowicę tłoka i prowadnicę sprężyny. Całość wyjdzie nie 100, nie 150, ale 340 zł. Zgodziłem się, w końcu to oni są ekspertami. Przy odbiorze repliki okazało się, że części które dostałem z powrotem są w dobrym stanie. Do dzisiaj głowię się, po co wymieniano coś oprócz sprężyny. Tłok jest trochę zjechany, może by pociągnął, może nie. Przy odbiorze spytałem czemu tak drogo wyszło usłyszałem, że gdyby nie wymienili tych części za jakiś czas znowu trzeba by coś wymieniać i bym dodatkowo płacił za serwis. Myślę, że mówiła to osoba, która wnętrza repliki nie widziała na oczy, a nie serwisant. Otrzymałem 430 fpsów na sprężynie M130 Ultimate, komorę i lufę przejechaną teflonfixem (strach pomyśleć ile będzie fpsów, jak to rozbiorę) i to wszystko za 340zł. Niestety wszystko wskazuje na to, że zostałem wydymany. Wiem, że znajomy robił podobny tuning u taktycznych również w GP i za lepsze efekty zapłacił 150zł. Nie wiem, czy to kwestia niekompetentnego serwisanta, czy może takiej polityki sklepu, żeby wcisnąć klientowi, więcej niż potrzeba. Jednym słowem nie polecam. Opini nie wystawiam pochopnie konsultowałem to w temacie z osobami, które mają lepszą wiedzę ode mnie. http://forum.wmasg.p...1s-sentry-troy/ [edit] Pisz proszę poprawnie po polsku. k2 Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted April 11, 2013 Report Share Posted April 11, 2013 Zrobiłem u nich małe zakupy i towar dotarł cały i bezpieczny. Quote Link to post Share on other sites
madonion_eu Posted April 12, 2013 Report Share Posted April 12, 2013 @gotrik - wymieniliśmy głowice tłoka i prowadnice na łożyskowane. W naszej ocenie elementy zamontowane w replice, przy mocniejszej sprężynie (M130) ze względu na brak łożyskowania nie dawały gwarancji długotrwałej bezawaryjnej pracy. [edit] Proszę przenieść dalszą korespondencję na PW. K2 Quote Link to post Share on other sites
J.K. Posted April 14, 2013 Report Share Posted April 14, 2013 Ponawiam prośbę kolegi K2 - dalszą korespondencję proszę przenieść na PW. Konsekwencje olewania próśb i uwag moderacji są wam mam nadzieję wiadome? Quote Link to post Share on other sites
Bryndza Posted April 27, 2013 Report Share Posted April 27, 2013 (edited) Witam Czy ktoś z szanownych forumowiczów składał może poprzez sklep Mad Onion zamówienie z redwolfa i WGC? Chodzi mi konkretnie o zamówienia które wychodziły w dniach 25 i 28 luty 2013r.? Paczki leżą podobno w Polsce na cle od końca marca, a co zastanawiające do tej pory nie zostały zwolnione, mimo iż sklep dostarczył dokumenty, co chwila pojawiają się jakieś problemy etc. Z informacji które posiadam urząd celny może przetrzymać paczkę do 20 dni. Jesli w tym czasie adresat nie dopełni formalności to UC odsyła ją do nadawcy. Mógłby wypowiedzieć się ktoś obyty w temacie? Edited April 27, 2013 by Bryndza Quote Link to post Share on other sites
dawidcwik Posted April 27, 2013 Report Share Posted April 27, 2013 No, to ze mną jest odrobinę ciekawiej :) Miałem nie udzielać się na tym forum, ale może jest ktoś z podobnym problemem, bo nie wierzę że kilka małych uszczelek czy zaworów jest przetrzymywana przez celników ponad pół roku. Zamówienie opłacone pod koniec sierpnia 2012 - Glock + zestaw konwersyjny, jakieś uszczelki, magazynki. Pieniądze przelane zaraz po złożeniu zamówienia i dogadania szczegółów drogą mailową, ponieważ nie było mnie wówczas w PL i nie mogłem fizycznie się u nich pojawić. Czekam do dzisiaj. W lutym, po ponagleniach z mojej strony- sprawa miała się rozwiązać do marca. W marcu przekonywano mnie że najpóźniej po świętach problem się rozwiąże. Tydzień temu dostałem wiadomość (poprzedzoną moimi pytaniami) że jak będzie wszystko ok, to po długim weekendzie majowym sklep podejmie kolejne działania żeby zamówienie do mnie trafiło. I to wszystko jest winą podobno urzędu celnego, który przetrzymuje kilka części. Czy to jest możliwe, żeby UC trzymał części pół roku- nie wiem. Na pewno nie trzymają tylko mojej paczki, więc może jeszcze ktoś z forum się wypowie? Sprawa po prostu śmierdzi, jest załatwiana nieprofesjonalnie i nierzetelnie. Quote Link to post Share on other sites
Bryndza Posted April 27, 2013 Report Share Posted April 27, 2013 Dawidcwik, w poniedziałek wybieram się do sklepu bo chce zobaczyć nr przesyłki i zamowienie czy ono fizycznie zostało żłożone i jest w Polsce, oraz jakie działania podejmuje Mad Onion aby jak najszybciej rozwiązać sprawę. Jako że jesteś z Krakowa, może też się wybierzesz? Będzie ze mną jeszcze jeden znajomy które też czeka na sprzęt. Quote Link to post Share on other sites
Mani1976 Posted April 27, 2013 Report Share Posted April 27, 2013 Nie jesteście osamotnieni :icon_smile: zamówienie złożone i opłacone w sierpniu, do dziś na każdego meila odpisują coś w stylu - " leży na cle, niedługo będziemy interweniować " :icon_biggrin: :icon_biggrin:. Quote Link to post Share on other sites
PiPERo Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Tak że jestem na liście z 25 lutego i czekam. Opłaciłem od razu na całą kwotę, pytałem trzy razy i za każdym razem odpowiedź brzmiała podobnie, mówiąc w prost "nie od nas to zależy". Przez to zamówienie replika stoi i nie można się z nią nigdzie wybrać. Dziękuję... Quote Link to post Share on other sites
big bob Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Jak napisałem kilka postów wyżej. Czekam na magi z WGC zamówione w listopadzie 2012. Od grudnia wysyłam zapytania, ciągle ta sama śpiewka: leżą na cle. Quote Link to post Share on other sites
Bryndza Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Zaczynam się zastanawiać ile zamówień tam leży. Z tego co widzę to minimum 4 (sierpień 2012, listopad 2012 i dwa z lutego 2013). Ja czekam do 10 maja. Jak paczki nie będzie to żądam zwrotu gotówki. Quote Link to post Share on other sites
PiPERo Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Też tak zrobię. Trochę szkoda że chłopaki zbierają wielkie zamówienia i potem dają dupy, chociaż obiecują sprawami celnymi się zająć. Quote Link to post Share on other sites
Mani1976 Posted May 6, 2013 Report Share Posted May 6, 2013 Na mój e-mail w sprawie zamówienia dopisali że sprawę załatwią po majowym weekendzie, przyjdzie towar lub zwrócą pieniądze. Quote Link to post Share on other sites
PiPERo Posted May 6, 2013 Report Share Posted May 6, 2013 "Ten tydzień jeszcze czekamy, co się okaże, a potem możliwe, że podejmiemy męską decyzję, zrobimy zwrot dostawy i naturalnie zadatków. Poproszę jeszcze o kilka dni cierpliwości, chcielibyśmy poczekać aż dotrze do nas obecna "runda" dokumentów. Leży nam obecnie tych dostaw na cle już kilka i po prostu przestaje to być opłacalne. Możliwe jest więc, że majowe zamówienia będą, przynajmniej na razie, ostatnie." Tak dokładnie wygląda ta wiadomość. Quote Link to post Share on other sites
big bob Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 "Ten tydzień jeszcze czekamy, co się okaże, a potem możliwe, że podejmiemy męską decyzję, zrobimy zwrot dostawy i naturalnie zadatków. Poproszę jeszcze o kilka dni cierpliwości, chcielibyśmy poczekać aż dotrze do nas obecna "runda" dokumentów. Leży nam obecnie tych dostaw na cle już kilka i po prostu przestaje to być opłacalne. Możliwe jest więc, że majowe zamówienia będą, przynajmniej na razie, ostatnie." Tak dokładnie wygląda ta wiadomość. Otrzymałem identyczną. Mam nadzieję, że faktycznie w końcu pozytywnie rozwiążą sprawę. Quote Link to post Share on other sites
Herod Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 "Ten tydzień jeszcze czekamy, co się okaże, a potem możliwe, żepodejmiemy męską decyzję, zrobimy zwrot dostawy i naturalnie zadatków. Poproszę jeszcze o kilka dni cierpliwości, chcielibyśmy poczekać aż dotrze do nas obecna "runda" dokumentów. Leży nam obecnie tych dostaw na cle już kilka i po prostu przestaje to być opłacalne. Możliwe jest więc, że majowe zamówienia będą, przynajmniej na razie, ostatnie." Też dostałem taką wiadomość. Czekam do poniedziałku 13.05.13, potem żądam zwrotu pieniędzy. Sądzę, że to nie Urząd Celny, a firma transportowa mogła przetrzymać przesyłkę, zarówno tę z 28 lutego, jak i wcześniejsze. Quote Link to post Share on other sites
Karcen Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 No to nieźle, zamówiłem u nich jedną rzecz z redwolfa w ramach majowych zamówień i z Waszych wypowiedzi wynika, że w najlepszym razie zamówiony towar dostanę dopiero gdzieś w okolicach gwiazdki... Quote Link to post Share on other sites
PiPERo Posted May 19, 2013 Report Share Posted May 19, 2013 Panowie lecą w kulki, tworzą kolejne zamówienia grupowe kiedy nie dotarły nawet te z przed roku. Szkoda tylko że zastrzegli sobie termin realizacji i "... a potem możliwe, że podejmiemy męską decyzję..." Quote Link to post Share on other sites
big bob Posted May 20, 2013 Report Share Posted May 20, 2013 W piątek wysłałem do nich wiadomość z prośbą o zwrot zaliczki. Obiecali zwrócić kasę do 23.05. Szkoda, że tak wyszło, ponieważ jak większość kolegów, którzy wystawiali opinię na temat ich sklepu, również wysoko oceniałem sklep jak i serwis. No i lecą w kulki. Mimo zapewnień o zwrocie zaliczki do dziś pieniędzy nie otrzymałem. W poniedziałek zgłaszam sprawę na policję. Quote Link to post Share on other sites
Pykus Posted May 24, 2013 Report Share Posted May 24, 2013 Spokojnie, to poważny sklep. Dzwoń i bądź przekonujący.. Quote Link to post Share on other sites
PiPERo Posted May 24, 2013 Report Share Posted May 24, 2013 Przez poważny sklep straciliśmy cenne trzy miesiące na przygotowanie do letniego sezonu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.