Loart Posted August 18, 2011 Report Share Posted August 18, 2011 Skoro temat o częściach ULTIMATEa to się podepnę z pytaniem. Co warta ich gearbox v2? http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_89&products_id=1740 Quote Link to post Share on other sites
Ramzi Posted November 10, 2011 Report Share Posted November 10, 2011 Witam. Czy ktoś już składał gearboxy na szkielecie ULTIMATEa V2? Jak jest z kompatybilnością z częściami innych firm? m.in. Bore-up Guardera, komorą KA, Tłokiem DF z tytanowymi zębami. Wszelkie opinie mile widziane. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Nie polecam szkieletów tej firmy. Quote Link to post Share on other sites
wespoli Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 (edited) Ile taki szkielet może wytrzymać? m140 seriami? Wiem, że dość nieprecyzyjnie to określiłem. Edited November 11, 2011 by wespoli Quote Link to post Share on other sites
Loart Posted November 11, 2011 Author Report Share Posted November 11, 2011 Nie polecam szkieletów tej firmy. Możesz napisać coś więcej? Ja mam właśnie na biurku częściowo złożony gearbox tej firmy. Generalnie miałem już trochę przygód z tym ustrojstwem, a gdy udało się go w końcu złożyć, to okazało się że nadal nie działa jak powinien. Ale może konkrety: 1. Nie pasowała stockowa głowica cylindra z M4 JG, nie pasowała też głowica od SHSa - po prostu nie mieściły się w szkielecie - można było rozwiercać otwory i piłować, tak by weszły na szerokość, ale jak dla mnie gra nie warta świeczki. Kompatybilna okazała się dopiero głowica... Ultimate'a. Udało mi się dorwać jedynie wyciszoną, a więc do wymiany poszła od razu głowica tłoka. Jaka? Też Ultimate... 2. Zębatki stockowe JG miały za szerokie ośki i w żaden sposób nie mogłem ich wcisnąć w łożyska. Dopiero szlifowanie osiek pomogło - akurat udało mi się to załatwić niskim nakładem pracy. Zębatka w wiertarkę i papier ścierny. Teraz pasują idealnie. 3. Problem który wystąpił dzisiaj - dysza (M4 SHS) nie cofa się wystarczająco, żeby pobrać kulkę. Właśnie nad tym pracuję i okaże się, czy to kwestia założenia jakiegoś dystansera na kołek w zębatce tłokowej czy może konieczna jest wymiana dyszy... ciekawe na jaką... czyżby Ultimate? Generalnie mam wrażenie, że ten gearbox można złożyć jedynie wkładając w środek części tej firmy. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Ja składałem V2 na BU guardera i pasował bez problemu. Ale na SP130 przód odpadł bo bardzo krótkim czasie. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Możesz napisać coś więcej? Ja mam właśnie na biurku częściowo złożony gearbox tej firmy. Generalnie miałem już trochę przygód z tym ustrojstwem, a gdy udało się go w końcu złożyć, to okazało się że nadal nie działa jak powinien. Ale może konkrety: 1. Nie pasowała stockowa głowica cylindra z M4 JG, nie pasowała też głowica od SHSa - po prostu nie mieściły się w szkielecie - można było rozwiercać otwory i piłować, tak by weszły na szerokość, ale jak dla mnie gra nie warta świeczki. Kompatybilna okazała się dopiero głowica... Ultimate'a. Udało mi się dorwać jedynie wyciszoną, a więc do wymiany poszła od razu głowica tłoka. Jaka? Też Ultimate... 2. Zębatki stockowe JG miały za szerokie ośki i w żaden sposób nie mogłem ich wcisnąć w łożyska. Dopiero szlifowanie osiek pomogło - akurat udało mi się to załatwić niskim nakładem pracy. Zębatka w wiertarkę i papier ścierny. Teraz pasują idealnie. 3. Problem który wystąpił dzisiaj - dysza (M4 SHS) nie cofa się wystarczająco, żeby pobrać kulkę. Właśnie nad tym pracuję i okaże się, czy to kwestia założenia jakiegoś dystansera na kołek w zębatce tłokowej czy może konieczna jest wymiana dyszy... ciekawe na jaką... czyżby Ultimate? Generalnie mam wrażenie, że ten gearbox można złożyć jedynie wkładając w środek części tej firmy. Możliwe że prowadnica dyszy głowicy cylindra jest za długa, ja tak kiedyś miałem, przez pomyłkę.... zobacz, czy na sucho się cofa do końca, może popychacz ma gdzieś jakieś opory.... Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Ramzi Posted November 12, 2011 Report Share Posted November 12, 2011 Dziękuję wszystkim za pomoc w odradzeniu Gearboxa. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
bastekkk Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 http://taktyczny.com/asg,794,gearbox_v_3_z_8mm_lozyskami_ultimate.html miał ktoś do czynienia ze szkieletem ultimate ale V3 ? planuje w kałaszu boyi, m150 krótkie serie max ew jakiej innej firmy byście mi polecili szkielet do takiej specyfikacji ?(maks250zł) Quote Link to post Share on other sites
Hatch Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 (edited) Mam M4 od P&J, wewnątrz siedzi sp130, niedawno pękł mi stockowy szkielet gb. Długo się zastanawiałem nad wyborem wzmocnionego pomiędzy Ultimate i Guarderem. Wybrałem ultimate ze względu na łożyska 8mm, które są w zestawie. Czytałem, że podobno jest wybredny jeśli chodzi o części innych firm, ale zaryzykowałem. 5 minut temu go założyłem, praktycznie wszystko siedzi idealnie, poza zębatkami, w których musiałem przypiłować osie. Gorąco polecam. Edited January 13, 2012 by Hatch Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Hatch napisz po jakimś czasie jak się sprawuje. Quote Link to post Share on other sites
Hatch Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Witam, jako że minęły już prawie 2 tygodnie od czasu, gdy założyłem szkielet V2 Ultimate, ośmielę się podzielić wrażeniami z użytkowania. Ogólnie rzecz ujmując, jestem bardzo zadowolony. Replika pracuje b. dobrze. Nie napisałem w poprzednim poście odnośnie małego problemu, który dotyczył wpasowania szkieletu do body P&J ( Gb jest szerszy niż stockowy). Myślę, że dzięki temu, iż gb siedzi ciaśniej w body, to praca zespołu jest cichsza. Dodam również, że z ciekawości przestrzeliłem replikę na chronometrze- kiedy kupowałem replikę (3 lata temu), w stocku miała 420 fps, ale gdy wymieniłem w styczniu szkielet, lufę i gumkę wartość ta wzrosła do 480 fps, co nie ukrywając, lekko mnie zaskoczyło. Quote Link to post Share on other sites
Luderson Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 (edited) Ja również wstawiłem szkielet Ultimate do m4/pj ( ale ta druga seria). Wszystko cacy ale : - trzeba było zdystansować GB bo płetwa od selektora haczyła o łożysko (filc załatwił sprawę przyklejony do szkieletu) - płytkę selektora wstawić Ultimate (na boyowskiej nie miałem auto) - dyszę wstawić krótszą - głowicę cylindra musiałem potraktować pilnikiem bo była za gruba. Poza tymi 4 niuansami nie było kłopotów z niczym. Wszystko pasuje i działa jak należy. Edited January 22, 2012 by Luderson Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Też wpadł mi w ręce ten szkielet i składam go sobie do body g&p, do którego pasuje dobrze. Co do części w środku to mam BU CA, pasuje idealnie, zębatki deep fire, nie pamiętam jakie, leżały sobie to włożyłem:) tłok niebieski ultimate, płytka selektora, przerywacz, popychacz też ultimate bo dają do szkieletu. Zobaczymy ile pociągnie szkielecik na M150. Quote Link to post Share on other sites
Ligerius Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Posiadam LR300 A&K od krakmanów. Rok temu szkielet gearboxa trzasnął. Kupiłem Ultimate z łożyskami kulkowymi 8mm. Wszystko cacy, ale niektóre części/dziurki trzeba odpowiednio dopasować do reszty naszych stockowych elementów. Po jakimś czasie poszedłem za ciosem i zdecydowałem się na wymianę tłoka, komory, dyszy, głowicy cylindra, gumki i lufy na Ultimate. Szczelność pomiędzy komorą hopa/dyszą/głowicą jest piorunująca... istna strzykawka ;] Strzela się teraz naprawdę elegancko... Kulki lecą jak po sznurku. Nie żałuję wpompowania kasy w podzespoły Ultimate'a :) Dodam, że stockowo miałem jakieś 426 fps na springu M125 Jak przestrzelam na chrono to napiszę ile wyszło (springa nie wymieniałem). Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted February 6, 2012 Report Share Posted February 6, 2012 Witam, czy ktoś stosował Gearbox Ultimate z podzespołami G&G ? Zębatki G&G, głowica cylindra i dysza Tłok SHS 14zebów niebieski, i prowadnica SHS. Quote Link to post Share on other sites
MavericFour Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 może ktoś się podzielić wrażeniami po dłuższym przebiegu na tym GB? Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 (edited) Owszem, przebieg? 30kafelków.. Na sp130 Guarderka, przy 32-kulkowym rofie w replice mp5 NAVY od JG. Po eksploatacji nie spostrzegłem żadnych usterek. Yy? Nieee... Pinek od blokowania wózka przy stykach się ułamał ;<. Lecz dremel + gwintownik załatwił sprawę. Szczerze? Mogę polecić. Edited December 6, 2013 by Kohan warrior Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 7, 2013 Report Share Posted December 7, 2013 W V2 Ultimate (JBU) najgorszym elementem jest właśnie trzpień blokujący kostke stykową przed wypadnięciem. Da się to naprawić wkręcając śrubkę na jego miejsce. V3 Ultimate też mogę śmiało polecić każdemu. U mnie latał 550FPS @19rps, latał bo zmieniłem springa przez limity :teeth: Quote Link to post Share on other sites
blysk Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Ja niestety mam problem z V2. Po włożeniu w body gb jakoś krzywo siedzi w nim. Po przykręceniu dwóch różnych chwytów pistoletowych jest tak samo. Na stockowym gb wszystko jest cacy. Nie mogę sobie z tym poradzić. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Porównaj sobie gearboxy i popatrz gdzie są różnice. Ja zawsze chwyt silnikowy na końcu przykręcam. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Postaraj się zlokalizować gdzie się "przekrzywia" oraz jeśli to możliwe - spróbuj włożyć go do korpusu innej mki. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Pin nad spustem. Do większości body nie pasuje i GB jest w tedy pochylony go góry. Musisz złożyć szkielet bez tego pinu a san szkielet będzie trzymał się na chwycie i prowadnicy kolby. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Ultimate v3 31 kulek na sekundę, 460fps. Śmiga aż miło ale będę zmniejszał rof układem MERF 3.2 bo jak dla mnie to jednak za dużo ;) Był jeden mały problem, otóż głowica cylindra od BU guardera nie za bardzo pozwalała zamknąć GB. ale parę razy próbowałem zamknąć lekko naciskając i się w końcu wyrobiła :) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 50rps na JG V3 robię przy 430fps i wszystko ok, fakt faktem głowica cylindra systemy ma podwójny zderzak do płaskiej głowicy tłoka ALU :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.