Master Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 Mam zębatki SHS 18:1 kupiłem do testów, za tą cene... Jak dla mnie rewelacja chodzą minimalnie głośniej niż systemy dużo ciszej od STU CA, Stock CA, G&P, KA, Promków. ROF przy silniku elementa ultra torque 24rps dodatkowo wstawiony mosfet. Ogólnie mówiąc jestem bardzo zadowolony. Narazie zębatki przemieliły ok. 3tys kulek zobaczymy jak będą spisywać się dalej. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Testował ktoś wytrzymałość zębatek SHS do SR25 [standard ratio]? Jakiego springa wytrzymają? Quote Link to post Share on other sites
Qbamarciniak Posted February 9, 2011 Report Share Posted February 9, 2011 Kupiłem zębatki 13:1. Na li-po 11.1 rof jest ogromny(magazynek nie nadąża podawać kulek). Zębatki są wytrzymałe, układ zablokował się podczas strzelania ogniem ciągłym i nic się nie stało. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted February 10, 2011 Report Share Posted February 10, 2011 (edited) Qba a mógłbyś podać jaka konfiguracja do tych zębatek? Ogólnie replika, marka, silnik, czy z mosfetem i jaka sprężyna :) Edited February 10, 2011 by Bojeq Quote Link to post Share on other sites
Qbamarciniak Posted February 10, 2011 Report Share Posted February 10, 2011 Mp5 B&T CA, wymieniłem silnik na m120 G&P i te zębatki. Reszta to stock (tłok się już prawie zjechał, pod koniec miesiąca będzie nowy). Zasilanie to li-po ge-power 11,1V 25C 2680mAh. Brak mosfeta. Sprężyna stockowa, ale ubita 290fps (w końcu replika do CQB) Quote Link to post Share on other sites
Blada B Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Kupiłem niedawno zębatki SHS 32:1 i okazało się ze zębatka silnikowa rozjeżdża się na 2 części co uniemożliwia jakąkolwiek prace z silnikiem. Czy koś ma podobny problem? Jak sobie z tym poradzić? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Podeślij jakieś fotki. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Miałem taki problem tylko, że przy 13:1 dokładnie to samo, można było rozłożyć ją na 2-3 części (zależy jak liczyć:P), super glue i działa. Quote Link to post Share on other sites
Blada B Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 http://img155.imageshack.us/i/zebatkal.jpg/ Quote Link to post Share on other sites
Qbamarciniak Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Wystarczy skleić super glue, jak pisał poprzednik. Quote Link to post Share on other sites
Blada B Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Spoko spróbuje i dam znać jak wyszło. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Jestem posiadaczem SHS-ów 32:1 i muszę przyznać że takich przygód nie miałem. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Nie wiem, moze sie mylę ale wg mnie jest to cos jak "samopoziomowanie" i podkładkowanie jak w zębatkach VFC. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 (edited) Ale samopoziomowanie się gdy cały wał (to co wchodzi w łożyska) można było bez problemu wyjąć? Pytam bo to pokleiłem praktycznie na amen więc teraz boje się, że spieprzyłem zęby. Edited February 12, 2011 by Bojeq Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Nie wał tylko oś. Oś nie powinna latać, chyba ze ma zaciśniętą fabrycznie tuleję dystansową. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Przepraszam za pomyłkę :icon_biggrin: oczywiście oś. A co daje ta tuleja dystansowa? I jak ona w ogóle wygląda? I czy czasem nie zaszkodziłem tym zębatkom :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 "takie zółte cuś załozone na oskę i sie nie rusza" - jak to mawia mój kolega :) a co daje ? żeby ci os nie wypadła z gb :P Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 14, 2011 Report Share Posted February 14, 2011 (edited) Testował ktoś SHSy z M170? Edited February 14, 2011 by Marcinek83 Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Testowalem SHSy STU helikalne z m165 i nie padly. Mialem tez zacinke z m150 - poszlo lozysko 8 mm kulkowe. Pare sekund bylo tarcie zebatek o siebie - lekko sie zjechaly konce ale zaden zab nie odlecial. Wszystko przy silniku elementa. Quote Link to post Share on other sites
keske Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 właśnie dotarły do mnie zębatki SHS 18:1,będą zakładane do cymy 0.46 ebb ,mosfet,kable niskooporowe.li po 11.1v 3700mAh,M150 jednostajny skok,po zmianie elektryki w cymie po ok 50 strzałach padły oryginalne XYT (tłokowa) były bez śladów zużycia(przebieg ok 8k) foty xyt z cymy i nowych shs, widać lepsze wykonanie SHS zobaczymy ile przemielą http://img834.imageshack.us/g/dsc03504o.jpg/ Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Wydaje mi się że do m150 lepszym rozwiązaniem są SHS 32:1 bo jakby nie było 18:1 to stockowe przełożenie.Poza tym przy tej sprężynie i zębatkach(przełożeniu) silnik ostro dostanie po tyłku. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 32:1 do M150? Toż to rof będzie tragiczny ;) Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 U mnie SHS-y 32:1 pracują ma m150 i silniku UTU Elemanta cóż na lipo 11,1v rof jest powiedzmy że zadowalający. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Ale jęczą tak czy siak. Do M150 dał bym max TTU (100:300) lub DTU (100:200). Ja używałem DTU przy Sys magnum i lipo 11,1V. Replika tylko z singlem straciła singla i miała bursta na singlu. ;) Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Dziś na strzelance przy temperaturze ok -6C padła mi zębata tłokowa a mianowicie odłamał się bolec mocujący,chodziło to wszytko na m150 guardera w m249 przy okazji rozwaliło mi nowiutki tłok JBU alu (to już drugi alu JBU który padł w tej replice). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.