decigner12 Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 @Kocur obecnie możesz mówić silniki no-name. Nie zapominaj, że element'a już nie ma. I przy okazji moja prośba, jeżeli ktoś ma silnik SHS'a to niech powie jakie wyniki są. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 hehe, 400 strzałów i łożyska kulkowe SHS (niby, bo były ofiszkowane jako P&J) zdechły, rozpadły się po prostu. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 Czy są jakieś zębatki od SHS co pociągną springi M160? Oczywiście coś pokroju TU, mam na myśli normalne zębatki, a nie wymysł typu połówkowy tłok. Piszę dlatego, że zębatki JG(Golden Eagle) są ciężko dostępne. Te z 3 gen nie ciągną czegoś takiego :icon_smile: Jak na razie to jest rekord, M170 automatem na stock zębatkach JG. Za mocno było to dałem M150. A no tak, oczywiście już wyczekuję pęknięcia, bo GB to ten z III gen w dodatku na płaskich głowicach. Uwielbiam jak V2 pęka ^^ Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 (edited) Czy są jakieś zębatki od SHS co pociągną springi M160? Oczywiście coś pokroju TU, mam na myśli normalne zębatki, a nie wymysł typu połówkowy tłok. http://azteko.pl/shs...ami-p-1816.html Co do zębatek, to producent deklaruje w opisie chyba wszystkich swoich zębatek, nawet 16:1, że wytrzymują do m180. Edited May 6, 2013 by you-dash Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 (edited) http://gunfire.pl/product-pol-1152195379-Zestaw-zebatek-high-speed-18-1.html nowa generacja shs? High speed, ciekawe jak z wytrzymałością. z tego co widzę wyglądem odbiegają od tych z azteko i są 2 razy droższe. Edited July 31, 2011 by maczo007 Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 ciekawe 18:1 i high speed to się trochę nie trzyma kupy bo standardowe zębatki są 18:1 więc co lżejsze są ?? Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Na to wygląda, plus dodatkowe łożyskowanie z tego co widzę na każdej prócz silnikowej, możliwe że z 2-3 rps w porównaniu do wcześniejszych dadzą ale może w praktyce zaskoczą bardziej. Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 (edited) standardowe to 19,2;1 wszystko poniżej tego to zębatki na zwiększenie rof, czyli high speed itp. Wyglądają identycznie jak super shooter u krakmanów i cena na to wskazuje że to właśnie ss a nie shs :O! edit:o znalazłem - http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_kola_zebate/zestaw_stalowych_zebatek_18_1-high_speed_super_shooter-2355.html Edited July 31, 2011 by Roni92 Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 (edited) Standard to 18,7:1 a nie 19,2:1 Standardowo SHS pisalo o orginal torque ze to jest speedowy zestaw. Te zlote zebatki dwa razy drozsze to jest super shooter - wystarczy popatrzec na zdjecia. Podobno lepsze i wytrzymalsze ale tez duzo drozsze. No i dodatkowo lozyskowane (plus lozyskowanie elementu odpowiedzialnego za popychacz). Edited July 31, 2011 by Kocur666 Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 SHS i SS są od jednego producenta ;) Btw te z łożyskami na ośkach są fajne ;) Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 SHS jest producentem a XHT i SS zamawiają od nich niektóre rzeczy mogą mieć lekkie zmiany lub w wypadku XHT kolor Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Piszesz coś o czym nie wiesz wszystkiego. SHS i SS to 2 marki od tego samego "producenta", taka podmarka jak z Prometheus i LayLax. SHSa i SS dostałem jako jedną ofertę. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 (edited) Kicpa a te łozyska na ośkach ogarniają? W sensie czy nie mają zamiaru się sypnąć przy dużym rofie, dużym springu albo coś w tym rodzaju? Planuje/ Celuje w 16:1. Spring Guarder SP120, batka 9.6 silnik o zw momencie obrotowym... Edit: I czy nie ma problemu z osadzeniem ich na łożyskach (średnica tych "kołeczków" co wchodzą do łozysk...) Edited July 31, 2011 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 Jeśli chcę wsadzić m130 to lepiej będzie wziąć te SS 18:1 niż SHS 18:1 ? pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 Ja stawiałem 14:1 SS przy 12V i silniku max speed elementa. Chodzą do tej pory a właściciel ma bardzo ciężki palec. Rof na 11,1 w granicach 35-40 rps. Quote Link to post Share on other sites
Sihan Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 mam pytanko , na jakich najmocniejszych sprężynach używaliście zębów 16:1 ? Myślę o M140 , wiem że to przełożenie da w kość silnikowi ale mam systeme magnum więc o to jestem spokojny , tylko czy ROF będzie większy niż powinien być na tym silniku i 18:1 ? Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 @Sihan : Zębatki 13:1 spokojnie dają sobie radę z M140 jednak silnik już prawie całkiem zdechł ale to stock cymy więc magnum powinien spokojnie ciągnąć i tak ROF będzie większy . Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Teraz pisząc "magnum" nie wiem, który. Prawda jest taka, że systema szybko pada, SHS fajnie ciągnie. Ze specyfikacji SHS'a wynika, że wg. nich hi speed'y powinny wytrzymać M180. Ile w tym prawdy to nie wiem... Kto próbował? Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Wszystkie zębatki SHS`a są przeznaczone do sprężyn od M125 do M180 przynajmniej tak piszą :D Quote Link to post Share on other sites
Sihan Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Myślałem nad tymi 13:1 ( mam ich już 2 zestawy :) ) ale chodzi mi po głowie pytanie przy jakiej sprężynie to przełożenie będzie tak dawało w kość i obciążało silnik że ROF będzie mniejszy niż na zestawach 16:1 i 18:1 . Co sądzicie czy się nie bawić i dawać 13:1 i M150 ? Części lecą do SAWa tak apropo . PS.Silnik systema magnum więc mocy ma . Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Uzywalem 13:1 przy m135 dosc dlugo. Przy zacince tracily zeby ten aciagajace tlok - ale zwykle zebatkowe zero sladow zuzycia. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Poczekaj aż magnum się spali. To najbardziej awaryjny airsoftowy silnik dostępny na rynku. Never systema jeżeli chodzi o silniki. @Kocur, Hmm jak SHS'y są tak mocne to ja je biorę do mojej eMki JG na M190 auto. Zobaczymy ile pociągną, a raczej koedy GB padnie... Oby na Bornym "hajkapa" wytrzymał. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Dacigner m190 nie wytrzyma na bank. Zeby ktore naciagaja tlok sa zwyklym stopem. Te mniejsze - to juz inna bajka i sa konkretne. Ktos widocznie myslal ze tak szerokie i duze zeby nie beda odpadac i zrobil to z slabszego materialu. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Czyli mam rozumieć, że zębatka tłokowa od JG jest mocniejsza od SHS? To w takim wypadku lepiej mi zostać przy JG... Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 (edited) Witam miał ktoś może te oto zestawy SHS : http://azteko.pl/shs-zestaw-standardowych-zebatek-p-2578.html cena 37,5zł oraz wzmocnione: http://azteko.pl/shs-zestaw-wzmocnionych-zebatek-p-2579.html cena 42,5zł Groszowe sprawy a pełen zestaw. Edited October 17, 2011 by Brzuski Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.