Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zębatki i łożyska SHS [oficjalny]


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 314
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Czy są jakieś zębatki od SHS co pociągną springi M160? Oczywiście coś pokroju TU, mam na myśli normalne zębatki, a nie wymysł typu połówkowy tłok.

 

Piszę dlatego, że zębatki JG(Golden Eagle) są ciężko dostępne. Te z 3 gen nie ciągną czegoś takiego :icon_smile:

 

Jak na razie to jest rekord, M170 automatem na stock zębatkach JG. Za mocno było to dałem M150.

 

A no tak, oczywiście już wyczekuję pęknięcia, bo GB to ten z III gen w dodatku na płaskich głowicach. Uwielbiam jak V2 pęka ^^

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

standardowe to 19,2;1 wszystko poniżej tego to zębatki na zwiększenie rof, czyli high speed itp. Wyglądają identycznie jak super shooter u krakmanów i cena na to wskazuje że to właśnie ss a nie shs :O!

 

edit:o znalazłem - http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_kola_zebate/zestaw_stalowych_zebatek_18_1-high_speed_super_shooter-2355.html

Edited by Roni92
Link to post
Share on other sites

Standard to 18,7:1 a nie 19,2:1

Standardowo SHS pisalo o orginal torque ze to jest speedowy zestaw.

Te zlote zebatki dwa razy drozsze to jest super shooter - wystarczy popatrzec na zdjecia.

Podobno lepsze i wytrzymalsze ale tez duzo drozsze.

No i dodatkowo lozyskowane (plus lozyskowanie elementu odpowiedzialnego za popychacz).

Edited by Kocur666
Link to post
Share on other sites

Kicpa a te łozyska na ośkach ogarniają? W sensie czy nie mają zamiaru się sypnąć przy dużym rofie, dużym springu albo coś w tym rodzaju? Planuje/ Celuje w 16:1. Spring Guarder SP120, batka 9.6 silnik o zw momencie obrotowym...

 

Edit: I czy nie ma problemu z osadzeniem ich na łożyskach (średnica tych "kołeczków" co wchodzą do łozysk...)

Edited by Jacek GROT
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

mam pytanko , na jakich najmocniejszych sprężynach używaliście zębów 16:1 ? Myślę o M140 , wiem że to przełożenie da w kość silnikowi ale mam systeme magnum więc o to jestem spokojny , tylko czy ROF będzie większy niż powinien być na tym silniku i 18:1 ?

Link to post
Share on other sites

Myślałem nad tymi 13:1 ( mam ich już 2 zestawy :) ) ale chodzi mi po głowie pytanie przy jakiej sprężynie to przełożenie będzie tak dawało w kość i obciążało silnik że ROF będzie mniejszy niż na zestawach 16:1 i 18:1 . Co sądzicie czy się nie bawić i dawać 13:1 i M150 ? Części lecą do SAWa tak apropo .

 

PS.Silnik systema magnum więc mocy ma .

Link to post
Share on other sites

Poczekaj aż magnum się spali. To najbardziej awaryjny airsoftowy silnik dostępny na rynku. Never systema jeżeli chodzi o silniki.

 

@Kocur, Hmm jak SHS'y są tak mocne to ja je biorę do mojej eMki JG na M190 auto. Zobaczymy ile pociągną, a raczej koedy GB padnie... Oby na Bornym "hajkapa" wytrzymał.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...