KicpA Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 DTU przy M170 będą wymagały mocnego silnika i pakietu z dużym prądem. Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 @Kipca moderatorzy posprzątali temat i dość śmieszną rozmowę na temat tuningu "SWD" od JG na m170 ;) Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted September 23, 2012 Report Share Posted September 23, 2012 (edited) Nie wiem, odnosiłem się tylko do dwóch postów nad moim. Edited September 23, 2012 by KicpA Quote Link to post Share on other sites
lenox Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Jakie zębatki SHS najlepiej brać przy tłoku z 14 zębami stalowymi i SP130? Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Ogólnie to każde pasujące do tego tłoka jeśli chodzi o przełożenia.Jednak tłok nie wytrzymuje długo na sp 130 Guardera przy 30 rps mimo podklejonej szczeki wyrywa ją. Optymalne przełożenie to 18:1 . Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Jakie polecacie zębatki shs do springa od m120 maks m150. Chciałbym je włożyć do ICSa. Bateria aktualnie 7,4v ale będzie lipo 11,1v. Ogólnie zależy mi na: -dość szybkiej reakcji na spust m150 only semi poniżej tzn. m130 będzie szło auto. Które zębatki lepsze: -shs 100:200 -shs 100:300 Czy pasują one do tłoka z normalnymi zębami? Planuje kupić shs 14 ząbków. Silnik jak mam aktualnie to ICS turbo-3000. Polecacie silnik wymienić ? Proszę o wasze pomysły i opinie co by tu zmajstrować :) Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Ja bym raczej się skusił na 18:1 a może nawet 16:1. Tak naprawdę wszystkie to wytrzymają bez trudu. Połamią za to tłok szybciej niż się same mają pozbawić zębów. A silnika nie wymieniaj, przy 11V Lipo będzie się spisywał bardzo dobrze. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Ja 18:1 katuję za sp150;) I nawet zaryzykuje i m165 będę wrzucał ;) Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 FEDAJKIN też myślałem nad 16:1 i na lipo 11,1v powinny być dobre wyniki. Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Jak 16:1 i 11V to myślę, że nawet przy M140 przekroczą wtedy 20 kulek na sekundę. A to już jest jednak naprawdę dużo, magazynki lecą jeden za drugim. Także jak wolisz, mnie przejście z 18:1 na 16:1 dodało 2-3 kulki do rofu czyli z ok 10-11 na 12-13 przy lipo 7,4V przy M120. Na 11V miałem nie wiele mniej niż 20 i osobiście to nie chciałem na tym strzelać a mój silnik i tak jest dość powolny. Twój ICS jest spokojnie o połowę szybszy. 16:1 oraz 18:1 z powodzeniem dadzą ROF w okolicach 20 albo nieco ponad. 100:200 to będzie gdzieś 15-16 co i tak jest aż nadto wystarczające a silnik nie będzie się tak męczył. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 (edited) W poprzedniej replice miałem 19-20 kulek na m120 i było ok a jeszcze przed to 25-26 ;]. Ale i tak ja strzelam na semi w większości przypadków a auto cóż w wyjątkowych sytuacjach się przydaje. Szło wyrobić szybszy rof na semi niż inni mieli na auto ale bywa i tak :icon_razz2: . Grunt aby nie zrobił się jakiś dubelek na semi to będzie dobrze. Dzięki za odp. Edited September 30, 2012 by Brzuski Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 Dostałem zębatki i powiem że piszą na nich RF 35-38 na silniku high-speed a 28-32 na high-torque spring m110-m120 hmm ciekawe co wyjdzie u mnie :D. Łożyska 6mm ślizgowe i na baterii jak na razie 7,4v. Osobiście powiem że takie informacje z tylnego opakowania by się przydały na stronie produktu. Chodź to dane teoretyczne ułatwiło by życie ;) Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 (edited) Na m135 elementa oraz silnika h-speed mam 32k/s oraz 484fps (11,1V) - zębatki 16:1 Na 7,4V da się osiągnąć max rofa przy m110 około 23 kulek, jedynie zastosujesz zębatki od modify. Edited October 10, 2012 by Kohan warrior Quote Link to post Share on other sites
shell3084 Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 Polecam te zębatki 16:1 mam zajebiaszczego rofa :) Jade na konfiguracji silnik mocowy Guardera (Ten czerwony) Zębatki 16:1 shs sp120 guarder i 11.1 Lipo i rof jest 37 kulasów na sek :) Quote Link to post Share on other sites
Matejklb Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Witam. Jako iż jestem początkujący odnośnie tuningu wewnętrznego chciałem się Was poradzić, a mianowicie odnośnie zębatek. Chcę włożyc do GB(tzn. relika pójdzie do jakiegoś serwisanta) SP 140 Guardera. Póki co posiadam batkę FF 1500 9,6 , ale zamierzam zmienić na lipo 11,1. I tu moje pytanie czy na zębatkach 100:200 produkcji SHS będę miał ROF lepszy niż na stockowych zębatkach? :). Dodam jeszcze, że moja broń do HK 416 SRC gen. III Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Pomysl nad szkieletem gearboxa bo ten co masz nie wytrzyma dlugo tej 140. Powinienes tez zainstalowac zestaw cichych gliwic systema/guarder. Zebatki mysle ze dadza rade. Pisane z telefonu Quote Link to post Share on other sites
Matejklb Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 W przyszłości miałem zamiar kupić jaki bore-up Guardera :P np. http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/zestawy-cylindra/zestaw-cylindra-o-powiekszonych-srednicach-do-m4a1-sr16-m733-guarder.html Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Zębatki 100:200, 100:300, 32:1, te z większym przełożeniem na lipo 3s chodzą podobnie jak stokowe na lipo 2s. Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Do zamontowania w tej replice sp140 przydałoby się wymienić: http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/kola-zebate/zestaw-stalowych-zebatek-100-200-high-torque-acm.html http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci/cylindry_i_glowice_cylindra/wzmocniona_mosiezna_glowica_cylindra_do_zestawu_cichego_v_ii_p_j.html http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/glowice-tlokow/wzmocniona-lozyskowana-cicha-glowica-tloka-p-j.html + wykonać blachy wzmacniające do gb v.2 z blachy przynajmniej 0.5mm (najlepiej jak najgrubsze) Całość spokojnie wytrzymałaby sprężyny nawet sp150 Quote Link to post Share on other sites
Matejklb Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Czyli co polecacie np. wziąć 18:1? Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 18:1 spokojnie wytrzymaja Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Po raz kolejny zabierasz glos i gadasz glupoty, 18:1 na 140 bez zmiany silnika?? lol ja na 130 daje torkowe zebatki przy mocnym silniku JBU a i tak sie lubi zagrzac. Polecasz czesci PJ do tuningu replik?? Dzizas... Quote Link to post Share on other sites
Matejklb Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Mój silnik to : http://imageshack.us/photo/my-images/824/1364832239596.jpg/ Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 SRC - nie wroze tutaj zadnej rewelacji.... Quote Link to post Share on other sites
Matejklb Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 A może zrobić taki myk, że zębatki np. 18.1 a SP mniejsza NP. M130 ? Oczywiście lipol 11,1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.