filip0107 Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 Kable wejdą spokojnie ;) kwadrat wpisany w okrąg to masz dużo miejsca jeszcze wolnego u góry i na dole na kabelki. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 (edited) <p>A jakiś polski sklep gdzie Turnigy dostane to jest? Bo patrzyłem na nie na hobbyking.com , chyba pierwsze akumulatory o wymiarach jakiś logicznych. Hobbyking to jakiś zagraniczny, do Polski dowiozą ale ciekawe jak z przesyłką. W każdym razie, w jakimś polskim sklepie są?Edit: Zaraz zaraz, to ma 21x19? I to ma niby wejść do prowadnicy fi wew. 26mm? :o Ktoś to ma w prowadnicy, naprawdę wchodzi? :ooo Edited March 5, 2015 by Seterus Quote Link to post Share on other sites
SadisticVenus3 Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 Batki Turnigy widziałem w deltashop.pl . Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 http://asgrevolution.com.pl/sklep/baterie-i-ladowarki/141-lipo-li-pol-74-15-25c-2000mah-turnigy-nano.html Wow tu w opisie też pisze że wejdzie do prowadnicy. Kurde ta bateria by była genialna, wręcz wymarzona dla mnie :3 muszę zapytać obsługę sklepu, może wchodzi do tych specjalnie poszerzanych do LiPo prowadnic... Quote Link to post Share on other sites
filip0107 Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 dokladnie taka jak w linku. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 A bezpiecznik wejdzie w tą szczelinkę między aku. a prowadnicą? Czy przy takim pakiecie polecacie bezpiecznik wypierdzielić? (kable mam póki co stockowe od SA, wtyczkę przerabiam na Deansy przy zakupie aku. a w przyszłości jakiś mosfet i niskoopory) Quote Link to post Share on other sites
filip0107 Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Pierwsze co się robi z replika to wycina bezpiecznik :p ja nie mam, nie wejdzie Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Serio? To po co je w ogóle dają? :D Quote Link to post Share on other sites
StrzeLuk Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Z kupowaniem baterii na Hobbyking nie ma problemu. Kupowałem tam sobie baterie do modeli i teraz do repliki. Jednej baterii nie ma sensu zamawiać, bo są wysokie ceny transportu. Trzeba się skrzyknąć w parę osób. Ja niestety mam mosfet więc pozostaje mi 3-dzielna... Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 A mosfetu nie mozesz schować do środka korpusu? Jak nie to kolba zawsze jest dłuższa od prowadnicy, może tam zmieścisz Quote Link to post Share on other sites
StrzeLuk Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Do korpusu nie ma szans :) Generalnie to nie mam z tym problemu. Jeden listek w prowadnicę i dwa w kolbę. BTW. Jak w grudniu zamawiałem baterie z HK to za dwie (11,1V i 7,4V) wyszło mi 75 PLN w sumie. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 (edited) Na hobbyking? Edit: Pytanie apropo tego aku. od Turnigy, ma małą Tamiyę, zmienić na Deansy? I jak to będzie wyglądać, poprostu odcinam przy wtyczce jeden, obklejam izolką, odcinam drugi, lutuje drugi do deansa, izoluje, odwijam pierwszy z izolki i podpinam do Deansa - i już? A lutownica przypadkiem nie usmaży ogniw? Bo na izolkę bez lutu to tak pikaka prowizorka, trochę nie trwałe mi się zdaje Edited March 6, 2015 by Seterus Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Dobra, nevermind, sorry, poszukam gdzie trzeba... Quote Link to post Share on other sites
ANTEK21 Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Raczej: -odcinasz pierwszy, zakładasz koszulkę termokurczliwą i lutujesz do densa, obkurczasz koszulkę -odcinasz drugi, zakładasz koszulkę termokurczliwą i lutujesz do densa, obkurczasz koszulkę. Uważaj żebyś nie zetknął przewodów z baterii ze sobą bo możesz ją uszkodzić. Lutownica nic ogniwom nie zrobi. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Ołkej, dzięki. A wymiana "drutów" na kable w replice nie spowoduje utraty gwarancji? Mówię o wymianie własnoręcznej. I czy wymieniając tylko Tamiyę na Deansa i pozbywając się bezpiecznika też ją tracimy? Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 (edited) Wymiana okablowania wymaga dostania się do gearboxa, więc tracisz gwarancję. Pozdrawiam Paweł Edited March 6, 2015 by argawen Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 A jeśli zostawię GB w spokoju i niskoopory dam do GB, a w nim zostaną stare? Albo właśnie same wtyczki i bezpiecznik akysz? Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 A jeśli zostawię GB w spokoju i niskoopory dam do GB, a w nim zostaną stare? Albo właśnie same wtyczki i bezpiecznik akysz? To zmieniaj tylko same wtyczki, bo albo wymieniasz całe okablowanie albo nic. Klejenie 2 różnych drutów nie ma większego sensu. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 7, 2015 Report Share Posted March 7, 2015 A jak ma się sprawa z gwarancją wtedy, jeśli utnę kable centymetr za bezpiecznikiem (w sensie że jego też odetnę) i przylutuje Deansy? Mke mam od grudnia, wiec gwarancja jeszcze na trochę starczy Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted March 7, 2015 Report Share Posted March 7, 2015 Zamiast pytać co obejmuje gwarancja na forum może lepiej do niej zajrzeć lub skontaktować się z firmą która ją wystawiła? Większości sklepów bez problemu odpowie jakie zmiany możemy wprowadzi w replice które nie spowodują utraty gwarancji a jeśli mamy to dodatkowo w mailu to jest to idealne zabezpieczenie na przyszłość. Quote Link to post Share on other sites
laqum Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Cześć. Mam pewne problemy ze swoją emką. Pierwsza to taka, że lufa ma długość 280 mm, a cylinder mam typ 1 i tu mi się wydaje, że daje efekt rozstrzału kulek na lewo i prawo. Zamówiłem Guardiana 363 mm. Druga sprawa, że często replika się zacina na komorze KA, ale już na komorze stockowej nie, ale hop-up ustawia się szybko na zero na niej. Jakieś pomysły poprawy tych rzeczy i czy zmiana lufy pomoże ? Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 10, 2015 Report Share Posted March 10, 2015 Do 280mm powinien być typ 2, ale na rozrzut nie powinno to mieć raczej wpływu. Jak się rozregulowuje to spróbuj śrubki dokręcić na zebatkach w komorze. Quote Link to post Share on other sites
kubiszok Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 Kupiłem sobie m-kę, SA-B07 Replika swoje waży, jest ciężka ale przy tym dobrze wyważona :) Nic nie lata (oprócz magazynków, zarówno stockowego Hi-capa jak i low-capów od boyi, choć podają dobrze).Dźwięk wystrzału jest przyjemny, dobra kultura pracy lecz przy każdym strzale czuję jak mi coś wariuje w chwycie pistoletowym, obija się o ścianki :D To tak ma być, czy nie?Ogólnie mam ją jeden dzień i już mi się zepsuł zwalniacz zamka, kiedy odciągnę go w tylne położenie i wciskam zwalniacz, to nie zwalnia mi zamka i muszę zamknąć go ręcznie ;-; Ale nie jest to strasznie uciążliwe, ważne że replika jest dobrze spasowana, nic nie trzeszczy, risy jak z betonu, , rękojeść wykonana fajnie, czego nie można powiedzieć o kolbie :\ Kolba w AGM 003 jest w porównaniu do kolby z mojej emki lepiej wykonana:P Plastik w SA jest cienki i mam wrażenie że łatwo go ułamać, ale nie próbowałem :D Ogólnie replika mi się bardzo podoba, ale zobaczymy co będzie potem ;) Quote Link to post Share on other sites
StrzeLuk Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Na luzy kolby polecam naklejenie pasków z izolki (wzdłuż rury na całej długości). Odpowiednia ich ilość pomaga uzyskać stabilność. Z tym luzem w chwycie to radziłbym jak najszybciej zanieść replikę do sklepu w celu reklamacji/serwisu bo jak masz luz na silniku to pewnie zaraz zębatki zjedziesz. Quote Link to post Share on other sites
kubiszok Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Na luzy kolby polecam naklejenie pasków z izolki (wzdłuż rury na całej długości). Odpowiednia ich ilość pomaga uzyskać stabilność. Z tym luzem w chwycie to radziłbym jak najszybciej zanieść replikę do sklepu w celu reklamacji/serwisu bo jak masz luz na silniku to pewnie zaraz zębatki zjedziesz. okej, dziś do nich zadzwonię albo sam spróbuję dokręcić :P a bolt catch już naprawiłem, wystarczyło przesmarować mechanizm Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.