Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M-ki [Specna Arms]


Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

<p>A jakiś polski sklep gdzie Turnigy dostane to jest? Bo patrzyłem na nie na hobbyking.com , chyba pierwsze akumulatory o wymiarach jakiś logicznych. Hobbyking to jakiś zagraniczny, do Polski dowiozą ale ciekawe jak z przesyłką. W każdym razie, w jakimś polskim sklepie są?Edit: Zaraz zaraz, to ma 21x19? I to ma niby wejść do prowadnicy fi wew. 26mm? :o Ktoś to ma w prowadnicy, naprawdę wchodzi? :ooo

Edited by Seterus
Link to post
Share on other sites

A bezpiecznik wejdzie w tą szczelinkę między aku. a prowadnicą? Czy przy takim pakiecie polecacie bezpiecznik wypierdzielić? (kable mam póki co stockowe od SA, wtyczkę przerabiam na Deansy przy zakupie aku. a w przyszłości jakiś mosfet i niskoopory)

Link to post
Share on other sites

Z kupowaniem baterii na Hobbyking nie ma problemu. Kupowałem tam sobie baterie do modeli i teraz do repliki. Jednej baterii nie ma sensu zamawiać, bo są wysokie ceny transportu. Trzeba się skrzyknąć w parę osób.

 

Ja niestety mam mosfet więc pozostaje mi 3-dzielna...

Link to post
Share on other sites

Na hobbyking?

Edit: Pytanie apropo tego aku. od Turnigy, ma małą Tamiyę, zmienić na Deansy? I jak to będzie wyglądać, poprostu odcinam przy wtyczce jeden, obklejam izolką, odcinam drugi, lutuje drugi do deansa, izoluje, odwijam pierwszy z izolki i podpinam do Deansa - i już? A lutownica przypadkiem nie usmaży ogniw? Bo na izolkę bez lutu to tak pikaka prowizorka, trochę nie trwałe mi się zdaje

Edited by Seterus
Link to post
Share on other sites

Raczej:

-odcinasz pierwszy, zakładasz koszulkę termokurczliwą i lutujesz do densa, obkurczasz koszulkę

-odcinasz drugi, zakładasz koszulkę termokurczliwą i lutujesz do densa, obkurczasz koszulkę.

Uważaj żebyś nie zetknął przewodów z baterii ze sobą bo możesz ją uszkodzić.

Lutownica nic ogniwom nie zrobi.

Link to post
Share on other sites

A jeśli zostawię GB w spokoju i niskoopory dam do GB, a w nim zostaną stare? Albo właśnie same wtyczki i bezpiecznik akysz?

To zmieniaj tylko same wtyczki, bo albo wymieniasz całe okablowanie albo nic. Klejenie 2 różnych drutów nie ma większego sensu.

Link to post
Share on other sites

Zamiast pytać co obejmuje gwarancja na forum może lepiej do niej zajrzeć lub skontaktować się z firmą która ją wystawiła?

Większości sklepów bez problemu odpowie jakie zmiany możemy wprowadzi w replice które nie spowodują utraty gwarancji a jeśli mamy to dodatkowo w mailu to jest to idealne zabezpieczenie na przyszłość.

Link to post
Share on other sites

Cześć. Mam pewne problemy ze swoją emką. Pierwsza to taka, że lufa ma długość 280 mm, a cylinder mam typ 1 i tu mi się wydaje, że daje efekt rozstrzału kulek na lewo i prawo. Zamówiłem Guardiana 363 mm. Druga sprawa, że często replika się zacina na komorze KA, ale już na komorze stockowej nie, ale hop-up ustawia się szybko na zero na niej. Jakieś pomysły poprawy tych rzeczy i czy zmiana lufy pomoże ?

Link to post
Share on other sites

Kupiłem sobie m-kę, SA-B07

Replika swoje waży, jest ciężka ale przy tym dobrze wyważona :) Nic nie lata (oprócz magazynków, zarówno stockowego Hi-capa jak i low-capów od boyi, choć podają dobrze).Dźwięk wystrzału jest przyjemny, dobra kultura pracy lecz przy każdym strzale czuję jak mi coś wariuje w chwycie pistoletowym, obija się o ścianki :D To tak ma być, czy nie?Ogólnie mam ją jeden dzień i już mi się zepsuł zwalniacz zamka, kiedy odciągnę go w tylne położenie i wciskam zwalniacz, to nie zwalnia mi zamka i muszę zamknąć go ręcznie ;-; Ale nie jest to strasznie uciążliwe, ważne że replika jest dobrze spasowana, nic nie trzeszczy, risy jak z betonu, , rękojeść wykonana fajnie, czego nie można powiedzieć o kolbie :\ Kolba w AGM 003 jest w porównaniu do kolby z mojej emki lepiej wykonana:P Plastik w SA jest cienki i mam wrażenie że łatwo go ułamać, ale nie próbowałem :D Ogólnie replika mi się bardzo podoba, ale zobaczymy co będzie potem ;)

Link to post
Share on other sites

Na luzy kolby polecam naklejenie pasków z izolki (wzdłuż rury na całej długości). Odpowiednia ich ilość pomaga uzyskać stabilność.

 

Z tym luzem w chwycie to radziłbym jak najszybciej zanieść replikę do sklepu w celu reklamacji/serwisu bo jak masz luz na silniku to pewnie zaraz zębatki zjedziesz.

Link to post
Share on other sites

Na luzy kolby polecam naklejenie pasków z izolki (wzdłuż rury na całej długości). Odpowiednia ich ilość pomaga uzyskać stabilność.

 

Z tym luzem w chwycie to radziłbym jak najszybciej zanieść replikę do sklepu w celu reklamacji/serwisu bo jak masz luz na silniku to pewnie zaraz zębatki zjedziesz.

okej, dziś do nich zadzwonię albo sam spróbuję dokręcić :P a bolt catch już naprawiłem, wystarczyło przesmarować mechanizm

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...