Nath Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Zobacz czy nie wybijasz trzpienia w złą stronę. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Tylko właśnie która jest dobra a która zła :V Quote Link to post Share on other sites
Majkhel Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 "zła" jest troszkę szersza. Bijąc w szerszą - wbijasz Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 29, 2015 Report Share Posted March 29, 2015 Albo szersza albo taka z "prążkami" czy też rowkami. Ta niegładka część powinna wychodzić pierwsza :). Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted April 1, 2015 Report Share Posted April 1, 2015 Wie ktoś jakiej jakości są szkielety gearboxa w Specnach? Quote Link to post Share on other sites
Majkhel Posted April 1, 2015 Report Share Posted April 1, 2015 Chińskiej ;) Pytanie co chciałbyś zrobić. Jak cś, to: Temat o tuningu: http://forum.wmasg.p...sa-specna-arms/ Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted April 1, 2015 Report Share Posted April 1, 2015 Tak z grubsza to chciałbym... niepekniety szkielet :d mam 4 miesiące, przebieg 25k kulek, no i poległ... oby GF nie robił problemów z wymianą na gwarancji PS części wszystkie stockowe, do E&C się nawet nie dobrałem Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 A propos padających szkieletów-już po zimie, kto uczciwie specnę tyrał w mrozy i ma nadal cały szkielet? Najlepiej taką podkręconą na 450-500efpies. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 Ja szkielet SPECNY tyrałem w zimę w najgorsze mrozy na m130 505fps na semi i na szkielecie zero pęknięć. Może nie jest to jakiś szczyt tyrania ale śmiga aż miło :) Quote Link to post Share on other sites
Vaco Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 Nath 430 FPSów, żadnych wzmocnień nie robiłem czy czegokolwiek, bateria li-po 7.4, silnik F1 Tornado HT - szkielet po zimie cały. Przyznam, że jakoś szczególnie ostro nie była tyrana, parę strzelanek, a tak poza tym, to sporo strzelałem na podwórku - ciągle coś w niej zmieniając by poprawić osiągi. Za to nie powiedziałbym tego o szkielecie Classic Army w Evolution Airsoft..:D Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 (edited) A mi za przeproszeniem pier***nal na stockowej sprężynie w zimę. Przebiegu w mrozy było może z 20k. Ale wiadomo jak to jest z chińczykami, jeden dekady będzie smigal, drugi po paru magazynkach rozleci się na pierdyliard części... Edit: Co nie zmienia faktu ze to dobre repliki, tyle że z nieszczęsnym v2... Edited April 14, 2015 by Seterus Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 A była ta replika poprawiana, czy jechałeś na takim spasowaniu jak chińczyk zaproponował? Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 Wsio stockowe, nikt tam jeszcze nie grzebał. Podkladkowanie, smary też takie jak chibczyk dal. A co, podkladki, złożenie GB itd może spowodować szybsze pęknięcie szkieletu? Jakieś rady, linki? Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 Nieszczelność na układzie powoduje pękanie GB. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 Głównie chodziło mi o dodatkowe zabezpieczenie ze strony użytkownika. Jakieś głowice z grzybem, sorbo itp. Mi nic nie pękło, ale malutko z tego strzelałem, jeszcze mniej było zimy tej zimy :-D Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 @Brzuski mógłbyś powiedzieć coś więcej? @Emcet no niestety o takich bajerach dowiedziałem się nieco za późno, a to moja pierwsza replika... po wymianie szkieletu chcę go właśnie uzbroić w blachy stalowe, sorbo i takie tam bajery. Mam też możliwość za przyzwoitą cenę wyposażyć się w taki szkielet ze stali, ciekawe jakby się sprawował Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Ze stali? Coś motasz :D Chyba z solidnego aluminium, bo szkieletów nie robi się ze stali, ten materiał nadaje się równie średnio co ZnAl. Zamiast o kupowaniu zwykłego szkieletu i blach pomyśl o szkielecie CNC. Problem pękania masz z głowy, w przypadku blaszek trzeba by rzeźbić body, a wtedy zamiast gearboxa trzasnęło by ono :/ Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 (edited) No właśnie mógłby mi pewien osobnik ze stali zrobić, tylko właśnie nie wiem jak to się nada Edit: I to byłby właśnie na CNC robiony Edited April 15, 2015 by Seterus Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Wybaczcie dwa posty Ewentualnie jaki metal polecacie użyć do szkieletu wycinanego na CNC? Pewien znajomy ma całkiem spory warsztat, a raczej cala firmę, mógłby zrobić. Póki co chciałem stalowy, jednak skoro odradzacie... To jaki materiał użyć? Siluminium? Jakieś aluminium lotnicze? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Mistrzu, nie jesteś pierwszy który wpadł na taki genialny pomysł i mogę się założyć, że nie będziesz pierwszym, który go zrealizuje z sukcesem. Odpuść. Albo chociaż poszukaj na forum co ustalili poprzednicy, jak już jesteś tak uparty. Bo z tematem niniejszego wątku nie ma to nic wspólnego. Quote Link to post Share on other sites
krystol Posted May 5, 2015 Report Share Posted May 5, 2015 Mam pytanko do użytkowników SA-B03 - zwrócił ktoś z Was uwagę w trakcie eksploatacji na odkręcający się pierścień mocujący prowadnicę kolby do korpusu? Problem zauważyłem w swojej replice mniej-więcej po dwóch-trzech wypadach w teren, musiałem w trakcie działań co jakiś czas ten pierścień dokręcać. Ostatni raz kiedy używałem repliki odkręciłem go i ku swojemu zdumieniu zauważyłem, że kilka pierwszych grzbietów gwintu na prowadnicy (od strony korpusu) jest zmiażdżone. Nie przyglądałem się całej konstrukcji zbyt uważnie stąd kolejne pytanie - macie jakiś pomysł na jakiś zamiennik dla stockowego? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 5, 2015 Report Share Posted May 5, 2015 pierscień ten jest zbędny. możesz go wyrzucić nawet do kosza. Gwint jest uszkodzony, bo replika jest z bardzo miękkiego aluminium i łapie szybko rysy i wgnioty. Jezlei lata ci prowadnica kolby to zdejmij kolbe a w niej znajdziesz śrube z łbem krzyżakowym. Dokręć ja mocno i po sprawie. to jest chińska replika. ja trzeba rozłozyć i złozyć od nowa. Czesto przy uzyciu nowych śrub. Osobiście na śrube od prowadnicy kolby daje kropelkę kleju do gwintów o średniej mocy. Quote Link to post Share on other sites
krystol Posted May 5, 2015 Report Share Posted May 5, 2015 Chodzi mi konkretnie o > ten < element. Niestety nie mogę go wyrzucić jak proponujesz, ponieważ wtedy w zasadzie tracę mocowanie dla pasa nośnego, które pierścień dociska do korpusu. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 5, 2015 Report Share Posted May 5, 2015 No tak, i to nie trzyma prowadnicy a jedynie sam uchwyt zawieszenia. Dokręć tą śrubę wewnątrz to prowadnica przestanie latać, a ten pierścień możesz dokupić przez Internety, póki co sklej to czymś byle zawieszenie nie odpadło Quote Link to post Share on other sites
krystol Posted May 6, 2015 Report Share Posted May 6, 2015 Dzięki Panowie za odpowiedź :maniak_OK: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.