Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M-ki [Specna Arms]


Recommended Posts

Dzięki za Wasze opinie - decyzja zapadła - wybieram jednak dobrą jakość i miejmy nadzieję święty spokój pod kątem awaryjności i dobrych osiągów - w tym wypadku wypadło na LMT Defendera 2000 od ASG czyli G&P

 

Gdyby mnie było stać na Defendera 2000 to w ogóle bym nie patrzył na Specny

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A ja zadam szybkie pytania, przeglądałem tematy od Specnach już wiele razy i mienią mi się już informację w oczach. Zarówno ten temat jak i o tuningu. Coś na komórce i kompie i w końcu się jestem pewny. Co dokładniej oznaczają literki przy numerze, Np

SA-A01

SA-B01

SA-G01

SA-V01

Wiem że to są różne partię ale czy to oznacza że "V" to jakieś koksy a A to jakaś tam pierwsza wersja. Chodzi o to że osobiście podoba mi się SA-A03 ale mam wątpliwości bo to "A" czyli A klasa czyli ta fajna czy A jako pierwsza litera czyli ta pierwsza niedopracowana. Ktoś mi odpowie jakoś bardziej konstruktywnie ? Bo ja już się pogubiłem.

Z góry dziękuję.

Link to post
Share on other sites
A ja zadam szybkie pytania, przeglądałem tematy od Specnach już wiele razy i mienią mi się już informację w oczach. Zarówno ten temat jak i o tuningu. Coś na komórce i kompie i w końcu się jestem pewny. Co dokładniej oznaczają literki przy numerze, Np

SA-A01

SA-B01

SA-G01

SA-V01

Wiem że to są różne partię ale czy to oznacza że "V" to jakieś koksy a A to jakaś tam pierwsza wersja. Chodzi o to że osobiście podoba mi się SA-A03 ale mam wątpliwości bo to "A" czyli A klasa czyli ta fajna czy A jako pierwsza litera czyli ta pierwsza niedopracowana. Ktoś mi odpowie jakoś bardziej konstruktywnie ? Bo ja już się pogubiłem.

Z góry dziękuję.

Na stronie to było oznaczone coś, ala:

A - advanced

B - basic

Itd.

Ale to tylko puste litery.

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Kupiłem SA-B07 (=M16A4 - RIS) i mam kilka zagwozdek.

 

1. Podstawowa sprawa, i główny powód dla którego w ogóle pisze to sprawa z blokiem gazowym. Z repliki chciałem zrobić para-snajperkę (komora prowin, guarder 509mm, lunetka, OFC też i gumka GG zielona).

 

Jednak sporym problemem jest stała muszka/blok gazowy - którą chciałem wymienić i tu pytanie - czy ktoś zamontował jakiś blok gazowy w replice z podobną "końcówką" z powodzeniem? Pod "z powodzeniem" rozumiem - blok trzyma się na miejscu i co najważniejsze trzyma szyny ris na miejscu.

 

Bo z tego co zauważyłem to wyłącznie piny bloku gazowego(+w małym stopniu atrapa rurki gazowej) trzymają risy na miejscu - po zdjęciu muszko-bloku "tylna część" względem przedniej części się po prostu lekko obraca.

 

http://gunfire.pl/product-pol-1152204595-Blok-gazowy-Low-Profile-do-replik-typu-M4-M16.html#tabs_58676

 

Takie coś jak powyżej było by idealne ale obawiam się że sróbki idące od spodu pionowo zamiast pinów idących z boku mogą nie "utrzymać" risów + dziura na pin blokujący atrapę rury jest znacznie za daleko.

 

 

...heh, zastanawiam się nawet nad tym co by po prostu wziąć flexa (mamę wyśmiałem jak mi zaproponowała taką opcję ;)) i przyciachać to co mam :)

 

2.Ile można FPS'ów wycisnąć z tej repki "bezinwazyjnie" (wersja E&C więc sprężynę mogę zmienić). Na certyfikacie opisane było że replika dawała +/-440 FPS.

 

Wymieniłem:

- gumkę na GG

- komorę na ProWina

- lufę na guardera 509mm

 

Ile teraz replika może/powinna/mogłaby mieć FPS?

Jaka tam spręzyna +/- siedzi stockowo?

 

...w związku z E&C myślałem o taktyce wymiany pod konkretne strzelanki np. sprężynę na Guardera 140 tak abym miał te, ja wiem 470-480, a inaczej zmiana szybka na inną i mam ok.450 = FULL AUTO.

 

Spełnieniem moich marzeń było by 500 bo nie chciałbym nawet więcej (nie chciałbym zrobić komuś kuku), ale bezinwazyjnie chyba nie da rady? Chyba żeby M-block? I z tego co tu czytałem to cylinder też nie teges do 509mm?

 

...same problemy z tym ASG, mogłem 2 lata temu kupić sobie rower krv ;P

 

pomóżcie, dzięki...

pzdr

Link to post
Share on other sites

Kupiłem SA-B07 (=M16A4 - RIS) i mam kilka zagwozdek.

 

1. Podstawowa sprawa, i główny powód dla którego w ogóle pisze to sprawa z blokiem gazowym. Z repliki chciałem zrobić para-snajperkę (komora prowin, guarder 509mm, lunetka, OFC też i gumka GG zielona).

 

Jednak sporym problemem jest stała muszka/blok gazowy - którą chciałem wymienić i tu pytanie - czy ktoś zamontował jakiś blok gazowy w replice z podobną "końcówką" z powodzeniem? Pod "z powodzeniem" rozumiem - blok trzyma się na miejscu i co najważniejsze trzyma szyny ris na miejscu.

 

Bo z tego co zauważyłem to wyłącznie piny bloku gazowego(+w małym stopniu atrapa rurki gazowej) trzymają risy na miejscu - po zdjęciu muszko-bloku "tylna część" względem przedniej części się po prostu lekko obraca.

 

http://gunfire.pl/pr...html#tabs_58676

 

Takie coś jak powyżej było by idealne ale obawiam się że sróbki idące od spodu pionowo zamiast pinów idących z boku mogą nie "utrzymać" risów + dziura na pin blokujący atrapę rury jest znacznie za daleko.

 

Dziura na pin blokująca atrapę nie jest za daleko, tylko ten niski blok gazowy jest o połowę krótszy od tego stockowego.

 

Utrzymać ris powinno utrzymać, jako że lufa w specnach jest też znalowa i wkręcając te śruby "robaczki" od spodu wrzynasz się w materiał.

 

Gorzej z estetyką takiego rozwiązania. W związku z tym że ten blok jest krótszy, frez od przedniego pina trzymającego oryginalny blok gazowy będzie widoczny.

 

Żeby to wyglądało estetycznie musisz mieć przynajmniej blok jak ten:

 

EX%20036%20LOW%20PROFILE%20GAS%20BLOCK.jpg

 

Nie pisałeś po co w ogóle chcesz się pozbyć tego bloka gazowego. Mniemam że chcesz się pozbyć muszki stałej.

 

W takim razie polecam od siebie rozwiązanie które mam u siebie, a mianowicie replika bloku gazowego vltor ze składaną muszką:

 

Vltor%20Sight%20Tower%202C-3.jpg?1447479649

 

Nie posiada pinów tylko jest skręcana śrubami i się zakleszcza na lufie i siedzi jak przyspawany. U mnie takie coś było konieczne ponieważ frezy na piny w lufie miałem krzywe i w związku z tym miałem przekrzywioną muszkę na stałe.

Link to post
Share on other sites

@matrigs

Dziura na pin blokująca atrapę nie jest za daleko, tylko ten niski blok gazowy jest o połowę krótszy od tego stockowego.

 

No właśnie to jest odrobinę zagadkowe bo jak widze zdjęcia tego bloku to tam na obydwóch widać te "robaczki", które wchodzą we wcięcia od spodu. Po dokładniejszym się przyjrzeniu paru muszkom/blokom zauważyłem natomiast, że w JG ta dziura jest dalej, ale już mam bystry plan - imadełko i wiertełko :icon_wink:

 

Blok zamówiłem bo w sumie z przesyłką to 20 zeta - jak coś będzie nie tak to przeżyje.

 

---EDIT: W sumie jak się przyglądam proporcjom to chyba rzeczywiście przednie wcięcie na pin może wystawać - z punktu estetycznego to mi by nie przeszkadzało, ale boje się o stabilność risów, a tego bloku z linka nie opłaciłem jeszcze więc pewnie dalej ...dalej będę szukał VLTOR byłby super, ale cena :/

 

---EDIT 2: http://allegro.pl/ac...5762457694.html

 

Da radę?

 

BTW: Skąd ta dłuższa wersja Elementa? Jakiś link?

BTW2: Pocieszyłeś mnie tym, że powinno trzymać :icon_smile:

 

@EndeBeats

Najpierw kolego doszczelnienie, wymiana gumki i lufy + podstawowy serwis, a okaże się, że nie ma potrzeby zmieniania sprężyny na mocniejszą.

 

No gumka na GG, jako że starodawna "legenda rzecze iż najlepsze to gumki" :icon_smile: Lufa też wymieniona na guardera - niestety na promyka mnie nie stać a w poprzedniej repce Guarder działa eleganto, do tego jest też ProWin komora - tu też ludziska mówią iż najlepsza (w starej repce mam Retro Arms i na moje oko jakoś solidniej wygląda RA, ale ProWin ma tą srubę dociskającą w przeciwieństwie do RA, a Specna nie daje sprężyny na lufie więc muszę inaczej docisnąć komorę do GB).

 

Najpierw to muszę się wybrać do serwisu i pochronować sobie repliki, żeby wiedzieć na czym stoje bo i moja Cymka028 coś słabo ciągnie ...żeby Chronografy były tak o połowę tańsze.

 

BTW: Czy istnieje w ogóle coś takiego jak rynek używanych chronografów i czy za 150zł da się kupić jakiś najprostszy?

BTW2: Co można by jeszcze doszczelnić i jak - ludziska tu i tam czasem piszą o jakiś taśmach teflonowych?

BTW3: Czy czarne GB specny z niebieskim "dziubkiem" to jakieś lepsze/nowsze/inne wersje? (taki jest u mnie z cylindrem 0 = bez dziurek = dobrze mówie? bo GB to wciąż dla mnie tajemnicza strona ASG.)

 

...na koniec sorki, że was tak zasypuje pytaniami :icon_smile:

 

Ta, łykam tego ACM'a z Allegro - skoro imbusowe zaciski potrafią trzymać lunetę solidnie(na mojej starej replice), to lufę (a co za tym idzie okładziny) też będzie trzymać eleganto, jak mówi matrigs będzie jak przyspawane a w najgorszym wrócę do tej muszki tyle że ją flexem przejade ;P

 

Dzięki wielkie za rady bo już bym kupił ten za krótki...

 

Jak schronuje repke to pewnie tu wrócę po dalsze rady :icon_smile:

 

Ja tylko przypominam, że dział poświęcony tuningowi replik znajduje się piętro niżej. Buniek92

Edited by Buniek92
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Raz jeszcze dzięki za radę, żeby wziąć blok/muszkę a'la RIS - nie przypuszczałem, że tak drobny zabieg tak drastycznie zmieni wygląd repki. Teraz wygląda bardzo "Mk12/Sr25-tkowo" ;)

 

Mam teraz ostatnie pytanie dot. wyglądu - czy jest gdzieś tłumik, a właściwie czy ktoś ma patent sprawdzony na zrobienie tłumika a'la SR25 (choć właściwie to chyba nawet bym wolał aby nie zasłaniał całej lufy) z jakiegoś taniego standarodwego 14mm lewo/prawo skrętnego? Jakieś fotki?

 

Emka wygląda tak aktualnie:

 

...został już tylko tłumik, minikolimator nad lufą, i na sam koniec (nie jestem na 100% przekonany bo czarny wygląda taaak ładnie :icon_smile:) malowanie woodland.

 

DSC_0069.jpgDSC_0070.jpgDSC_0074.jpg

 

A to moje mocowanie DYI - bo standardowe jak wiadomo mozna sobie... :icon_smile:

 

 

DSC_0075.jpgDSC_0076.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nie wiem czy dobry działa ale mam taki problem że spust mi nie wraca(nie odbija) na ogniu pojedynczym, na serii jest ok.

Jak wyjmę baterie i na sucho naciskam to wraca a z baterią gdy oddaje strzał zostaje w tylnej pozycji, co sie mogło zepsuć?

zrobilo mi się to samo w poniedziałek, serwisant powiedzial ze sprężynka zablokowaka się w gearboxie. Wiec trzeba rozebrać i naprawić- na szczęście mam jeszcze gwarancje. Jeżeli ty masz tez to oddawaj na gwarancji do naprawy, jak nie szukaj speca który ci to zrobi ( no chyba że sam potrafisz ) Edited by Hornet8209
Link to post
Share on other sites

Tą:

airsoft-ELEhopUpLv3.jpg

czy tą?

3b87e2aaf5086f6bec10b60236620ae1.jpg

 

Od siebie mogę polecić tą drugą, jednak produkcji army force, 2/4 elementy nie trzymały rozmiarów wewnątrz. AF 3/3 trzymały. Tylko AF jest trochę droższa i trzeba ciągnąć od chinoli, ale myślę, że to bardzo opłacalny zakup.

Edited by EndeBeats
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...