Raistllin Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 Ktoś już grzebał mocniej w środku? Tzn m130 jakiś Bore Up, zębatki itd? A może ktoś wymieniał szkielet? Jakieś nieprawidłowości względem standardowego M4 z V2? Komora daje radę czy może da się jednak wcisnąć KA/Madbull ? Zamierzam się za niego zabrać w ciągu 2 tygodni i zastanawiam się nad opcją m120/m130, a realnie osiągnięcie stabilnego 430 FPS. Quote Link to post Share on other sites
tomiz Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 @Raistllin Ja bym wybrał m120, przy m130 mogą być różne niespodzianki więc lepiej nie ryzykować. Quote Link to post Share on other sites
jakim Posted April 30, 2013 Report Share Posted April 30, 2013 A więc dzwoniłem do serwisu Azteków w sprawie tuningu do 420/30 FPS'ów. Usłyszałem że trzeba na 100% dawać MBlock'a. Czy naprawdę jest to konieczne? Przy sprężynę 120, tłok z 7 metalowymi zębami SHS'a powinien wytrzymać? Dodatkowo Pan serwisant mówił że trzeba głowice cylindra wymieniać. Reasumując wystarczy tylko sprężyna i tłok czy jeszcze coś trzeba wymieniać? Quote Link to post Share on other sites
butelka Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Sprężyna i tłok moim zdaniem. Głowica cylindra szału nie robi, ale nie jest najgorsza, na pewno daje dobrą szczelność, tłok na SHSa trzeba wymienić. Zębatki jeszcze są dość słabe, ale powinny dać radę, chyba, że masz kasę na SHSy, a to też koszt 50zł. Szkielet GB jest jeden z lepszych jakie widziałem. M150 nie zrobiło na nim wrażenia. ;) Quote Link to post Share on other sites
jakim Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 (edited) Czyli MBlock to chwyt na dodatkowe zarobione pieniądze dla sklepu :icon_smile: Okej to tłłok SHS z 7 zębami met., sprężynę 120 i zębatki SHS'u opcjonalnie (jakie przełożenie będzie najlepsze do li=po 7,4?) :icon_smile: Dzięki za odpowiedz. Edited May 1, 2013 by jakim Quote Link to post Share on other sites
bioX Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Z tym GB to nie lekka przesada? Przyznam że nie widziałem w realu ale trrudno uwierzyć by V2 tyle wytrzymał. Pomijając KWA. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Cóż, nie wiem jak z m150 (w sumie za piękne, by było prawdziwe) ale jakby dzielnie znosił sp120 na full auto przy dobrym rofie, byłoby miło. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 marzenia. sp150 pociagnue krociutko, sadze ze przy rozsadnym strzelaniu na singlu sp120 to max Quote Link to post Share on other sites
butelka Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Wiesz... Widziałeś kiedyś GB, jak Ultimate, czy Systema? Wytrzymują mocne sprężyny? Wytrzymują. Nie wiem z jakiego materiału jest wykonany GB VFC, bo się na tyle nie znam, ale jest grubszy znacznie od Systemy. Sądzić możemy, gdybać również. Wytrzymywał sprężyny jakie mówiłem. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Nie rozśmieszaj mnie. Gearboxy SYSTEMY są jednymi ze słabszych na rynku, niektóre chińskie są mocniejsze. Wytrzymywał M150 powiadasz? Ile strzałów? Co do grubości, to nie jest to wyznacznik. Szkielety aluminiowe są dużo cieńsze a dużo wytrzymalsze. Where's your God now? Quote Link to post Share on other sites
bioX Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Nie ma się co spierać. Butleka napisz proszę czy GB wytrzymał m150 w praktyce i ile strzałów. Ja chciałbym długiego i bezproblemowego użytkowania na m110/120 nic więcej. Quote Link to post Share on other sites
butelka Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Na M150 poszło z 1000 strzałów na singlu, a na M130 parę tysięcy na auto. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 jakich firm te m150? bo jedna drugiej nierowne. 1000 strzalow to jest nic. m130 i auto? powinien zaczac pekac :P @bioX smialo i spokojnie (tylko na 120 ostrozniej z auto) Quote Link to post Share on other sites
bioX Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 To już chyba wolę kupić elkę ICSa wsadzić m130 plus tłok shs do tego lipo 11.1V i nie bać się o szkielet. Quote Link to post Share on other sites
maciekz93 Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 Witam Panowie! Mam do Was parę pytanek odnośnie 416, a dokładniej spraw dotyczących tunigu tej repliki. Jaki najlepszy możliwy zestaw do tuningu na 450/460 fps'ów polecacie? Co najlepij wymienić ażeby osiągnąć zadowalajacy rof i wyżej wymienione fps'y? Jak ma się wytrzymałość gearboxa przy takiej mocy? Możecie polecić jakiegoś serwisanta w Krakowie, który podjąłby się tuningu hakaśki? Jak wam sprawują się te ślicznotki po tuningach? Jakieś problemy? Narzekacie? Z góry dzięki za pomoc ;) Quote Link to post Share on other sites
maciekz93 Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Witam Forumowiczów! :icon_wink: Zakładam temat o wyżej wymienionej replice, ponieważ nie znalazłem na forum podobnego. Do rzeczy ... Przymierzam się do kupa ów repliki i chciałbym dopytać, doradzić się doświadczonych kolegów w kewstii upgrade'u. Interesuje mnie tuning pod 450/460 fpsów, poszperałem troszke po forum ale nie jestem tak obeznany w temacie i nie wiem jakie konkretnie rzeczy pasowało by kupić, ażeby replika byla jak najmniej awaryjna ( po moim obecnym ICS'ie mam dosc :icon_biggrin: ), miała stabilne fpsy etc. Z tego co poczytalem stworzyłem taki zestaw - http://azteko.pl/shopping_cart.php nie wiem jakie zębatki do tego dobrać, prec lufe promyka wezmę od obecnej emki, ale czy to wystarczy? Jakieś kable niskooporowe z mosfetem? co z silnikiem, da rade? Szkielet gearboxa wytrzyma? coś jescze do tego dołozyć? Jakie opinie macie na temat serwisu z tego sklepu? Może polecicie jakiegoś serwisanta z Krakowa? Za pomoc każdemu stawiam piwo :icon_biggrin: Z góry dzieki! Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 No bez jaj... http://forum.wmasg.pl/topic/132842-hk416-2-generacja-vfc/ Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Każdy tuning każdej repliki jest taki sam.... (są wyjątki) Quote Link to post Share on other sites
Fishbonee Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 Daj linki do poszczególnych produktów, bo ten do koszyka jest zły :P. Quote Link to post Share on other sites
maciekz93 Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 http://azteko.pl/shs...ami-p-1816.html http://azteko.pl/shs...cnc-p-2162.html http://azteko.pl/kin...4m16-p-657.html http://azteko.pl/gg-...ona-p-1276.html http://azteko.pl/spr...rder-p-376.html SirHawk i P&P - większość replik ma załozony temat w tym dziale, ta nie miała więc w czym leży problem? Może w przyszłości komuś się przyda pare rad, uwag na temat akurat tej repliki. Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 No, aluminiowa głowica do szkieletu v2, bardzo dobrze mu doradziłeś. Nie kupuj Alu bo Ci szkielet peknie. A gumka lepsza systema energy, G&G troche słabiej kręci. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 maciekz93, otworzyłeś w ogóle tego linka, co podałem w swoim poście? Quote Link to post Share on other sites
LYPSKI Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 Witam, podepnę się pod ten temat. Co z cylindrem, na jaki go najlepiej wymienić? Quote Link to post Share on other sites
maciekz93 Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 W takim razie jaką głowicę wybrać? Co z zębatkami? Jakie polecacie? SirHawk - tak ... i ? Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 Podałem Ci temat o tej replice. Mimo to upierasz się, że nie ma tematu o tej replice. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.