Kocur666 Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Coz tak naprawde cyma 28 to zabytek paroletni. Nowe zebatki xyt od 3 gen Jg t ojest dopiero klasa... Tanie jak barszcz a wytrzymuja duzo. Co z tego ze ci smieli jedna czy dwie jak masz komplet za 30 zl ;) Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted January 25, 2010 Author Report Share Posted January 25, 2010 cyma 28 to zabytek paroletni. Bardzo dobre zębatki. Mi śmigały na m160. Mam je w tej chwili na półce. całe. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 I w końcu moje zębaty opisywane wcześniej (JG II gen) - padły. Oczywiście ząbki na środkowej (prawie wszystkie) i 2 z tłokowej, silnikowa jak nowa. Podejrzewam, że tłokowa dalej by żyła, gdyby nie destruktywna moc stalowych ząbków z środkowej, latających bezwładnie po GB. Założyłem się z kumplem, że po jednej serii (3 tysiące kulek), wsio będzie śmigać, na jakichś niecałych 2000 cyklach było już tylko buczenie, byłem pewny ze zębatki, bo tłok mam DF'a z tyt. zębami (sprężyna aktualna - SP130 Guarder). Przeżyły spokojnie te 85-90 tysięcy cykli na 7mm stalowych ślizgach, bardzo dobrym - moim podkładkowaniu i smarowaniu. Spodziewałem się więcej, ale nie żal mi ich. Aktualnie nowy zestaw JG III gen, wsadzony, spodkładkowany i przesmarowany - jedyne zaskoczenie, że chodzą ciszej niż JG II gen (wniosek - lepsza jakość wykonania, co jednak nie znaczy powalająca), tyle. Quote Link to post Share on other sites
dark_griph Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Coz tak naprawde cyma 28 to zabytek paroletni.(...) Coby być dokładnym, to cm.027. Umarła dawno, zanim jeszcze "zabytkiem" nie była. Quote Link to post Share on other sites
Snopek94 Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 JG II generacji około 40k przebiegu na 190% CA u mnie. Nie wiem ile miały u poprzedniego właściciela. Zero śladów zużycia :D. Przeważnie batka 9,6 1500 nie raz Aku od skutera 12V i rof 30+ :D Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Firma: XYT (JG III gen) Replika:M249 MKI PJ Przebieg:250k Sprężyna/sprężyny: M140 i M150 Guarder Batka/ROF: 11,1v 2200mAh Awaria: BRAK Stan:BDB+ Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 XYT z GB z Galaxy, przebieg ponad 80K kulek (galaksiak miał koło 360 fps ten egzemplarz, jaki spring? Kij wie co chińczyk wsadził)- brak śladów zużycia. Foty cisnę jak się znajdę w domu. Quote Link to post Share on other sites
niedzwiedziek51 Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 XYT M15A1VN (mk12 mod2) Classic Army Ponad 50k M100>M120>M135 9,6v NiMh Rof nieznany, używam jako parasnajpy Awarii brak Stan bdb Quote Link to post Share on other sites
krauzak Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Że tak powiem Zwykłe Jg m150 guarder rof 13 kulek na sekundę chodzi od ponad roku, z 12k kulek przesypane :) Batki - 12v sanyo(2400mha) i 10,8v (3300mha)sanyo na zmiane zakładane. Z MOSFETem wiekszych awarii brak Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 SHS 300:100 M140 MadBull ROF 19/s. przy 12V przebieg na razie ~5k na auto i tylko zdarcie czarnej, wierzchniej warstwy ;p Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 XYT z Boyi 3681, 4lata Stok, ~30k na 8,4 stokowej, potem ~70k na 9,6 1500FF. - 3 lata sp130, ~10k przy rofie 24rps na lipo 11,1 i silniku SHS utu- pół roku sp120, ~1,5k przy rofie 18rps na lipo 7,4 i SHS utu- pół roku, do zacinki "na szczelności", tłok SHS nietknięty a środkowa poszła. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 Fabryczne Cymy z CM.048, dwa lata bez czterech miesięcy Fabrycznie, ~10k na Li-Po 7.4V - 4 miesiące Fabrycznie z silnikiem Element MaxSpeed, ~60k - 9 miesięcy Tłok SHS przeźroczysty niebieski ze wszystkimi stalowymi zębami, ~30k - 5 miesięcy SP120, ~20k, z czego ~10k strzelania bez podkładki na spodzie silnika, poszły trzy lub cztery zęby na zębatce środkowej, silnik wymaga naprawy - 2 miesiące. Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 Fabryczne od cm048 ( oczywiście wszystko w GB zrobione jak należy ) 12k - na full stocku + 9,6v 1k na m160 z dystanserem ściskającym sprężyne na maxa + 9,6v/7,4v 20c 500 kulek na SP130 + 9,6v 6k na SP150 + dystanser ściskający sprężynę + 7,4v 20c 5k na SP150 bez dystansera na 11,1v 20c Stan: BDB Jedynie środkowa ma lekko ,,spłaszczone'' ząbki Dodam że wszystkie przebiegi są na fabrycznym tłoku który niema śladów zużycia :) Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted January 20, 2013 Report Share Posted January 20, 2013 Firma: JG z G36 Przebieg: z 120K kulek i ciągle rośnie sprężyna/sprężyny: Rof 21k/s Sp120 bateria 9.6 firefox. Wywalone z 80K kulek Rof 28k/s SP130 bateria 11.1 Wywalone z 40K kulek dalej działają. O dziwo już drugi raz padła sprężynka od AR :icon_biggrin: awaria: Nie było dalej działają bez zarzutu na Sp130 Quote Link to post Share on other sites
Said Posted January 20, 2013 Report Share Posted January 20, 2013 Firma: BOYI z g36c Przebieg: 2 hi capy sprężyna; M110 + 9,6v nimh po 2 godz strzelania i 2 hcapach zebatka srodkowa zgubila 7 zebów + zeby tłoka (poliweglan) naruszone dosc mocno. replika z blow backiem. w tej chwili załozone wzmocnione shsy i m100 .zobaczymy co to bedzie Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted January 21, 2013 Report Share Posted January 21, 2013 Firma: SHS przełożenie standardowe (chyba 18:1) Przebieg: 2K Sprężyna: M100 SHS Bateria / ROF: LiPo 11.1v / 37 kul/sek Trochę się pobawiłem i pech chciał że mimo 2 ściętych zębów zębatka trafiła na 3ci od końca. Efekt - 6 zębów ze środkowej i wszystkie z silnikowej (ząbki które stykają się ze środkową) Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted January 21, 2013 Report Share Posted January 21, 2013 (edited) Firma XYT - zębatki z pierwszych replik Ak firmy Double Eagle (rocznikowo - 2007) Przebieg - 12K Sprężyna - m135 Element Bateria / Rof: lipo 11,1V <-> 27 +/- k/s Po zamontowaniu silnika Max speed firmy element zmieliło natychmiastowo zębatkę silnikową. Edited January 21, 2013 by Kohan warrior Quote Link to post Share on other sites
maly46 Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 Stokowe z cymy 039c Przebieg: ok 30 k Sprezyna m125 Bateria 8,4/9,6/ Po wsadzeniu lipo 11,1 przy temp -2 stracily po zebie na tlokowej i srodkowej Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 (edited) Firma: XYT (cyma 049) Przebieg: ~30k Spring: M120 stock ROF: ok. 14k/s V: 7,4 Lipo Stan: zadziory na zębach, środkowa trafiona w 3 miejscach Edited May 10, 2013 by Tomek P-ń Quote Link to post Share on other sites
henno Posted May 11, 2013 Report Share Posted May 11, 2013 Firma: XYT (cyma 045) od 2011 stycznia do 2013 stycznia. Przebieg: ~70k Spring: M120 stock ROF: ok. 14k/s V: 8,6V i 9,6v Stan:BDB+ Awarii: zacinka zmięło tłok a zębatki nic nie stało się. Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted May 14, 2013 Report Share Posted May 14, 2013 Firma: tłokowa Cymy, środkowa i silnikowa JG Przebieg: ~1k kulek Spring: M150 ACM ROF: ~25 k/s V: 11,1 Lipo Stan: środkowa i silnikowa jak nowe, tłokowa poszła: http://img23.imageshack.us/img23/8593/dsc00602zt.jpg http://img442.imageshack.us/img442/2590/dsc00601y.jpg Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 Firma XYT - zębatki z cm.050 produkcji 2010 Przebieg - 19K na m120 i 8k na m135 elementa Bateria / Rof: lipo 11,1V Pożyczyłem na 3 min replikę na strzelance i wróciła już z zacięciem. Poszły 3 zęby ze środkowej, na reszcie ani rysy. Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 Firma: Boyi Przebieg: 500 sprężyna/sprężyny: stock m100 Batka/ROF: 9,6 awaria: była po 500 kulkach drugie zębatki tak samo :) Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Witam, czy jest ktoś w stanie określić jakość zębatek z najnowszych gearboxów JG, w porównaniu do tych z III generacji? Posiadam GFG20 i zastanawiam się, czy sprężyna SP160 ich nie zniszczy w mig. Resztę gratów wymieniam, pytanie jest o zębatki :). Quote Link to post Share on other sites
henno Posted September 21, 2013 Report Share Posted September 21, 2013 Zębatki nie wytrzymają takiej sprężyna max możesz stawić do sprężynę 140M. A przy takiej sprężnie 70% musisz wymienić gearbox! Osobiście ma 2 replikach zębatki 5 gen spokojnie ciągną sprężynę 135ST Elementa która daje 510 fps. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.