gryzli47 Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Zapraszamy do dzielenia się opinią nt. obsługi i serwisu sklepu http://www.milcord.pl Quote Link to post Share on other sites
Ambactus Caelestis Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Bardzo dobre podejście do klienta. W co poniektórych sklepach traktuje się ludzi, jakby byli zbędni. Tutaj doradzą i są bardzo życzliwi. Wielokrotnie miałem do czynienia z serwisowaniem replik przez współwłaściciela tego sklepu, zanim jeszcze go otworzył; pierwszorzędna robota, wspaniałe podkładowanie, dobranie cześci, szczelność - majstersztyk tuningu. Kiedy - jak się okazało - replika nie działała po Jego serwisie na własny koszt przyjechał do mnie do domu i naprawił za darmo. Z pełną odpowiedzialnością polecam serwis oraz zakupy w milcordzie. Quote Link to post Share on other sites
Gruszkin Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Byłem jednym z pierwszych klientów tego sklepu. Zamówiłem tam pkma, po cenie niższej niż najtańszy egzemplarz w innych sklepach internetowych. Co prawda mieli małe opóźnienie z wysyłką ale to mam nadzieję jednostkowa sytuacja :) . Zero problemów z przyjęciem na gwarancję i naprawdę wzorowe podejście do klienta. Polecam i życzę powodzenia w prowadzeniu biznesu, a sam na pewno złoże u Was nie jedno zamówienie. Quote Link to post Share on other sites
komandoczołg Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Serwisant godny polecenia, naprawiałem u niego replikę jeszcze przed powstaniem sklepu i na pewno zrobię zamówienie w sklepie. Quote Link to post Share on other sites
Pielus Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 Z serwisu jeszcze nie miałek okazji korzystać, i obym nie musiał. Za to z czystym sumieniem moge polecić sklep. Ludzie godni zaufania, podejście do klienta bardzo dobre, no i ceny "atrakcyjne" jak na rynek asg. Quote Link to post Share on other sites
Fricek Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 Wiele produktów w cenach niższych niż u konkurencji, lub niedostępnych w innych polskich sklepach. Bardzo dobra obsługa, nie było żadnych problemów z kontaktem o dowolnej porze. Kilka zamówień już zrealizowałem, każde bez jakichkolwiek problemów. Polecam Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted April 8, 2014 Report Share Posted April 8, 2014 (edited) Kontakt z klientem na poziomie DRAMAT. Po zadaniu dwóch konkretnych pytań odnośnie produktu poprzez formularz kontaktowy dostałem odpowiedz w formie przesłanego zdjęcia które tylko w części odpowiada na jedno z nich. Zero tekstu w otrzymanym mailu z wyjątkiem informacji aby nie odpowiadać na maila tylko kontaktować się przez stronę. Dawno już nie zostałem tak olany jako klient. PS. Kilka minut po napisaniu tego postu otrzymałem normalną odpowiedz na zadane pytania... Panowie szybko naprawiają błędy ale niestety pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Edited April 8, 2014 by Yeneth Quote Link to post Share on other sites
Milcord Posted April 8, 2014 Report Share Posted April 8, 2014 (edited) Kontakt z klientem na poziomie DRAMAT. Po zadaniu dwóch konkretnych pytań odnośnie produktu poprzez formularz kontaktowy dostałem odpowiedz w formie przesłanego zdjęcia które tylko w części odpowiada na jedno z nich. Zero tekstu w otrzymanym mailu z wyjątkiem informacji aby nie odpowiadać na maila tylko kontaktować się przez stronę. Dawno już nie zostałem tak olany jako klient. PS. Kilka minut po napisaniu tego postu otrzymałem normalną odpowiedz na zadane pytania... Panowie szybko naprawiają błędy ale niestety pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Chcielibyśmy ustosunkować się do opinii Pana Yeneth'a. Odpowiedź na jego zapytanie wysłaliśmy po 10 minutach od otrzymania wiadomości. Niestety błąd w oprogramowaniu sklepu, o którym nie wiedzieliśmy i który już wyeliminowaliśmy spowodował, że Pan Yeneth nie dostał odpowiedzi w poprawnym formacie. Ze względu na brak odpowiedzi przez 1 dzień, napisaliśmy, drugiego maila bezpośrednio z naszej skrzynki pocztowej, który już doszedł. Bardzo przepraszamy Pana Yeneth'a za utrudnienia, nie do końca spowodowane z naszej winy. Pozdrawiamy, Milcord.pl Edited April 8, 2014 by Milcord Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted April 8, 2014 Report Share Posted April 8, 2014 (edited) Nie mam już możliwości edycji dlatego pisze nowa odpowiedź. Zmiana oceny kontaktu z klientem na DOBRY Obecnie płynny pomimo później pory, wcześnie mało udany z powodu problemów technicznych. PS. Wniosek z tego taki że może lepiej zrezygnować z obsługi korespondencji systemowej na bazującą na tradycyjnym mailu? Edited April 8, 2014 by Yeneth Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 Kontakt oceniam na bardzo dobry, przy zapytaniu o replikę której nie ma w ofercie tego sklepu (ani żadnego innego w Polsce) dostałem odpowiedź w formie pełnej wyceny, razem z opisem dostępności, ofertą gwarancji i wszystkim czego tylko chcieć można. Quote Link to post Share on other sites
Across321 Posted April 12, 2014 Report Share Posted April 12, 2014 Złożyłem w sklepie swoje pierwsze zamówienie. Kontakt bardzo dobry, paczka przyszła dość szybko, a towar był aż przesadnie zabezpieczony, ale to się chwali. :D Ogólnie polecam ! ;) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Jak mam ocenić sklep? No powiem, że wszystko jest supcio. Odpowiedzi na pytania otrzymywałem, pakę dostałem szybko, zapakowana tak jak powyżej. Jest tylko jeden minus! Przy składaniu zamówienia i po wyborze paczkomatu nie było możliwości wybrania punktu. Musiałem specjalnie się odezwać do sklepu a na stronie żadnego komunikatu, że na razie jest z tym problem. Quote Link to post Share on other sites
Kicha08 Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Zamówienie zrobione, z prośbą o dostawę na strzelanke - nic prostszego. Kontakt co do mojego zapytania i prośby o dołączenie wiersza do zamówienia w formie "żartu" potraktowali serio i mam co chciałem. Wszystko płynnie i na czas. Polecam i osobiście już szykuję się do kolejnego zamówienia tym razem ich serwis skonfrontuje z moją CM.039c. Quote Link to post Share on other sites
Xelrah Posted April 18, 2014 Report Share Posted April 18, 2014 Szybka i sprawna realizacja zamówienia, a paczka bardzo dobrze zabezpieczona. Quote Link to post Share on other sites
SaS93 Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 Dziś odebrałem pierwsze moje zamówienie w tym sklepie mianowicie był to SIG 552 Commando ICS'a. Pierwsze o czym wspomnę to możliwość dogadania się i odebrania repliki w ten sam dzień w jaki replika dotarła na sklep, byłem świadkiem końca prac przy przeglądzie zerowym swojej repliki. Serwisant milcordu wydaje się byś solidny w tym co robi i idzie mu to całkiem dobrze, ale to takie pierwsze wrażenie. Moją prośba wymiany wtyczek na deansy została zrobiona w chwilę i jeszcze na dodatek na koszt firmy. Więc póki co śmiało z czystym sumieniem polecam! Tym bardziej, że cena towaru dużo nisza niż u konkurencji. Jeśli poddam swoją replikę tuningowi w najbliższym czasie w tym sklepie to napisze coś więcej jak została praca wykonana :) Quote Link to post Share on other sites
Piledriver Posted May 3, 2014 Report Share Posted May 3, 2014 Po dwóch tygodniach "upewniania się" co do jakości wykonanego serwisu mogę polecić sklep z czystym sumieniem. Kontakt mailowy bardzo dobry, telefoniczny też dość dobry, aczkolwiek ciężko się było dodzwonić na początku, bo non stop było zajęte. Gdy już się dodzwoniłem, dogadałem, to był to ostatni telefon jaki ja musiałem wykonać, o reszcie dzwonił do mnie i informował sam serwisant, także kontakt naprawdę bardzo dobry. Zamówiłem wymianę dyszy w mojej specnie, do tego przegląd z wypodkładkowaniem i smarowaniem i doszczelnieniem gearboxa z przestrzeleniem na chronometrze. Po tych zabiegach moja Specna osiąga w pełni zadowalające mnie, stabilne 425 fps, przy czym cena razem z dyszą była na tyle niska, że nie chciało by mi sie samemu w to bawić, liczyłem się z tym, że będę musiał wydać dwa razy tyle kasy, a tu miła niespodzianka. Po dwóch strzelankach mogę śmiało stwierdzić, że karabin chodzi duuużo ciszej, przy tym dźwięk, zwłaszcza w trybie auto jest przyjemny dla ucha. Znacząco poprawił się także ROF, więc Ja jestem w pełni zadowolony z serwisu i mogę go polecić. Sam pewnie jeszcze się do sklepu zgłoszę. Taka drobna jedynie uwaga na przyszłość - moglibyście dawać jakieś potwierdzenia, które należało by pokazać przy odebraniu repliki z serwisu, tak dla świętego spokoju, to nic nie kosztuje, a np. Ja czułbym sie pewniej oddając wam moją półtoratygodniową,wakacyjną wypłatę. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 (edited) Kolejny plus dla sklepu za szybką wysyłke i tańsze części niż w innym sklepie. Aleeee żeby nie było tak różowo to minus za brak numeru przesyłki kuriera w wiadomości o wysyłce. Ekipo Milcordu da się coś z tym zrobić? Edited May 7, 2014 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
Milcord Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 Kolejny plus dla sklepu za szybką wysyłke i tańsze części niż w innym sklepie. Aleeee żeby nie było tak różowo to minus za brak numeru przesyłki kuriera w wiadomości o wysyłce. Ekipo Milcordu da się coś z tym zrobić? Serdecznie witamy, Z dnia na dzień pracujemy nad udoskonaleniem naszej witryny oraz wyeliminowaniem wielu błędów (takich jak na przykład podwójna konieczność wybrania sposobu dostawy przy składaniu zamówienia). Automatyczna informacja o numerze trackingowym przesyłki także jest na naszej liście "to do". Do czasu naprawienia tej usterki będziemy ręcznie wysyłać numery trackingowe przesyłek na adres e-mail podany przy rejestracji. Dziękujemy za opinie oraz zapraszamy do dalszego dzielenia się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi naszego sklepu, abyśmy mogli usprawnić jego działanie. Pozdrawiamy, Załoga Milcord.pl Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 Pragnę przypomnieć że ten dział nie służy do komunikacji sklepklient. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 (edited) Najlepszy sklep w jakim zamawiałem. Po pierwsze szybka wysyłka, po drugie ładnie opakowane, po trzecie dobre ceny. Będę starał się częściej robić tam zakupy. A co najważniejsze takiej pięknej przesyłki się nie spodziewałem :icon_smile: Dzięki za wymarzonego konika. Będzie na honorowym miejscu. http://www.wgraj.net...full&file=33744 Dziwny ze mnie klient :icon_biggrin:. Edited May 7, 2014 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 (edited) Serdecznie witamy, Z dnia na dzień pracujemy nad udoskonaleniem naszej witryny oraz wyeliminowaniem wielu błędów (takich jak na przykład podwójna konieczność wybrania sposobu dostawy przy składaniu zamówienia). Automatyczna informacja o numerze trackingowym przesyłki także jest na naszej liście "to do". Do czasu naprawienia tej usterki będziemy ręcznie wysyłać numery trackingowe przesyłek na adres e-mail podany przy rejestracji. Dziękujemy za opinie oraz zapraszamy do dalszego dzielenia się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi naszego sklepu, abyśmy mogli usprawnić jego działanie. Pozdrawiamy, Załoga Milcord.pl Fajnie, że sklep się rozwija bo naprawdę robita kawał dobrej roboty i plus za to dla was. Nie omieszkam ponownie zrobić u was zakupów. Pragnę przypomnieć że ten dział nie służy do komunikacji sklep<->klient. Od razu kontakt :icon_razz:. Chyba dobrze, że ekipa milcordu mówi co poprawia w swojej stronie internetowej bo ludzie z wmagu mają łatwy dostęp do tego :icon_biggrin:. Edited May 8, 2014 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Dobrze że mówi, ale nie w tym miejscu co trzeba - ten dział nie jest ku temu przeznaczony. Proszę skończyć wątek. Quote Link to post Share on other sites
taktycznyoskar Posted May 9, 2014 Report Share Posted May 9, 2014 Bardzo indywidualne podejście do klienta, tak jak wcześniej ktoś wspomniał, klient nie jest traktowany jak przysłowiowy "wrzód na d*pie". Dość długo szukałem nietypowej repliki niedostępnej w Polsce, Panowie z Milcordu w przeciągu paru dni naprawdę po taniości zamówili mi tą replikę z Azji. Kontakt ze sklepem świetny, nawet w późnych godzinach wieczornych odpowiedzi dostawałem w przeciągu kilku minut. W sklepie złożę na pewno jeszcze nie jedno zamówienie, nie tyle z powodu świetnych cen co traktowania klienta. Sklep godny polecenia, jeśli bym miał oceniać daję z czystym sumieniem 10/10. Quote Link to post Share on other sites
patpon Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Rzadkie graty do kupienia po przyzwoitych cenach i sprawnie wysyłane. W 100% jestem zadowolony z zakupów i polecam. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 13, 2014 Report Share Posted May 13, 2014 Kolejny plus dla milcordu. Zadałem pytanie o sprowadzenie sprzętu a okazało się, że już go mają i proszą o kontakt w sprawie zakupu :D. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.