Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

milcord.pl [zamkniety]


Recommended Posts

Bardzo dobre podejście do klienta. W co poniektórych sklepach traktuje się ludzi, jakby byli zbędni. Tutaj doradzą i są bardzo życzliwi.

Wielokrotnie miałem do czynienia z serwisowaniem replik przez współwłaściciela tego sklepu, zanim jeszcze go otworzył; pierwszorzędna robota, wspaniałe podkładowanie, dobranie cześci, szczelność - majstersztyk tuningu. Kiedy - jak się okazało - replika nie działała po Jego serwisie na własny koszt przyjechał do mnie do domu i naprawił za darmo.

 

Z pełną odpowiedzialnością polecam serwis oraz zakupy w milcordzie.

Link to post
Share on other sites

Byłem jednym z pierwszych klientów tego sklepu. Zamówiłem tam pkma, po cenie niższej niż najtańszy egzemplarz w innych sklepach internetowych. Co prawda mieli małe opóźnienie z wysyłką ale to mam nadzieję jednostkowa sytuacja :) . Zero problemów z przyjęciem na gwarancję i naprawdę wzorowe podejście do klienta. Polecam i życzę powodzenia w prowadzeniu biznesu, a sam na pewno złoże u Was nie jedno zamówienie.

Link to post
Share on other sites

Wiele produktów w cenach niższych niż u konkurencji, lub niedostępnych w innych polskich sklepach.

Bardzo dobra obsługa, nie było żadnych problemów z kontaktem o dowolnej porze.

 

Kilka zamówień już zrealizowałem, każde bez jakichkolwiek problemów.

 

Polecam

Link to post
Share on other sites

Kontakt z klientem na poziomie DRAMAT.

Po zadaniu dwóch konkretnych pytań odnośnie produktu poprzez formularz kontaktowy dostałem odpowiedz w formie przesłanego zdjęcia które tylko w części odpowiada na jedno z nich.

Zero tekstu w otrzymanym mailu z wyjątkiem informacji aby nie odpowiadać na maila tylko kontaktować się przez stronę.

Dawno już nie zostałem tak olany jako klient.

 

PS. Kilka minut po napisaniu tego postu otrzymałem normalną odpowiedz na zadane pytania... Panowie szybko naprawiają błędy ale niestety pierwsze wrażenie jest najważniejsze.

Edited by Yeneth
Link to post
Share on other sites

Kontakt z klientem na poziomie DRAMAT.

Po zadaniu dwóch konkretnych pytań odnośnie produktu poprzez formularz kontaktowy dostałem odpowiedz w formie przesłanego zdjęcia które tylko w części odpowiada na jedno z nich.

Zero tekstu w otrzymanym mailu z wyjątkiem informacji aby nie odpowiadać na maila tylko kontaktować się przez stronę.

Dawno już nie zostałem tak olany jako klient.

 

PS. Kilka minut po napisaniu tego postu otrzymałem normalną odpowiedz na zadane pytania... Panowie szybko naprawiają błędy ale niestety pierwsze wrażenie jest najważniejsze.

 

Chcielibyśmy ustosunkować się do opinii Pana Yeneth'a.

Odpowiedź na jego zapytanie wysłaliśmy po 10 minutach od otrzymania wiadomości. Niestety błąd w oprogramowaniu sklepu, o którym nie wiedzieliśmy i który już wyeliminowaliśmy spowodował, że Pan Yeneth nie dostał odpowiedzi w poprawnym formacie.

Ze względu na brak odpowiedzi przez 1 dzień, napisaliśmy, drugiego maila bezpośrednio z naszej skrzynki pocztowej, który już doszedł.

 

Bardzo przepraszamy Pana Yeneth'a za utrudnienia, nie do końca spowodowane z naszej winy.

 

Pozdrawiamy,

Milcord.pl

Edited by Milcord
Link to post
Share on other sites

Nie mam już możliwości edycji dlatego pisze nowa odpowiedź.

Zmiana oceny kontaktu z klientem na DOBRY

Obecnie płynny pomimo później pory, wcześnie mało udany z powodu problemów technicznych.

 

PS. Wniosek z tego taki że może lepiej zrezygnować z obsługi korespondencji systemowej na bazującą na tradycyjnym mailu?

Edited by Yeneth
Link to post
Share on other sites

Kontakt oceniam na bardzo dobry, przy zapytaniu o replikę której nie ma w ofercie tego sklepu (ani żadnego innego w Polsce) dostałem odpowiedź w formie pełnej wyceny, razem z opisem dostępności, ofertą gwarancji i wszystkim czego tylko chcieć można.

Link to post
Share on other sites

Jak mam ocenić sklep? No powiem, że wszystko jest supcio. Odpowiedzi na pytania otrzymywałem, pakę dostałem szybko, zapakowana tak jak powyżej. Jest tylko jeden minus! Przy składaniu zamówienia i po wyborze paczkomatu nie było możliwości wybrania punktu. Musiałem specjalnie się odezwać do sklepu a na stronie żadnego komunikatu, że na razie jest z tym problem.

Link to post
Share on other sites

Zamówienie zrobione, z prośbą o dostawę na strzelanke - nic prostszego. Kontakt co do mojego zapytania i prośby o dołączenie wiersza do zamówienia w formie "żartu" potraktowali serio i mam co chciałem. Wszystko płynnie i na czas. Polecam i osobiście już szykuję się do kolejnego zamówienia tym razem ich serwis skonfrontuje z moją CM.039c.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dziś odebrałem pierwsze moje zamówienie w tym sklepie mianowicie był to SIG 552 Commando ICS'a. Pierwsze o czym wspomnę to możliwość dogadania się i odebrania repliki w ten sam dzień w jaki replika dotarła na sklep, byłem świadkiem końca prac przy przeglądzie zerowym swojej repliki. Serwisant milcordu wydaje się byś solidny w tym co robi i idzie mu to całkiem dobrze, ale to takie pierwsze wrażenie. Moją prośba wymiany wtyczek na deansy została zrobiona w chwilę i jeszcze na dodatek na koszt firmy. Więc póki co śmiało z czystym sumieniem polecam! Tym bardziej, że cena towaru dużo nisza niż u konkurencji. Jeśli poddam swoją replikę tuningowi w najbliższym czasie w tym sklepie to napisze coś więcej jak została praca wykonana :)

Link to post
Share on other sites

Po dwóch tygodniach "upewniania się" co do jakości wykonanego serwisu mogę polecić sklep z czystym sumieniem. Kontakt mailowy bardzo dobry, telefoniczny też dość dobry, aczkolwiek ciężko się było dodzwonić na początku, bo non stop było zajęte. Gdy już się dodzwoniłem, dogadałem, to był to ostatni telefon jaki ja musiałem wykonać, o reszcie dzwonił do mnie i informował sam serwisant, także kontakt naprawdę bardzo dobry.

Zamówiłem wymianę dyszy w mojej specnie, do tego przegląd z wypodkładkowaniem i smarowaniem i doszczelnieniem gearboxa z przestrzeleniem na chronometrze. Po tych zabiegach moja Specna osiąga w pełni zadowalające mnie, stabilne 425 fps, przy czym cena razem z dyszą była na tyle niska, że nie chciało by mi sie samemu w to bawić, liczyłem się z tym, że będę musiał wydać dwa razy tyle kasy, a tu miła niespodzianka.

Po dwóch strzelankach mogę śmiało stwierdzić, że karabin chodzi duuużo ciszej, przy tym dźwięk, zwłaszcza w trybie auto jest przyjemny dla ucha. Znacząco poprawił się także ROF, więc Ja jestem w pełni zadowolony z serwisu i mogę go polecić. Sam pewnie jeszcze się do sklepu zgłoszę.

 

Taka drobna jedynie uwaga na przyszłość - moglibyście dawać jakieś potwierdzenia, które należało by pokazać przy odebraniu repliki z serwisu, tak dla świętego spokoju, to nic nie kosztuje, a np. Ja czułbym sie pewniej oddając wam moją półtoratygodniową,wakacyjną wypłatę.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Kolejny plus dla sklepu za szybką wysyłke i tańsze części niż w innym sklepie. Aleeee żeby nie było tak różowo to minus za brak numeru przesyłki kuriera w wiadomości o wysyłce. Ekipo Milcordu da się coś z tym zrobić?

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites

Kolejny plus dla sklepu za szybką wysyłke i tańsze części niż w innym sklepie. Aleeee żeby nie było tak różowo to minus za brak numeru przesyłki kuriera w wiadomości o wysyłce. Ekipo Milcordu da się coś z tym zrobić?

 

Serdecznie witamy,

 

Z dnia na dzień pracujemy nad udoskonaleniem naszej witryny oraz wyeliminowaniem wielu błędów (takich jak na przykład podwójna konieczność wybrania sposobu dostawy przy składaniu zamówienia). Automatyczna informacja o numerze trackingowym przesyłki także jest na naszej liście "to do". Do czasu naprawienia tej usterki będziemy ręcznie wysyłać numery trackingowe przesyłek na adres e-mail podany przy rejestracji.

 

Dziękujemy za opinie oraz zapraszamy do dalszego dzielenia się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi naszego sklepu, abyśmy mogli usprawnić jego działanie.

 

Pozdrawiamy,

Załoga Milcord.pl

Link to post
Share on other sites

Najlepszy sklep w jakim zamawiałem. Po pierwsze szybka wysyłka, po drugie ładnie opakowane, po trzecie dobre ceny. Będę starał się częściej robić tam zakupy.

 

A co najważniejsze takiej pięknej przesyłki się nie spodziewałem :icon_smile: Dzięki za wymarzonego konika. Będzie na honorowym miejscu.

 

http://www.wgraj.net...full&file=33744

 

Dziwny ze mnie klient :icon_biggrin:.

Edited by mikadorus
Link to post
Share on other sites

Serdecznie witamy,

 

Z dnia na dzień pracujemy nad udoskonaleniem naszej witryny oraz wyeliminowaniem wielu błędów (takich jak na przykład podwójna konieczność wybrania sposobu dostawy przy składaniu zamówienia). Automatyczna informacja o numerze trackingowym przesyłki także jest na naszej liście "to do". Do czasu naprawienia tej usterki będziemy ręcznie wysyłać numery trackingowe przesyłek na adres e-mail podany przy rejestracji.

 

Dziękujemy za opinie oraz zapraszamy do dalszego dzielenia się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi naszego sklepu, abyśmy mogli usprawnić jego działanie.

 

Pozdrawiamy,

Załoga Milcord.pl

Fajnie, że sklep się rozwija bo naprawdę robita kawał dobrej roboty i plus za to dla was. Nie omieszkam ponownie zrobić u was zakupów.

 

Pragnę przypomnieć że ten dział nie służy do komunikacji sklep<->klient.

Od razu kontakt :icon_razz:. Chyba dobrze, że ekipa milcordu mówi co poprawia w swojej stronie internetowej bo ludzie z wmagu mają łatwy dostęp do tego :icon_biggrin:.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites

Bardzo indywidualne podejście do klienta, tak jak wcześniej ktoś wspomniał, klient nie jest traktowany jak przysłowiowy "wrzód na d*pie". Dość długo szukałem nietypowej repliki niedostępnej w Polsce, Panowie z Milcordu w przeciągu paru dni naprawdę po taniości zamówili mi tą replikę z Azji. Kontakt ze sklepem świetny, nawet w późnych godzinach wieczornych odpowiedzi dostawałem w przeciągu kilku minut. W sklepie złożę na pewno jeszcze nie jedno zamówienie, nie tyle z powodu świetnych cen co traktowania klienta. Sklep godny polecenia, jeśli bym miał oceniać daję z czystym sumieniem 10/10.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...