GomesLDZ Posted February 3, 2016 Author Report Share Posted February 3, 2016 (edited) Dokładnie o to :icon_smile: kiedy to zrobili napisałem na fanpegu z taką treścią jak widać , dlatego nie mam pojęcia czemu każdy klepie o samym towarze , reklamacjach czy skilla serwisów i kto ile replik przemielił w warsztacie ... Ktoś może napisać ,że kręcę aferę o skasowanie ale skasowali to hmm X czasu temu i afere wykręcił ktoś kto przysłał mi list a kto to to nie mam pojęcia bo wątpię że sam prezes firmy, chociaż nie wiem bo się nikt nie podpisał, więc tak naprawdę sam nie wiem jak realny jest list ale skoro GF się tutaj pojawiło to może , może .. Dlatego skończcie pisać o tym co kupiłem , jak działa , co z tym zrobiłem , bo mogłem to po otwarciu z pudełka wsadzić do kibelka i spuścić a i tak mógłbym wyrazić swoja opinie jaka tylko chciałem , oczywiście przykład abstrakcyjny ale czasami tak trzeba . Edited February 3, 2016 by GomesLDZ Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Ponieważ kwestie, które zapoczątkowały obecny wątek dyskusji, są opisywane jedynie z jednej strony, chcemy przybliżyć okoliczności sprawy, której finałem było wysłanie pisma. Chcemy dać do zrozumienia, że wysyłanie takich pism to ostateczność i sprawa jednostkowa oraz indywidualna. Pragniemy również pokazać, że w powyższym przypadku było to działanie uzasadnione. GomesLDZ kupił u nas ASCU Gen 4. Zdecydował się na samodzielny montaż, mimo iż z informacji na karcie produktu jasno wynikało, że ASCU powinno zostać zainstalowane przez autoryzowany serwis. W przeciwnym wypadku skutkuje to utratą gwarancji. Niestety, GomesLDZ zamontował ASCU w sposób nieprawidłowy, uszkadzając przy tym przewody (co potwierdza opublikowane przez niego na Facebooku http://bit.ly/23IHQDO, wątki założone na grupie FB poświęconej tuningowi replik, a także dokładny opisy sytuacji na Wykopie). W wyniku samodzielnej, nieprawidłowej instalacji ASCU nie miało prawa działać. Nie była to więc wada fabryczna produktu, a uszkodzenie powstałe w wyniku działania użytkownika. GomesLDZ nie zdecydował się na kontakt z naszą obsługą klienta, nie zdecydował się również na reklamację produktu. Próbował opublikować negatywne opinie dotyczące produktu, nie posłużył się jednak do tego kontem, z którego dokonał zakupu. W takiej sytuacji nasz system nie dopuścił do ich publikacji, co jest mechanizmem zabezpieczającym przed dodawaniem opinii na temat produktów, których się nie kupiło. Dopiero komentarz dodany z właściwego konta został opublikowany i wciąż jest widoczny [link]. GomezLDZ kontynuował jednak dodawanie negatywnych komentarzy dotyczących rzekomego kasowania opinii, zarówno na FB jak i na YT, niekiedy uciekając się do wulgaryzmów. Dopiero tego typu uporczywe i powtarzające się działania dały nam podstawę do tego, by zwrócić się do niego pisemnie o ich zaprzestanie. Jest to środek powszechnie stosowany przez firmy, pragnące bronić swojego dobrego imienia przed pomówieniami. Odnosząc się do opinii o produktach na stronie: wszystkie one są zatwierdzane przed publikacją. Ma to na celu wyeliminowanie opinii, które nie spełniają wymogów merytorycznych oraz podstawowej kultury wypowiedzi. Już jakiś czas temu przyjęliśmy dużo bardziej liberalne zasady dotyczące publikowania opinii oraz znacznie większy margines tolerancji, jeśli chodzi o ich treść. Nie możemy jednak tolerować wypowiedzi wulgarnych i chamskich. Ubolewamy, iż duża część opinii na karcie produktu jest odrzucana albowiem nie odnoszą się do cech produktu lub są wulgarne. Szanujemy i doceniamy informację zwrotną, także tę związaną z krytyką oferowanych przez nas produktów, pod warunkiem że jest ona kulturalna i rzeczowa. Temat prowadzony przez użytkownika GomesLDZ: http://bit.ly/1PzsITb http://bit.ly/23IHFIz http://bit.ly/1Qc8tHk http://bit.ly/1PUqyiW http://bit.ly/1UJECtJ Jesteście w stanie wytłumaczyć jak tą waszą weryfikację merytorycznyczną przechodzą wszystkie te pięciogwiazdkowe komentarze, takie jak "świetna" i "super"? Quote Link to post Share on other sites
GomesLDZ Posted February 3, 2016 Author Report Share Posted February 3, 2016 (edited) Co by nie było, że sobie wymyślam. Jedna z większych grup o tematyce asg :icon_smile: Po czym zostałem tam zablokowany , taki strach .. Edited February 4, 2016 by Wolf Quote Link to post Share on other sites
trol3gs12 Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 (edited) Szkoda, że nie napisałeś do GF od razu, z nimi naprawdę można się dogadać. Owszem, maja spore problemy z asortymentem (jak chociażby precyzyjne snajperskie kulki, które obecnie mają u mnie 8mm), jednak jeśli chodzi o reklamacje towarów to tutaj należy im się ogromny plus. Sam miałem wrażenie, że wolą nawet stracić trochę kasy ale zachować dobre stosunki z klientem. Swego czasu jak jeszcze serwisowałem repliki klient zamówił znacznie wcześniej silnik. O ile dobrze pamiętam, po ponad pół roku od zamówienia zacząłem to wszystko składać i okazało się, że klient zamówił złą długość silnika. Napisałem do GF, że silnik jest nieużywany i jest taki problem i mimo, że w regulaminie jasno jest napisane, że na zwroty jest 10 czy 14 dni (nie pamiętam ile obecnie wynosi termin zwrotu bez podania przyczyny) to bez problemowo zgodzili się na wymianę. W tym przypadku nie mieli żadnego przymusu z wymianą i zrobili to z własnej dobrej woli i chęci utrzymania dobrych stosunków (w moim odczuciu) a przecież mogli powołać się na regulamin i musiałbym zamówić jeszcze jeden, zarobiliby 2x tyle bo kupiłbym jeszcze jeden silnik. Także ja do całego tematu podchodzę trochę z dystansem, o ile mają pewne kłopoty z asortymentem czy opisami towaru, tak każdą moją reklamację wspominam u nich naprawdę dobrze i wiem, że warto za w czasu do nich napisać. w gunfire jest 100 dni na zwrot bez podania przyczyny Edited February 3, 2016 by trol3gs12 Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 No to ja dodam od siebie tyle, że coś jest nie tak, bo za każdym razem gdy wystawiałem komentarze, również opisujące wady produktu były normalnie dodawane - może dlatego że starałem się być obiektywny i zachowałem ogólnie przyjęte zasady kultury? Quote Link to post Share on other sites
GomesLDZ Posted February 3, 2016 Author Report Share Posted February 3, 2016 Skąd pomysł , że były nie kulturalne ? Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Bo "nadawały się do kuwety kota" Quote Link to post Share on other sites
Andrie Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Drugie pytanie. Te komentarze w produktach, były z konta, które kupiły produkt? Quote Link to post Share on other sites
GomesLDZ Posted February 3, 2016 Author Report Share Posted February 3, 2016 No to ja dodam od siebie tyle, że coś jest nie tak, bo za każdym razem gdy wystawiałem komentarze, również opisujące wady produktu były normalnie dodawane - może dlatego że starałem się być obiektywny i zachowałem ogólnie przyjęte zasady kultury? Bo "nadawały się do kuwety kota" Mowa o komentarzach na stronie sklepu nie fanpagu na FB :) czytanie ze zrozumieniem .. to chyba Ty pisałeś wcześniej :} ? Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 sorry chwila, wrzuciłeś skan pisma i tak tam jest to zacytowane. To chyba proste, że sklep usuwa tego typu komentarze. Zostawiają tylko te które przedstawiają sobą jakąkolwiek wartość merytoryczną, prawda? Quote Link to post Share on other sites
GomesLDZ Posted February 3, 2016 Author Report Share Posted February 3, 2016 Znachor ale to co na zdjęciu w piśmie jest z STRONY FB a temat dotyczy kasowania postów na ich stronie sklepowej ... Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 (edited) Airsoft Polska jak widzę boi się konsekwencji prawnych od Gunfire pięknie. GomesLDZ czy w bazie gunfire widniejesz jako Gomez Matysiak? Sklep posiada twoje dane adresowe? Jeśli nie posiadają twoich danych adresowych lub też nie widniejesz jako Gomez Matysiak to można pogratulować bo sprawa nadaje się prosto do GiODO. Ludzie nie potraficie czytać? Sprawa nie dotyczy, że mosfet ASCU po instalacji zgodnie z instrukcją spowodował takie jaja. Co nie jest nowością bo mosfety się palą nawet po poprawnym poskładaniu taki ich urok. Co do gwarancji pytanie do GF: - producent udziela gwarancji z zastrzeżeniem, że ich produkty może zainstalować tylko gunfire - gunfire udziela gwarancji i respektuje ją tylko wtedy gdy montaż został dokonany przez serwis gunfire. Czy w regulaminie produktu jest zapis o montażu przez gunfire, jeśli nie ma to mogę się *** opisem produktu, bo to nie ładnie łamać polskie prawo tak samo jak pisanie, że na coś jest 6 miesięcy gwarancji. Meritum, bo temat dotyczy kasowania komentarzy z strony i profilu fb, prawda jest taka, że to ich strony i gunfire może robić co tylko chce w granicach oczywiście naszego prawa. Komentarze mogę wywalać bo tak, niedodawanie komentarzy negatywnych oraz zniechęcających oczywiście jest im nie na rękę więc wywalają i tyle. Ty Gomez miałeś pecha bo byłeś upierdliwy. Gunfire zachował się chamsko, nieprofesjonalnie ale mogą to mieć gdzieś bo hajs ma się zgadzać i zgadza się. To samo dotyczy się tematu na wmasgu gunfire nie może wpływać na komentarze w teorii (bo jednak były sytuację uspokajające zdenerwowanych klientów). Nie ma czegoś takiego jak wolność słowa w internecie koniec kropka, kto wam wsadził takie pierdoły? Dokładnie to działa na tej zasadzie, nie lubię Szmergla bo tak, mogę napisać, że jest ******* jemu się to na pewno nie spodoba i pewnie wywali tą część wypowiedzi bo może a ja co najwyżej mogę później narzekać ale to jego prawo i nie podskoczę. Szanuje twoje zdanie ;-) każdy ma prawo do własnego, ale przyjemności szerzenia czerwieni w Waszych postach mi nie odbierzesz ;-) Szmeru. Edited February 4, 2016 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 ja dalej nie rozumiem o co masz żal. Pismo z fejsa- mieli takie prawo Kasowanie opinii - mają takie prawo bo to ich sklep. Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 (edited) No właśnie. Potrafisz? To poczytaj o gwarancji.... Gwarancja to jest przywilej, który może być przyznany konsumentowi... ale wcale nie musi. To jest takie prawo umożliwiające złożenie reklamacji w trybie przewidzianym przez gwaranta.... Jak jest 6 miesięcy gwarancji to źle i niedobry gwarant, a jak daje 5 lat to już jest dobry i zgodne z prawem? Nie bardzo :icon_biggrin: Gwarant może napisać co chce w gwarancji. Nie podoba Ci się? Nie musisz z niej korzystać.... Masz inną drogę przewidzianą w polskim prawie i nie mieszaj tego z gwarancją. Ech to nie przywilej, Gwarancja jest regulowana przez polskie prawo, zagadka po ostatniej nowelizacji ustawy jaki jest minimalny okres trwania gwarancji? Gwarantem nie jest jakiś gunfire a firma produkująca dany przedmiot. Edited February 3, 2016 by samael16 Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Korzystając z faktu, że GF udziela się tutaj - właśnie poprzeglądałem opinie o produktach na stronie sklepu. Skupiłem się na kulkach, bo mają dużo opinii a nie chciało mi się przeglądać dziesiątków stron. Jakim cudem nie ma o kulkach negatywnych opinii? Rocketsy - ponad 200 wpisów, a wśród nich jeden z 3 gwiadkami, pozostałe powyżej. Oczywiście znaczna część niesamowicie merytoryczna - "super", "polecam" itp. Jednocześnie opinie w innych rejonach internetów są mocno mieszane. Drogie GF, ja rozumiem że moderujecie jak się Wam żywnie podoba, ale chociaż mówcie to uczciwie (albo jeszcze lepiej - nie mówcie o tym wcale) a nie zasłaniajcie się merytoryczną stroną. To aż nie wypada... Jak chcecie adres by mi wysłać pismo za ten post, to zapraszam na PW, podam Wam adres mojego prawnika. Chyba że już znaleźliście? Samael, że nie ma wolności słowa w pewnych miejscach to rzecz wiadoma, ale jednocześnie w innych wolno wyrażać swoje niezadowolenie z tego powodu. Co do samej sprawy - nie wypowiadam się, ale mam nadzieję (płonną?) że wyniknie z tego coś dobrego. Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 (edited) Ech to nie przywilej, Gwarancja jest regulowana przez polskie prawo, zagadka po ostatniej nowelizacji ustawy jaki jest minimalny okres trwania gwarancji?Gwarantem nie jest jakiś gunfire a firma produkująca dany przedmiot. Minimalny okres gwarancji... producent gwarantem... A to dobre... :hahaha: Edited February 3, 2016 by Azur Quote Link to post Share on other sites
mejt Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 (edited) Co do gunfire mogę powiedzieć kilka rzeczy, np w recenzji: czy też późniejszej transakcji: Z jednej strony reklamacja poszła pomyślnie, udało się wszystko załatwić, z drugiej po "wcześniejszym sprawdzeniu repliki, przestrzelaniu i przesmarowaniu" jak widniało na stronie wysłali mi połamaną replikę jako nową. Oczywiście reklamacja zadziałała dopiero po przedstawieniu sprawy w social media za co zostałem nagrodzony banem na stronę. Generalnie GF - nie polecam, według mojej opinii (a zaznaczam już wspaniałemu pracownikowi GF i powołuję się na wyrok sądu min. z rozprawy Matka Kurka vs. Jerzy Owsiak, gdzie Konstytucja zapewnia mi prawo do wyrażania OPINII jakkolwiek by się wam nie podobała) ten sklep to takie szczyny nalane w ładną butelkę. Drogo, częste pustki, pracownicy leją na wszystko, a na dodatek oburzają się, że komuś się nie podoba. Edited February 4, 2016 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
GomesLDZ Posted February 3, 2016 Author Report Share Posted February 3, 2016 Co do gunfire mogę powiedzieć kilka rzeczy, np w recenzji: Zaraz i tak ktoś wystrzeli z postem ,że mogłeś dać to na reklamacje :D czymkolwiek to było i nie ważne czego temat by dotyczył :D Quote Link to post Share on other sites
ImaNewbie Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Zaparz meliskę i odpuść. Nikomu się krzywda nie stała. GF na szczęście nie jest jedynym sklepem, opinii o produktach szukaj na forum a nie na ich podwórku :) Więcej sobie szkody robią niż faktycznego zysku. Takie akcje, słuszne czy nie, odbijają się mimowolnie smrodem w środowisku asgejowym. Quote Link to post Share on other sites
Kamlotton Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Gomes, już kilka razy padło to pytanie a ty za każdym razem je ignorowałeś - czy komentarze na stronie GF wysyłałeś z tego samego konta, z którego kupiłeś towar? Wg. tego co GF pisze komentarze nie zostały usuniete, tylko nigdy nie zostały opublikowane, gdyż nie przeszły pierwszej weryfikacji - nie były wysłane z konta które dany towar kupiło. Jeżeli to prawda to nie widze tutaj powodu żeby się na cokolwiek denerwować. Nie wiem jak wyglądały te komentarze, ale jeżeli były podobne do tego który masz zacytowany w liście, to nie dziwie się, że nigdzie się nie pojawiły. Osobiście nieprzyjemną sytuacje z gunfire miałem raz, na chacie kompletnie mnie zlano, aczkolwiek po wystawieniu adekwatnej opini na ceneo GF sami się ze mną skontaktowali i sprawę udało się wyjaśnić bardzo pozytywnie, bez takich śmiesznych hec jak ty odwalasz. Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Kolego odpuść, bo i tak Cię zaleje fala hejtu ze strony autora tematu. Quote Link to post Share on other sites
mejt Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Podpinam się pod komentarz kolegi Kamlotton. Co do usuwania "nieprzychylnych opinii i komentarzy" przez GF. Typowa zagrywka molocha, mają prawo usuwać zarówno posty na stronę jak i komentarze, nie mają prawa usuwać jedynie ocen z gwiazdkami ze swojego FP (chyba, że usuną cały system wystawiana gwiazdek, ale to im się raczej mało opłaca) czy też właśnie opinii wystawianych na zewnętrznym systemie takim jak Ceneo. Jako konsument patrzę na ogólną ocenę, a potem sprawdzam te negatywne i uwierz, ich ilość i różnorodność ma ogromne znaczenie. Praktyka handlowa i osób pracujących w branży Social Media mówi wprost, że usuwanie komentarzy (poza komentarzami wulgarnymi i spamem) jest okazaniem słabości i zawsze wychodzi na jaw. Dla takich właśnie fanpage i stylu jaki reprezentuje tutaj Gunfire powstały FP: Kryzysy w social media wybuchają w weekendy i Janusze social media. Tak naprawdę jedyne co pozostanie po tej sprawie to niesmak kupujących, nieliczni się odwrócą, no i wyśmianie przez ludzi poważnie zajmujących się sm zawodowo, ale Tobie nic to nie da. Możesz oczywiście ponarzekać i uznać ich zachowanie za chamskie, godne potępienia czy po prostu żenujące, ale to wszystko. Quote Link to post Share on other sites
GomesLDZ Posted February 4, 2016 Author Report Share Posted February 4, 2016 (edited) Gomes, już kilka razy padło to pytanie a ty za każdym razem je ignorowałeś - czy komentarze na stronie GF wysyłałeś z tego samego konta, z którego kupiłeś towar? Wg. tego co GF pisze komentarze nie zostały usuniete, tylko nigdy nie zostały opublikowane, gdyż nie przeszły pierwszej weryfikacji - nie były wysłane z konta które dany towar kupiło. Jeżeli to prawda to nie widze tutaj powodu żeby się na cokolwiek denerwować. Nie wiem jak wyglądały te komentarze, ale jeżeli były podobne do tego który masz zacytowany w liście, to nie dziwie się, że nigdzie się nie pojawiły. Osobiście nieprzyjemną sytuacje z gunfire miałem raz, na chacie kompletnie mnie zlano, aczkolwiek po wystawieniu adekwatnej opini na ceneo GF sami się ze mną skontaktowali i sprawę udało się wyjaśnić bardzo pozytywnie, bez takich śmiesznych hec jak ty odwalasz. Po pierwsze ,tak komentarze były z tego samego konta co opisałem też na wykopie z 4 został jeden ;d Po drugie ja tylko przedstawiłem sprawę publice , a to jaki rozgłos powstał jest dzięki wam chciałem tylko pokazać jak sklep zareagował na moja opinie na temat produktu więc w czym problem widzicie ;] ?Oni mogą kasować ? OK , oni mogą wysyłać mi takie listy ? OK ale ja mogę o tym pisać gdziekolwiek mi się podoba i ile , tak ? TAK więc w czym wy widzicie problem ,że to nagłośniłem ;]? O temacie zapomniałem już jakiś czas temu dopiero list przypomniał mi o tym ,że takie wydarzenie było . Znachor po prostu czytasz wybiorczo posty wciąż monotematycznie na temat jakości towaru , wyzywasz mnie od gimbazy a chyba jestem troszkę starszy , ale to klasyka ,że młodsi ludzie wyzywają od dzieciarni tych starszych . Ja przedstawiam sprawę z mojej perspektywy , a GF z ich i każdy powinien się skupić na tym czy za wpisy tego typu powinny być stosowane tego typu środki , bo z tego co widzę na tym forum padły znacznie gorsze teksty centralnie uderzające w nazwę firmy a nie w ich produkty ;] Dodam jeszcze ,że FB ma magiczną opcje poinformowania mnie o tym ,że nadawcy treść mojego komentarza się nie podoba czego GF nie uczyniło bo nie było żadnego odzewu w formie wirtualnej więc zachowaniu braku dyplomacji z mojej strony o czym tak dużo piszecie jest takim samym zachowaniem jakim ich w moim kierunku . Edited February 4, 2016 by GomesLDZ Quote Link to post Share on other sites
PiTeQ Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 Może mi ktoś wyjaśnić o co były negatywne komentarze skoro, Temat nie dotyczy tego jak działa ascu bo aktualnie siedzi w replice i go używam czyli działa? Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 Może mi ktoś wyjaśnić o co były negatywne komentarze skoro, czyli działa? Cała gownoburza powstała przez usuwanie komentarzy i wysłanie listu z tego co wywnioskowałem :o Tapniete z P8 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.