Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

HK416 / M27 IAR [SPECNA ARMS]


Recommended Posts

sprężyna brzęczy(da się coś zrobić?)

 

Podobno jest krótsza ot standardowych i trzeba wymienić. Jak będę miał dzisiaj otwarty gb to porównam długość ze stockową od kałacha cymy, kto wie, może nawet ta z kałacha trafi do specny ;).

Link to post
Share on other sites
  • Replies 602
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wyciągam silnik i bęc wylatuje kawałek metalu. Czyżby dupę gb mi wyrywa?

 

Właśnie rozbieram hakasię i to, co u Ciebie latało to na 200% element zaznaczony strzałką. Z góry nic nie da rady wlecieć do chwytu. Niestety, od godziny nie mogę wybić małego pinu nad spustem i chyba dalszy demontaż sobie podaruję bo zaraz się ten chiński gównolit rozleci od walenia młotkiem.

 

2C9tTXV.jpg

Link to post
Share on other sites

Ooooo zaraz sprawdzę. Co do pinu to musisz wybijać w dobrą stronę bo on ma specjalne nacięcia. U mnie to ona sam potrafi lekko się wybić :icon_biggrin:

 

Wybijałem w dobrą stronę, właśnie wyszedł. Niebawem wrzucę zdjęcia wnętrza gb - będzie dla potomnych. Sam szukałem przed zakupem i nie znalazłem, to następny nabywca będzie miał uciechę.

Link to post
Share on other sites

Hej, przeczytałem posta o froncie już po robocie - nie rozbierałem go i w sumie póki co nie będę - niech się trochę replika zmęczy w polu to mi nie będzie żal jej porysować. Przyjrzałem się tylko lufie i na moje wygląda na jeden element, podobny do tego z cymy.

 

Tutaj są fotki gearboxa, silnika i dyszy: http://imgur.com/a/nK98A

 

Jeszcze tego nie sprawdziłem dokładnie, ale chyba ta dysza guardera spowodowała u mnie spadek fps pomimo tego, że jest nieco dłuższa (ale z ostrzejszym stożkiem). Na dziś żona wygoniła mnie od chrono za hałasowanie w mieszkaniu po nocy ale jutro to sprawdzę dokładnie i spróbuję pogrzebać przy gumce.

Link to post
Share on other sites
Wracając do sprawy lufy zewnętrznej...

Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć, że stanowi jedną całość. Zależy mi na skróceniu i obawiam się, że będzie trzeba całą wymieniać. Chyba że pod blokiem gazowym jest połączona, ale ja nie umiem go zdjąć...

Mam sa-h03 i lufę zewn da się rozkręcić, akurat miałem mały wypadek i urwalem tłumik płomienia razem z gwintem, po ściągnięciu front grupa i wykreceniu dużej śruby na samym początku ściągasz ris, łączenie lufy zewn jest mniej więcej po środku, trochę poniżej tej "tulejki" która jest na lufie. Trzeba się z tym trochę namocowac bo gwint jest pokryty klejem ale da się to odkręcić i założyć standardową przedluzke lufy z 14mm lewym gwintem

 

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Mam sa-h03 i lufę zewn da się rozkręcić, akurat miałem mały wypadek i urwalem tłumik płomienia razem z gwintem, po ściągnięciu front grupa i wykreceniu dużej śruby na samym początku ściągasz ris, łączenie lufy zewn jest mniej więcej po środku, trochę poniżej tej "tulejki" która jest na lufie. Trzeba się z tym trochę namocowac bo gwint jest pokryty klejem ale da się to odkręcić i założyć standardową przedluzke lufy z 14mm lewym gwintem

 

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Front gripa zdjąłem i mam pod nim blok gazowy. Nie widzę łączenia, chyba że pod blokiem gazowym. Możesz wrzucić jakieś fotki o którą tuleję chodzi i gdzi można rozkręcić lufę?

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Front gripa zdjąłem i mam pod nim blok gazowy. Nie widzę łączenia, chyba że pod blokiem gazowym. Możesz wrzucić jakieś fotki o którą tuleję chodzi i gdzi można rozkręcić lufę?

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Sorki za jakość, ale zdjęcia na telefonie obrabialem :) na jednym strzałka zaznaczyłem gdzie mniej więcej jest łączenie, a drugie to żeby nie być goloslownym fotka pokazująca wymieniana przedluzke :) b19294ef13b62c2318e164522ff62049.jpg21b04b6a785fc99ded1bec5111ff4143.jpg

 

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Dodam od siebie, że przetestowałem magazynki hi-cap boyi do hk416 (te nakręcane imbusem). Podają ładnie, siedzą ciut za ciasno - wchodzą ładnie ale nie wypadają same po wciśnięciu zwalniacza. Kilka nie chciało się zapiąć ale wystarczyło lekko podgiąć zaczep na magazynku. Na minus dam to, że w każdym jednym z sześciu wypada wkład (np przy wyciąganiu z ładownicy) - musiałem nieco zgnieść stalowy korpus w okolicy tych haczyków. Druga sprawa to taka, że rozmiar imbusa jest mniejszy niż w stocku specny, więc musimy już nosić po kieszeniach dwa kluczyki do zgubienia. Po poprawkach daję 7/10.

Link to post
Share on other sites

Front gripa zdjąłem i mam pod nim blok gazowy. Nie widzę łączenia, chyba że pod blokiem gazowym. Możesz wrzucić jakieś fotki o którą tuleję chodzi i gdzi można rozkręcić lufę?

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udało mi się znaleźć oryginalna przedluzke z urwanym gwintem, na tym zdjęciu lepiej widać gdzie jest łączenie 50d7ce5e775eccd9eec839b9fc8c9782.jpg

 

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

U mnie na relaxie wchodzi 11,1V 1200 mAh Turnigy Nanotech 25-50C. Ale sensowne będzie wymiana wtyczki z mini Tamyia na T-deans. Mam XT-60 i też nie bardzo to widzę. Tak na marginesie, oddałem kilka strzałów na dołączonym do zestawu LiPo 7,4V, bieda straszna. I gearbox jakoś tak cicho pracuje... W SCARze jest zupełnie inaczej i to mi się podoba.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...