smk Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 sprężyna brzęczy(da się coś zrobić?) Podobno jest krótsza ot standardowych i trzeba wymienić. Jak będę miał dzisiaj otwarty gb to porównam długość ze stockową od kałacha cymy, kto wie, może nawet ta z kałacha trafi do specny ;). Quote Link to post Share on other sites
Forzajuve Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Zmiana zwalniacza magazynka coś pomoże w kwestii magazynkow? Quote Link to post Share on other sites
smk Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Wyciągam silnik i bęc wylatuje kawałek metalu. Czyżby dupę gb mi wyrywa? Właśnie rozbieram hakasię i to, co u Ciebie latało to na 200% element zaznaczony strzałką. Z góry nic nie da rady wlecieć do chwytu. Niestety, od godziny nie mogę wybić małego pinu nad spustem i chyba dalszy demontaż sobie podaruję bo zaraz się ten chiński gównolit rozleci od walenia młotkiem. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Ooooo zaraz sprawdzę. Co do pinu to musisz wybijać w dobrą stronę bo on ma specjalne nacięcia. U mnie to ona sam potrafi lekko się wybić :D Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
smk Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Ooooo zaraz sprawdzę. Co do pinu to musisz wybijać w dobrą stronę bo on ma specjalne nacięcia. U mnie to ona sam potrafi lekko się wybić :icon_biggrin: Wybijałem w dobrą stronę, właśnie wyszedł. Niebawem wrzucę zdjęcia wnętrza gb - będzie dla potomnych. Sam szukałem przed zakupem i nie znalazłem, to następny nabywca będzie miał uciechę. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Kolega miał rację. Odłamało mi się to badziewko w silniku CA Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
sikor73elite Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Jak już rozbirtasz to ja poproszę demontaż lufy zew. Ciekawi mnie czy będą pasowały inne lufy od eMek. Jeśli uda się Tobie zdemontować blok gazowy będzie rewelacja. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Raczej do rozbiórki GB nie jest potrzebny demontaż bloku gazowego ;). Quote Link to post Share on other sites
sikor73elite Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Wiem, ale liczę że kolega się rozpędzi... Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
smk Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Hej, przeczytałem posta o froncie już po robocie - nie rozbierałem go i w sumie póki co nie będę - niech się trochę replika zmęczy w polu to mi nie będzie żal jej porysować. Przyjrzałem się tylko lufie i na moje wygląda na jeden element, podobny do tego z cymy. Tutaj są fotki gearboxa, silnika i dyszy: http://imgur.com/a/nK98A Jeszcze tego nie sprawdziłem dokładnie, ale chyba ta dysza guardera spowodowała u mnie spadek fps pomimo tego, że jest nieco dłuższa (ale z ostrzejszym stożkiem). Na dziś żona wygoniła mnie od chrono za hałasowanie w mieszkaniu po nocy ale jutro to sprawdzę dokładnie i spróbuję pogrzebać przy gumce. Quote Link to post Share on other sites
MiczuTG Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Czy hk od specny jest lepsze od konkurencyjnego agm, jg czy boyi? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
Darekptr Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Czy hk od specny jest lepsze od konkurencyjnego agm, jg czy boyi? Sent from my iPhone using Tapatalk Po przeczytaniu kilku stron da się zorientować, że tak. Po drugie, tylko Boyi jest teraz dostępne, a jego V2 to wiadomo na co się nadaje. Quote Link to post Share on other sites
MiczuTG Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Ok dzięki, myślę że będę się kręcił w temacie bo konstrukcja mi się podoba :) Quote Link to post Share on other sites
Forzajuve Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Próbował ktoś tych magazynków http://azteko.pl/guarder-magazynek-mid-cap-na-140-kulek-do-serii-m4m16-black-p-16128.html Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted April 14, 2017 Author Report Share Posted April 14, 2017 Próbował już ktoś zmienić front na jakiś inny? Np. coś w stylu Geissele? Quote Link to post Share on other sites
Niedźwiedź Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Próbował ktoś tych magazynków http://azteko.pl/gua...ck-p-16128.html Niby pasują ale jakoś dziwnie chodzą i plastik lichy. Te pasują i podają świetnie - http://azteko.pl/battleaxe-polimerowy-magazynek-mid-cap-na-150-kulek-do-serii-ar-15m4-black-p-16468.html Quote Link to post Share on other sites
lkoral Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Wracając do sprawy lufy zewnętrznej...Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć, że stanowi jedną całość. Zależy mi na skróceniu i obawiam się, że będzie trzeba całą wymieniać. Chyba że pod blokiem gazowym jest połączona, ale ja nie umiem go zdjąć... Mam sa-h03 i lufę zewn da się rozkręcić, akurat miałem mały wypadek i urwalem tłumik płomienia razem z gwintem, po ściągnięciu front grupa i wykreceniu dużej śruby na samym początku ściągasz ris, łączenie lufy zewn jest mniej więcej po środku, trochę poniżej tej "tulejki" która jest na lufie. Trzeba się z tym trochę namocowac bo gwint jest pokryty klejem ale da się to odkręcić i założyć standardową przedluzke lufy z 14mm lewym gwintem Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
sikor73elite Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Mam sa-h03 i lufę zewn da się rozkręcić, akurat miałem mały wypadek i urwalem tłumik płomienia razem z gwintem, po ściągnięciu front grupa i wykreceniu dużej śruby na samym początku ściągasz ris, łączenie lufy zewn jest mniej więcej po środku, trochę poniżej tej "tulejki" która jest na lufie. Trzeba się z tym trochę namocowac bo gwint jest pokryty klejem ale da się to odkręcić i założyć standardową przedluzke lufy z 14mm lewym gwintem Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Front gripa zdjąłem i mam pod nim blok gazowy. Nie widzę łączenia, chyba że pod blokiem gazowym. Możesz wrzucić jakieś fotki o którą tuleję chodzi i gdzi można rozkręcić lufę? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
lkoral Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Front gripa zdjąłem i mam pod nim blok gazowy. Nie widzę łączenia, chyba że pod blokiem gazowym. Możesz wrzucić jakieś fotki o którą tuleję chodzi i gdzi można rozkręcić lufę? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Sorki za jakość, ale zdjęcia na telefonie obrabialem :) na jednym strzałka zaznaczyłem gdzie mniej więcej jest łączenie, a drugie to żeby nie być goloslownym fotka pokazująca wymieniana przedluzke :) Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
smk Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Dodam od siebie, że przetestowałem magazynki hi-cap boyi do hk416 (te nakręcane imbusem). Podają ładnie, siedzą ciut za ciasno - wchodzą ładnie ale nie wypadają same po wciśnięciu zwalniacza. Kilka nie chciało się zapiąć ale wystarczyło lekko podgiąć zaczep na magazynku. Na minus dam to, że w każdym jednym z sześciu wypada wkład (np przy wyciąganiu z ładownicy) - musiałem nieco zgnieść stalowy korpus w okolicy tych haczyków. Druga sprawa to taka, że rozmiar imbusa jest mniejszy niż w stocku specny, więc musimy już nosić po kieszeniach dwa kluczyki do zgubienia. Po poprawkach daję 7/10. Quote Link to post Share on other sites
lkoral Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Front gripa zdjąłem i mam pod nim blok gazowy. Nie widzę łączenia, chyba że pod blokiem gazowym. Możesz wrzucić jakieś fotki o którą tuleję chodzi i gdzi można rozkręcić lufę? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Udało mi się znaleźć oryginalna przedluzke z urwanym gwintem, na tym zdjęciu lepiej widać gdzie jest łączenie Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
sikor73elite Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Wygląda tak jakby łączenie było pod blokiem gazowym. Muszę sprawdzić... Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
micju34 Posted April 15, 2017 Report Share Posted April 15, 2017 Z innej bajki - lipo 11,1, które wejdzie do kolby? Moje wchodzą, ale jak mam ustawioną kolbę na 5 pozycji.. Ps. Zabieram się za montowanie tłumika ;D Quote Link to post Share on other sites
Head Crusher Posted April 15, 2017 Report Share Posted April 15, 2017 U mnie na relaxie wchodzi 11,1V 1200 mAh Turnigy Nanotech 25-50C. Ale sensowne będzie wymiana wtyczki z mini Tamyia na T-deans. Mam XT-60 i też nie bardzo to widzę. Tak na marginesie, oddałem kilka strzałów na dołączonym do zestawu LiPo 7,4V, bieda straszna. I gearbox jakoś tak cicho pracuje... W SCARze jest zupełnie inaczej i to mi się podoba. Quote Link to post Share on other sites
micju34 Posted April 15, 2017 Report Share Posted April 15, 2017 Wiadomo, tdeans po świętach będą już w replice. Dobra po 1,5h walki się poddałem, szyny ris wychodzą na max 5cm z uppera i koniec. Niechce repliki rozwalić. W przypadku E&L młotka używałem, ale przy Specnie boję się. Ktoś coś? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.