Yahalom Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 ZDECYDOWANIE WIELKI PLUS :!: Zamówiłem replike o 14.45 (+/- 5 min), potem wykonałem telefon i dowiedziałem się że jeszcze tego samego dnia replika zostanie przetestowana i wysłana. Jak było powiedziane, tak też się stało. Dziś doszła do mnie paczka z zamówienie, a oprócz tego w pudełku znalazłem 2 naklejki "ASGSHOP" i 3 wizytówki :mrgreen: Magazynek był całkowicie nabity :mrgreen: Naprawde polecam + Quote Link to post Share on other sites
McQ Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Jak tak czytam te wszystkie posty - to mi sie uwierzyć nie chce. Chyba będę musiał wystawić ich na ultimate test czyli dać do naprawy moje Gr16R5 G&G - pieprz.... giwera w ciągu kilku miesięcy rozwaliła kilka tłoków (2 czerwone systemy, czarny G&G, aluminiowy Systema), dwa komplety zębatek, selektory ognia, tappet plate, silnik się grzeje i po paru seriach rozłącza. Jak to naprawią - będziemy w niebie. Paru gości, którzy naprawdę wiedzą co robią i potrafią naprawić każdą giwerę nie dało suce rady. Czyżby światełko w tunelu ? Quote Link to post Share on other sites
Kapral Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 McQ, nawet jak nie naprawią, to będziesz zadwowolony, że to oni nie naprawili :D :D 8) Quote Link to post Share on other sites
xxxFENCExxx Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 No i koniec mojej przygody. Dostałem szybciutko mojego Slr-a. Dzisiaj poszło 1000 kulek. Strzela jak złoto, zero zacinek, gigantyczny zasięg - jest cudownie! Obiecali zrobić z niego potwora.... "Jak obiecują - tak robią!" :D :D :D :D :D :D :D :D :D Quote Link to post Share on other sites
Krzyś Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 Witam Wielki plus dla asgshopu! Zakladanie czesci, probowanie, dopasowywanie, mierzenie az do uzyskania idealnego efektu w postaci smigajacej broni :) Wszystko w milej, niemalze rodzinnej atmosferze. Serwis dziala rowniez na strzelankach :) Jednym slowem zamawiajcie i kupujcie! pozdrawiam Ulubiony field medic Slaska Krzys Quote Link to post Share on other sites
anek Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 i kolejne zamowienie na Grande + :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D :) :) Quote Link to post Share on other sites
vaderski Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 Nie będę Was zabawiał „słodkim pierdzeniem” pt.: Dziś zamówiłem...nie mogę się doczekać......przyszedł....ojej, jaki ładny.. Jestem na to za stary Napisze krótko: kupowałem już w kilku sklepach (ten jest czwart-chyba) i nigdzie nie byłem potraktowany tak profesjonalnie jak TU Troskliwej Celinie, cierpliwemu Markowi-jak również reszcie ekipy- wyrazy uznania Quote Link to post Share on other sites
Raphalus Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 wielki + dla całego sklepu. Złożyłem zamówienie w niedziele i prosiłem aby jeśli mogą wysłać przesyłkę w poniedziałek tak abym otrzymał ją przed świętami. Pan ze sklepu telefonicznie poinformował mnie ze niestety niezdązy się wyrobić i wyśle we wtorek. Kiedyś jeszcze pisałem czy bateria 9.6V 1800mAh jest odpowiednia do tuningowanego modelu. Pan dziś rano zadzwonił ze testował baterię 8.4V 1800mAh i replika sprawuje sie tak samo. Dzieki temu zaoszczędziłem 30zł Jak narazie jestem bardzo zadowolony!! Jak będzie dalej to sie okaże ale raczej sie niezawiodę i wszystkim moge polecić ten sklep. Mają tu taki sam asortyment jak na Machinegun a o wiele lepszą ocenę!! Quote Link to post Share on other sites
zia Posted April 13, 2006 Report Share Posted April 13, 2006 Poprawne wysłanie zamówienie MP5SD2 CA sprawdzone, przestrzelane itp, czyli standart.. Ale dodam jeszcze codzienne maile z mojej strony co do zamówienia obecnego i przyszłego i szybkie, drobiazgowe i uprzejme odpowiedzi na każdy. Możliwośc sprowadzenia replik spoza ofert, zakup na raty itp. Na Duży plus to to, że po przyjęciu zamówienia przemiła Pani zadzwoniła do mnie po kod pocztowy. Mniejsza o powód, z jakiego nie byłem w stanie go podać ( :P ) jednak sama sie dowiedziała i przypilnowała wszystkiego, uzupełniła kod . Quote Link to post Share on other sites
homik Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 zamowilem vsr + kulki okolo godziny 14:30. Nastepnego dnia o 11:50 przyszla juz paczka. Dostalem maila rowniez od wlascicieli ze te vsr z hfc nie maja dystansera wiec oni mi go dolozyli. Duzy + Quote Link to post Share on other sites
Kain Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 Zamowilem aeg i dodatki, na stanie nie bylo akurat akumulatora(zamowilem zanim zaaktualizowano stronę). Zadzwoniono i poinformowano mnie o tym proponujac inny lub poczekanie na wlasciwy. Czas nie gral roli wiec postanowilem poczekac. W trakcie rozmowy zamowilem dodatkowo usluge przeciągniecia kabli z kolby do przodu. Gdy przesylko doszla okazalo sie ze usluge wykonano gratis :) Spory + Quote Link to post Share on other sites
Wukasz Posted April 26, 2006 Report Share Posted April 26, 2006 Nie ma lepszego. Przez maniaków dla maniaków to klucz do sukcesu. Quote Link to post Share on other sites
Nic Posted April 26, 2006 Report Share Posted April 26, 2006 Wukasz, dobrze to nazwałeś. Pełen profesjonalizm. Świetny serwis. Super ludzie - tym bardziej, że widuję ich co niedzielę na strzelankach i często widziałem 'serwis na żywo' w ich wykonaniu:) POLECAM!!! Quote Link to post Share on other sites
Jodi Posted April 27, 2006 Report Share Posted April 27, 2006 Oni są naprawdę genialni :D M15A4 Rifle z tiuningiem, małe perypetie z ładowarką i baterią, masa pytań z mojej strony - wszystko załatwione w przeciągu tygodnia. Wyczerpująca odpowiedź na każdy mój mail. Szybko wysyłka, bezproblemowy kontakt. Jak spotkam ich osobiście to mają u mnie po piffku :) + Quote Link to post Share on other sites
Mac1os Posted April 28, 2006 Report Share Posted April 28, 2006 Pierwszy raz kupowałem na ASG SHOPIE i tak jak myślałem nie zawiodłem się. Zamówiłem Gearbox G&P z opcją wpłata na konto, na drugi dzień miałem już wysłaną paczke. Wszystko pięknie zapakowane - dosłownie jakby gearbox był jajkiem. Do tego stylowe nalepki z m249 :) i kalendarzyki :) Duży + Quote Link to post Share on other sites
Niki Posted April 29, 2006 Report Share Posted April 29, 2006 Zamówienie godz. 23 - wtorek Godz. 16 -czwartek paczka juz w domu . (zwykła wysyłka) .I wszystko jasne ;]. Quote Link to post Share on other sites
Jodi Posted April 29, 2006 Report Share Posted April 29, 2006 To ja może zaproponuję założenie wątku pt. "Poczta Polska"? Wtedy łatwiej by było odsiać opinie pozytywne i negatywne na temat sklepu i na temat poczty? Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted April 30, 2006 Report Share Posted April 30, 2006 Zamawiałem poliwęglanowy tłok Systemy ze zwężonymi zębami (ten czerwony, za ponad 100zł). Przesyłka doszła na drugi dzień, okazało się że jest tam zwykły czarny tłok Systemy za 62zł. Zadzwoniłem do sklepy, wyjaśniła się sprawa pomyłki. Jak dzwoniłem było koło godz. 15.00, pan ze sklepu powiedział że zaraz wyśle nowy tłok. Następnego dnia już miałem to, co zamówiłem + 5zł na odesłanie złego tłoka. PEŁEN PROFESJONALIZM! Druga sprawa - kumpel kupił u nich g36 CA, na strzelance jak go testowaliśmy okzazało się, że brakuje kilku części HopUpa i replika ma maaaarny zasięg. Odesłał, następnego dnia replika była w sklepie. Naprawili w kilka chwil, od razu odesłali i następnego dnia u kumpla był kurier. Czyli replikę miał spowrotem 2 dni po odesłaniu jej do sklepu, oczywiście sklep pokrył koszty "nadprogramowych" przesyłek. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted April 30, 2006 Report Share Posted April 30, 2006 Chyba żaden ze sklepów nie mógłby się pochwalić takim profesjonalizmem jak asgshop.pl , bo który płaci za przesyłkę w 2 stronę jak się coś zchrzani?? Jestem pod wrażeniem...!!! Quote Link to post Share on other sites
gosiek Posted May 4, 2006 Report Share Posted May 4, 2006 PANOWIE(i PANIE ;)) !!!! NIE KUPUJCIE ELEKTRYKÓW GDZIE INDZIEJ!!!! TYLKO ASG SHOP!!!! Wysłałem temu sklepowi mojego SLRa (jest na gwarancji w ich sklepie) ze spalonymi stykami (za ten sam problem też na gwarancji MG zarządał od kumpla 70zl). Panowie naprawili mi karabinek nie dość że w rekordowym czasie (2dni-bo wieczorem doszła przesyłka-dlatego nie jeden:-))to jeszcze wysłali go na ich koszt zpowrotem do mnie!!!A to jeszcze nic!!Wraz z karabinem dostałem karte na której było dokładnie napisane co mu dolegało a dotego jeszcze podanych 10 prędkości początkowych po pierwszych 10 strzałach !!!:D Jestem w niebowzięty :D taki sklep to skarb!!!(do kolejnych zalet moge jeszcze dodać pancernie zapakowaną przesyłke nad którą PP musiała by się nieźle napracować żeby ją uszkodzić)Nic tylko kupujcie u nich AEG!! Quote Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Duży plus dla sklepu. Wyjątkowo miła obsługa i super realizacja przesyłek z datą dostarczenia na wczoraj. Już nie raz uratowali mi d..tyłek. Pozdrawiam Cappuccio Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Sklep moze i profesjonalny, ale irytuje mnie w nich jedno... Kiedy pojawilem sie z WELL'em u Czopera to rozmawialismy "po ludzku"... W siedzibie ASGShop dale sie odczuc w tonie sprzedawcy wyrazne traktowanie z gory (w sensie "Matko, z czym ty przychodzisz..."). Nie spodobalo mi sie to, bo stosunki sprzedawca-klient powinny opierac sie o wzajemny szacunek, a wszelkie wycieczki osobiste to kwestia prywatna... Quote Link to post Share on other sites
xkonarx Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Witam, Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jak widać nie wypowiadam się na forum nazbyt często, a jeżeli już to robię to w sprawach ważnych. Dlatego też w tej sprawie postanowiłem dodać coś od siebie, bo z czystym sumieniem muszę przyznać, że sprawa ubodła bezpośrednio mnie, jako że zazwyczaj jestem „odpowiedzialny” za obsługę klientów na sklepie. Przyznaje, że sytuację pamiętam i nie mogę sobie przypomnieć momentu, w którym Pan Maxavelli mógłby zostać „potraktowany z góry”. Fakt, przyznaję się bez bicia, że nienaganną prezencją nie grzeszę, słownik mój także obfituje w niewybredne słowa i wyrażenia, w obyciu jestem dość oschły, a moje poczucie humoru nie musi odpowiadać każdemu. Jednak chciałbym zwrócić się z prośbą o wyjaśnienie, jaki ton lub jaka moja wypowiedz skłoniła Cię do wystawienia takiej opinii na forum? Bardzo cenię sobie zdanie naszych klientów, więc jeżeli przedstawisz mi swój punkt widzenia w sposób bardziej dogłębny, być może będę miał pretekst do tego, aby Cię przeprosić – bo może faktycznie zachowałem się nietaktownie w stosunku do Twojej osoby. Przyjmujemy mnóstwo replik Well-a na serwis oraz do tuningu i nigdy nie robiliśmy z tego problemu... Być może stwierdzenie, że: „koszta naprawy mogą być większe od wartości samego karabinu” – bo takie zdanie zdarzyło mi się wypowiedzieć – wpłynęło na Twoje odczucia? Może fakt, iż klientów traktuje bardziej jak znajomych, kumpli, a nie potencjalne skarbonki do zostawiania kasy, służę radą, i nie owijam w bawełnę gdy przyjdzie co do czego, bo zdarza mi się uczestniczyć w rozgrywkach airsoftowych i jako gracz też nie chciałbym być narażony na niepotrzebne i dodatkowe koszta? Gdybam... Nie wiem... Proszę o wyjaśnienie. Co się tyczy stosunku sprzedawca - klient... To z twoich ust padło stwierdzenie, że „karabin ma być naprawiony najmniejszym kosztem, ma tylko przez chwilkę strzelać, bo idzie na sprzedaż, tak żeby Twój klient widział ze działa” jeżeli tak ma postępować sprzedawca...to naprawdę szkoda słów. Tak więc, jeżeli karabin opuści serwis to w 100 % sprawny i bez żadnego kombinowania. Zawsze w sprawach wymiany podzespołów kontaktujemy się z klientem bezpośrednio, w celu ustalenia, czy zgadza się ponieść koszta części - jeżeli takowe muszą ulec wymianie. Liczę na wyjaśnienia... Z poważaniem Marcin Gałązka Serwisant ASG Shop Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Wybacz, moze faktycznie opatrznie zrozumialem cala sytuacje... Moze na calosc przekazu wplynelo ze 2 osoby przede mna nakupowaly stuffy za 2000-2500 zl i wrzucili je do torby jak bulki... Przyznaje, ze troche mnie to wprawilo w oslupienie, ale widocznie jeszcze nie poznalem na tyle tego srodowiska (odnosnie jednego z klientow dowiedzialem sie z reszta pozniej ze i tak wszystko wizal na raty). Samo haslo, ze naprawa moze byc drozsza niz nowa "sztuka" tez raczej potraktowalem poblazliwie, bo wiem ze tak nei ebdize - tam brutalnie nie jest nic uszkodzone, poza zlym ukladem zebatki-tlok - nalezy je podejrzewam tylko odpowiednio "wypodkladkowac" i nastawic, wiec co to dla najlepszego serwisu w Polsce ;-). Gwozdziem do trumny, ktory poddal w watpliwosc moja obecnosc w klepie z ASG bylo haslo ktore padlo w strone mojego kolegi - ze za 2000 to wezmiesz jego RPK od reki... Wiem ze sa ludzie (ksywy nie wymienie, choc byl wtedy w sklepie) z ktorych wypowiedzi na ofrum mozna wysnuc oczywiste wnioski - jesli nie mozesz wydawac na Airsoft tyle ile bys chcial, to nie ma to sensu. Sadzilem ze to ewenement, jednak Twoja wypowiedz spowodowala moje glebsze rozmyslania nad owym aspektem tego sportu. Po paru dniach dochodze jednak do wniosku, ze mimo wszystko dalej bede biegal z AK CYMY a nowy wlasciciel spory czas pocieszy sie profesjonalnie naprawionym przez Was M4 WELL'a. I naprawde nie obchodzi mnie, ze "nie stac mnie na airsoft" - i tak bawie sie swietnie, wiec jak widac nei pieniadze sa tu wyznacznikiem! Tak wiec drogi xkonarxie - to ja powinienem przeprosic Ciebie, a nie Ty mnie, co nieniejszym czynie. Nie mam nic do zarzucenia Twojemu zachowaniu, kulturze osobistej czy slownikowi - mam nadzieje, ze nie zywisz tym samym do mnie urazy. Po prostu musialem przez pare dni powalczyc sam ze soba w temacie "ekonomicznego ASG" ktore - summa summarum - nie okazalo sie takie zle. Ciesze sie zatem, ze sie dogadalismy i ze to ja sie pomylilem. Cofam wiec moj poprzedni post odnosnie sklepu i oficjalnie przyznaje ze sklep na swoja dobra opinie zasluzyl! Choc, wierz mi drogi xkonarxie, nigdy nie przyjde i nie zostawie u Ciebie w kasie ot tak dwoch tysiecy zlotych ;-/... EDIT : No i z tego calego przyznawania sie do bledu i przeprosin zapomnialem o stwierdzeniu, ktore z kolei stawia mnie w bardzo zlym swietle... Moja wypowiedz dotyczaca sprzedazy miala zgola inny wydzwiek (jesli tak do odebrales, to poprawiam sie tutaj). Mianowicie, osoba ktora te replike ode mnie nabywa przyznala ze dla niej jest to rowniez bron przejsciowa, jako ze w sierpniu-wrzesniu przesiadac sie bedize na P-90 Tokyo Marui. Mowiac "przez chwile" chodzilo mi zeby te pare miesiecy bezproblemowo postrielal, bo faktem jest ze pakujac w ta giwere kwote - jak raczyles nadmienic - "przewyzszajaca wartosc zakupu" - mozna z niej zrobic bron niezniszczalna. Sek w tym ze wowczas poza tym co juz tam zostalo wymienione i zebatkami, to trzeba by w tym gearboxie wymienic doslownie wszystko. Wowczas giwera bylaby niemalze wieczna, ale to moim zdaniem mija sie z celem (taniej wyszloby kupic nowe TM/CA). Mam nadzieje, ze tym samym rozumiemy sie i nie ma miedzy nami juz zadnych niedomowien. Jak wspominalem - wedlug mnie to kwestia podkladek, ulozenia zebatek i ewentualnie smarowania. Ufam Twoim umiejetnoscia i ze uda sie "zrobic cudenko z tej karmy dla gryzoni" (ech, znowu zapomnialem w ktorym filmie to powiedziano... ;-)). Lacze wyrazy szacunku i uznania za uczciwa i otwarta polemike... Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
N.A.T.Siwy Posted May 12, 2006 Report Share Posted May 12, 2006 Krótko : Szybkie zakupy 20 godzin puźniej paczka u mnie w domu. Paczka "pancerna" przesyłka w 100% bezpieczna. Pełen profesjonalizm. Pozdrawiam Siwy Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.