Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
groszekoki

G&G vs E&L vs LCT

Recommended Posts

Tak jak w temacie, poszukuję repliki z rodziny AK, która długo pociągnie na stocku. Główne przeznaczenie to las - to będzie typowy szturmiak.

Uprzedzając wszelkie wiadomości prywatne - nie interesują mnie repliki używane bo zakup jest planowany na początek marca, no chyba, że w tym czasie sprzedający okaże mi dowód na zakup sprzed tygodnia i foto z wszystkimi plombami.

 

Z serwisowych wymian przy kupnie biorę pod uwagę wymianę gumki i ewentualnie tłoka jeśli ktoś wskaże dobry tego powód. Dlatego chciałbym aby replika miała dobre wnętrze GB i całkiem dobrą lufę(wymiana w późniejszym czasie). Czynniki zewnętrzne nie mają jakiegoś większego wpływu na wybór repliki, bo z tego co się orientuję wszystkie są stalowe?

 

G&G - https://gunfire.pl/product-pol-1152213402-Replika-karabinka-RK74-E.html na plus przemawia tu fabrycznie zamontowany mosfet, silnik i możliwość zmiany trybu ognia single-auto-semi

 

E&L - https://gunfire.pl/product-pol-1152202735-Replika-karabinka-ELS-74-MN-Gen-2.html ogólnie gen.2; plusem jest system łatwiej wymiany sprężyny

 

LCT - https://gunfire.pl/product-pol-1152212456-Replika-karabinka-STK-74.html ciężko mi wskazać jakiś konkretny plus jedynie to, że większość chwali LCT ponad E&L

 

Prosiłbym o jakieś konkrety przemawiające za daną repliką(serią) od danego producenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mati jeśli chodzi o podane repliki to różnica między LCT a E&L to 300 zł.

Widziałem opinie, że części wewnętrzne są na podobnym poziomie wykonania, więc pozostaje kwestia tego czy części wewnętrzne LCT są lepsze o te 300 zł ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie.

 

Po za tym E&Li nie spotyka się połamanych, czego nie można powiedzieć o LCT.

 

 

Mało widziałeś. Znam kogoś, kto otrzymał E&La fabrycznie z pękniętą obsadą kolby. Widziałem tę replikę na własne oczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i już się pojawiają rozbieżności w zeznaniach :icon_biggrin:

Naprawdę nie interesuje mnie kto widział pękniętą replikę, bo to się zdarza każdemu :)

 

Może inaczej? Kto z Was miał przyjemność z danymi replikami?

Czy to porównanie jest na zasadzie różnicy między CM.045 a RK-01 :icon_biggrin:

Edited by groszekoki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zewnętrznie i wewnętrznie LCT>>>E&L. Nie wiem skąd pomysł, że E&L jest lepsze, skoro ludzie psioczą i trzeba coś tam wymieniać. LCT praktycznie nie wymaga ingerencji w środku. E&L fajne kałaszki, ale stawianie ich na równi z LCT to zasługa tylko agresywnego marketingu sklepu na G. Ostatnio były na weapon762 w cenie ciut wyższej niż cm048.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porady problemy LCT na forum 10 stron. E&l koło 50, mimo że jest paru od lat. Miałem chyba wszystkie wspomniane modele. Nigdy więcej nie kupię ela.

Edited by Mati86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mati rozumiem, że to ma przemawiać na korzyść LCT? :D

 

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Porady problemy LCT na forum 10 stron. E&l koło 50, mimo że jest paru od lat. Miałem chyba wszystkie wspomniane modele. Nigdy więcej nie kupię ela.
Rozumiem, że to na korzyść LCT :D czy możesz coś polecić co wymienić przy kupnie? Czy wystarczy tylko gumka?

 

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mati rozumiem, że to ma przemawiać na korzyść LCT? :icon_biggrin:

 

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Rozumiem, że to na korzyść LCT :icon_biggrin: czy możesz coś polecić co wymienić przy kupnie? Czy wystarczy tylko gumka?

 

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

 

Poszukaj repliki z jedną stroną. Ona będzie najbardziej niezawodna xD

A tak na poważnie to z tego co dane było mi zobaczyć to LCT ma ładniejszą barwę oksydy oraz dużo fajniej (ciężej) chodzący selektor. Z wad to co znalazłem w sieci (sam stałem przed podobnym dylematem ok 3 miech temu) to że w LCT często trafiały się egzemplarze z krzywą muszką oraz luzowały się w nich lufy. Korpusy ich też są wykonane z stosunkowo (w porównaniu E&L) cienkiej blachy ale czy to wpływa jakoś negatywnie na wytrzymałość to nie wiem (stal stali nierówna). Z wad E&L jakie na razie doświadczyłem to bardzo słaby tłok (obowiązkowo moim zdaniem do wymiany na starcie),nieszczelności w układzie pneumatycznym (gubił 40fps jednak oring na dyszy i nasmarowanie głowicy załatwiły sprawę) nieosiowy GB (do poprawki) oraz pewna losowość co do wykonania (u mnie np przedni chwyt miał lekkie luzy które jednak udało się prosto i szybko wyeliminować). Co do oksydy E&L to dużo osób tu pisało że te repliki rdzewieją na potęgę czego osobiście nie doświadczyłem (replika parę razy wracała cała mokra ze strzelań).

Edited by Filipt15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na wyglądzie zewnėtrznym aż tak mocno mi nie zależy. Oksyda oksydą, a luzy zawsze można zniwelować. Zależy mi tylko na bezawaryjnym środku. Po prostu nie chcę grzebać w replice i latać ma stocku tak długo jak się da.

Co do tych krzywych muszek...czytałem o tym i na pewno nie tego spodziewam sie po replice za 1,5k pln.

 

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na wyglądzie zewnėtrznym aż tak mocno mi nie zależy. Oksyda oksydą, a luzy zawsze można zniwelować. Zależy mi tylko na bezawaryjnym środku. Po prostu nie chcę grzebać w replice i latać ma stocku tak długo jak się da.

 

 

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

 

Bez wymiany tłoka w E&L może być to trudne biorąc pod uwagę czego ja doświadczyłem i cześć ludzi na forum :D Ale pomijając ten mankament to z tego co powiedział mi kolega co już robi repliki długi czas to E&L wewnętrznie jest lepszy niż LCT (może że pojawiły się jakieś nowe wersje z lepszymi bebechami).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok to wszystko wiadomo.

Wezmę LCT - myślę, że pewnie nawet CM.048 by mi starczyło na jakiś czas :D ale LCT starczy na dłuższy czas ;)

 

To inne pytanie, co z magami? Posiadam plastikowe do suczki od cymy i e&l - podejdą do LCT? Czytałem różne opinie, gdzie ludzie wypisują, że trzeba piłować metalowe, a plastiki są ok. Niektórzy piszą wręcz odwrotnie.

Czy to po prostu zależy już tylko od repliki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj jest porwanie LCT i E&L, niestety gen1, nie gen 2

http://team-black-sh...r-the-lct-or-el

Nie zapominajmy o tym że jednak LCT jest droższe o E&L.

 

 

Kupiłem ostatnio AK E&L gen 2 (900 zł). Myślałem o LCT, ale w gównie przekonała mnie cena, dostępność modeli i "szybka" wymiana sprężyny. Kiedyś sobie obiecałem że nie kupie już więcej repliki które tego nie ma.

Co mam wymienić na start? Tłok, bo ktoś pisał że mu padł? Inni pisali że im nie padł. Chciałem poszukać jakiś informacji o awaryjności tych tłoków, ale nic konkretnego nie znalazłem, może za krótko szukałem. Ma ktoś jakiś link do dokładnego opisu awarii? Czy to było w stockowej replice? Czy w modyfikowanej?

Pewnie wymienię gumkę, ale to standard, w LCT też bym wymienił.

 

Widziałem też osobiście AK od LCT, nowe z pudełka i był jakiś duży problem z nieszczelnością. FPS na poziome 250-300. Nic to nie znaczy, każdej firmie zdarza się wpadka. Pewnie w przypadku E&L będzie się to częściej zdarzać, bo to jednak "chińczyk" i gorzej z kontrolą jakości.

 

Odnośnie magów to mogę powiedzieć na pewno jak jest w E&L, czytałem / słyszałem że to samo jest w LCT.

 

Mam magi "magpull" od CYMY i nie pasują do E&L, trzeba podpiłować o 1mm przedni zaczep maga.

 

034b5ed40296.jpg

Edited by Huba_lbn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm...no to ładnie namieszałeś :D

 

Wychodzi głównie na to, że największy minus dla E&L to tłok, po za tym bardzo podobnie.

Na plusy to lepszy silnik i łatwa wymiana sprężyny - to bardzo kusi...do tego różnica w cenie też spora bo 300 zł.

W tej cenie mogę zlecić od razu przy kupnie wymianę gumki oraz cylindra, do tego sprawdzą GB, wypodkładkują jeśli konieczne itp i nadal będzie to tańsze niż stockowy LCT :D

 

Brakuje mi właśnie takich rzeczowych porównań, one sporo wyjaśniają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Największy minus e&l to spasowanie zewnętrzne i duża loteria z tym związana.

W lct jest zajebista kontrola jakości. Powtarzalność tych kałaszków jest na najwyższym poziomie.

Silnik sobie zawsze wymienisz, budy już niekoniecznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale jak już pisałem, spasowanie mnie jakoś nie razi...wszelkie luzy zawsze można zniwelować.

Aktualnie mam suczkę od boyi i tak ją porobiłem, że nie ma żadnych luzów, a wątpię aby E&L był gorzej spasowany niż Boyi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...