Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Na 175 rozmiar 2 będzie bez problemu pasować.

 

Ten KZS którego podlinkowałeś jest w b. ładnym stanie (przynajmniej z tego co widać na fotkach, a widać niewiele), aż szkoda by mi go było założyć na strzelanie (bo wiem jak się szybko niszczą).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazik Twoim zdaniem lepiej dać sobie spokój z tym KZS'em i poczekać aż sie pojawi ten maskałat Partizan ?.

Nie wiem co wybrać i co będzie mi dłużej służyło KZS czy Partizan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak masz kasę, to wybierz Partizana. Jest o wiele lepszy, no i służyć na pewno będzie dłużej.

 

A jak nie masz, to weź KLMK ;) nieco wytrzymalsze niż KZS (ale mniej uniwersalne pod względem maskowania).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wziąłbym Partizana tylko kurcze nikt go nie sprzedaje i zastanawiam się czy teraz nie lepszy wróbel(czytaj KZS) w garści niż gołąb (Partizan) na dachu :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie powiem partizan kusi tylko ta cena trochę odstrasza jak na początek mojej zabawy z ASG. Wcześniej czy póżniej i tak go kupie bo już zdecydowałem się na noszenie maskowania rosyjskiego które( być może z racji że nie jestem rusofobem) jakoś jest dla mnie bardziej swojskie niż te amerykańskie woodlandy które nijak pasują do naszej flory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie rozmiaru 2 i osoby o wzroście 175 - może będzie pasować, może nie. Ja mam 170, rozmiar 2 i spodnie pasują na mnie jak by nie chciały.

 

Odnośnie KLMK - jest fajny, ale mniej uniwersalny (kolorystyka) i jednoczęściowy (mi to przeszkadza).

 

Partizan - jest... wart swojej ceny :) Masz poczytaj sobie LINK

Edited by Potf0r

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo kup coś tańszego ale fajnego.

Są KZM-M w kamuflażu SS i są tańsze. Nie tak dobre jak Partizan (cieńszy materiał, jednostronne, bardziej zwykłe po prostu)

Są bekasy w różnych fajnych kamuflażach, tańsze praktycznie o połowę...na pewno lepsze niż KZS.

A Partyzan nie wiem czy taki drogi... oryginały z zachodu tez tanie nie są.

Jest OK.

 

Odnośnie rozmiaru 2 i osoby o wzroście 175 - może będzie pasować, może nie. Ja mam 170, rozmiar 2 i spodnie pasują na mnie jak by nie chciały.

nie no faceci w rajtuzach są ok ;) kaptur na głowę i Robin Chłód.

Edited by yakarov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bekas jest fajny ale też dosyć trudno dostępny, byłem jakiś czas temu w demobilach w wawie pytać się o rosyjskie ciuchy to jedynie mogli mi szybko załatwić tą flore czyli to jest chyba ten mundur M21. Reszta jak bekasy czy maskałaty to u nich raczej rzadkość, na allegro jest jeden bekas ale jak na złość tylko rozmiar 54 :-F .

Pozostaje mi tylko przeglądać allegro i świstaka i zbierać kase może za jakiś czas coś sie trafi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BKS trudno dostępny no bez jaj. To zamów u Dimitria z s-p.comu... Rozmiary dostępne zazwyczaj wszystkie, kamuflaże itd. I nie wyjdzie cię to wiele drożej może 30-40 zł niż z aledrogo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yakarov - zapomniałeś dodać, że nie wszystko co ma Dimitri (gość prowadzący S-P.com) jest wymienione na stronie ;) Bo akurat Bekasa tam nie widziałem (trzeba napisać maila z pytaniem).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie jeśli chce się coś kupić fajnego i w normalnej cenie z ruskiego sprzętu, to radzę od razu olać jakiekolwiek demobile, sklepy typu "alert" i allegro też. Jak już to kupować ze sprawdzonych zagranicznych sklepów, a w Polsce od ludzi którzy sprowadzają prosto ze wschodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bekas to krój a nie kamuflaż.

Jak dla mnie Flora się nieco lepiej sprawdza w polskich lasach, ale różnica raczej nieduża. Kwestia raczej tego, do jakiego sprzętu chcesz dopasować mundur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanie. Czy flora była używana w Czeczeni? Ogólnie mówiąc, o ruskich mało wiem, więc pytam. Jak to jest z insygniami? Czy to jest wiarygodne: http://www.sovietarmystuff.com/detail.php?product_id=246

 

Chciałbym się stylizować na Specnaz w Czeczeni, jednak najpierw chciałbym wybadać grunt (jak z cenami i dostępnością), proszę o rady.

 

P.S. Czy AKS-74U był używany w Czeczeni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanie. Czy flora była używana w Czeczeni? Ogólnie mówiąc, o ruskich mało wiem, więc pytam. Jak to jest z insygniami? Czy to jest wiarygodne: http://www.sovietarmystuff.com/detail.php?product_id=246

 

Chciałbym się stylizować na Specnaz w Czeczeni, jednak najpierw chciałbym wybadać grunt (jak z cenami i dostępnością), proszę o rady.

 

P.S. Czy AKS-74U był używany w Czeczeni?

 

Flora była używana ale poza miastami raczej nikt nie biega obwieszony jak choinka naszywkami.

 

 

74U był używany ale raczej albo w miastach lub przez załogi pojazdów/śmigłowców itp.

 

 

Z cenami to różnie, najtaniej będzie Flora a z droższych to Partizan. Oporządzenie wyssie kase z Twojego portfela.

 

Tak z lekka licząc:

 

-mundur 150-400 PLN

- czapka 30-50 PLN

- kamizelka 250-400 PLN

-buty 150-200 PLN

-plecak -250-400 PLN

 

Razem masz min. 830 PLN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suka była używana "wszędzie" proszę nie generalizować...załogi śmigłowców i takie tam bzdury. Co jeśli powiem, że widziałem kilku strzelców Mi-24 z AKS-74? Zburzy to "teorię" kto używa AKS-74?

Saperzy używali, snajperzy... nie ma zasady. Widać w rękach różnych typów jednostek.

Powiedziałbym że poza paradami, spotkaniami i ćwiczeniami nikt naszywek nie używa. Chyba, że w wersji "zgaszonej".

 

A ten sklep śmierdzi pashą? czy mi się wydaje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sklep to tylko przykład :P

http://pl.youtube.com/watch?v=YQGzNn62-Ak

Chodzi mi ściślej o ubiór tego oddziału ale jest mi trudno to zidentyfikować (głównie na początku filmu).

Broń - AK74 (?)

Mundur - KZS lub KLMK (?)

"jakiś plecak"

"jakieś oporządzenie"

I chusty na głowie, których nigdzie nie mogłem znaleźć :P

Bez obrazy ale po prostu nie wiem co oni mają na sobie i ze sobą.

 

P.S. Jaki dobry sklep z normalnymi cenami polecacie? Jakieś nazwy tam widziałem wcześniej ale nie pamiętam ich adresu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...