crogool Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 Pozytywne odczucia, choć z małymi "ale". Z czasów Allegro i interesów z Jamesem_Frytą (3 razy) - fajne były rabaty przy większych zamówieniach ale pojawiały się lekkie rozbieżności opis/wygląd towaru: "biała" kangurka koloru ecru (Victor z 4mozy uznał to przebarwienie za niedopuszczalne ;) ), kartonowy hełm z "tworzywa". Nic co kwalifikowałoby się w moim odczuciu do "neutrali" czy "negatywów" ale smakowało cierpkawo ... Z "Vestem" (2 transakcje) tych problemów nie ma... ale znowu trochę martwi przypominanie o sobie, jakie należy zastosować po wpłacie pieniędzy. Wprawdzie w regulaminie jest mowa o 14-stu (sic!) dniach na wysyłkę, jednak nie mogę zrozumieć co miałoby zajmować tyle czasu skoro zmiana statusu i informacja po odnotowaniu wpłaty pojawiają się w ciągu kilku godzin. Poza tym większych zastrzeżeń nie mam: doceniam dobry kontakt i niezły asortyment. Powtórzę tam zakupy pewnie nie raz :ok: Quote Link to post Share on other sites
redhiney Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 Kolejne zamówienie (tym razem dwie małe ładownice DPM) na allegro, ekspresowa realizacja - pieniądze przelałem w sobotę (albo niedzielę, dokładnie już nie pamiętam), powiadomienie o przesyłce miałem w skrzynce już we wtorek rano. Duży plus dla obsługi sklepu. Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted March 2, 2007 Author Report Share Posted March 2, 2007 Na poczatku dowiedzialem sie ze nie ma na mnie rozmiaru munduru. OK, ludzka rzecz - nie pierwszy raz spotykam sie z czyms takim, bo jestem raczej niewymiarowy... Zamowienie "w trakcie realizacji" wisi juz jednak tydzien - jak sie dowiedzialem czekaja na zamowiono przeze mnie damska podkoszulke (prezent postanowilem kobiecie zrobic - a co!). Coz, wiadomo ze tez sie moze zdarzyc - nie mam za zle. Moze jednak warto byloby pomyslec nad rozwiazaniem tych problemow poprzez dodanie listy dostepnych rozmiarow a takze informacji o dostepnosci towarow jak na military.pl czy taiwangun.com? Na oslode dowiedzialem sie, ze dostane beret po cenie promocyjnej ^_^. Quote Link to post Share on other sites
dexter125 Posted March 15, 2007 Report Share Posted March 15, 2007 Zamawiałem tam co nieco. Ostatnio zamówiłem kurtkę M65 kontraktową, demobil. Zależało mi na szybkiej dostawie. Jakże się zdziwiłem gdy następnego dnia zapukał kurier ! Dostawa lepiej niż ekspresowa :) Miło zaskoczony byłem także stanem kurtki. Wręcz idealny, żadnych śladów używania. Na prawdę dobry towar za dobrą cenę. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
Szerszen01 Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 (edited) Witam! Kupiłem z tego sklepu ostatnio dwa pokrowce (black i flecktarn). Jestem z nich zadowolony, ponieważ nie są sprane i idealnie pasują do mojego munduru. Obsługa była bardzo miła i nie miałem kłopotów z kontaktowaniem się z nimi. Będe jeszcze robił zakupy w tym sklepie i gorąco go POLECAM! Skrót mojego zamówienia: 19 marzec 13:15 złożyłem zamówienie 19 marzec 13:16 zamówienie zostało przyjęte 20 marzec 9:40 realizacja mojego zamówienia 21 marzec 9:35 paczka została wysłana 22 marzec 13:30 otrzymałem paczkę Sklep POLECAM Pozdrawiam Szerszeń :uśmiech: Edited March 22, 2007 by Szerszen01 Quote Link to post Share on other sites
ripsento Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 Zamówiłem kapelusz. Dotarł szybko i sprawnie. Zgodny z opisem. Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Zamawiałem kilka rzeczy - zero problemów. Polecam. 8) Quote Link to post Share on other sites
Szerszen01 Posted May 9, 2007 Report Share Posted May 9, 2007 Wszystko byłoby fajnie, jakby odpowiadali szybciej na maile..bo ostatnio czuję się ignorowany przez nich. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 Szerszeń - na pewno jesteś jedyny który wysłał maila i na pewno nikt Cię nie lubi dlatego nie odpisuje na maile :F Na poważnie - zwróć uwagę na to że do sklepów internetowych maili przychodzi od groma ;) a czasem nie ma mozliwosci odpisać od razu :) Quote Link to post Share on other sites
Szerszen01 Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 Rozumiem, rozumiem :) Tylko mam mało cierpliwości, a jak się okazało to nie wina sklepu tylko poczty na Onecie...ponieważ jakieś błędy Panu od maili wyskakiwały i nie mógł posłać mi tego maila z odp ;) Zwracam honor Quote Link to post Share on other sites
Perezz Posted May 16, 2007 Report Share Posted May 16, 2007 Kupiłem 3 komplety munduru DPM na 3 różne osoby i dostałem dodatkowo 3 kalendarzyki. Towar bardzo dobry, super kontakt i dostałem rabacik 5%. Wszystko było ok ja polecam! Quote Link to post Share on other sites
JackN Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Często kupuje różne rzeczy mundurowe , zawsze jak do tej pory 100 % zadowolenia :) Polecam !!! Quote Link to post Share on other sites
Szerszen01 Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Kolejne zamówienie... stan produktów bardzo dobry, szybka przesyłka i ogólnie kolejny pozytyw :) Quote Link to post Share on other sites
Lajon Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Bardzo fajny wybór ( i ceny ), do tego sensowny czas reakcji na zamówienie - polecam! Quote Link to post Share on other sites
Matteusz Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Niedawno zamówiłem manierkę u nich. Dwa dni minęły i już paczka leżała na moim stoliku, a w niej dobra jakościowo, niezniszczona manierka. Duży Plus Quote Link to post Share on other sites
fidziux Posted May 31, 2007 Report Share Posted May 31, 2007 Kupiłem od nich moro woodland firmy "Mil-tec" Przyszło 3 dni po zamówieniu. Sklep solidny GORĄCO POLECAM!! Szybko i solidnie Quote Link to post Share on other sites
Michal_g Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Kupiłem od nich moro woodland W kwestii formalnej - przeczytaj http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=23941 i nie grzesz więcej. Quote Link to post Share on other sites
Lechu2K Posted June 6, 2007 Report Share Posted June 6, 2007 (edited) A ja niestety się zawiodłem na tym sklepie. 21 maja złożyłem zamówienie na butt packa i jeszcze inne pierdoły, kase przelałem i czekam, czekam i czekam. 25 maja po moim mailu z zapytaniem czy wysłali już paczkę, dostałem bardzo grzeczna odpowiedź że jeszcze nie bo ... czekają na dostawę butt packów i innych zabawek. Troche mnie to wkurzyło bo ani be ani me ani kukuryku że towaru nie mają, ale zaoferowali że zwrócą kasę jeśli chcę. Dostawa miała być 26-27 maj więc dalej czekam i czekam i czekam i 4 czerwca dostaje maila że wysłali. Dziś jest 6 czerwca i dalej nic. 7.06 Boże Ciało więc jak dobrze pójdzie to paka bedzie 8 czerwca. Ehhh .... kupowałem już u nich wcześniej ale pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło. Edited June 6, 2007 by Lechu2K Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 7, 2007 Report Share Posted June 7, 2007 opóźnienia w dostawach się zdarzają ale nie zwalaj winy na nich skoro to poczta polska nawala :? w regulaminie mają że priorytet powinien iść max 3 dni - jak masz wątpliwości poproś o numer nadawczy; pozwoli to Tobie odebrać paczkę w piątek gdyby nie miała w ten dzień trafić do listonosza: czyli bez awiza Quote Link to post Share on other sites
Lechu2K Posted June 7, 2007 Report Share Posted June 7, 2007 (edited) Nie chodzi mi o opóźnienie poczty tylko o to że gdybym się nie zapytał czy wysłali to sami by mnie nie poinformowali o tym że towaru nie ma. A poza tym Przesyłki PRIORYTETOWE krajowe będą dostarczane następnego dnia roboczego po dniu nadania jeśli zostaną przez Państwa nadane: w miastach wojewódzkich do godz. 17.00 w miastach powiatowych do godz. 16.00 w pozostałych miejscowościach do godz. 15.00 Przesyłki nadane jako priorytetowe po ww. godzinach traktowane są jako nadane w dniu następnym. czyli max w środe powinien być .... dziś poczta raczej nie pracuje, więc jutro przed robotka trzeba do nich uderzyć. Choć z drugiej strony może lepiej służbowo :twisted: :twisted: Edited June 7, 2007 by Lechu2K Quote Link to post Share on other sites
james_fryta Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 Nie chodzi mi o opóźnienie poczty tylko o to że gdybym się nie zapytał czy wysłali to sami by mnie nie poinformowali o tym że towaru nie ma. A poza tym czyli max w środe powinien być .... dziś poczta raczej nie pracuje, więc jutro przed robotka trzeba do nich uderzyć. Choć z drugiej strony może lepiej służbowo :twisted: :twisted: Wszystko się zgadza, z jednym małym ale... Poczta Polska informuje iż priorytety będą dostarczane następnego dnia, jednak zazwyczaj się to nie sprawdza z 3 głównych względów: 1.) o 15.00 pracownik poczty odbiera paczki ze sklepu, o około 16.00, dostarcza je do poczty gdzie inny pracownik przygotowuje je do wysłania, zazwyczaj, niestety nie wyrabia się z tymi paczkami do godziny 17 i w tym przypadku, przesyłki traktowane są jak wysłane po 17, pomimo iż sklep przygotował je już o 15.00 a wtedy, przesyłka nie dorze następnego dnia. 2.) poczta wprawdzie zapewnia, iż dostarczy przesyłkę dnia następnego, jednak tego nie gwarantuje. Czyli nic generalnie nie można na to poradzić jeśli ta przesyłka idzie kilka dni, zdarza się to rzadko, ale się zdarza. W takich przypadkach, reklamację można złożyć dopiero po 14 dniach od daty nadania, a po kolejnych 14 dniach otrzymuje się odpowiedź, więc o losach priorytetu który się opóźnia, dowiemy się oficjalną drogą po 28 dniach. 3.) w przypadkach gdy przesyłka nie dociera na czas, zawsze proponuję iść na lokalną pocztę odpowiedzialną za dostarczenie paczki, nadzwyczaj często zdarza się, że paczka leży na miejscu i czeka, gdyż listonosz nie zostawił awizo bo albo nie był w ogóle jej doręczyć, albo awizo zaginęło, albo o paczce zapomniano. Niewyjaśnione są procesy funkcjonowania PP. Quote Link to post Share on other sites
Lechu2K Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 (edited) Dziś dotarło - fakt wina poczty polskiej, na paczce data 4.06.07. Paczkowy PP - pouczony. :killer: Edited June 8, 2007 by Lechu2K Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted June 13, 2007 Report Share Posted June 13, 2007 Kupowałem w tym sklepi i wszystko oki. Hełm pokrowiec, kurtka, pasek, gogle... I zbieram jeszcze dużo kasy na resztę wyposażenia. :wink: Paczka doszła szybko, kontakt ze sklepem też w porządku. Quote Link to post Share on other sites
FA_Maciek Posted June 14, 2007 Report Share Posted June 14, 2007 (edited) 2.) poczta wprawdzie zapewnia, iż dostarczy przesyłkę dnia następnego, jednak tego nie gwarantuje. Czyli nic generalnie nie można na to poradzić jeśli ta przesyłka idzie kilka dni, zdarza się to rzadko, ale się zdarza. W takich przypadkach, reklamację można złożyć dopiero po 14 dniach od daty nadania, a po kolejnych 14 dniach otrzymuje się odpowiedź, więc o losach priorytetu który się opóźnia, dowiemy się oficjalną drogą po 28 dniach. Poczta nie zapewnia tylko reklamuje dostarczanie paczek priorytetowych w nastepnym dniu roboczym. Wszystko reguluje rozporzadzenie ministra infrastruktury i ustawa o prawie pocztowym. Priorytety to po prostu, jak sama nazwa wskazuje, paczki zalatwiane w pierwszej kolejnosci (przed zwyklymi) co nie znaczy, ze od razu :lol:. A na dostarczenie paczki, takze priorytetowej, poczta polska ma 14 dni. Co do reklamacji to moze cos sie zmienilo ale jeszcze na poczatku roku wygladalo to troche inaczej niz opisuje james_fryta. Mimo obecnosci komputerow i czytnikow kodow kreskowych poczta nie udziela informacji (bo takimi nie dysponuje) o "losach" paczki w zadnym terminie. Dla poczty istnieja tylko 2 scenariusze - paczka zostaje dostarczona w przeciagu 14 dni albo wciaga ja czarna dziura - ulega zniszczeniu, zmienia wlasciciela albo zalega w jakims magazynie - pojecie opoznienia nie istnieje. Paczke w dziurze mozna reklamowac, ale zwrot paczki albo jej wartosci (max. 80 zl + koszty wysylki w przypadku paczek nieubezpieczonych i bez podanej wartosci co dodatkowo kosztuje) trwa 3 MIESIACE i zazwyczaj trzymaja sie tego terminu. To rowniez jest regulowane rozporzadzeniem ministra infrastruktury - glodnych wiedzy zapraszam na http://www.poczta-polska.pl/prawo.htm /do modow - trudno mi uzywac polskich znakow ale cos wymysle/ Edited June 14, 2007 by FA_Maciek Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 14, 2007 Report Share Posted June 14, 2007 FA_Maciek a to ciekawe że reklamacje składane przez Rangershop są realizowane w terminie max 14 dni :roll: Czyzby poczta numer 3 w Szczecinie, z której to Vest również korzysta była taka super sprawna i szybka ?? :roll: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.