MichelCat Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 Szkoda tylko, że tak długa realizacja zamówień, bo czekam już z zamrożonymi 900 zł na ich koncie 2 tygodnie (od 10 stycznia), obiecali wysłać w środę (23 stycznia) ale nawet dziś nie mam maila potwierdzającego wysyłkę... a we wtorek mieli dostawę towaru. Szkoda, że to tak długo trwa, pytanie ile jeszcze potrwa? Potrwało, cierpliwość jest wynagradzana, taki sklep to sklep! Dzwonią, bardzo uprzejmie rozmawiają. Nie mieli towaru po prostu. Wniosek, czasem warto być cierpliwym, to nie batoniki co to w każdym sklepie kupisz. Dlatego zostanę od teraz ich stałym klientem :) Quote Link to post Share on other sites
biohazard4 Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 Ja osobiście NIEPOLECAM.O wysyłkę upominaliśmy sie 2 tygodnie do tego moja parka przyszła zniszczona (poobrywane paski i guziki) ponadto rozmiarówki było dużo większe niż zamawiane. P.S za długie oczekiwane zmówienia obiecano nam darmowa przesyłkę kurierem.Oczywiście naliczyli ją ;( Quote Link to post Share on other sites
biohazard4 Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 Moje nerwy na szczęście były bezzasadne (ale nie ma jak to opuścić ważna strzelankę :mrgreen: )Pieniązki zostały zwrócone szybko i bez zbędnych komplikacji biorąc pod uwagę obsługę klienta SEREDCZNIE POLECAM i proszę moderatora o wykasowanie mojego poprzedniego posta w tym temacie. Quote Link to post Share on other sites
TROOPER JA Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 Dobry kontakt, szybka wysyłka, towar w bardzo dobrym stanie, Polecam ten sklep. Duży+ dla tego sklepu. Quote Link to post Share on other sites
Lechu2K Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 Ja się niestety znów lekko zawiodłem. Po dwóch tyg oczekiwania na przesyłkę dostałem maila, że nie mają wszystkiego co zamówiłem. Ręce mi lekko opadły, bo na stronie towar jest a tu się okazuje że go nie ma i czekają na dostawę, w której i tak go nie było. Wprawdzie kaska ma wrócić do mnie na konto, ale nie wiem czy znów zrobię tam zakupy. Jakoś pecha mam do zamówień z Vesta :(. Quote Link to post Share on other sites
tomuce Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 Dokładnie mam taki sam problem , zamówiłem paczkę za 300 zł miedzy innymi Jungle boots czekałem ponad tydzień ,a przyszła mi paczka za 175zł bez Jungle boots'ów :wink: Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted May 4, 2008 Report Share Posted May 4, 2008 A ode mnie plus. Dwie rzeczy i szyba przesyłka do domu. Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted May 4, 2008 Author Report Share Posted May 4, 2008 Minus. Dwie rzeczy zamowieone, po czym okazuje sie ze jednaj nie ma. Czekalem prawie miesiac, w koncu zdecydowalem sie na zakup tylko jednej. Jak sie czegos nie ma, to sie tego nie oferuje... Quote Link to post Share on other sites
Szerszen01 Posted May 7, 2008 Report Share Posted May 7, 2008 Nie mogłem zdecydować się jaką kaburę chcę kupić, więc zadzwoniłem do sklepu, a tam pewien Pan profesjonalnie podszedł do tematu. Wziął mój numer, sam na sobie sprawdził kabury różnego rodzaju, oraz to czy glock 17 będzie do nich dobrze wchodził. Po kilku minutach oddzwonił do mnie, powiedział co i jak, zdałem się na niego i zamówiłem. Paczka była po 2 dniach u mnie. Wszystko jest OK, umieją doradzić, ogólnie duży plus :D polecam! Quote Link to post Share on other sites
GZ Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Z góry napisze że obsługa sklepu zaskoczyła mnie pozytywnie. Najważniejsze, Pani ze sklepu zadzwoniła (sama, bez ponaglania) że jednej rzeczy brakuje i co dalej robimy, problem został rozwiązany bardzo szybko. Jak obiecali, tak wysłali paczkę, nie tzreba było się pytać kiedy i czy wogule. A myślałem że będe czekał miesiąc na paczkę, dzwonił żeby się dowiedzieć czy jeszcze tam żyją :lol: i upominał się o zamówiony towar. Widać że idą zmiany ku lepszemu, oby tak dalej. Quote Link to post Share on other sites
george Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Ostatnio zamówiłem mundur DPM i buty taktyczne. paczkę otrzymałem po kilku dniach. Z mundurem wszystko OK ale buty okazały się za duże o kilka numerów pomimo wcześniejszych zapewnień, że taki rozmiar będzie odpowiedni. Zadzwoniłem do nich, powiedziałem w czym problem. Pani, z którą rozmawiałem przeprosiła za powstałe niedopatrzenie i poprosiła żeby przysłać te buty z powrotem do wymiany na inny rozmiar lub zwrot pieniędzy. Wybrałem tą drugą opcję i bez problemu otrzymałem całą wartość pieniężną za buty. Tak więc plus ode mnie za przyznanie się do błędu. Quote Link to post Share on other sites
Mlodzian Posted July 5, 2008 Report Share Posted July 5, 2008 A nie wie ktoś przypadkiem jak to jest u nich z przeglądem itd. przed wysyłaniem replik ? Jest to jedyny sklep, który (prawdopodobnie) ma na stanie M16 Jg I czy tam II generacji, bo za bardzo nie chce wydawać ~~600 zł na chińczyka i dlatego pytam. Pzdr Quote Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 Ostatnio zamówiłem mundur DPM i buty taktyczne. paczkę otrzymałem po kilku dniach. Z mundurem wszystko OK ale buty okazały się za duże o kilka numerów pomimo wcześniejszych zapewnień, że taki rozmiar będzie odpowiedni. Zadzwoniłem do nich, powiedziałem w czym problem. Pani, z którą rozmawiałem przeprosiła za powstałe niedopatrzenie i poprosiła żeby przysłać te buty z powrotem do wymiany na inny rozmiar lub zwrot pieniędzy. Wybrałem tą drugą opcję i bez problemu otrzymałem całą wartość pieniężną za buty. Tak więc plus ode mnie za przyznanie się do błędu. A jakie to buty były?? Czyżby nie przypadkiem Magnum Classic? Zamawiałem kiedyś u nich 12k kulek, kaburę udową, 2x green gaz, pas LC2, arafatkę, boonie hat'a i muszę przyznać, że kontakt ze sklepem fachowy jak również szybka obsługa i wysyłka. Quote Link to post Share on other sites
pitersgs Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 Zamawiał parę rzeczy i paczka nie dochodziła zadzwoniłem okazało się że paru rzeczy po prostu nie mają na stanie. Ale dogadałem się że wyślą już 50% zamówienia a potem resztę. Czekałem czekałem i zrezygnowałem. Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 szybko sprawnie i na temat. Poniedziałek po 13zamówienie, ten sam dzień około 16 telefon że brak wyposażenia w wybranym kamuflażu, zmiana na inny, wtorek wysyłają, a przed chwilą odebrałem paczkę. Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted July 16, 2008 Report Share Posted July 16, 2008 Kolejne zamówienie kolejny PLUS. Quote Link to post Share on other sites
Lajon Posted August 20, 2008 Report Share Posted August 20, 2008 Wielki plus. Zamówienie wczoraj koło 5 rano, o 11 było już w drodze, przed chwilą odebrałem. Quote Link to post Share on other sites
george Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 A jakie to buty były?? Czyżby nie przypadkiem Magnum Classic? Zamawiałem kiedyś u nich 12k kulek, kaburę udową, 2x green gaz, pas LC2, arafatkę, boonie hat'a i muszę przyznać, że kontakt ze sklepem fachowy jak również szybka obsługa i wysyłka. Nie, nie Magnum Classic tylko Starforce Combat HI. Dość późno odpowiadam ale wcześniej nie było okazji. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Czaja2 Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 (edited) Normalny szok. :!: 23.09 ok. godziny 12 przyjęli moje zamówienie 23.09 ok. godziny 13 powiadomienie o wysłaniu 24.09 ok. godziny 18 paczka do mnie doszła!!!!! To chyba nowy rekord, 8-) zamówienie odbyło się przez UPS. Ode mnie 6+, Obsługa wyborna, ładnie i szybko przysłali mi dostępne na stanie komplety mundurów na pocztę. Szkoda że nie mają teraz ACU na stanie oprócz oliwkowego, musiałem zamówić BDU. Ale warto było. Wszystko wygląda porządnie i solidnie. Edited September 25, 2008 by Czaja2 Quote Link to post Share on other sites
painball Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 To teraz moje zakupy: 9 października 2008: Złożone zamówienie na 3 przedmioty. W komentarzu zaznaczam iż zależy mi na czasie więc w przypadku JAKICHKOLWIEK nieprawidłowości proszę o kontakt telefoniczny. Kurier i przelew wykonany natychmiast, a że bank i ten sam więc pieniądze tego samego dnia na koncie. Czekanie, czekanie, czekanie... 14: października 2008: Lekko zdenerwowany, czas ucieka - Wykonuję telefon do firmy i co słyszę? 1) Brak jednego z przedmiotów 2) Drugi z przedmiot nie występuje w moim rozmiarze (inna informacja widnieje nawet teraz na stronie sklepu) Z całości zamówienia zrezygnowałem, pierwsze i prawdopodobnie ostatnie zakupy w tym sklepie. Zobaczymy ile zajmie im dokonanie zwrotu pieniędzy... Jak zwrócą to napiszę. Quote Link to post Share on other sites
Michal_g Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Po czym poznaje się dobry sklep? Między innymi po załatwianiu spraw gwarancyjnych. 03.11 (poniedziałek) wieczorem złożyłem moje pierwsze zamówienie w Vescie. Drobiazgi za 40 zł razem z kosztem wysyłki. Przesyłka wysłana 04.11 (wtorek), dotarła do mnie 7.11 (piątek). Wśród zamówionych towarów był pasek do zegarka z ochraniaczem, taki http://www.sklep.vest.pl/product_info.php?products_id=897 Okazało się że pasek jest wadliwy. "Klapka" mająca osłaniać zegarek była zbyt krótka, w związku z tym rzep na jej końcu nie trafiał na właściwe miejsce, zarówno kiedy zegarek miał być odsłonięty jak i w pozycji zasłoniętej. Napisałem maila z opisem wady i pytaniem jak sklep widzi załatwienie sprawy w trybie gwarancyjnym. Potem był długi weekend, wiec spokojnie czekałem. 12.11 (środa) nie widząc odpowiedzi na maila zadzwoniłem do sklepu. Miła Pani od razu przeprosiła że nie zdążyła na maila odpowiedzieć i obiecała że tego samego dnia odpisze. 13.11 (czwartek) maila nadal brak więc zadzwoniłem ponownie. Ta sama (sądząc po glosie) miła Pani od razu skojarzyła sprawę i zaproponowała wysłanie nowego paska bez konieczności odsyłania wadliwego. Poprosiłem o sprawdzenie wymiarów paska czy wada się nie powtórzy - akurat był pod ręką, został sprawdzony. Dzisiaj odebrałem przesyłkę, pasek jest w porządku. Troszkę to trwało ale po długim weekendzie jest to zrozumiałe - nawarstwienie się zamówień i korespondencji z kilku dni. Ode mnie duży + za bezproblemowe i profesjonalne załatwienie sprawy w trybie reklamacyjnym - zwłaszcza że na tym zamówieniu sklep dużo nie zarobił (o ile w ogóle cokolwiek...) Quote Link to post Share on other sites
Levy Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 (edited) Zamówiłem niedawno nowy mundurek...oczywiście rozmiar ( Z MOJEJ WINY ) nie ten. Telefon, krótka rozmowa co i jak - zero problemów, wysyłka do Vest...telefon ze sklepu o otrzymaniu przesyłki ode mnie...a później telefon ,że przesyłka wyszła - oczekiwanie na przesyłkę już z dobrym rozmiarowo odzieniem - króciutko...i jest. Oczywiście do towaru dodany długopis ( dużo ich mają chyba ;) ) za całokształt duży plus!!! Polecam! Edited January 2, 2009 by Levy Quote Link to post Share on other sites
Pawelski Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Kiedyś tam robiłem tam jakieś drobne zakupy i byłem bardzo zadowolony. Mają fajne kontraktowe manierki ALICE, przynajmniej mi się trafiła ładna sztuka z pokrowcem Reyes Industries w bardzo ładnym OD, ładniejszym niż inne, z jakimi miałem do czynienia :wink: . Ode mnie + . Quote Link to post Share on other sites
popeksspl Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 zamawialem z vesta duzo artykulow, kwota zamowienia byla dosc wysoka. po odebraniu zamowienia przez sklep od razu dostalem telefon czy wszystkie zamowione przedmioty sie zgadzaja, obiecano szybka wysylke i oczywiscie sklep dotrzymal slowa. oczywiscie maile ze dostali przelewy, ze wysylaja paczke itd. BARDZO fachowa obsluga, widac od razu ze zalezy im na klientach. tylko malo artykulow do taktyki czarnej. jak najbardziej polecam sklep :) Quote Link to post Share on other sites
MOLOCH Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 a ja sie na nich zawiodłem, po tygodniu od złożenia zamówienia (na 3 wory kulek) i natychmiastowemu przelaniu pieniędzy, zadzwoniłem do nich i okazło sie ze nie mają ich na stanie. Mogliby chociaż jakiegoś meila napisać, albo przynajmniej odpowiedzieć na mojego ;/ Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.