Gunfire_com Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 (edited) Przepraszamy za pomyłkę i dziękujemy za zrozumienie. Przy następnym zamówieniu dorzucimy upominek w ramach rekompensaty. Pozdrawiam! Edited May 27, 2011 by Gunfire_pl Quote Link to post Share on other sites
JaReKII Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Szybko sprawnie i miło. Duży plus za rozbudowany system płatności! Niestety, wielkim minusem jest odsyłanie przez BOK z pytaniami do serwisu. Nie po to wysyłam/ dzwonię z pytaniem by odsyłać mnie w określonej godzinie do kogoś innego. Sprawa taka powinna być wewnętrznie przesyłana a mnie jako klientowi podawana nawet w dłuższym terminie gotowa odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted June 17, 2011 Report Share Posted June 17, 2011 Szybko sprawnie i miło. Duży plus za rozbudowany system płatności! Niestety, wielkim minusem jest odsyłanie przez BOK z pytaniami do serwisu. Nie po to wysyłam/ dzwonię z pytaniem by odsyłać mnie w określonej godzinie do kogoś innego. Sprawa taka powinna być wewnętrznie przesyłana a mnie jako klientowi podawana nawet w dłuższym terminie gotowa odpowiedź. Dziękujemy za uwagi - zarówno te na + jak i na - Zawsze analizujemy każdą informację zwrotną od klientów, każda jest dla nas bardzo istotna. Odniosę się do odsyłania do serwisu - jest to jedyne rozwiązanie, które pozwala na to, aby klient otrzymał rzetelne informacje odnośnie swojej reklamacji osobiście rozmawiając z serwisantem, który tę reklamację obsługuje co byłoby niemożliwe gdyby pracownik BOK pośredniczył pomiędzy klientem a serwisem. Podczas takich rozmów przeważnie rodzą się dodatkowe pytania, które najlepiej wyjaśnić od razu podczas jednej rozmowy telefonicznej. Takie rozwiązanie stosujemy już czwarty rok i z doświadczenia wiemy, iż pomimo tej niedogodności (konieczności wykonania osobnego telefonu bądź dzwoniąc w godzinach serwisowych będąc przełączonym na serwis przez pracownika BOK w ramach jednej rozmowy telefonicznej) jest to korzystne rozwiązanie przede wszystkim dla klienta. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 17, 2011 Report Share Posted June 17, 2011 tylko ze dodzwonicsie między 14 a 15 do serwisu to musi stać sie cud :) Tydzień próbowałem - nie udało się niestety. BOK mimo mojej prośby nie chciał mnie połączyć z serwisem, jeszcze takim tonem sie "wydarł" jakbym mu rękę odciął. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted June 17, 2011 Report Share Posted June 17, 2011 tylko ze dodzwonicsie między 14 a 15 do serwisu to musi stać sie cud :)A ja na podstawie wieloletniego doświadczenia mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że takie cuda zdarzają się codziennie kilka lub kilkanaście razy. Zresztą Seger o co chodzi skoro obaj wiemy, że masz bezpośredni kontakt z Serwisem? :zastanawia: Quote Link to post Share on other sites
sasza26 Posted June 20, 2011 Report Share Posted June 20, 2011 (edited) Jeśli zależy Wam na szybkim otrzymaniu towaru to niestety gunfire.pl nie należy do tych sklepów. Kupowałem od nich poprzez allegro. Gwarantowali w opisie aukcji błyskawiczną wysyłkę towaru - zależało mi koniecznie aby otrzymać przesyłkę jak najszybciej, aby mieć towar na weekend (w niedziele zaplanowana impreza), dlatego wybrałem sposób wysyłki - kurier. Kup teraz wciśnięte w środę do południa, aby wszystko przebiegło jeszcze szybciej skorzystałem z opcji płacę z allegro. Pierwsze zdziwienie jakie mnie spotkało, to potwierdzenie UWAGA zakupionego towaru na allegro w ich sklepie internetowym (de facto składając zamówienie na gunfire.pl, to po co działają na allegro?? ). Takie potwierdzenie zamówienia zakończyło się u mnie na opcji zapłaty za towar (drugi raz należałoby zapłacić), przez co moje zamówienie nie otrzymało statusu przyjęcia zamówienia. Kilka telefonów wykonanych. Pierwszy Pan obiecał, że zajmie się tematem (czwartek do południa) i się ze mną skontaktuje max w przeciągu 2h, niestety... Telefon wykonałem ponownie po 4h odebrał =chyba= ktoś inny i wreszcie przepchnął uruchomił procedurę przygotowania wysyłki, chyba czwartek ok godz 16-18. Przesyłka ostatecznie została wysłana w piątek, przez co dopiero towar otrzymałem w poniedziałek lub wtorek (nie pamiętam dokładnie). Całe szczęście znajomy mnie poratował pożyczając swój sprzęt. Gdyby nie on, mój pierwszy kontakt z ASG zakończyłby się fiaskiem. Podsumowując: Sklep jest ogólnie ok, jednak czas wysyłki jest bardzo wydłużony, najprawdopodobniej przez dziwne potwierdzenia zakupionego towaru przez allegro na stronie gunfire.pl. W moim przypadku z obsługi telefonicznej (pierwszy kontakt) nie jestem zadowolony. Wcale nie wykluczam innych zakupów u nich w przyszłości (obawiałbym się wyjaśnień telefonicznych np. z tytułu reklamacji). Jeśli będę się na cokolwiek decydował to jednak zamówię z dużym wyprzedzeniem. Pozdrawiam Edit: Literówka Edited June 20, 2011 by sasza26 Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 (edited) Może nie pałam sympatią do sklepu GF, ale w tym wypadku zabiorę głos, ponieważ mamy tu nierzadki przykład kupującego pt. "na wczoraj". Kupuje na ostatnią chwilę, wpłatę robi w pośpiechu i następnie kibicuje, żeby było wszystko "na już". Sprzedawca będący dużym sklepem nieraz nie ma fizycznie możliwości zrealizować zamówienia w ciągu kilku godzin. Zwłaszcza, jeśli ma dużo zamówień. Z Twojego opisu wynika, że system automatycznej obsługi zamówień wymaga dopracowania. Wielu sprzedawców ma problemy z tymi "udogodnieniami" serwisu Allegro. Niektórzy wręcz NIE AKCEPTUJĄ wpłat przez płacę z allegro, lub robią to z grzeczności uznając za moment wpłaty chwilę spłynięcia pieniędzy na konto bankowe. Jest to zrozumiałe, zwłaszcza w przypadku dużych sprzedawców obracających dużymi kwotami, bo ALLEGRO ZAMRAŻA PIENIĄDZE na swoim koncie. Jakimś cudem opłaty dla allegro można uregulować w 5 minut, ale zwrot pieniędzy z płacę z allegro trwa 2-3 dni. Na zakończenie dodam tylko, że parę lat temu realizacja zamówienia wysyłkowego w terminie 14 dni była czymś normalnym. Obecnie coraz częściej kupujący mają pretensje, że przesyłka szła 4 dni zamiast dwóch. Nawet sprzedawca prywatny, który nie ma co robić tylko czekać aż coś się sprzeda, może nie mieć możliwości wysłać towar od razu. Trochę refleksji drodzy kupujący, bo 4 dni robocze oczekiwania na paczkę to i tak niedługo. Oczywiście zawsze w tle jest jakaś osobista tragedia - początek przygody z ASG znalazł się na krawędzi, trening/sparring z drużyną z miasta i trzeba przylansić, itp. Nie zacząłbyś w ten weekend, to w następny... :rolleyes: Pozdrawiam serdecznie, Mortis EDIT: Takie tam, kosmetyczne... Edited June 21, 2011 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
sasza26 Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 (edited) Świat idzie zawsze do przodu. Idąc tokiem rozumowania 14 dni, to kiedyś przesyłki dostarczano konno i raczej sie na nie nie czekało bo nie wiadomo było kiedy dojadą. Poza tym jeśli dostawca nie jest w stanie realizować wysyłki w szybkim czasie to po co wypisuje takie informacje przy sprzedawanych produktach??? Podkreślam podano w opisie "WYSYŁKA NATYCHMIASTOWA", aby jeszcze wysyłka nie zapodziała się gdzieś w świecie wybrałem wysyłkę kurierem (UWAGA standard oczekiwania na przesyłki kurierskie to 1 dzień, chyba nic nowego nie napisałem). Czyli w najgorszym wypadku powinienem otrzymać przesyłkę w piątek. Wybrałem tego dostawcę tylko i wyłącznie z tego powodu, że reklamował się jako NATYCHMIAST REALIZUJĄCY zamówienie. Reasumując: Jeśli sama firma wskazuje w oferowanym produkcie obsługę typu NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA to należy ją realizować. Odrobina dygresji: "Kupuje na ostatnią chwilę." Jeśli zabraknie Ci czegoś w domu np. z art. spożywczych to jedziesz w najbliższym czasie na zakupy czy czekasz kilka dni przerywając np. gotowanie obiadu? Edit: Literówka ;) Edited June 21, 2011 by sasza26 Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 No to widać nie tylko system automatycznej obsługi wymaga poprawy :wink: Quote Link to post Share on other sites
sasza26 Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 (edited) Cieszę się, że udało mi się wyjaśnić bliżej problem i został zrozumiany :)) Zwykle kupuje rzeczy o wiele wcześniej. W obecnym etapie jak ktoś gdzieś na forum pisał wpadłem w "początkowy szał zakupów". Najważniejszy zakup (replika) ciągle przede mną. Czytam forum, przeglądam repliki w sklepach i w niedługim czasie nastąpi moment kiedy będę potrzebował Waszej porady. Czas przesiadywania na forum i studiowania tematów w poszukiwaniu tej "jedynej" :D zapewne po zsumowaniu godzin wynosiłby już łącznie kilka dni ;). Nie jestem "w gorącej wodzie kąpany", wole mieć pewność i satysfakcje z użytkowania przyszłej repliki. Wybaczcie za niewielki offtop ;). Jakoś przymknę na to oko :wink: Zaznaczam że kontynuowanie tego wątku w tym temacie może skutkować ostrzeżeniami, lub banami :cool: Szmer. Edited June 22, 2011 by szmerglu OffTop Quote Link to post Share on other sites
michal111 Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 Sklep ogólnie jest całkiem fajny obsługa też całkiem miła, uczynna i co najważniejsze pomocna. Co do wysyłek to jeszcze od 2 lat nie miałem okazji nic zamawiać raczej kupuje prosto w sklepie ;p Ale Mają jeden wielki "-" a więc taki że niektóre przedmioty to są wogle nie warte swojej ceny bo ich jakość jest tak mała że naprawdę radzę się nad niektórymi rzeczami dobrze zastanowić. Quote Link to post Share on other sites
Didi Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 W niedzielę zamówienie, wtorek dostawa. Wszystko w jak najlepszym porządku. Quote Link to post Share on other sites
hokager Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Bardzo polecam sklep wysyłka wysłana w dzień składania zamówienia. Doszło do mnie wszystko co zamawiałem. Przesyłka przyszła w dwa dni kurierem Polecam sklep wszystko w najlepszym porządku Quote Link to post Share on other sites
Jaeger Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 (edited) Z mojej strony dwie sprawy: 1. Po co jest możliwość płatności via dotpay skoro zamówienie i tak jest wysyłane dnia następnego zamiast zaraz po otrzymaniu płatności? 2. Gunfire typowo polsko po dziadowsku traktuje kwestie tańszych opakowań zbiorczych. W każdym zachodnim sklepie kupując np magi king armsa w opakowaniach po 5 sztuk płaci się taniej niż by się to kupowało osobno po sztuce. Można to sprawdzić np na ehobbyasia. Natomiast gunfire sprzedaje te opakowania na sztuki rżnąc klienta na każdy grosz co nie przeszkadza mu przysyłać potem magów w tych tańszych opakowaniach zbiorczych. Ot kwestia przyzwoitości. Edited August 5, 2011 by Jaeger Quote Link to post Share on other sites
Rann Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 (edited) Ja się odniosę tylko do punktu 2, bo do pkt. 1 jakoś zwyczajnie mi się nie chce. Rzeczywiście, dziadostwo i ogółem kradziejstwo. Ciekawe, czy ten argument zadziała w szerszym pojęciu. Nie wiesz może, czy jak pójdę do sklepu i poproszę o zgrzewkę Coca-Coli albo skrzynkę piwa, to mi cenę spuszczą, bo to w końcu opakowanie zbiorcze...? :zastanawia: No proszę Cię... Swoją drogą, zawsze kupować możesz na Zachodzie (oczywiście przez wielkie 'Z', bo co w Polsce to złe, dziadowskie i w ogóle, a co poza granicami to zawsze lepsze, tańsze, bardziej opłacalne... ile ja już się tego naczytałem na tym forum...?), na pewno na tym lepiej wyjdziesz. Koszt magazynka 310 rds 556 w detalu w UK - 28 funtów, czyli około 130 PLN. Koszt na GFie - niecałe 80 PLN. Jestem też przekonany, że zaoszczędzisz na kosztach przesyłki. Pozostawię bez dalszych komentarzy i wrócę do jedzenia mojego jogurtu. Oczywiście zakupionego w opakowaniu zbiorczym. Za normalną cenę detaliczną. Powyższa wypowiedź jest indywidualną i prywatną opinią użytkownika, poprzedzona też została gruntownymi przemyśleniami i z perfekcją wykonanym facepalm'em. Edit: drobne literówki. Edited August 8, 2011 by Rann Quote Link to post Share on other sites
oscarman Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 (edited) Zamawiałem u nich zestaw do asg, wszystko ładnie pięknie. Ale chciał bym zwrócić tutaj uwagę na pewną rzecz, zaciekawiło mnie dlaczego w tym sklepie jeszcze nie widziałem oceny niższej niż 4, ale już wiem. Komentarze czasami są zbyt mądre i wychwalające dany produkt np. -Świetny akumulator! W standardowej elektrycznej replice (300-400 FPS) pozwala na oddanie nawet 4-6 tysięcy strzałów na jednym naładowaniu!!! Dodatkowo akumulatory Firefox robione są na ogniwach o wysokiej wydajności, a dzięki temu pozwalają na osiągnięcie szybkostrzelności takiej jak zwykłe akumulatory o nieco wyższym napięciu (Firefox 8,4V daje podobny rezultat w szybkostrzelności jak standardowy akumulator 9,6V!). Razem z nim polecam od razu kupno ładowarki mikroprocesorowej. Zdecydowanie polecam ! Dodam tylko iż jest to jedyny komentarz do tej baterii, ocena oczywiście 5 ;) Dodatkowo na stronie można znaleźć wiele więcej komentarzy wystawionych przez (sklep? podpłaconych maniaków asg?) Komentarz do pistoletu GC104 -Dla mnie pistolet jest wyśmienity dostałem taki ok. 2 lata temu i działa do dziś w bardzo dobrym stanie. Prawda jest, że ma u mnie wygodnie :) W kaburze lub w szafie nigdy nie spadłł :) Wiec powinien działac jeszcze dlugo :D ~MIKOŁAJ, KĄTY WROCŁAWSKIE Komentarz do pistoletu GC105 -Dla mnie pistolet jest wyśmienity dostałem taki ok. 2 lata temu i działa do dziś w bardzo dobrym stanie. Prawda jest, że ma u mnie wygodnie :) W kaburze lub w szafie nigdy nie spadłł :) Wiec powinien działac jeszcze dlugo :D ~MATEUSZ, WEJHEROWO P.S Takich komentarzy widziałem na GF już setki. Ja rozumiem że pozytywne komentarze na temat danego produktu mogą znacząco wpłynąć na konsumenta, ja to doskonale rozumiem nie mam nic przeciwko stosowaniu tej metody. Lecz naprawdę nie mam ochoty już więcej kupować w tym sklepie, widząc tak perfidnie nabite komentarze. Pozdrawiam, Osa Edit: Dodam jeszcze tylko że zdołałem kupić na GF cm.028 za 300zł. (Rabat 50zł gdy kliknie się "lubię to") Sklep polecam, lecz liczę na usunięcie tych zbędnych komentarzy. Edited August 25, 2011 by oscarman Quote Link to post Share on other sites
GOSmatti991 Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 ten rabat na facebook'u to dobra rzecz :icon_biggrin:50zł rabatu przy zakupach powyżej 250zł lub bon 10zł Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 @ oscarman Nie pisaliśmy nie piszemy i nie będziemy pisać sami komentarzy do produktów. Wszystkie komentarze, widoczne na naszych stronach, są komentarzami osób trzecich, nie związanych ze sklepem. Sklep także w żaden sposób nie wpływa na ich opinie. Quote Link to post Share on other sites
esco Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 @ oscarman Weź też pod uwagę, że użytkownicy często sami piszą te same komentarze, żeby (pewnie tak uważają) przypodobać się obsłudze sklepu, licząc na jakieś gratisy itp. Przecież bardzo łatwo zrobić jeden opis i skopiować go do kilku produktów. :) Quote Link to post Share on other sites
Jaeger Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Ta, zwłaszcza potem podpisują się za każdym razem inaczej. Może w ten sposób chcą kilka razy ten sam gratis? Widzę że jednak ktoś z obsługi gunfire tu zagląda, szkoda że nie zabiera stanowiska w sprawie krytyki jaka spada na sklep a tylko kiedy sprawa robi się śmierdząca. Quote Link to post Share on other sites
doktorre Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Dokonałem ostatnio zamówienia, przesyłka przyszła 2 dni później (brałem za pobraniem). Okazało się że brakuje części zamówionych rzeczy. Po skontaktowaniu się z BOK (biuro obsługi klienta) i wysłaniu stosownych dowodów na braki w zamówionym towarze (protokół kuriera i kopia zamówienia), przesyłka przyszła następnego dnia - oczywiście na koszt gunfire.pl. Więc jako niedawno kupujący, nie mam im nic do zarzucenia. Polecam. [...] Prawda jest taka że kupując tam przy dużo większym wyborze często można nawet z kosztami przesyłki zaoszczędzić koło 20% w stosunku do cen w Polsce. Prawda, ale nie zawsze prawdziwa, poza tym niektórzy maniacy nie chcą czekać 3 tygodni na przesyłkę albo są chętni zapłacić więcej a dzięki temu mieć komfort obsługi polskojęzycznej. Każdemu według potrzeb, wszak możliwości są... P.S. Do komentarzy użytkowników przy produkcie zawsze podchodzę z dystansem, wszak "każda sroka swój ogon chwali". Quote Link to post Share on other sites
delin0m Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Bardzo podoba mi się podejście gunfire do sprawy rabatów. Mogli napisać, że rabaty nie są łączone (co czyni większość sklepów), lecz nie uczynili tego i tak 10% rabatu dla teamu z dodatkowym -50 zł dało mi aż 100 zł rabatu. To się nazywa dbanie o klienta. Quote Link to post Share on other sites
Guest Rengi Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Chyba miałeś szczęście , bo w regulaminie "Razem do celu" jest napisane: §5 3.Rabat wynikający z niniejszej Promocji nie łączy się z innymi rabatami wynikającymi z innych promocji, kart rabatowych, kart stałego klienta i tym podobnych. Czy Gunfire może to potwierdzić? Dla przykładu: replika G36 555.45zł -55.45(10% za team) - 50 zł za FB = 450 zł? Quote Link to post Share on other sites
delin0m Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Tak, masz rację - wynika z tego, że miałem szczęście :) I zadziałało tak jak opisałeś na dole Przepraszam za zamieszanie, ten rabat 10% nie był rabatem za team, był przydzielony w inny sposób :) Coś na zasadzie stałego klienta :) Stąd całe nieporozumienie. Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 W ogólnych warunkach promocji, rabaty nie sumują się ale: W przypadku bonów z Facebooka sytuacja wygląda trochę inaczej, ponieważ bon z facebooka gunfire nie jest typowym rabatem. Każdy nasz fan na naszym facebooku ma możliwość wygenerować sobie bon na 50 zł lub 10 zł i traktowane jest to w taki sposób, jak by dostał od nas prawdziwe pieniądze - do tego stopnia, że może np. wybrać sobie towar za 10 zł i wtedy zakupy ma darmowe. Dlatego w tym przypadku, kiedy klient miał przypisany stały rabat 10% wynikający z karty stałego klienta, jak najbardziej mógł wykorzystać pieniądze (bon), który dostał od nas za to, że jest naszym fanem, razem z przysługującym mu rabatem 10%. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.