Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam!

 

Byłem dzisiaj w sklepie i powiem że byłem miło zaskoczony obsługą.

Jako że zielony jestem w temacie to pytałem ile wlezie ;-) , obsługa cierpliwa, mam wrażenie że b. kompetentna. Dali pomacać parę replik, doradzili pokazali i cierpliwie wytłumaczyli - bez pośpiechu i namawiania do nieprzemyślanego zakupu. Myślę że skieruję się tam ponownie już po zakup giwerki i coś więcej będę mógł na ten temat powiedzieć. Na tą chwilę +

 

Pozdro

AK

Edited by kroto
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Opinia : Taka sobie :)

Ocena : (+/-)

Kontakt ze sklepem : + (w zasadzie każdy telefon odebrali)

 

Chciałem ostatnio z dziewczyną zamówić P90 z GFC przez ten sklep. Dość długo czekałem, aż pozycja pojawi się na sklepie, gdy tylko tak się stało złożyliśmy zamówienie.

Sklep przeprowadził pełną transakcję [Kasa przelana, wszystko potwierdzone, rachunek wystawiony]. Po czym 4tego dnia rano otrzymaliśmy telefon, że produkt jest uszkodzony. ZONK! (sklep zaoferował nam rabat (do 500zł, przy czym zapłaciliśmy 460 więc 40zł to chyba jakiś żart) lub zwrot pieniędzy. Poprosiłem o zwrot. Na co usłyszałem, że ok i pieniądze dojdą tego samego dnia. Biorąc poprawkę na ich bank uznałem, że 24h nim dojdą. Pieniądze doszły za dwa dni, przy czym po dwóch telefonach pracownicy zarzekali się dzień po tym kiedy zwrot miał nastąpić, ze od nich pieniądze wyszły.

 

Wniosek z tego jest taki... że przeglądy Zerowe powinniście panowie przeprowadzać, przed wystawieniem towaru na półkę, a nie po. I może też nie mówić, że pieniądze dojdą w dniu A skoro dochodzą w dniu C. Przy okazji 7 dni jak na sklep wysyłkowy to strasznie długi czas załatwiania dowolnej transakcji gdy towar jest Dostępny od zaraz.

 

Z mojej strony uważam, że niepotrzebnie zmarnowałem tydzień czasu na próbę zakupów w tym sklepie. Nie chcę jednak wystawiać negatywnej opinii gdyż mam wrażenie, że panowie z gunfire chociaż starają się zachowywać profesjonalnie z w.w. zastrzeżeniami.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

[OT]

Szmal przelewany z konta firmowego, jak dojdzie w 24h na konto prywatne - to należy zacząć świętować, rozpalić ogniska, upiec barana itp, itd. Standardem są 2-3 dni szczególnie w przypadku tajemniczych banków nowej generacji i PKO BP ;-).

 

Tak, że nie chcąc brać w obronę GF, muszę stwierdzić Kolego, że masz małe pojęcie o pracy banków.

[/OT]

Link to post
Share on other sites

[OT]

@Tuksiak > Mylisz się co do mojego "małego" pojęcia (tajemnica obowiązuje mnie co do szczegółów).

Zresztą do banków pretensji nie mam :) tylko do pana z Gunfire, który postanowił podać termin w którym pieniądze zostaną zwrócone (nie wiem może mają jakąś umowę z bankiem :-) i wiedzą ile powinno iść).

[/OT]

Link to post
Share on other sites

To jakoś kijowo to Kolego opisałeś:

Biorąc poprawkę na ich bank uznałem, że 24h nim dojdą. Pieniądze doszły za dwa dni, przy czym po dwóch telefonach pracownicy zarzekali się dzień po tym kiedy zwrot miał nastąpić, ze od nich pieniądze wyszły.

Wyszło standardowo, doszły IMHO szybko, nie wiem jaka tajemnica Cię obowiązuje i nie chcę wiedzieć, ale mam do czynienia na bieżąco z księgowością w firmie w której pracuje i 48 h trwający przelew, tak jak w Twoim wypadku, to żadne opóźnienie.

Link to post
Share on other sites

To jakoś kijowo to Kolego opisałeś:

 

Wyszło standardowo, doszły IMHO szybko, nie wiem jaka tajemnica Cię obowiązuje i nie chcę wiedzieć, ale mam do czynienia na bieżąco z księgowością w firmie w której pracuje i 48 h trwający przelew, tak jak w Twoim wypadku, to żadne opóźnienie.

Chyba ciągle nie rozumiesz. Rozmowa wyglądała tak (w przybliżeniu):

- Nie możemy zrealizować wysyłki bo przegląd 0 nam nie wyszedł. Chce pan zwrot czy rabat?

- Zwrot.

- To ja już daje zlecenie do księgowości i pieniądze będą za jakieś 3 godziny u pana na koncie.

 

Więc za to ze ja im dałem 24h na bezproblemowe załatwienie przy takiej informacji z ich strony mnie winić nie możesz. Dodatkowo jakoś z firm takich jak Intercars, Komputronik przelewy dochodzą faktycznie na drugi dzień czyli po tych 24h, a nie 72h. (Zdaję sobie sprawę że są wyjątki od tej reguły, ale też nie oszukujmy się, większość banków poniżej pewnej magicznej kwoty ma automatyczne systemy księgowania przelewów więc to jest zazwyczaj kwestia tylko tego kiedy bank księguje przelewy i wystawienia dyspozycji przelewu).

Skończmy ten off-top. :poddanie:

Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Zaproponowaliśmy Panu kilka opcji rozwiązania zaistniałej sytuacji. Wybrał Pan zwrot gotówki.

- Pieniądze Pan otrzymał w czasie dużo krótszym niż przewiduje regulamin sklepu.

- Dyspozycję przelewu złożyliśmy najszybciej jak było to możliwe.

- Na szybkość funkcjonowania banków nie mamy wpływu.

 

Jeśli jeszcze coś możemy dla Pana zrobić, prosimy o kontakt z BOK.

Na chwilę obecną sprawę uważamy za zamkniętą.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ciekaw jestem czy Wam też rzuciło się coś w oczy. Ale piszcie co myślicie o sklepie. Jak asortyment? Obsługa? Jakość i szybkość przesyłki?

 

A ja chciałbym dorzucić łyżkę dziegciu. Dotyczy to "poprawiania" sobie opinii i notowań przez sklep internetowy. Ponieważ mieszkam we Wrocławiu to zakupów dokonywałem zawsze osobiście i to zarówno w Tanie Militaria (jeszcze kiedy istniała na Sępa-Sarzyńskiego) przez Militaria (Oławska) Gunfire (Długosza) i wreszcie Militaria24. Ponieważ GF i M24 to części tej samej firmy (jak sądzę) uważałem, że moje oceny praktyczne nowych nabytków mogą być użyteczne dla innych potencjalnych klientów i użytkowników. Ale przeliczyłem się - wszystkie posty, które próbowałem umieścić w dziale opinie po prostu nie były publikowane bowiem ocena nie wypadała powyżej 3. Kiedyś zrobiłem jaja i wysłałem entuzjastyczną opinię i ta się ukazała, ale kiedy udowodniłem im ich wybiórczość to natychmiast ją skasowali. A dotyczyło to dwóch produktów - Stg44 i Stena z AGM. Oceny były merytoryczne i pokazywały plusy i minusy obu maszynek (co do Stena to były zbieżne z Waszą recenzją) natomiast w przypadku Stg poruszałem problem wypadającego głównego bolca oraz stopniową utratę możliwości jego zabezpieczenia (odkształcenia występu suwaka przesuwającego selektor na gearboxie).

Co do jakości usług sklepu M24 nie powiem na razie złego słowa - uprzejmi i w wielu wypadkach kompetentni. :wink:

Walther38

-----------

PS - żaden tam słabszy gaz. Green gaz daje czadu

Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Sytuacja, którą Pan opisał, mogła mieć miejsce a bezpośrednią przyczyną jej zaistnienia jest reorganizacja menu produktu oraz jego modułów - w tym modulu opinii (co może Pan zobaczyć na naszej stronie), który to od jakiegoś czasu jest w rękach programistów.

Kiedy reorganizacja się zakończy, zapewniam, iż, tak jak to było dotychczas, pojawią się wszystkie opinie naszych klientów zgodne z netykietą (także te niepochlebne - o ile takowe będą).

 

Jednak niestety nie mogę zgodzić się z Pana stwierdzeniem, że po przez nie umieszczenie Pańskiej opinii w jakikolwiek sposób "poprawiamy sobie opinie".

Pomijając wszelkie inne aspekty, Pańska opinia nie dotyczyła stricte naszego sklepu a tylko produktu, który sprzedajemy i którego nie jesteśmy producentem. Te same produkty sprzedają także inne sklepy airsoftowe.

 

Jednocześnie dziękujemy za słowa uznania dotyczące naszego Salonu firmowego - sklepu Militaria24.pl

Link to post
Share on other sites

Proponuję, żeby wszyscy, którzy mieli podobny przypadek, opisali go i przysłali do mnie na maila (regdorn[at]wmasg.pl), łącznie z imieniem i nazwiskiem do identyfikacji przez sklep. Jeśli rzeczywiście tego jest tyle, jak pisze reggie, to trzeba to wyjaśnić.

 

Jednocześnie WAŻNE, aby rozróżniać Gunfire od Airsoftguns! To nie te same sklepy!

 

Nie prawda,zamówienie dokonane w gunfire odpowiedź a potwierdzenia zamówień firmowane airsoftgunem.Mam maile,Regdorn nie występuj w roli ich adwokata.Robią błędy,na zwróconą uwagę najczęściej się obrażają,(fochy)a podobno chcą podnieść poziom obsługi klienta.Może właśnie publiczna dyskusja coś w końcu zmieni!!!

Edited by shooter62
Link to post
Share on other sites

*blink blink <= niedowierzające mruganie spowodowane niedoborem koweiny w korelacji do totalnego zaskoczenia*

 

Przepraszam, że się wtrące... ale nie sądzisz, że 'publiczna dyskusja' i swoiste naskakiwanie na Regdorna w odniesieniu do jego posta dotyczacego sytuacji sprzed ponad 20 miesięcy to lekkie nieporozumienie, by nie rzec pieniactwo?

Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Sytuacja, którą Pan opisał, mogła mieć miejsce a bezpośrednią przyczyną jej zaistnienia jest reorganizacja menu produktu oraz jego modułów - w tym modulu opinii (co może Pan zobaczyć na naszej stronie), który to od jakiegoś czasu jest w rękach programistów.

Kiedy reorganizacja się zakończy, zapewniam, iż, tak jak to było dotychczas, pojawią się wszystkie opinie naszych klientów zgodne z netykietą (także te niepochlebne - o ile takowe będą).

 

Jednak niestety nie mogę zgodzić się z Pana stwierdzeniem, że po przez nie umieszczenie Pańskiej opinii w jakikolwiek sposób "poprawiamy sobie opinie".

Pomijając wszelkie inne aspekty, Pańska opinia nie dotyczyła stricte naszego sklepu a tylko produktu, który sprzedajemy i którego nie jesteśmy producentem. Te same produkty sprzedają także inne sklepy airsoftowe.

 

Jednocześnie dziękujemy za słowa uznania dotyczące naszego Salonu firmowego - sklepu Militaria24.pl

 

W odpowiedzi na Was post załączam dowód z dnia 20.10. że dalej moje uwagi są ignorowane.

http://img42.imageshack.us/img42/6433/stggunfire2010.jpg

i

http://img42.imageshack.us/img42/1692/stggunfire2510.jpg

 

Data na obrazku pierwszym jest datą pobrania z cashu przeglądarki a nie datą posta. Natomiast druga data jest aktualna (life).

A uwaga dotyczy sklepu poprzez niemożność umieszczenia opinii o produkcie.

No i co na to?

 

 

Nie rozwalaj forum tak dużymi zdjęciami !!! Szmer.

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

Witam. Jak jest z reklamacjami na gunfire? Czy można do nich bez obaw wysłać karabin jak do krakmana czy są jakieś problemy?

Pytam bo chcę kupić nową replikę a to ma kluczowe znaczenie przy wyborze sklepu.

Witam,

Ja nie miałem przez ostatnie 2 lata powodu do reklamacji więc nie będę przydatny.

 

Dzięki Szmerowi za przeedytowanie mojego posta. Niestety miniatur się nie wkleja. Następnym razem zmniejszę wielkość obrazków.

 

No problem 8-) Szmer

Link to post
Share on other sites

Kupiłem pierwszy raz coś u nich, granat gazowy przez allegro i non stop mnie bombardują żebym im wpłacił na konto po mimo że wysłałem im formularz dostawy za pobraniem. Ehhh... "Polecam" wszystkim ;)

 

Ehhh...

 

A ja polecam www.google.pl

 

Znajdź sobie narzekania wszelkich korzystających z automatycznych platform sprzedaży internetowej przedsiębiorców, którzy korzystają m.in. z Allegro jako z jednego z kanałów dystrybucji. Zrozumiesz, z czego wynika problem.

 

Proponuję szukać pod hasłami: FOD, formularz dostawy Allegro, e-commerce i podobnymi. Szukaj a znajdziesz.

 

A gdyby nie chciało Ci się szukać: to Allegro.pl dało tu ciała i wkurzyło setki większych przedsiębiorstw swoimi inteligentnymi inaczej modyfikacjami, z którymi żaden system e-commerce na dzień dzisiejszy sobie zwyczajnie nie radzi.

 

Tyle gwoli wyjaśnień. Swoją drogą, wszelkie takie sytuacje załatwiane są w pół minuty po wykonaniu jednego telefonu i paczka wtedy idzie do Ciebie pobraniem.

Edited by Rann
Link to post
Share on other sites

walther38 - w odpowiedzi na Twoj post:

W odpowiedzi na Was post załączam dowód z dnia 20.10. że dalej moje uwagi są ignorowane.

oraz:

Dalej moje uwagi do sklepu internetowego GUNFIRE są ignorowane

Radzimy Ci przeczytac ponownie (tym razem ze zrozumieniem) nasz post #436 z

dnia 12.10.2009, w którym znajdziesz odpowiedź na wszystkie dręczące Cię

wątpliwości.

Edited by Gunfire_pl
Link to post
Share on other sites

walther38 - w odpowiedzi na Twoj post:

 

oraz:

 

Radzimy Ci przeczytac ponownie (tym razem ze zrozumieniem) nasz post #436 z

dnia 12.10.2009, w którym znajdziesz odpowiedź na wszystkie dręczące Cię

wątpliwości.

 

A ja wychodzę z założenia - chcę ocenić produkt sprzedawany w danym sklepie ale tego (od kilku miesięcy!) zrobić nie mogę. Cóż więc mogę pomyśleć o sklepie?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...